logo
logo
logo
Labas, ! Atsijungti

Kviečiame registruotis naujoje svetainėje: www.voyager.lt...

  
 Karštasis meniu
 Prisijungimas
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Užmiršai slaptažodį?

Registruokis dabar!
 Pagrindinis meniu
 Lankomumas

Rekomenduokit mus!
 Partneriai
Visi partneriai
Praneškite žinutę: *
 
* = Privalomas

Re: EGR VOZTUVAS

Pavadinimas: Re: EGR VOZTUVAS
rašytas Nord 2009/4/7 23:17:55

Na man sunku įsivaizduot 400k km varikliui 3atm ant laisvų...
Esmė ne štangų tiesume,bet jų įsėdimo "kepurių" galuose.Laikui bėgant išdyla štangos galas ,kuris remiasi į koromislą,ko pasekoje atsiranda per didelis tarpas ir krenta tepalo spaudimas,panašiai,kaip su indeklais.Kad spaudimas mažas ir yra papsėjimas,galima manyti kad yra jau ankščiau mano aprašytas defektas.Be abejo,galima kišti rankas ir prie redukcinio vožtuvo,tik yra tikimybė priskaldyti malkų.
Mano senelio spaudimas ant laisvų prieš 3 metus buvo 1,5 atm.Per tą laiką +100k km.pagal tavo teoriją variklis turėjo būti jau užkalęs...turbina nusmegusi...Patikėk,gamintojo nustatytą max greitį pasiekiu.
Kai galvojau keisti kompensatorius,jų kaina buvo per 100 Lt.Jei jau tik tiek,sakyčiau verta.Kiek suprantu krapštysiesi pats,tad pigiau kainuos darbas.Jei jau nutarsi kelti galvas ir keisti kompensatorius,būtinai šlifuok galvas.Tai papildomos išlaidos,bet darbą atlikti reikia.
Powered by V6 3.8L © 2011 Voyager klubas