logo
logo
logo
Labas, ! Atsijungti

Kviečiame registruotis naujoje svetainėje: www.voyager.lt...

  
 Karštasis meniu
 Prisijungimas
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Užmiršai slaptažodį?

Registruokis dabar!
 Pagrindinis meniu
 Lankomumas

Rekomenduokit mus!
 Partneriai
Visi partneriai

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Žiūrinėja šią giją:   1 Anoniminiai vartotojai



« 1 ... 41 42 43 (44) 45 46 47 ... 79 »


#861 Re: Dyzeliniai varikliai
liutukas Rašyta: 2010.01.10 13:14
Turejau proga pabandyti pavaziuoti su nauju passat'u dizeliu 6 pavaru DSG greiciu deze. Mane nustebino apsukos, mieste 50-60km/h greiciu lygioje vietoje ijungiama 5 pavara ir apsukos buna apie 1200, virs 60km/h jungiama 6 pavara.
Cia tik pastebejimas ir atvira diskusija apie apsuku laikyma bei variklio sutepima
Zinoma niekas nespaudzi gazo prie tokiu apsuku, nes tada iskarto automatas numeta i 4 ar 3 pavara.


#862 Re: Dyzeliniai varikliai
BOSAS Rašyta: 2010.01.10 15:13
Tai cia ir yra esme.
Kol tu vos gaza prilietes laikai nereikalauji is variklio galios jis jungia net 6 begi.
O vos tik spusteli zemina iki 3 begio.

Tas pats ir su mechanine. Tik skirtumas toks kad vairuotojas nejaucia kada jis apkrauna spusteldamas jam atrodo kad jis nieko nepaspaude ir begiu pats neperjungineje.
Jei butu sugebanciu mieste vaziuoti 5 begiu ir vos spaudziant gaza is kart perjungtu i 3 ar 2 tuomet bedu nebutu, bet to niekas nedaro ir prasideda perktovos.


#863 Re: Dyzeliniai varikliai
Dziugesiukas Rašyta: 2010.01.10 15:18
Citata:

BOSAS rašė:
Tai cia ir yra esme.
Kol tu vos gaza prilietes laikai nereikalauji is variklio galios jis jungia net 6 begi.
O vos tik spusteli zemina iki 3 begio.

Tas pats ir su mechanine. Tik skirtumas toks kad vairuotojas nejaucia kada jis apkrauna spusteldamas jam atrodo kad jis nieko nepaspaude ir begiu pats neperjungineje.
Jei butu sugebanciu mieste vaziuoti 5 begiu ir vos spaudziant gaza is kart perjungtu i 3 ar 2 tuomet bedu nebutu, bet to niekas nedaro ir prasideda perktovos.

nemanau ,kad tik vos paspaudus gaza iskart automatas permeta i 3 begi. jei tik keliais kilometrais nori greiciau vaziuoti ir islaikys 6 pavara, bet jei stipriau spustelsi tada permes as su fiat marea 2,4 TD mieste prie 60 5 ijunges galiu vaziuoti, ir motoras visai gerai dirba, ko nepasakysiu apie voyagerio motora. voyagerio motoras per silpnas vaziuoti mazais sukiais. va kur skirtumas.


#864 Re: Dyzeliniai varikliai
afganas Rašyta: 2010.01.10 16:02
Citata:

BOSAS rašė:
varikllio galvoje isuktas is priekio.

Aisku reiks ziureti


#865 Re: Dyzeliniai varikliai
liutukas Rašyta: 2010.01.10 21:17
Citata:

Dziugesiukas rašė:
Citata:

BOSAS rašė:
Tai cia ir yra esme.
Kol tu vos gaza prilietes laikai nereikalauji is variklio galios jis jungia net 6 begi.
O vos tik spusteli zemina iki 3 begio.

