logo
logo
logo
Labas, ! Atsijungti

Kviečiame registruotis naujoje svetainėje: www.voyager.lt...

  
 Karštasis meniu
 Prisijungimas
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Užmiršai slaptažodį?

Registruokis dabar!
 Pagrindinis meniu
 Lankomumas

Rekomenduokit mus!
 Partneriai
Visi partneriai

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Praneškite žinutę: *
 
* = Privalomas


Pavadinimas:
rašytas EiMiS 2006/5/14 14:57:44

Panašu, kad problema pašalinta. Jei kam įdomu - šiek tiek nuotraukų, susijusių su problemos paieškomis bei sprendimais.

1. Pati rėlė. Jos buvimo vieta yra 2 nuotraukoje - ne kartu su kitomis rėlėmis, o prisukta prie kėbulo, kadangi padaryta tiristoriniu/simistoriniu pagrindu, puslaidininkiams reikia papildomo aušinimo. Senesniuose automobiliuose dažna rėlės gedimo priežastimi būdavo nevykę varžteliai, kurie neprispausdavo gerai rėlės radiatoriaus prie kėbulo ir rėlė dėl perkaitimo sudegdavo.
Sukdamas rėlę, papildomai radiatorių aptepliojau pasta, skirta kompiuterių procesorių aušintuvams

2. Buvimo vieta - po radiatoriumi.

3. Saugiklių bloke rėlė maitinama pro 40A saugiklį, kuris nuotraukoje yra apverstas.

4. Temperatūros daviklis, kuris irgi gali būti viena iš ventiliatorių nesisukimo priežasčių. Tas pats daviklis teikia temperatūros parodymus ir prietaisų skydeliui, tad nesunku pastebėti, ar jis veikia, ar ne. Jei reikėtų matuoti šalto/karšto variklio daviklio varžas - priėjimas pakankamai nepatogus, tad įsmeikit pora adatėlių kiaurai laidų ir matuokite nuo jų. Kokios turi būti varžos - aprašyta ankstesniame poste.

Šis temperatūros daviklis informuoja kompą apie aukštesnę skysčio temperatūrą, ir kompas siunčia signalą rėlei įjungti ventiliatorius. Beje, ventiliatoriai turėtų įsijungti ir esant šaltam varikliui, įjungus kondicionierių. Panašu, kad sutvarkius gedimą, taip ir vyksta.

Pastaba! Nežinau, kaip kitos kartos Voyageriuose padaryta, tikrai žinau, kad dyzeliuose kelios rėlės stovi, kurios atsakingos už ventiliatorius. Mano aprašymas tikrai tinka III kartos 3.3/3.8 varikliams.

Beje, naudota rėlė kainavo 80 Lt (Jonavos g.), nauja Nibeloje 250 Lt.
Powered by V6 3.8L © 2011 Voyager klubas