logo
logo
logo
Labas, ! Atsijungti

Kviečiame registruotis naujoje svetainėje: www.voyager.lt...

  
 Karštasis meniu
 Prisijungimas
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Užmiršai slaptažodį?

Registruokis dabar!
 Pagrindinis meniu
 Lankomumas

Rekomenduokit mus!
 Partneriai
Visi partneriai

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218


« 1 ... 262 263 264 (265) 266 267 268 ... 385 »


#5281 Re: Užgęsta bevažiuojant dyzelinis
wladkaa Rašyta: 2010.01.25 22:51
Na kolegos seniai jau cia buvau tad nusprendziau parasyti nes matau kas liecia 3 kartos 2.5 td dyzeliukus islenda dar viena liga.Pradejus gerai spausti saltukam man ir prasidejo tas pat.Vos isleki i trasa geriau pamini ir chana uzgesta.Atrodo ir kura jau anksti predejau ziemini pilt ir t.t Kaip ir visi pirmiausiai kaltinau kura poto filtra, pakeitus ji lyg pagerejo bet tik iki rytojaus.Kamstelio alsuokli visai isemiau.Reziume gavosi toks palindau nusemiau baka kas trunka apie 20 min jeijgu bakas pustustis ir isemus kuro padavimo kruma viskas tapo aisku.Paemimo sietelis apsiveles ir apsales ledukais.Kai vaziuojama mieste negreitai kuro ima mazai ir jo uztenka kiek itraukia surblys.Islekus y trasa gazas zemyn kuro pradeda imt daugiau atsiranda trukumas ir variklis gesta.Sustoji kuro vel ysitraukia ir vel vaziuoji.Taigi isploviau sietuka ir baka nes nemazai jau siuksliu buvo isdziovinau ir net db vazinejaunt suvalkijoj prie 25 laipsniu visiskai jokiu problemu.Pastebejau gana rimta trukuma bake paemimo sietukas ne biskio nepakeltas nuo dugno jis is karto ima nuo pacio bako dugno todel surenka visa ssss o per laika susirinkus bake dregme dar apsala aplink ji ipac kai vaziuojama greiciau ir saltas vejas saldo baka.Taigi kad gesta greitai pavaziavus ar dirba tik ant laisvu issiplaukit baka ir tuo paciu filtra pasikeiskit o ne kura kaltinkit.Jau patvistinta su dar vieni treciuku kuriam irgi valiau neseniai baka.sekmes.


#5282 Re: Dyzeliniai varikliai
wladkaa Rašyta: 2010.01.25 23:04
Dar norejau paklausti ar niekas neturejo problemu su nusedanciu kuru ir oro atsiradimu kuro sistemoj?Kolkas tik slanguciu nekeiciau prie variklio o filtrai atgaliniai voztuvai jau isbandyti.Kuri salta pastovejusi para laiko iskart uzsiveda pora sekundziu ir arba pasikalatoja 3-5 sekundes ir toliau dirba normaliai arba usgesta ko pasekopje tada jau reikia pasukti starteriu kol vel matyt uzsipumpuoja kura ir uzsikuria.Gal kas turejot tokia beda?1996 m 2.5 TD kad atsiranda oro matau nes isidejau permatomos slangutes pries filtra ir uzgesinus oro nebuna o po puses paros jau buna atsirade.


#5283 Re: Dyzeliniai varikliai
afganas Rašyta: 2010.01.26 6:57
Citata:

Nord rašė:
Citata:

afganas rašė:
Citata:

BOSAS rašė:
Todel kad kompas atstato ki jis uzsiveda.
Bet greiciausiai paskui ju kompas toliau neturi kaip jo ankstinti.
Mechaniskai degimas pas juos reguliuojasi o poto dakoreguoja elektronika.

Jokio skirtumo ar lenciugas ar krumplys.


dekui uz info, nes kuo salciau tai is vis nerodo gyvybes zenklu.


susitariau, greiciausia ketvirtadieni, nuvarysiu paziures siurblio kampa ir bus viskas aisku. Jei ras kame beda tai parasysiu, del ko taip vargau



Tai kiek čia tos žiemos beliko...

Ir iš viso,nėra čia ko tokiam šalty važinėti.
Kiek man žinoma,elektronika degimą "vėlina".Tai yra užgesinto variklio degimo kampas pats ankstyviausias.Kai užsikuria,pagal kompo komandas yra darinėjamas solenoidas ir paskubos kampas pavėlinamas iki reikiamos reikšmės.Kai siurblio padėtis netinkama,nepakankamai ankstyvas degimas ir esant tokiam šalčiui nesikuria ar blogai kuriasi.Siurblio tvirtinimas toks kaip golfuko.Pasaiankstina kaip golfuke.Aišku geriau turėti indikatorių ir plundžerio eigą pastatyti kaip motina gamykla numatė.
Nekokie tie tavo meistrai...