Tas pats ir su mechanine. Tik skirtumas toks kad vairuotojas nejaucia kada jis apkrauna spusteldamas jam atrodo kad jis nieko nepaspaude ir begiu pats neperjungineje.
Jei butu sugebanciu mieste vaziuoti 5 begiu ir vos spaudziant gaza is kart perjungtu i 3 ar 2 tuomet bedu nebutu, bet to niekas nedaro ir prasideda perktovos.

nemanau ,kad tik vos paspaudus gaza iskart automatas permeta i 3 begi. jei tik keliais kilometrais nori greiciau vaziuoti ir islaikys 6 pavara, bet jei stipriau spustelsi tada permes as su fiat marea 2,4 TD mieste prie 60 5 ijunges galiu vaziuoti, ir motoras visai gerai dirba, ko nepasakysiu apie voyagerio motora. voyagerio motoras per silpnas vaziuoti mazais sukiais. va kur skirtumas.

Vos paspaudus pedala, iskarto nemeta mazesnes, jeigu jau spaudi iki dugno, tada zemina. Kalba eina pie DSG deze, tas perjungimas tarp begiu uztrunka laiko ir pakankamai jauciasi. passato turbina zinoma su kintama geometrija, del to ji dirba ir prie mazu sukiu, ko nepasakysi apie voyaju, del to motoras normaliai vaziuoja tik nuo kokiu 1800 apsuku.


#866 2,5td sumazeja galia
dariuxxl Rašyta: 2010.01.12 21:03
Sveiki 2,5td sumazeja galia prie 2000 apsuku.Padekyte!


#867 Re: Proplema
intar Rašyta: 2010.01.12 21:12
Citata:

dariuxxl rašė:
Sveiki 2,5td sumazeja galia prie 2000 apsuku.Padekyte!


Arba pagrindinis purkstukas, arba kazkur nera kontakto(oro sklende ir panasiai) ir signalo negauna.
Turejau tas bedas 2 kart. Bosas sutvarke per 0,5h. Rekomenduoju.


#868 Re: Dyzeliniai varikliai
muna Rašyta: 2010.01.16 14:49
Sveiki,
atsiprasau jei pasikartosiu su klausimais.
Problema tokia. Iki -3 -5 laipsniu salcio mano dyzeliukas lyg ir uzsikuria pats.
Nuo -7 pats nesikuria.Reikia purksti purskaliuko numovus slanga nuo filtro, bet ir taip uzkurtas is pradziu baisiai netolygiai dirba kokias 10 sekundziu.
Pasyla 2 minutes, ir vel kaip niekur nieko kuriasi.
Zvakes geros, maitinimas ateina, purkstukai nauji (nepygiausi).
Kame saknys.


#869 Re: Dyzeliniai varikliai
vyygis Rašyta: 2010.01.16 18:16
Citata:

muna rašė:
Sveiki,
atsiprasau jei pasikartosiu su klausimais.
Problema tokia. Iki -3 -5 laipsniu salcio mano dyzeliukas lyg ir uzsikuria pats.
Nuo -7 pats nesikuria.Reikia purksti purskaliuko numovus slanga nuo filtro, bet ir taip uzkurtas is pradziu baisiai netolygiai dirba kokias 10 sekundziu.
Pasyla 2 minutes, ir vel kaip niekur nieko kuriasi.
Zvakes geros, maitinimas ateina, purkstukai nauji (nepygiausi).
Kame saknys.

Gal kompresijos nebera?


#870 Re: 2,5td sumazeja galia
vejas666 Rašyta: 2010.01.17 21:37
Citata:

dariuxxl rašė:
Sveiki 2,5td sumazeja galia prie 2000 apsuku.Padekyte!

man buvo oro srauto matuoklis parejes tai buvo kaip kuolas net turbinos neijungdavo.arba kuro filtras ,arba kuro padavimas kisasi.


#871 Re: Dyzeliniai varikliai
BOSAS Rašyta: 2010.01.18 7:57
Kaip gali turbina ijungti ar isjungti sitam varikliu, kad ji pastoviai sukasi niekas ten jos nejungineja.

Is kur cia tos pasakos isijungia turbina, isvis atsirado. ???

Ji veikia vos tik variklis uzsiveda.


