Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Re: IV vs V |
Pavadinimas: Re: IV vs V rašytas xamas 2009/3/3 14:58:56 Na as ciupinejausi uz V, patiko pavaros, jau gali pac pazaisti, tik bijojau ka nors sugadint , keistokas uzvedimo principas, "raktas" atsoka ( atjungia starteri) tik kai uzsiveda variklis, neteko grabaliot limited salono, bet LX plastikas tai tragiskas, baisiau nei darbiniam VW, pasigedau borto komputerio stoge, matyt pas lx jis ten nenumatytas, o kazkur turi but prietaisu skydelyje, bet ir cia jo nebuvo. Stovejimo stabdys ji atleidzant per nagus nebeduoda, pakeite veikimo principa, jau kaip standartine iranga yra ESP, graziau atrodo klimos valdymas, del erdves nepasakyciau kad daugiau V, gal per mazai pabuvau jame. Variklis 3.3 1:1 kaip IV, tik vietos po kapotu daugiau, cia del 4.0ltr variklio turbut. Trecia eile sedyniu tai tik vaikams, labai nepatogios, ypac kai kelieniai virs galvos islenda Kazkaip man IV solidesnis yra, bet kol nemaciau V limited tai daugiau pasakyt negaliu. |