#5284 Re: Dyzeliniai varikliai
BOSAS Rašyta: 2010.01.26 7:48
Jei jis per danti ne i tema tai pasukti ji tiek kad kompensuoti ir vamzdaliu eigos jau gali neuztekti.

Taip kad geriau pastatyti i vieta ir tada siek tiek pakoreguoti iki tinkamo kampo


#5285 Re: uzgesta is antro karto tepalo spaudimo lempute
Janis Rašyta: 2010.01.26 8:33
Deja, diagnoze nepasitvirtino... Isvaliau alsuokli, slangas, nors ir nebuvo uzsikise. Uzvedziau - ir vel tas pats, tepalas akyse lipa per matuokle. Uzgesinus ir palaukus, tepalo lygis normalus, t.y., nedideja, vadinasi, nevaro saliaros i tepala.. Kas dar kokiu minciu turit?


#5286 Re: Dyzeliniai varikliai
wladkaa Rašyta: 2010.01.26 10:22
na gal kas turi minciu mano atveju??Nu bet ir dyzeliukai geri tam kas pats netaiso ir nesupranta niekada nerekomeduosio sio automobilio jau 3 metai o vis po kokia liga islenda jau tuoj visa perrinksiu galesiu pas BOSA dirbti


#5287 Re: Dyzeliniai varikliai
Arnas Rašyta: 2010.01.26 10:49
Uztat ramia sirdimi visiems galesi rekomenduoti benzinini


#5288 Re: Dyzeliniai varikliai
wladkaa Rašyta: 2010.01.26 11:14
Nebut saliara pro sona ir nebutu vasaros tai iskart mesciau ja.Nieko jau sugalvojes kuo kita ziema vazinesiu ir manau mano vakarai garaze baigsis. Beje as cia skaitinejau ta tema radau apie kuro nusedima yra uzsiminta bet niekas jokio sprendimo nepasiule gal kas ka daret?Beje kaip tiksliai variklio temperaturos davikli patikrinti?


#5289 Re: uzgesta is antro karto tepalo spaudimo lempute
albertas Rašyta: 2010.01.26 15:30
Citata:

Dziugesiukas rašė:
Citata:

drakas rašė:
Greičiausiai čia bus kaip Bosas sakė, kad tepalo daviklis kvailioja, pas mane irgi po tų šalčių (-22C), užvedus 5s dega tepalo lemputė paskiau užgęsta iškart tik kad pas mane dyzelis.

Tavo aprasymu kaltas tepalas, o ne tepalo daviklis. nes greiciausiai supiltas 10W40 tepalas, kuris uzsala prie -20. man tas pats siandien ryte buvo su tokiu pat tepalu darbinej auto. uzkuriau, dege ilgai, net spejo susignalizuoti, bet poto pradingo ir buvo vel viskas gerai visa diena. o kitam voyagery su 5W40 pusiau sintetika ryte to nebuvo. tos alyvos uzsalimas prie -25

Visu normalesniu kompaniju, pusiau sintetines 10w-40 alyvos stingimo temperatūra yra minimum -33, odazniausiai apie 36. Sintetika 5w-40, nuo -39 iki 45. Isimtinais atvejais buna ir daugiau.


#5290 Re: uzgesta is antro karto tepalo spaudimo lempute
BOSAS Rašyta: 2010.01.26 15:57
Citata:

Janis rašė:
Deja, diagnoze nepasitvirtino... Isvaliau alsuokli, slangas, nors ir nebuvo uzsikise. Uzvedziau - ir vel tas pats, tepalas akyse lipa per matuokle. Uzgesinus ir palaukus, tepalo lygis normalus, t.y., nedideja, vadinasi, nevaro saliaros i tepala.. Kas dar kokiu minciu turit?


Kaip tau gali varyti saliara i tepala? kaip tu tai isivaizduoji?

Kaltas alsuoklis kazka nesutvarkei.
o jei variklis dirba negraziai tai galimos ir kitos priezastys


#5291 Re: uzgesta is antro karto tepalo spaudimo lempute
Janis Rašyta: 2010.01.26 16:40
Tai jeigu nedirba purkstukas, jis nepurskia, o "myza". Jei ziedai nekokie, tai suslegimo metu gali ir prasimus pro ziedus i karteri. Gal as ir nusisneku, bet senam dyzeliui man taip buvo. O alsuokli isvaliau. I ji ateina trys slangutes. Viena i karteri, viena eina i paskirstymo velenelio skyriu po dangteliu, trecia i oro slanga. Visas slangas prapuciau. Netgi buvau nuemes separatoriu ir be jo uzkuriau. Tai is tos langutes, kuri eina i karteri, lipa lauk tepalas


#5292 Re: uzgesta is antro karto tepalo spaudimo lempute
BOSAS Rašyta: 2010.01.26 16:43
Cia tik tau atrodo kad tu isvaliai.