#872 Re: Dyzeliniai varikliai
BOSAS Rašyta: 2010.01.18 8:01
Citata:

muna rašė:
Sveiki,
atsiprasau jei pasikartosiu su klausimais.
Problema tokia. Iki -3 -5 laipsniu salcio mano dyzeliukas lyg ir uzsikuria pats.
Nuo -7 pats nesikuria.Reikia purksti purskaliuko numovus slanga nuo filtro, bet ir taip uzkurtas is pradziu baisiai netolygiai dirba kokias 10 sekundziu.
Pasyla 2 minutes, ir vel kaip niekur nieko kuriasi.
Zvakes geros, maitinimas ateina, purkstukai nauji (nepygiausi).
Kame saknys.


kompresija, kuras arba oras kuro sistemoje

Seip kompresija, nera dar papuole, kad butu per maza, bet visko gali buti.


#873 Re: Dyzeliniai varikliai
muna Rašyta: 2010.01.19 8:19
Kompresija 24,27,24,27
Del oro kuro sistemoje. Kai pliusas lauke gali stovet ir savaite, bet uzsikuria.
Dabar pamastymui.
Nezinau kas pas mane grandine ar krumpliai stovi.Gal kas zinot kaip ta nustatyt neisardzius variklio?
Jei grandine, tai gal sakau ji susidevejusi ir kretcia sunybes, nes as jau prasukau kokius 60.000 km ir neaisku kiek buvo pravaziavusi masina po paskutinio grandines keitimo.
Bet jei ne grandine, o krumpliai, tai gal tada siurbliui kas nors su paankstinimu.


#874 Re: Dyzeliniai varikliai
mmikass Rašyta: 2010.01.19 10:45
pagal metus tai garantuotai grandine.


#875 Re: Dyzeliniai varikliai
Dziugesiukas Rašyta: 2010.01.19 19:26
Citata:

muna rašė:
Kompresija 24,27,24,27
Del oro kuro sistemoje. Kai pliusas lauke gali stovet ir savaite, bet uzsikuria.
Dabar pamastymui.
Nezinau kas pas mane grandine ar krumpliai stovi.Gal kas zinot kaip ta nustatyt neisardzius variklio?
Jei grandine, tai gal sakau ji susidevejusi ir kretcia sunybes, nes as jau prasukau kokius 60.000 km ir neaisku kiek buvo pravaziavusi masina po paskutinio grandines keitimo.
Bet jei ne grandine, o krumpliai, tai gal tada siurbliui kas nors su paankstinimu.

tikrai kad grandine... nebereiktu delsti del keitimo. kompresija irgi nekokia sakyciau.


#876 Re: Dyzeliniai varikliai
ramutis Rašyta: 2010.01.19 19:58
Gal kas galetu pasakyti kokia kompresija priklauso 2,5td motorui?


#877 Re: Dyzeliniai varikliai
afganas Rašyta: 2010.01.20 22:25
Citata:

afganas rašė:
Cryleristai, o kur 2000m 2,5 td voyger stovi variklio temperaturos daviklis ( ne ausinimo sistemos),. Nes kaip kolega rase tai gali itakoti masinos uzsivedimui,nes jis rodo kompui kokia variklio temperatura ir kiek reikia paankstint degima.



ar tikrai tas daviklis, kur isuktas galvuteje, desineje puseje gali rodyti variklio ( ne AUSINIMO) temperatura, kompui, nes pasak kolegos tai gali tureti itakos uzsivedimui. NEs jei rodo pvz. -5, o is tiesu lauke -15 tai nesuankstina siurblio kompas tiek kiek priklauso. As bandziau atjungti ant dirbancio variklio ta davikli tai tik isijunge ventiliatoriai, ir kondicionieriaus pradejo veikti. todel ir kilo itarimas ar apie ta davikli eina kalba. Ar gali jis kelias funkcijas atlikti.


