Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Re: Dyzeliniai varikliai |
Pavadinimas: Re: Dyzeliniai varikliai rašytas Nord 2010/1/6 0:24:54 Citata:
Gerai pasižiūrėjęs prie siurblio turi aptikti tokį daiktą (panašus į didelę apvalią bateriją) iš vieno galo prijungtas laidas o iš kito išeina troselis ,gal 7-10 cm ilgio ,kuris "nulenda" po tikruoju gazo trosu.Troselio galas pritvirtintas prie tokios ,iš šono siurblio sumontuotos traukės.Kai variklis šaltas ir aplinkos temperatūra žema,tas troselis turi patraukti šoninę traukę,tuo pačiu ir "paduoti" truputį gazo. Įtariu,kad pas tave nesureguliuotas "padsosas".Iš tiesų tai mechaninis degimo suankstinimas.Jei jis veikia,šaltas motoras dirba truputį skardžiau ir apsukos didesnės. Jei laidas prijugtas (prie tos dalies,panašios į bateriją) ir jame užkūrus variklį atsiranda įtampa,jei troselis gale turi fiksacinį varžtą,kurio pagalba pajudina ankstinimo traukę,galima užkaitinti variklį iki darbinės temperatūros ir tą troselį padaryti nei įtemtą nei laisvą.Normaliai esant karštam varikliui ankstinimo traukė turi būti neįveržta. Jei trūksta kokių nors dalių,kas irgi įmanoma,tuomet galima imtis plano "b". Galima traukutę patraukti pačiam.Prisitvirtinti vielos kokia 30 cm prie jos galo ir pamėginti patraukti.Nenustebk,ten labai stipri spyruoklė.Traukti reikia ta pačia krytimi kaip traukiojasi gazo trosas.Būna atvėjų,kai ankstinimo reikalai užsistovi ir procedūra su viela kaip tik į sveikatą. Dirbant varikliui,patraukius traukutę turi jaustis duzelio kalenimo paaštrėjimas.Jei išgirdai-viskas gerai.Patikimai pririšus vielą,ryte prieš užkuriant ją užtempi ir kur nors laikinai pritvirtini.Čia tam atvėjui ,jei bus detalių nepakankamumas. Sėkmės darbe.Manau ,kad bus klausimų... Greičio daviklis ant dešinio pusašio,prie dėžės.Jei nepriaugęs turi išsiimti,remonto galimybės ribotos. |