logo
logo
logo
Labas, ! Atsijungti

Kviečiame registruotis naujoje svetainėje: www.voyager.lt...

  
 Karštasis meniu
 Prisijungimas
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Užmiršai slaptažodį?

Registruokis dabar!
 Pagrindinis meniu
 Lankomumas

Rekomenduokit mus!
 Partneriai
Visi partneriai

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
   Visus pranešimus (JOnis)


(1) 2 3 4 ... 12 »


#1 Re: Vairo stiprintuvas ir naudojamas skystis
JOnis Rašyta: 2011.03.18 20:34
Pas mane greiciu dezes ATF buvo supiltas. Nuo pirkimo dejavo. Praejus dviem metam nuo pirkimo prisiruosiau ir isleides visiskai skysti ipyliau specialu mopara. Tris dienas dar dejavo, po to nutilo ir dabar jau puse metu jokio garso


#2 Re: Voyager CB kanalas
JOnis Rašyta: 2010.03.26 7:34
Citata:

Irmantas rašė:
Citata:

AERO_DD rašė:
del to kad kazkas nauduoja koki nors kanala nieko pries neturiu (tu paklausiai-as atsakau)
Tema dabar ir diskusija tik del kanala Voyageristams.
Del patruliu...jeigu nores tai stbdys kas antra su antena auto,nors ir del to kad daug zmoniu nauduoja(ir daug nezino kad pas juos perdarytos-aisku ne visi) CB stoteliu kurie dirbo arba su PL, o ne EU standarto--o cia jau pgal istatyma draudziama arba uz stoteliu isoriniu stiprintuvu(irgi ne galima)
Plius jeigu keliukai nores-tai sustabdyti masina nera problemu nes kas antras ir kitu(KET) taisykliu pazeizdzia! Tai del keliuku,galima sakyti--kad cia yra slydus klausimas ir ji palikti



Del keliuku tai turejau omenyje kad ar neprades jie artimaiusiu laiku tikrinti pamate CB antena ant stogo ar turi auto vadeliotojas leidima racijai.
Kiek atsimenu (jeigu kas nepeasikeite) tai leidziama išspinduliuojama galia megejiskom racijom be leidimo buvo iki 200 mW, o sios racijos kala virš 2 W kurios jau papuolą į tą kategoriją kad joms reikalingi leidimai ar ji EU ar PL standarto bebutu.

O dėl kanalo Voyageristams, tai pirma isiaiskinkim kiek auto vazineja su tokiomis racijomis (neimant walkie-talkie ale Cobra ir t.t. kurios palipusios į aukštesnį dažnių ruožą kažkas ~443 Mhz) o tos kurios dirba CB 27 Mhz ruože.

O tada jau belieka mažiau "prišiktą" kanalą susirast ir bendraut.

aš asmeniškai neturiu ir net neplanuoju įsigyti nes:
aš ne fūristas, negyvenu mašinoje.
nesiruošiu mašinos puošti trimetriniu "žaibolaidžiu" ir kiekvieną kartą pastačius
mašiną drebėti, kad koks asilas su silikatine plyta neiškultu šoninio stiklo.

na ir dar N priežaščių dėl kurių tokia racija man nereikalinga.
Jei važiuojam ekipažu, kelios mašinos, pilnai užtenka ir wolkie - tolkie.


Reiktu bent pasidomet, po to rasyt. Lietuvoje leistina CB galia yra 4w, yra keletas europos saliu kur leistina 1W, bet milivatu ant cb nera niekur
Ir leidimu joms nereikia jokiu
Dar kam idomu gali pasiskaityt faq http://www.cbforumas.lt/viewtopic.php?t=435


#3 Re: Apiputimo ventiliatorius veikia pastoviai
JOnis Rašyta: 2010.01.24 19:55
Relej nustimpa lauktranzis isejime. Idealiai tinka http://www.evita.lt/det-11684-tranzis ... 30w-0.0053ohm-to-220.html kaina 6 lt


#4 Re: radiatorius
JOnis Rašyta: 2009.11.07 22:49
Bosai, kamsti juk rasiau kad itarinejau ir pasikeiciau i nuliova originala. Dar gal 60 ar 70 lt sumokejau. Niekas nepasikeite nuo to kai isikiso originalas radijatorius - tik slangos pasidare normalaus kietumo. Paryziaus kraisleris apart to dar vieno ventiliatoriaus nepajunge, tai vienoj kamstije net beveik uzvires buvo radijatorius, ir nieko. Loterija. Nemanau kad taivanski visi blogi. Tiesiog partija toki papuole


#5 Re: radiatorius
JOnis Rašyta: 2009.11.06 15:35
Citata:

BOSAS rašė:
Biski reikia prie ju padirbeti ir veikia kuo puikiausiai.


