logo
logo
logo
Labas, ! Atsijungti

Kviečiame registruotis naujoje svetainėje: www.voyager.lt...

  
 Karštasis meniu
 Prisijungimas
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Užmiršai slaptažodį?

Registruokis dabar!
 Pagrindinis meniu
 Lankomumas

Rekomenduokit mus!
 Partneriai
Visi partneriai
Praneškite žinutę: *
 
* = Privalomas

Re: EGR VOZTUVAS

Pavadinimas: Re: EGR VOZTUVAS
rašytas wladkaa 2009/4/7 22:43:20

Na dyzeliniu varikliui atmosfera tai jau tikrai ne spaudimas sakyk ka nori gali vazineti bet to pasekoje gana greitai viskas isklers visai.Karstam dyzeliui manau 2,5 geras butu spaudimas turint omenyje kad variklis senas.Labai gerai butu 3 na bet cia po keitimu bus matyti.Karterio kaip jau pasake tikrai db ir neimsiu kolkas ji bet kada galima nusimt darbo ten nedaug.Beje gamintojas karstam varikliui nurodo nuo 3 iki 4,5 atmosferos dirbant 4000rpm.O kaip technikos amziui standartas gero dyzelioko yra 3 dirbant laisvom na dr 2,5 is bedos 2.reik dar nepamirst kad VM dyzelioke spaudimas daug kam lb svarbus tiek grandines tepimui,kompensatoriam,turbinai,karamislem.Kai ysigilinau i si dyzeliuko motora jame tepalo spaudimas ir kokybiski tepalai labai salygoja variklio darbo ilgaamziskuma.Beda tik kad kompecatorius kolkas tik po 40lt ir stangutes po 22lt radau.....Brangoka.Kazkas is pardaveju uzsimine kad jas tiesina?Gandas cia ar teisybe ir ar gerai laiko tiesintos?Gal kas daret taip?Beje darant pardawimui atseit lb geras variklis uztektu ir stanguciu bet kai pats sau twarkausi nes lb patiko si masina 2metus vazinejant norisi sau susitwarkyt kad be nesklandumu dar ne wienu metus pavazinet.Su 1 atmosferai tai tik variklio zudymas turint omenyje kad keliant apsukas jis praktiskai nepakyla..
Powered by V6 3.8L © 2011 Voyager klubas