Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Žiūrinėja šią giją:
1 Anoniminiai vartotojai
#1
Voyager II galiniai stabdziai
Rašyta: 2007.01.23 1:12
na tai va, nors is dosje galiam paziureti taciau pasigirsiu pats
turiu voyageriuka II 19995m 2.5TD ... na ir esme tame jog prisibaige kaladeles gale, o kadangi ten yra bugnai (o man jie lb nepatinka) noreciau juos pasikeisti diskais (teko girdet kad AWD modeliuose ejo dikiniai stabdziai). Tai va, klausimelis jums: ar taip imanoma? (taip)
ko man prireiktu norint atlikti sia operacija? ta prasme kokias dalis keisti, kas tinka ir pan
is anksto dekui uz atsakymus!
turiu voyageriuka II 19995m 2.5TD ... na ir esme tame jog prisibaige kaladeles gale, o kadangi ten yra bugnai (o man jie lb nepatinka) noreciau juos pasikeisti diskais (teko girdet kad AWD modeliuose ejo dikiniai stabdziai). Tai va, klausimelis jums: ar taip imanoma? (taip)
ko man prireiktu norint atlikti sia operacija? ta prasme kokias dalis keisti, kas tinka ir pan
is anksto dekui uz atsakymus!
#2
Re: voyager II drum brake -> disc brake transplantacija :)
kibiras
Rašyta: 2007.01.23 11:29
idomi tema, ar tikrai butu imanoma perkonstruoti >
#3
Re: voyager II drum brake -> disc brake transplantacija :)
Rašyta: 2007.01.23 12:10
argumentu tai daug, ir siaip visi teigiami dalykai krenta tik i diskiniu stabdziu puse, visu antra, as kadangi esu siek tiek prie auto sporto tai man bugniniu stabdziu efektyvumas siek tiek nepatinka. Na ir siaip noriu padaryti taip jog masina stotu o ne letetu kai reikia
p.s. viska, na arba beveik viska is technines puses darausi pats, garaze, taigi apsisaugom be nereikalingu OT
p.s. viska, na arba beveik viska is technines puses darausi pats, garaze, taigi apsisaugom be nereikalingu OT
#4
Re: voyager II drum brake -> disc brake transplantacija :)
sheikhas
Rašyta: 2007.01.23 13:25
teisingas poziuris bugniniai stabdziai yra eco variantas.
Itariu dideliu problemu modifikuojant neturetu kilti, bat aishku reik ziuret...
Itariu dideliu problemu modifikuojant neturetu kilti, bat aishku reik ziuret...
#5
Re: voyager II drum brake -> disc brake transplantacija :)
Rašyta: 2007.01.23 21:21
o apie rankini (kojini) pagalvojei?
#6
Re: voyager II drum brake -> disc brake transplantacija :)
Rašyta: 2007.01.24 0:51
o tai kox skirtumas?
jis juk visvien jungiasi tiek ant diskiniu tiek ant bugniniu stabdziu
abiejuose trosais.. tai kame... bedos?
jis juk visvien jungiasi tiek ant diskiniu tiek ant bugniniu stabdziu
abiejuose trosais.. tai kame... bedos?
#7
Re: voyager II drum brake -> disc brake transplantacija :)
Bratka
Rašyta: 2007.01.24 11:49
Kiek žinau po tokių operacijų dar reikalinga ir ekspertizė. Juk čia kalba eina apie stabdžius....
#8
Re: voyager II drum brake -> disc brake transplantacija :)
Rašyta: 2007.01.24 12:08
o tai kur kokiuose dokumentuose raso kokie masinos stabdziai? kas is kur isknis kad jie keisti?
technikini einant tikrai neprisikabins, beje, juk turetu stabdyti dar geriau nei kad paprastai
#9
Re: voyager II drum brake -> disc brake transplantacija :)
Plymouth V6
Rašyta: 2007.01.25 14:15
Citata:
Jei noretum sportuoti su voyageriu nepirktum dyzelio, cia buvo pirmas dalykas, antras dalykas: gamintojas geriau zino kokiu stabdziu uztenka vienai ar kitai masinai, trecias dalykas: esi girdejes apie toki stabdziu skyscio slegio reguliatoriu? nori kad geriau galas stabdytu-lupk lauk, uz pasekmes neatsakau...
VELNYS rašė:
argumentu tai daug, ir siaip visi teigiami dalykai krenta tik i diskiniu stabdziu puse, visu antra, as kadangi esu siek tiek prie auto sporto tai man bugniniu stabdziu efektyvumas siek tiek nepatinka. Na ir siaip noriu padaryti taip jog masina stotu o ne letetu kai reikia
p.s. viska, na arba beveik viska is technines puses darausi pats, garaze, taigi apsisaugom be nereikalingu OT
Jei noretum sportuoti su voyageriu nepirktum dyzelio, cia buvo pirmas dalykas, antras dalykas: gamintojas geriau zino kokiu stabdziu uztenka vienai ar kitai masinai, trecias dalykas: esi girdejes apie toki stabdziu skyscio slegio reguliatoriu? nori kad geriau galas stabdytu-lupk lauk, uz pasekmes neatsakau...
#10
Re: voyager II drum brake -> disc brake transplantacija :)
Nerijus
Rašyta: 2007.01.25 14:50
Citata:
tai jei jau gamintojas padare tai nieko patobulinti negalima?