O dyzelio patekimo versija i variklio tepala visiskai manes neitikino.


#5293 Re: uzgesta is antro karto tepalo spaudimo lempute
Janis Rašyta: 2010.01.26 16:48
O tai kur dar valyti? Kuria vieta? Separatorius puciasi kiaurai visom kryptim. Slangos taip pat. Ka dar valyti?


#5294 Re: Dyzeliniai varikliai
ramutis Rašyta: 2010.01.26 17:49
Del kuro nusedimo-Vilniuje Dyzelservise dare diagnostika ir rado,kad per mazai kuro patenka i siurbli[taip sake].Nuemus generatoriu is siurblio iseme kazkoki plunzeri ar asele ir pakeite gumini ziedeli,nes senas matesi susidrozes.Sake,kad del to ziedelio nesilaiko kuras ir sunkiai kuriasi[taip ir buvo].Viska surinko,pagal kompa atreguliavo kuro kieki,dar kazka ko nesupratau,liepe perlekt-viskas tvarkoj.Savo auto malu 3metai.Remontai kaip ir visom masinom.Namie turim 2masinas su dujom,bet daugiau nebus-dujos dujinem plytelem-saliarka tankam!


#5295 Re: Dyzeliniai varikliai
wladkaa Rašyta: 2010.01.26 18:03
Pagal kompa kura pareguliavo?ydomiai cia kaip sucipavimas.Dekui uz info labai naudinga.Snd visas slangutes po kapotu keiciau ir voztuva ikaliau ant atgalinio vamzdelio.Bus matyti kaip ryt ryte kursis.O beje tas guminis ziedelis ant padavimo i siurbli kazkur stovejo jeijgu ka teks ir ta ziuret cia kiek suprantu nenuemus pacio siurblio tvarke?


#5296 Re: uzgesta is antro karto tepalo spaudimo lempute
Danius Rašyta: 2010.01.26 19:05
o ar tikrai prasipucia i isiurbimo šlanga, pas mane siandien tas pat buvo,šlanga iš alsuoklio užšalusi ir tas kampukas kur i stora siurbimo šlanga isikiša užšales.Išvaliau šlangas ,bet sakau reikia prapūsti ir pažiūrėt žiū kad vistiek neina tai taip ir radau pilna
ledo išvaliau ir viskas gerai. O taip visa variklį apkakojo.


#5297 Re: Dyzeliniai varikliai
algelis Rašyta: 2010.01.26 19:23
Citata:

ramutis rašė:
Del kuro nusedimo-Vilniuje Dyzelservise dare diagnostika ir rado,kad per mazai kuro patenka i siurbli[taip sake].Nuemus generatoriu is siurblio iseme kazkoki plunzeri ar asele ir pakeite gumini ziedeli,nes senas matesi susidrozes.Sake,kad del to ziedelio nesilaiko kuras ir sunkiai kuriasi[taip ir buvo].Viska surinko,pagal kompa atreguliavo kuro kieki,dar kazka ko nesupratau,liepe perlekt-viskas tvarkoj.Savo auto malu 3metai.Remontai kaip ir visom masinom.Namie turim 2masinas su dujom,bet daugiau nebus-dujos dujinem plytelem-saliarka tankam!

eik tu dujine plytele,uztai ir vazineji po dyzel servisus ir ieskai galu nieko sau palyginimas....vazinek toliau su savo Jumzu


#5298 Re: Dyzeliniai varikliai
wladkaa Rašyta: 2010.01.26 20:10
algeli rasyk i tema o nestumk is duju isvis nieko gero gi pats zinai tik tiek kad ritiesi.Patirtis jau pasakius kad is ju jokios naudos tik tiek kad kazkiek pigiau.


#5299 Re: Dyzeliniai varikliai
algelis Rašyta: 2010.01.26 20:29
nesutinku su tavim nei 1%,uztenka jau man tu dyzeliu,ir pats turiu patirties ir kiti ta pati sneka,kiekviena ryta sau ramiai vaziuoju ir matau visa kruva traktoristu stovinciu su pakeltais kapotais,arba virvem rankose!gal noretum pabandyt kaip ritasi mano dujos ir tavo dyzelis ?kieno patirtis yra pasakius?nebent tavo...mano patirtis yra pasakius,kad gyvenime nebenoresiu Chrysler dyzelio...pasiskaityt sia tema nuo pradziu,tyngiu kartotis


#5300 Re: Dyzeliniai varikliai
ramutis Rašyta: 2010.01.26 20:57
Kai zmonai vaziuojant uzsidega C4 su Vilniaus servise detom dujom ir masino sudega iki tiek kad iskrenta variklis ir kai draudimas bei servisas ant taves deda,o is sroto gauni 250lt tada perki dyzeli.



« 1 ... 262 263 264 (265) 266 267 268 ... 385 »




Powered by V6 3.8L © 2011 Voyager klubas