Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Visus pranešimus (DigitalA)
#1
Re: Nutekejimas kuro sistemoje kodas P0442
DigitalA
Rašyta: 2009.11.23 18:12
Kolegos,
as laikausi nuomones, kad kuro garu surinkimo sistemos sandarumo "klaidu" taisyti neverta. Nebent labai daug laisvo laiko laiko yra arba norisi labiau pazinti savo automobili
Noretusi isgirsti argumentus kodel visgi reiketu tas P0442/P0456 taisyti... Jau 2 metus ju juom vazineju (beje perskaites sia tema 2007-ais, aciu Forumui!)
Pagarbiai,
DigitalA
as laikausi nuomones, kad kuro garu surinkimo sistemos sandarumo "klaidu" taisyti neverta. Nebent labai daug laisvo laiko laiko yra arba norisi labiau pazinti savo automobili
Noretusi isgirsti argumentus kodel visgi reiketu tas P0442/P0456 taisyti... Jau 2 metus ju juom vazineju (beje perskaites sia tema 2007-ais, aciu Forumui!)
Pagarbiai,
DigitalA
#2
Re: HELP !!! NUKRITO Generatoriaus diržas
DigitalA
Rašyta: 2007.10.15 14:42
Man irgi voyageri pardave be dirzo apsaugos. Aisku ne faktas, kad dirzas krenta po kiekvienos balos, bet man Vilniuje kiekviename servise tik paziurejus i dugna iskart siule uzdeti apsauga. Ka sekmingai ir padariau (60 Lt, privaciai). Idomu, kodel Gangai niekas i tai nenurode...
#3
Re: INFO: IV kartos Voyager orientacinės detalių kainos
DigitalA
Rašyta: 2007.10.07 22:44
Vairo traukes antgalis MOPAR su pastatymu 180 (Frikcija)
Ratu suvedimas 70 (AutoGa)
Ratu suvedimas 70 (AutoGa)
#4
Re: Automatinis duru uzrakinimas
DigitalA
Rašyta: 2007.09.21 0:25
Tai programuojama funkcija. Taciau ketvirtuke ja ijungti/isjungti galima berods tik su diagnostiniu kompiuteriu (taip vadinamas "skeneris" kuri servise prijungia). Taip kad kita karta kai pajungines del ko nors, tuo paciu paprasykit kad ijungtu.
#5
Re: Automatines durys
DigitalA
Rašyta: 2007.09.18 18:43
Pabandysiu. Spirito turu
Siaip reikia galvoti, koks skystis ta sutirstejusia "smazke" turi istirpdyti geriausiai.
PS: Gal po praplovimo su silikonu uspurksti?
Siaip reikia galvoti, koks skystis ta sutirstejusia "smazke" turi istirpdyti geriausiai.
PS: Gal po praplovimo su silikonu uspurksti?
#6
Re: Automatines durys
DigitalA
Rašyta: 2007.09.18 11:28
Nera nieko neimanomo, bet servise (AAC) neapsieme. Sklendes blokas yra neardomas. ta prasme uzvalcuotas ir isardzius surinkti atgal jiems nepavyko. Gal kas nors ir moka.
Nusiziurejau kaip spynu meistrai "taiso" ziema stringancias auto spynas: panardina desimciai minuciu visa spyna i kazkoki marmala, poto atplauna WD ir galiausiai sutepa kazkokiu bespalviu skysciu. Kas ten per skysciai neaisku, bet senos "smazkes" misinys su dulkem issiplauna. Bespalvis tai gal silikonas...
Gal turit ideju kame galima butu bandyti atmirkyti ta spyna?
PS: Beje kai man Dinitrolu kiebula ispurske tai nuo tos bjaurybes "atsikimso" visa automatika Veike gal kokia savaite, kol isdziuvo...
Nusiziurejau kaip spynu meistrai "taiso" ziema stringancias auto spynas: panardina desimciai minuciu visa spyna i kazkoki marmala, poto atplauna WD ir galiausiai sutepa kazkokiu bespalviu skysciu. Kas ten per skysciai neaisku, bet senos "smazkes" misinys su dulkem issiplauna. Bespalvis tai gal silikonas...