Jei jau vadovautis tavo tiesa, tai ir muzono gerenio nereikia ir siaip kam tos dujos ir t.t.
antras dalykas: gamintojas geriau zino kokiu stabdziu uztenka vienai ar kitai masinai,
tai jei jau gamintojas padare tai nieko patobulinti negalima?
Jei jau vadovautis tavo tiesa, tai ir muzono gerenio nereikia ir siaip kam tos dujos ir t.t.
#11
Re: voyager II drum brake -> disc brake transplantacija :)
sheikhas
Rašyta: 2007.01.25 19:20
visi gamintojai taupo (tam tikruose remuose) , todel ir yra SE, LE ir panasiai, bei visokie OptionPakai,su papildoma yranga uz kuria reikia primoketi.
#12
Re: voyager II drum brake -> disc brake transplantacija :)
Rašyta: 2007.01.26 0:14
cia bandot mane uzgruzint
o siaip jei rimtai, gal kas tikrai nusimanot techninej puseje kiek daugiau o ne vien teorijoj? domina tixliai visa galimybe pritaikyt, kurias dalis reikia kesiti, kur gauti ir pan... buciau lb dekingas nes rankinio jau praktishkai visiskai nebera, ir stabdo jau praktishkai tik priekis. Reikia paskubeti
ACIU
o siaip jei rimtai, gal kas tikrai nusimanot techninej puseje kiek daugiau o ne vien teorijoj? domina tixliai visa galimybe pritaikyt, kurias dalis reikia kesiti, kur gauti ir pan... buciau lb dekingas nes rankinio jau praktishkai visiskai nebera, ir stabdo jau praktishkai tik priekis. Reikia paskubeti
ACIU
#13
Re: voyager II drum brake -> disc brake transplantacija :)
raimmis
Rašyta: 2007.01.26 0:22
nuvaziuok i koki chrysleriu savartyna manau arba rasi ko nori arba ne galiu prie progos pas saviskius paklaust
#14
Re: voyager II drum brake -> disc brake transplantacija :)
Rašyta: 2007.01.26 0:56
paklausinek, aciu
cia dabar kur esu uk nera amerikietishku beveik niekur
cia dabar kur esu uk nera amerikietishku beveik niekur
#15
Re: voyager II drum brake -> disc brake transplantacija :)
Rašyta: 2007.01.26 11:20
Na ir vadinat jus toki paprasta dalyka modais... juk nera cia nieko ispudingo, tik klausiu ko man prireix ir tiek, jeigu nezinot tai lb atsiprasau jog sutrukdziau. Antra, kam metyti pinigus kelis kartus, jei man praktishkai suportai su diskais ir kaladem in lt kainuotu tiek pat kiek galiniu kaladziu komplektukas cia, UK
Siaip ar taip aciu uz pagalba tiems kurie padejo, nepadejo arba pades
Siaip ar taip aciu uz pagalba tiems kurie padejo, nepadejo arba pades
#16
Re: voyager II drum brake -> disc brake transplantacija :)
Plymouth V6
Rašyta: 2007.01.29 13:42
Pazadu...
#17
II-uko galinių stabdžių darbas
driusa
Rašyta: 2007.02.04 20:29
Problemėlė yra tame , kad važiuojant nedideliu greičiu tiksliau sakant riedant ir pastabdžius , galiniai stabdžiai labai kerta.Ar čia taip turėtu būti ? Gal kam panašiai buvo ?
#18
Re: II-uko galinių stabdžių darbas
sporttruck
Rašyta: 2007.02.04 21:58
Citata:
kartais pasitaiko , bet...praeina...
driusa rašė:
Problemėlė yra tame , kad važiuojant nedideliu greičiu tiksliau sakant riedant ir pastabdžius , galiniai stabdžiai labai kerta.Ar čia taip turėtu būti ? Gal kam panašiai buvo ?
kartais pasitaiko , bet...praeina...
#19
Re: II-uko galinių stabdžių darbas
darėnas
Rašyta: 2007.02.05 9:24
būna, bet tik važiuojant su "užtrauktu rankiniu".....
#20
Re: II-uko galinių stabdžių darbas
Rašyta: 2007.02.05 18:42
sveikas, pas mane ta pati problema jau pora metu,viska istikrinus priejau stabdziu jegos reguliatoriu,jis yra kaireje puseje po slenksciu arciau galinio rato i ji ateina stabdziu vamzd. is priekio ir iseina i galinius cilindriukus.
beda ta kad jis nei is sio nei is to ima ir uzsikerta tada visi keturi ratai pradeda stabdyti kartu ir vienoda jega o kadangi automobilio galine dalis lengvesne tai galiniai ratai pradeda ciuozti ipatingai kvailas stabdymas buna slidziame kelyje. buk atsargus efektas toks kaip su rankiniu.jei netingi nusiimk ta daikciuka ir issukes du voztuvelius juos pramankstink.man tai padejo.pries viska darydamas dar patikrink to reguliatoriaus trauke.sekmes
beda ta kad jis nei is sio nei is to ima ir uzsikerta tada visi keturi ratai pradeda stabdyti kartu ir vienoda jega o kadangi automobilio galine dalis lengvesne tai galiniai ratai pradeda ciuozti ipatingai kvailas stabdymas buna slidziame kelyje. buk atsargus efektas toks kaip su rankiniu.jei netingi nusiimk ta daikciuka ir issukes du voztuvelius juos pramankstink.man tai padejo.pries viska darydamas dar patikrink to reguliatoriaus trauke.sekmes