Na nezinau, nebuvo manualo ka reik pradildziuot ar padaryt kad nesprogtu. O tai originalas koks buvo probke prie 1.5 baro neatsidaro. Ant originalo - puikiai


#6 Re: radiatorius
JOnis Rašyta: 2009.11.06 8:14
treciam pas mane taivanskas irgi be bedu dirbo. O ketvirtma is pernykstes ir siu metu partijos abu su ta pacia problema. Galbut kiti pardavejai veza is kito rusio. As susiduriau su signedos parduodamais


#7 Re: radiatorius
JOnis Rašyta: 2009.11.05 15:20
Mokikites is kitu klaidu, papasakosiu savo graudzia istorija, kuria galbut jau kazkas girdejo:

Perekupas pardave ketvirtuka su palibdytu radijatorium, teko po keliu menesiu ji pasikeist. Pinigu kaip visiem gaila, pasiemiau signedoi taivanska. Isidejo daugmaz gerai, viskas tiko. Po gero pusmeciu pradejo leist per bakelio guma virsui. Brokas. Signedoi geranoriskai pakeite i kita, tik neturejo tiksliai tokio, tai dave naujesnio, mol tinka. Viskas tiko, tik kondiskes radijatoriu reikejo dirzeliais pririst, nes tvirtinimas kitoks. Po menesio nuvaziavus i vilniu pas slava duju det pries vilniu pakeistajam truko bakelio plasmase. Kol slava dejo dujas nuvaziaves pas meistrus suklijavo ir metaliniais "xamutais" suverze, mol tikrai laikis. Ir meistras tvirtino kad taip nutikt gali tik del per didelio slegio. Galbut. Slegi reguliuoja problke, su probkem problemu but gali. Nuppirkau originalia nauja probke, bet varikliui uzkaitus slangos patapdavo gelezinem vistiek. Kadangi ruosiausi i prancuzija, kad turet maziau bedu, nutariau galvas nukelt ir tarpines pasikeist. 1000 lt ir per tris dienas padaryta, nieko nerado draugas, kuris arde. Na ka, isvaziavau. Belgijoj pajury truko kitas bakelis radijatoriaus. Iki paryziaus davaziavau, ten kraislerio atstovybej savaite prastovejo, 1000 eu atsejo tas nemalonumas, dabar vaziuoju su originaliu radijatorium ir baigesi kietos slangos. O beda - nevisai tiko kaklo matmenys, ir probke pakilus slegiui neatsidarinejo. Taigi kad iskart nusipirkus silberije arba ACC originalu radijatoriu uz 1000 lt sukisau 250+ 1000 + 3450 lt, skaiciuokit patys kiek kainuoja pigus radijatorius


#8 Re: Alternatyvus kuras. Aliejus
JOnis Rašyta: 2009.10.31 9:03
O zinot kaip daromas zalias gazuolis?
Gamykloje uzpilimo stotyje pilant i benzovezi gazuoli ipilama doze daziklio. Ir pilamas tas pats gazolis. Jei vezejas pazistamas ir pastoviai veza tas pats, ukininkai isigudrina su juo susitart kad tarkim dazikli supiltu i tik i viena backa, tada atveza viena backa skaidraus, o priekaba - laaaabai zalio (nes abieju talpu dazikli supila i viena talpa). Dazymas vyksta autocisternoje, o ne gamykloje ir saliara visiskai ta pati


#9 Re: Vairo stiprintuvas ir naudojamas skystis
JOnis Rašyta: 2009.10.26 22:16
Man ketvirtuke stiprintuvas veikia puikia. Jokiu priekabiu. Tik garsas. Uzia garsiau uz varikli, ypac kai susuktas vairas (panasus garsas kaip iprastoj situacijoj iki galo susuki vaira ). Sakau galperekupas paprasto atf tepalo pripyle ir del to garsas? Per 30 000 km pripratau prie garso, niekas neisbyra, bet vistiek noretusi begarsio darbo. Kaip pas jumis su garsu?

