logo
logo
logo
Labas, ! Atsijungti

Kviečiame registruotis naujoje svetainėje: www.voyager.lt...

  
 Karštasis meniu
 Prisijungimas
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Užmiršai slaptažodį?

Registruokis dabar!
 Pagrindinis meniu
 Lankomumas

Rekomenduokit mus!
 Partneriai
Visi partneriai

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Žiūrinėja šią giją:   1 Anoniminiai vartotojai



« 1 (2) 3 4 »


#21 Re: II kartos iranga (EKO)
gadintojas Rašyta: 2006.03.02 0:49
Citata:

Andriux001 rašė:
o kad ir uzlinktu, tai pigiau nusipirkt (800-1000LTL) nei tvarkyt..

Net keista kai toks variklis kainuoja tokius vaikiškus (sąlyginai) pinigus .


#22 Re: II kartos iranga (EKO)
Andriux001 Rašyta: 2006.03.02 0:53
bet cia tik 3.3 tiek kainuoja (ne siaip sau tik tokio ir norejau .
pvz 3.0 mitsuo varikliukas - 1600 jei gerai pamenu..


#23 Re: II kartos iranga (EKO)
darėnas Rašyta: 2006.03.02 8:46
Citata:

Andriux001 rašė:

diagnostika nepasake kad kazkas jam turetu buti blogai.. o siaip tai giliai man ox ant motoriuko.. laikys dar 3metus tai tikrai.. o kad ir uzlinktu, tai pigiau nusipirkt (800-1000LTL) nei tvarkyt..


pirma - kiek pravažiavai su varžtu?
Antra - nuo kada diagnostika parodo, kaip dega vožtuvai?.....


#24 Re: II kartos iranga (EKO)
Andriux001 Rašyta: 2006.03.13 17:40
Citata:

darėnas rašė:
Citata:

Andriux001 rašė:

diagnostika nepasake kad kazkas jam turetu buti blogai.. o siaip tai giliai man ox ant motoriuko.. laikys dar 3metus tai tikrai.. o kad ir uzlinktu, tai pigiau nusipirkt (800-1000LTL) nei tvarkyt..


pirma - kiek pravažiavai su varžtu?
Antra - nuo kada diagnostika parodo, kaip dega vožtuvai?.....

pirma: nedaug dar pravaziavau su tuo varztu, kokia 20-25tukst..
antra: taigi pagal misiny ir pasako ar dega voztuvai ar ne.. kas cia nesuprantu per problema.. riebus/liesas misinys ir psio. tiesiogiai nuo to priklauso degimo temp..


#25 Re: II kartos iranga (EKO)
darėnas Rašyta: 2006.03.16 23:38
Citata:

Andriux001 rašė:
taigi pagal misiny ir pasako ar dega voztuvai ar ne.. kas cia nesuprantu per problema.. riebus/liesas misinys ir psio. tiesiogiai nuo to priklauso degimo temp..

Taip, bet esmė tame, kad su CO analizatorium stovint nieklada nepamatysi mišinio, koksai būna važiuojant prie skirtingų režimų.
A ten baisiausia ir prasideda....



#26 Re: II kartos iranga (EKO)
Andriux001 Rašyta: 2006.03.27 16:01
Citata:

darėnas rašė:
Citata:

Andriux001 rašė:
taigi pagal misiny ir pasako ar dega voztuvai ar ne.. kas cia nesuprantu per problema.. riebus/liesas misinys ir psio. tiesiogiai nuo to priklauso degimo temp..

Taip, bet esmė tame, kad su CO analizatorium stovint nieklada nepamatysi mišinio, koksai būna važiuojant prie skirtingų režimų.
A ten baisiausia ir prasideda....


aaa.. tada pas mane gaunas pirmos ir antros kartos hibridas bo pats EKO kompas stovi, ir reguliuojasi viskas tik ikisus fiske (nors galima ir su varztu), bet tik esme ta , kad toj slangoj vietoj to automatinio reguliatoriaus varztas ivrombintas


#27 Re: II kartos iranga (EKO)
Rašyta: 2006.04.05 17:37
Sveiki
paskaitaliojau jusu pasisnekejimus ir pagalvojau kokios dujos pas mane 1 ar 2 kartos nes perjungti reikia paciam.
Jei kas galit parasykit apie ju bedas jei tai 1 kartos. Neseniai tuiriu masiniuka o dujos vobsce stebuklas nes buvau ziaurus ju priesininkas kol neuzspaude pinigine. Didziausia problema turiu kad apsuku visai nelaiko gal cia del duju? Turiu omeny kad sokineja ijungus pavara nuo 0.8 p/m iki 1 p/m ir taip visa laika kol nejungiu begio lyg viskas normoj bet ijungus prasideda.
Aciu is anksto chebra.


