Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
VOYAGER 98M. 2,5 td PAKAITINIMO ŽVAKIŲ LAIDAI |
Pavadinimas: VOYAGER 98M. 2,5 td PAKAITINIMO ŽVAKIŲ LAIDAI rašytas Neonpan 2011/4/23 18:44:26 Sveiki, susiduriau su tokia gan neiprasta beda, keiciau pakaitinimo zvekes rudeni, dejau aisku pigesni varijanta, na ir pasibaigus ziemos sezonui tiesiogiai tariant nekokybiska 1 zvake tiesiog istirpo ir ta vadinama pipke su zvakes liekana prisiliete prie variklio korpuso zvakiu kaitinimo metu (visa tai truko gal kokias 10s kol dumai nepasimate is po kapoto). To seka sudege - susvilo vienas pakaitinimo zvakes laidas su visa pipke nekalbant apie zvake jau. Autodaliu pardaveju (keliu firmu) klausinejau laidu kaip ir nera pirkti nauju ir nieko neina pritaikiti kitu gamintoju, nebent is USA uzsisakineti ir jie kainuotu apie 1300 Lt. Gal kas ka girdejote ar esat pritaike kokius nors naujus laidus? Ka tokiu atveju daryti? Tiketi pardavejais ir uzsisakineti ar ieskot pakaitalu? Voyager'is europinio varijanto. P.S. Zvake pavyko pakeisti kita nenuemus galvutes ![]() |