logo
logo
logo
Labas, ! Atsijungti

Kviečiame registruotis naujoje svetainėje: www.voyager.lt...

  
 Karštasis meniu
 Prisijungimas
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Užmiršai slaptažodį?

Registruokis dabar!
 Pagrindinis meniu
 Lankomumas

Rekomenduokit mus!
 Partneriai
Visi partneriai
Praneškite žinutę: *
 
* = Privalomas

Re: 1996 2.5 td ERG problemos

Pavadinimas: Re: 1996 2.5 td ERG problemos
rašytas Nord 2009/4/1 23:00:39

Citata:

wladkaa rašė:
Tai garsas isiurbimo sistemoje atsiranda del stanguciu ir kompecatoriu taip iseina?Nors kai keiciau voztuvu dangcio tarpine tai karamisles neklibejo..Na bet idomus dalykas juk pats variklis tai dirba tiliai ir be pasaliniu garsu jeijgu usspaugi ne iki galo isiurbimo slanga...Keistas dalykas nes niekada nebuciau galwojes kad del stangu at kompensatoriu gali isiurbime atsirast duslus klaksejimas.Kai barskejo v6 audinesa a6 variklio kompensatoriai tai viskas buvo aisku bet cia.... Gal dar kas galit kokia problemos sprendima pasiulyt?Kazkaip kai dirbantis prie technikos nemazai nelabai galiu patiket jog tai del siu dalyku.Savo 3ku vazineju jau 2metus su tuo garsu tik kad daba beweik viska susitwarkaiu tik su sia beda uzstrigau.





Papsėjimo garsą skleidžia ne kompensatoriai.Papsėjimas atsiranda dėl išsiderinusių dujų skirstymo fazių.Kai padyla koromislai ar štangos,arba užsivelia kompensatorius,tuomet ne laiku,nepakankamai darinėjami vožtuvai.Rezultate-papsėjimas.Kai būna prasidaręs EGR duslus papsėjimas lyg ir girdisi.bet ne toks stiprus,kai problema būna hidrokompensatoriuose.Panašią problemą turi ir kiti varikliai.Kad ir VW 2,4D varikliukas.Papsėjimas sprendžiamas tvarkant hidrokompensatorius,arba juos keičiant.Čia jau BOSO vandenys...
Reikėtų vis tik paklausyti BOSO rekomendacijų naudoti sintetinį tepalą variklyje.Ženkliai pasikeičia darbas,pagyvėja variklis.
Powered by V6 3.8L © 2011 Voyager klubas