Gal turit ideju kame galima butu bandyti atmirkyti ta spyna?
PS: Beje kai man Dinitrolu kiebula ispurske tai nuo tos bjaurybes "atsikimso" visa automatika Veike gal kokia savaite, kol isdziuvo...
#8
Re: Automatines durys
DigitalA
Rašyta: 2007.09.17 15:26
Na pries ziemos sezona prikeliu tema apie duru automatika. Ar daug cia tokiu, kam durys atsidaro bet nenuslenka (o kai nepilnai uzdarai - neprisitraukia)?
Problema: sklendes (ogio nuotraukoje virsuje desineje) viduje esnacio mikroperjungejo, rodancio busenas "uzdaryta/atidaryta" strigimas.
Su skeneriu rodo "DOOR LATCH RELEASE FAILURE".
Sprendimas keisti - brangokas, nes keiciasi tik visas blokas. Praplovus pro skyles su WD40 keliom dienom pasitaiso, po to vel.
Kokios bus idejos?
Problema: sklendes (ogio nuotraukoje virsuje desineje) viduje esnacio mikroperjungejo, rodancio busenas "uzdaryta/atidaryta" strigimas.
Su skeneriu rodo "DOOR LATCH RELEASE FAILURE".
Sprendimas keisti - brangokas, nes keiciasi tik visas blokas. Praplovus pro skyles su WD40 keliom dienom pasitaiso, po to vel.
Kokios bus idejos?
#9
Re: Isijungia kondic kai jungi langu apiputima - kas cia
DigitalA
Rašyta: 2007.09.17 13:18
Evaldai, bandyk atjungti akuma keliom valandom, gal pades
Siaip poto ijunges iskarto variklio nevesk, o ijungus degima tylioje vietoje pasiklausyk kaip ten tos oro sklendes junginejasi - ar nera pasaliniu garsu...
Siaip poto ijunges iskarto variklio nevesk, o ijungus degima tylioje vietoje pasiklausyk kaip ten tos oro sklendes junginejasi - ar nera pasaliniu garsu...
#10
Re: Kam skirtas sis laidas?
DigitalA
Rašyta: 2007.09.17 13:07
Citata:
ogi, argi stiklu pasildymas ketvirtukuose nera standartinis?
Arnai, parodyk kaip tavo konsole atrodo - ten toks mygtukas spec turi buti,,,
ogis rašė:
priekinio stiklo apsildymas , pas tave matyt stikla keite , ir nepajunge . nes masinoje nebuvo numatytas toks pribambasas .
ogi, argi stiklu pasildymas ketvirtukuose nera standartinis?
Arnai, parodyk kaip tavo konsole atrodo - ten toks mygtukas spec turi buti,,,
#11
Re: Kuro sanaudos
DigitalA
Rašyta: 2007.09.17 12:54
Citata:
Na tai taip ir iseina. Ne visas gi tas 350 myliu tu vaziuoji 90 kmh - kazkiek po miesta, kazkiek sustojimu/isibegejimu. stai tau ir 65L/560km=11.6 Labai geros sanaudos.
mantyla rašė:
na nezinau,pas mane nera kompo rodancio sanaudu vidurkio.bet su 65l galiu nuvaziuoti tik 350myliu.ir cia lietuvojoje.kur tu vaziuoji 80-90km/h.ir netgi neduodant apsukoms pakilti virs 2000.tad skaiciuok kaip nori iseina apie 12l bendzo.
Na tai taip ir iseina. Ne visas gi tas 350 myliu tu vaziuoji 90 kmh - kazkiek po miesta, kazkiek sustojimu/isibegejimu. stai tau ir 65L/560km=11.6 Labai geros sanaudos.
#12
Re: INFO: IV kartos Voyager orientacinės detalių kainos
DigitalA
Rašyta: 2007.09.14 23:02
Vilniuje Dinitrol paslauga Grandui 1400. Nusidereti iki 1200 butina. Toliau - kaip iseina.
