logo
logo
logo
Labas, ! Atsijungti

Kviečiame registruotis naujoje svetainėje: www.voyager.lt...

  
 Karštasis meniu
 Prisijungimas
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Užmiršai slaptažodį?

Registruokis dabar!
 Pagrindinis meniu
 Lankomumas

Rekomenduokit mus!
 Partneriai
Visi partneriai

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Praneškite žinutę: *
 
* = Privalomas

Re: Dyzeliniai varikliai

Pavadinimas: Re: Dyzeliniai varikliai
rašytas Nord 2010/1/6 0:24:54

Citata:

isdrs rašė:
na mates as ten viska jau ne karta siaip bet kaip kas tai mintinai vistiek neprisiminsiu o darba baigiu 6 valanda tai be sansu po darbo vel tamsu o darbo metu servisiuke sau pasikrapstyciau. zinau kad iki siurblio ateina troselis gazo laidu pora. jei nesunku paaiskink kas kaip ten turi veikti ir jei jau nesuprasiu ryt parasysiu kas nesigavo LABAI dekingas




Gerai pasižiūrėjęs prie siurblio turi aptikti tokį daiktą (panašus į didelę apvalią bateriją) iš vieno galo prijungtas laidas o iš kito išeina troselis ,gal 7-10 cm ilgio ,kuris "nulenda" po tikruoju gazo trosu.Troselio galas pritvirtintas prie tokios ,iš šono siurblio sumontuotos traukės.Kai variklis šaltas ir aplinkos temperatūra žema,tas troselis turi patraukti šoninę traukę,tuo pačiu ir "paduoti" truputį gazo.
Įtariu,kad pas tave nesureguliuotas "padsosas".Iš tiesų tai mechaninis degimo suankstinimas.Jei jis veikia,šaltas motoras dirba truputį skardžiau ir apsukos didesnės.
Jei laidas prijugtas (prie tos dalies,panašios į bateriją) ir jame užkūrus variklį atsiranda įtampa,jei troselis gale turi fiksacinį varžtą,kurio pagalba pajudina ankstinimo traukę,galima užkaitinti variklį iki darbinės temperatūros ir tą troselį padaryti nei įtemtą nei laisvą.Normaliai esant karštam varikliui ankstinimo traukė turi būti neįveržta.
Jei trūksta kokių nors dalių,kas irgi įmanoma,tuomet galima imtis plano "b".
Galima traukutę patraukti pačiam.Prisitvirtinti vielos kokia 30 cm prie jos galo ir pamėginti patraukti.Nenustebk,ten labai stipri spyruoklė.Traukti reikia ta pačia krytimi kaip traukiojasi gazo trosas.Būna atvėjų,kai ankstinimo reikalai užsistovi ir procedūra su viela kaip tik į sveikatą.
Dirbant varikliui,patraukius traukutę turi jaustis duzelio kalenimo paaštrėjimas.Jei išgirdai-viskas gerai.Patikimai pririšus vielą,ryte prieš užkuriant ją užtempi ir kur nors laikinai pritvirtini.Čia tam atvėjui ,jei bus detalių nepakankamumas.
Sėkmės darbe.Manau ,kad bus klausimų...

Greičio daviklis ant dešinio pusašio,prie dėžės.Jei nepriaugęs turi išsiimti,remonto galimybės ribotos.
Powered by V6 3.8L © 2011 Voyager klubas