PT cruiserije isvis nesigirdi stipriako. Konstrukcija panasi


#10 Re: Dujinė įranga: kur, kokia, uz kiek?
JOnis Rašyta: 2009.09.06 8:17
Kitoi temoi klause kaip man seles kelionej su duju perexodais, bet cia atsakyt gal but korektiskiau
Pas vokiecius uzsukinejau i shelus, bet europines slangos taip ir neradau. Matomai ne i tuos pacius kaip auksciau buvo mineta, tad perechoda naudojau visose. Pas olandus teko kita perechoda panaudot, belgijoj - vokiskas (beje, belgijoj dujos buvo pigiausios: 0,42 euro, kai tuo metu lenkuose 1.9...2.0 zloto, vokieciuose olanduose 0,5x euro, italijoje 0,58...0,62, prancuzai brangiausiai 0.69...0.72, austrijoj ir cekijoj nepamenu jau, tik po viena kart pyliau)


#11 Re: kaista reles
JOnis Rašyta: 2009.08.26 19:57
Na kad pradet akist kelios reles tuo paciu metu - kazkaip neitiketina. Gal itampa pakilus krovimo? Tada rites kaistu


#12 Re: Au�?inimo sistemos ventiliatorių rėlė
JOnis Rašyta: 2009.08.03 14:58
Ketvirtuke abu cooleriai sujungti i kruva. Treciuko nezinau
Issiaiskinau veikimo principa: prie balkio prisukta ne rele, o galingas tranzas, dirbantis raktu. Is kompo pareina valdymas PWM budu (reguliuojama impulso skvarba). Atidarantis impulsai - neigiami. Tranzas blokelije bekorpusinis, dar idetas apsauginis diodas ir kelios varzos. Remontuot esamo nera ko, reikia lupt is vidaus tai kas yra ir det savo schemute is vieno P-fet galingo tranzo ir poros varzu bei apsauginio diodo. Detaliu kaina apie 15lt daunasi, bet reikia padirbet siek tiek. Po perdarymo turet gautis patikimesnis, nes isideda rimtesnis lauktranzis (as dejau IRF4905, ju evitoje yra). Suki prie aliumo originalioje dezeje lauktranzi per izoliacine termoguma, S i pliusa, D i iseima, is iseimo apsaugini dioda i masini kontakta anodu i mase, valdymo kontakta i pliusa per koki pusantro kiloomo (kompe valdymo iseimas su atviru kolektoriumi) ir i gate nuosekliai 100 omu varza


#13 Re: Au�?inimo sistemos ventiliatorių rėlė
JOnis Rašyta: 2009.07.31 18:46
Na va, grizau is prancuzu ir su nuotikiais butent del ventiliatoriu modulio. Zaraza nustojo suktis kaip tik kamsciuose belgijos pajurije ties brugge, pasekme - trukes radijatorius, pasekme - ojojoi
Taigi reziume: ketvirtuke stovintis originalus ventiliatorius paajungtas tiesiai laidu ant maksimalaus greicio po 4000 km dar sukasi, bet barskedamas. Antrasis taivanskas vakar austruose jau atidave galus, grizau su vienu. Atsimiegosiu - ryt ardysiu valdymo blokeli, gramdisiu uzpila ir studijuosiu kas jame gali nudvist


#14 Re: zapaske
JOnis Rašyta: 2009.07.11 22:32
Isbandziau, net uzdejes buvau, nuo treciuko tiko ant ketvirtuko. Tik po sedyne zaraza vistiek nelindo, bet nors maziau vietos uzima
Kiek i dviratine pust reikia oro?