#13
Re: Kuro sanaudos
DigitalA
Rašyta: 2007.09.14 22:55
Citata:
As igri eksperimentinius duomenis turiu - panasiai kaip ir Boso, tik gal su 80kmh tai tokio esktrimo nebandziau - baisu... Dar kils kokia avarine situacija, o as dazniausiai su visa seimyna...
Vienzo, visus tyrimus dariau vasaros vakarais (klimato neisjunginejau)
Kitos salygos: 3.8L ketvirtukas, rida 60K Myliu, benzas 95, pavara D
Pastaba: kompa nuRESETinu isvaziauvus i trasa. Vaziuoju be sustojimu apie 150 km.
Rezults:
~90 kmh - 8.7 litrai
~100 kmh - 9.4
~110 kmh - 10.6
~120 kmh - 11.3
~140 kmh - ~14 (trumpesnis ruozas, tai netaip tiksliai)
Palyginimui:
GRYNAS Vilnius savaitgaliais 100 km svyroja 15-17 (labai nuo vaziavimo manieros priklauso
GRYNAS Kamstis (i darba centre ir is darbo i miegamaji rajona) 100 km = 22
mantyla rašė:
Citata:tai tu nori pasakyti,kad vaziuojan 110km/h su 3.3 varykliu uztenka 10l bendzo ar netgi maziau?
BOSAS rašė:
oi patikek kaip imanoma.
jau 9 tai sakyciau gal ir ne o cia 10 tai viskas ok
As igri eksperimentinius duomenis turiu - panasiai kaip ir Boso, tik gal su 80kmh tai tokio esktrimo nebandziau - baisu... Dar kils kokia avarine situacija, o as dazniausiai su visa seimyna...
Vienzo, visus tyrimus dariau vasaros vakarais (klimato neisjunginejau)
Kitos salygos: 3.8L ketvirtukas, rida 60K Myliu, benzas 95, pavara D
Pastaba: kompa nuRESETinu isvaziauvus i trasa. Vaziuoju be sustojimu apie 150 km.
Rezults:
~90 kmh - 8.7 litrai
~100 kmh - 9.4
~110 kmh - 10.6
~120 kmh - 11.3
~140 kmh - ~14 (trumpesnis ruozas, tai netaip tiksliai)
Palyginimui:
GRYNAS Vilnius savaitgaliais 100 km svyroja 15-17 (labai nuo vaziavimo manieros priklauso
GRYNAS Kamstis (i darba centre ir is darbo i miegamaji rajona) 100 km = 22
#14
Re: Isijungia kondic kai jungi langu apiputima - kas cia
DigitalA
Rašyta: 2007.09.07 14:02
Absoliuti tiesa
RTFM Masinos Manual'e taip ir parasyta - kad nerasotu
RTFM Masinos Manual'e taip ir parasyta - kad nerasotu
#15
Re: Priekinių farų reflektorių restauravimas (ekonominis variantas)
DigitalA
Rašyta: 2007.08.23 17:01
Respect! Kad ir kiek belaikytu - saunolis
#16
Re: Kondicionierius gerai (kai jis veikia)
DigitalA
Rašyta: 2007.08.22 11:19
Tai gal dirzo itempejas nelaiko?
