logo
logo
logo
Labas, ! Atsijungti

Kviečiame registruotis naujoje svetainėje: www.voyager.lt...

  
 Karštasis meniu
 Prisijungimas
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Užmiršai slaptažodį?

Registruokis dabar!
 Pagrindinis meniu
 Lankomumas

Rekomenduokit mus!
 Partneriai
Visi partneriai

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Žiūrinėja šią giją:   1 Anoniminiai vartotojai



« 1 2 3 (4)


#61 Re: II kartos iranga (EKO)
driusa Rašyta: 2007.11.18 22:40
Citata:

Rimelis rašė:
Sveiki , noriu paklausti -pas mane II kartos įranga (EKO), bet dujininkų padaryta taip , kad ant benzo persijungia tik nuo apsukų (t.y. pagazavus iki 2000 apsukų) persijungia dujos, ta prasme kad nėra priklausomybės nuo temperatūros. Ar nėra blogai varikliui, dujų reduktoriui, kad galiu į dujas perjungti esant šaltam varikliui ?
(3,3l, grandas, 1997m). Šiaip kol kas persijungia be jokių problemų.


Minu antrus metus Problemų nėr Išskyrus dujų sąnaudas , bet galima ir nemint


#62 Re: II kartos iranga (EKO)
Rimelis Rašyta: 2007.11.19 19:02
Ką norėjai pasakyti apie sanaudas, man trasoj gaunasi apie 14,5 , mieste apie 18 dujų , manau daugoka, nežinau kaip galima butų įtakoti sanaudų sumažinimą , nekreipiant dėmesio į važiavimo stilių (važinėju sakyčiau ramiai).


#63 Re: II kartos iranga (EKO)
driusa Rašyta: 2007.11.20 12:44
Citata:

Rimelis rašė:
Ką norėjai pasakyti apie sanaudas, man trasoj gaunasi apie 14,5 , mieste apie 18 dujų , manau daugoka, nežinau kaip galima butų įtakoti sanaudų sumažinimą , nekreipiant dėmesio į važiavimo stilių (važinėju sakyčiau ramiai).


Sakysim kai tik indėjau dujas tai sąnaudos mieste buvo 15-17 ltr./100 km. autostradoje greitis 120-140 sąnaudos 12-13 ltr. Vėliau sąnaudos ko tai pradėjo didėti , bet manau prie to gali prisidėti drasesni startai nuo sankryžų+mano atveju buvo parėjes liamda zondas+reikia dažniau pasikeisti oro filtrą+ dujų kokybė ir dar nnnn priežaščių.Šiaip tai manau važinėjant su Voyageriais važaivimo stilius irgi labai gali įtakot ekonomiškumą ar atvirkščiai


#64 Re: II kartos iranga (EKO)
driusa Rašyta: 2007.12.05 22:28
Kolegos reik minčių.
Važiuoju su EKO sistema ir kaip rašiau aukščiau tik pradėjus važinėt dujų sąnaudos buvo kaip ir normos ribose, bet pralėkus apie 50000 km dabar sąnaudos mieste minimaliai 18/100 km. užmiestyje ~15-16 /100 km.
Negaliu pasakyt kad varau užlipes ant pedalo .Liamda pakeista, oro filtras pakeistas, žvakės pakeistos neturiu daugiau fantazijos ką dar galima padaryt.Dujininkai pasijunge kompą žiūrėjo tipo viskas gerai ., o sąnaudos vistiek su 58 ltr. 310 km. t.y. 18,7 ltr./100 km


#65 Re: II kartos iranga (EKO)
Arnas Rašyta: 2007.12.05 23:14
Kamsciu mieste padaugejo..


#66 Re: II kartos iranga (EKO)
BOSAS Rašyta: 2007.12.05 23:33
Tai paziurek gal bakas pas tave ne eko ir supili per daug.



#67 Re: II kartos iranga (EKO)
Darukas Rašyta: 2007.12.06 9:51
Gali būti, kad prastas dujas ant Lietuvos pardavinėja
Man užsipylus paskutinį baką, kažkodėl kompo rodomos vidutinės sąnaudos 2 l mažesnės nei būdavo anksčiau ir trauka pagerėjo. Kai išvažinėsiu visą, paskaičiuosiu, ar tikrai taip gavosi. Aš galvoju, kad šiuo atveju kokybiškesnės dujos papuolė.







[Detali paieška]


Powered by V6 3.8L © 2011 Voyager klubas