#878 Re: Dyzeliniai varikliai
afganas Rašyta: 2010.01.20 22:38
Pas tave kaip ir pas mane tokie simptonai uzsivedimo. tik pas mane dar nereikia naudoti purskalu ir dar is kelinto karto siaip ne taip uzvedu ir prie -16, bet uzsivedant gal kokius 5 kartus uzsiveda ir uzgesta, paskui su gazu nutaikius pagauna, bet ziauriai tada dirba, atrodo kad kazkur siubli ar purkstukuose kala, ir daug melynu dumu meta, bet prasidirbus kokia 15 sek. variklis pradeda kuo graziausiai dirbti ir vestis. As ir viska isbandziau ir zvakes ir kuro nuėimas po nakties, purkstuku tikrinimas, degimo tikrinimas ir t.t. Bet kaip vedasi nuo -7 taip blogai taip ir vedasi. Liko vienas sansas del tokio daviklio, apie kuri rasiau anstesniuose postuose jei jisai tikrai ta funkcija atlieka, nes dar vis aiskinuosi kad be reikalo nepasikeisti. O tu ir pabandyk jei keisi grandine tegu iskart paziuri degima, nes daug atveju buve kad gali buti nusimuses.


#879 Re: Dyzeliniai varikliai
Nord Rašyta: 2010.01.20 22:59
Citata:

afganas rašė:
Citata:

afganas rašė:
Cryleristai, o kur 2000m 2,5 td voyger stovi variklio temperaturos daviklis ( ne ausinimo sistemos),. Nes kaip kolega rase tai gali itakoti masinos uzsivedimui,nes jis rodo kompui kokia variklio temperatura ir kiek reikia paankstint degima.



ar tikrai tas daviklis, kur isuktas galvuteje, desineje puseje gali rodyti variklio ( ne AUSINIMO) temperatura, kompui, nes pasak kolegos tai gali tureti itakos uzsivedimui. NEs jei rodo pvz. -5, o is tiesu lauke -15 tai nesuankstina siurblio kompas tiek kiek priklauso. As bandziau atjungti ant dirbancio variklio ta davikli tai tik isijunge ventiliatoriai, ir kondicionieriaus pradejo veikti. todel ir kilo itarimas ar apie ta davikli eina kalba. Ar gali jis kelias funkcijas atlikti.



Variklio užsivedimas priklauso ne nuo elektroniškai sureguliuoto o nuo statinio degimo kampo,tai yra nuo siurblio padėties.Temperatūrinis daviklis gali įtakoti žvakių kaitimo laiką,dirbančio variklio degimo kampą.
Šiaip kondicionierius neturi įsijungti atjungus daviklį,tik ventiliatorius.Gal tik pasirodė...


#880 Re: Dyzeliniai varikliai
afganas Rašyta: 2010.01.21 6:30
Citata:

Nord rašė:
Citata:

afganas rašė:
Citata:

afganas rašė:
Cryleristai, o kur 2000m 2,5 td voyger stovi variklio temperaturos daviklis ( ne ausinimo sistemos),. Nes kaip kolega rase tai gali itakoti masinos uzsivedimui,nes jis rodo kompui kokia variklio temperatura ir kiek reikia paankstint degima.



ar tikrai tas daviklis, kur isuktas galvuteje, desineje puseje gali rodyti variklio ( ne AUSINIMO) temperatura, kompui, nes pasak kolegos tai gali tureti itakos uzsivedimui. NEs jei rodo pvz. -5, o is tiesu lauke -15 tai nesuankstina siurblio kompas tiek kiek priklauso. As bandziau atjungti ant dirbancio variklio ta davikli tai tik isijunge ventiliatoriai, ir kondicionieriaus pradejo veikti. todel ir kilo itarimas ar apie ta davikli eina kalba. Ar gali jis kelias funkcijas atlikti.



Variklio užsivedimas priklauso ne nuo elektroniškai sureguliuoto o nuo statinio degimo kampo,tai yra nuo siurblio padėties.Temperatūrinis daviklis gali įtakoti žvakių kaitimo laiką,dirbančio variklio degimo kampą.
Šiaip kondicionierius neturi įsijungti atjungus daviklį,tik ventiliatorius.Gal tik pasirodė...

Dekui bratka, jau vienas kolega ir sake kad nuo statinio kampo gali priklausyti uzsivedimas. reiks dar ir ta paziureti tuo paciu kai varysiu pas meistrus.




 Tema uždaryta



[Detali paieška]


Powered by V6 3.8L © 2011 Voyager klubas