#17
Re: Kuro sanaudos
DigitalA
Rašyta: 2007.08.07 13:49
Citata:
9.4/100km. Ne taip jau ir nenormaliai:
2,425 cc 2.4 liters 4 in-line front transverse engine
Unleaded fuel
Fuel economy EPA highway (l/100km): 9
renka rašė:
O mano 2,4 dujos sesi zmones is siauliu i sventaja ir atgal,na ir gryzes dar pavazinejau,tai bakas 64ltr o pravaziuota 680km.Cia kazkas nenormaliai.Liktais niekas is galo nestume
9.4/100km. Ne taip jau ir nenormaliai:
2,425 cc 2.4 liters 4 in-line front transverse engine
Unleaded fuel
Fuel economy EPA highway (l/100km): 9
#18
Re: Kuro sanaudos
DigitalA
Rašyta: 2007.08.07 13:35
Idomiausia kad testo rezultatai sutampa su oficialiom specifikacijom IV-ukui (10.7L/100):
3,778 cc 3.8 liters 6 V engine
Unleaded fuel
Fuel economy EPA highway (l/100km): 10.7
Multi-point injection fuel system
Main 76 liter unleaded fuel tank
3,778 cc 3.8 liters 6 V engine
Unleaded fuel
Fuel economy EPA highway (l/100km): 10.7
Multi-point injection fuel system
Main 76 liter unleaded fuel tank
#19
Re: Kuro sanaudos
DigitalA
Rašyta: 2007.08.07 13:17
Citata:
Patvirtinu. Bakas pirmyn-atgal. Mano ataskaita:
1 atkarpa. vilnius-klaipeda (nuo Gariunu iki Akropolio) apie 300 km. A95 benzas. Klimatas ijungtas. Cruise ON. Sauleta. 3 keleiviai.
Yra tik kompo parodymai - 11.3 L/100km. (pamirsau uzsipilti iki virsaus).
2 atkarpa. klaipeda-vilnius nuo STATOILo (prie ziedo) iki STATOILo (prie Vilkpedes).
A92 benzas. Klimatas ijungtas. Cruise ON. Sauleta. 4 keleiviai.
Uzpiltas pilnas bakas KLP, atvaziavus VLN vel dapiltas iki pilno - 31.7 L / 296 km = 10.7 L/100 km.
Atkreipkite demesi kad tai GRYNA trasa+Kruizo kontrole. Nei vieno sviesoforo/kamscio. Vid. greitis KLP-KN 140, KN-VLN 100.
Isvada: Trasa 11 L/100 km. 600 km = 66 Litrai
-----------
T&C LXi 3.8 2001
SoBoS rašė:
Citata:
Irmantas rašė:
nu ka paskutinis mano pasivazinejimas klaipeda-vilnius-klaipeda su 65 litrais
tai bakas pirmyn ir atgal
klaipeda-vilnius-klaipeda nuo zenklo iki zenklo yra 620 km (10,48 ltr/100 km), o as manau, kad tu vaziavai tikrai daugiau nei nuo zenklo iki zenklo. Tai ziurek jau ir 700 km susidaro, o tai jau yra 9,28 ltr/100 km.
o gal bakas pirmyn, bakas atgal?
nebent kaip tu sakei, tikrai pasispirdamas vaziavai
Patvirtinu. Bakas pirmyn-atgal. Mano ataskaita:
1 atkarpa. vilnius-klaipeda (nuo Gariunu iki Akropolio) apie 300 km. A95 benzas. Klimatas ijungtas. Cruise ON. Sauleta. 3 keleiviai.
Yra tik kompo parodymai - 11.3 L/100km. (pamirsau uzsipilti iki virsaus).
2 atkarpa. klaipeda-vilnius nuo STATOILo (prie ziedo) iki STATOILo (prie Vilkpedes).
A92 benzas. Klimatas ijungtas. Cruise ON. Sauleta. 4 keleiviai.
Uzpiltas pilnas bakas KLP, atvaziavus VLN vel dapiltas iki pilno - 31.7 L / 296 km = 10.7 L/100 km.
Atkreipkite demesi kad tai GRYNA trasa+Kruizo kontrole. Nei vieno sviesoforo/kamscio. Vid. greitis KLP-KN 140, KN-VLN 100.
Isvada: Trasa 11 L/100 km. 600 km = 66 Litrai
-----------
T&C LXi 3.8 2001
#20
Re: Laisvu sukiu reguliatorius
DigitalA
Rašyta: 2007.08.06 17:31
Man Sonatoj tas reguliatorius sugedo (is tikruju ten kaip voztuvas) tai spjoviau , pakeliau apsukas kad negestu ir toliau vazineju