#15 Re: zapaske
JOnis Rašyta: 2009.07.10 23:30
O nuo treciuko ratai tinka ant ketvirtuko? Turiu dviratine trecio, pabandyciau po sedyne gal palist


#16 Re: Nedega numerio apšvietimas
JOnis Rašyta: 2009.07.10 11:00
Testeris - didele apkrovos varza, jei kazkur labai prastas kontaktas - testeris gali rodyt itampa, o pajungus lempute itampos nelieka. Pabandyk su ideta lempuke matuot korpuso ne is dangcio atzvilgiuJei problema su mase dangtije - itampa matysi. Jei nematsi - problema greiciausiai su ateinancia itampa


#17 Kip susitvarkyt kuro regeneracijos klaidas
JOnis Rašyta: 2009.07.09 23:13
SIandien teko issiaiskint kaip veikia garu reciklingo voztuvas ketvirtuke (salia bakelio uz priekinio balkio, kazkur ties vairuotojo sedine). Kai tas sh... neveikia arba nera isvis (teko skaityt kad pas kai kuriuos nuimti) meta galimai dvi kalidas: P1494 Механическая неисправность или утечка обнаружена в переключателе давления системы контроля за испарениями топлива ir P1495 Проблема в цепи соленоида насоса обнаружения утечек системы контроля за испарениями топлива
Tas voztuvas jungiasi trimis laidais: mase, elektromagnetas, atidarantis vakumini kanala, ir gerkonas, indikuojantis kompa apie virsita slegi garu surinkejuje. Pakiles garu slegis nuspaudzia membrana, kuri i tarpa tarp gerkono ir magneto ikisa metaline plokstele, gerkonas atsileidzia ir informuoja kompa apie virsita slegi. Kompas paduoda i elektromagneta itampa atidarydamas vakumo vamzdeli ir garai nuleidziami.
Ka daryt jei neturit to voztuvo? Jei krastinis (priesingam kraste nei mase) laidas kabo ore - kompas galvoja kad perdidelis slegis, bando nuleist, bet kai ir toliau ore kaba - ismeta klaida 1494. NOrint kad nebut sios klaidos, reikia ta laida pajungt i mase. Jei kompas ant vidurinio laido nemato elektromagneto (originali elektromagneto varza 16 omu) - meta klaida 1495. Sprendimas - kaip ir su sviesu lempomis - varza, neeksperimentavau su nominalu, neaktualu man paciam, bet manau apie 50 omu kaip tik but.
Sios klaidos nusimeta atjungus akuma ir jei sistema neveikia arba neapgauta uzsidega vel po keliu simtu km.
Sekmes bandant atsikratyt pastaruju dvieju klaidu


#18 Re: Nedega numerio apšvietimas
JOnis Rašyta: 2009.07.09 13:21
o ko atzvilgiu matuoji ta 12V? Jei masini laida kazkur dedi, tai 12 gali rodyt, jei mases nera lemputese. Matuot reikia tarp abieju lemputes gnybtu


#19 Re: Dujinė įranga: kur, kokia, uz kiek?
JOnis Rašyta: 2009.07.03 8:13
Citata:

Bauke rašė:
Citata:

JOnis rašė:
Gal kas turit paskolint perejima is vokiskos Bayonet i mums iprasta europini uzpilima? Kad vokietijoj ir olandijoj maziau reiktu sukt galva ir kolonelese uz uzstata prasinet perejimo


Turiu abu pasuk ar parasyk .Panevezys.Paskolinsiu.


Voo, panevezys idealiausia, pakeliui labjausiai Pasiskambinsiu


#20 Re: Dujinė įranga: kur, kokia, uz kiek?
JOnis Rašyta: 2009.07.02 15:20
Citata:

renka rašė:
Citata:

JOnis rašė:
Gal kas turit paskolint perejima is vokiskos Bayonet i mums iprasta europini uzpilima? Kad vokietijoj ir olandijoj maziau reiktu sukt galva ir kolonelese uz uzstata prasinet perejimo


Siaip vokietijoi vienokie,o Olanduose kitokie perejimai.Turiu as abu .O siaip dabar ir kolonelese nesunku jau rasti perejimu.Nes kai Lenkai pradejo masiskai vazineti ,tai kokonelems teko isigyti ju.Siaip teises palieki,isipili kuro,sumokedamas pinigus atsijami.siaip Vokisku perejimu ir kolonelese pas juos esu mates.O vat Olandiska tai jau reikia biski tekintoju pagalbos.Viena dalis buna pirkt,bet kita reikia datekint


A tai uz kokia nors prancuzisko rausvaspalvio kieki ar kitaip imanoma pasiskolint/issinuomot? Butent kad nereiktu vargt ir vaiksciot skolinetis i kolonele ir linkes su savim veztis



(1) 2 3 4 ... 12 »




Powered by V6 3.8L © 2011 Voyager klubas