#28 Re: II kartos iranga (EKO)
GALSTAS Rašyta: 2006.04.05 17:42
Iš mūsų su tokia įranga Andriux važinėja. Tai tau jis kažkuo gal ir patars, bet norint tikrai profesionalios pagalbos šiuo klausimu pabandyk parašyti http://www.autodujos.lt/forumas/ ir neabejoju kad gausi atsakymą.


#29 Re: II kartos iranga (EKO)
piktas Rašyta: 2006.04.05 18:42
Citata:

Cookiller rašė:
Sveiki
paskaitaliojau jusu pasisnekejimus ir pagalvojau kokios dujos pas mane 1 ar 2 kartos nes perjungti reikia paciam.
Jei kas galit parasykit apie ju bedas jei tai 1 kartos. Neseniai tuiriu masiniuka o dujos vobsce stebuklas nes buvau ziaurus ju priesininkas kol neuzspaude pinigine. Didziausia problema turiu kad apsuku visai nelaiko gal cia del duju? Turiu omeny kad sokineja ijungus pavara nuo 0.8 p/m iki 1 p/m ir taip visa laika kol nejungiu begio lyg viskas normoj bet ijungus prasideda.
Aciu is anksto chebra.
Na ka vyruk. Nusipirk dirzeliu (uztrauktuku) maisiuka turesi kuom filtro dangti prisiryst.Nes kai shauna nepadeda nei voztuvai. Cia Tau ne golfiukas su 1.6 mataru. Turi keli draugai , pasakojo. Su ipurskimu to nebuna. Sheip vaziuosi ir su tokiomis, tokiu kaip Tu dafiga. Nepergivenk.


#30 Re: II kartos iranga (EKO)
GALSTAS Rašyta: 2006.04.05 18:56
Kad šaudo tai faktas. Čia kaip sakoma skūpus moka du kartus. Arba važiuosi šaus varysi kaskart į servisą, arba šaus ir pridarys dar daugiau problemų sugadins kokį prietaisėlį, tai neužteks tik pas dujininkus užsukti. Bet tau spręsti. Mano patarimas tik sekvencinė dujų įranga. Tik renkantis šią įrangą reikia būtinai, kaip minėjau, kad būtų tos įrangos atstovas Lietuvoje.


#31 Re: II kartos iranga (EKO)
Gran Martin Rašyta: 2006.04.05 21:00
bent man i 3 ar 4 kartos voyageri Vilniuj neapsieme det 2 kartos dujas
tu siaip pasisikaiciuok ar tau dujos apsimokes
nes jei ruosies per metus 10000 pramint- tai nx jos tada


#32 Re: II kartos iranga (EKO)
Rašyta: 2006.04.06 16:32
Tai del issovimo tai ne didele beda jau bakelis filtro bakelis suplyses tai su dviracio kamerom suverztas. O gal kas zinot kodel apsukos sokineja tokiais intervalais? Gal kad nesandarus filtro bakelis?
P.S. Man autoservise labai siule sportini oro filtra a la green, ar automobiliui su dujom o ypac mano nebus blogiau, ar isvis neverta daryti situ dalyku cia gi ne kokia ancia Delta su turbina.

Tarp kitko BRC dujos is viso nieko nenori girdeti apie mano iranga sako kad mol fignia, nors patys pries pora metu state.


#33 Re: II kartos iranga (EKO)
EiMiS Rašyta: 2006.04.06 17:19
Apsukos plaukioja paprastai tada, kai po sprogimo sulankstoma droselio sklendė - pasidomėk.

Sportinius filtrus stato tam, kad mažiau kenčia nuo sprogimų, čia jau pats nuspręsk Arklių nepajausi vien nuo sportinio filtro, čia jau kompleksinį tiuningą reikia daryt, ne ta tema šiek tiek.


#34 Re: II kartos iranga (EKO)
Andriux001 Rašyta: 2006.04.06 17:26
vazienju su 1.5 kartos iranga nei karto ne sprogo.. ai viena karta pokstelejo, kai bake visai nebuvo duju, o as dar nusprendizu gazo pedala iki dugno nuspaust..
siaip jei reduktoriui jau du metai, tai pasidomek ar nereikia isleisti susikaupusi shuda jame.. dabar kartais jau ideda is karto su issuktu tuo varztu kad tas brudas isbegtu.. arba jei jau daug km numynes, tai gal ir membranos susidevejusios, nors nemanau.. pilnai tikiu kad bus pirmas variantas.. beje, kai reguliuoji varzta, apsukos reaguoja?


#35 Re: II kartos iranga (EKO)
Gran Martin Rašyta: 2006.04.06 17:35
Citata:

Cookiller rašė:
Tai del issovimo tai ne didele beda jau bakelis filtro bakelis suplyses tai su dviracio kamerom suverztas. O gal kas zinot kodel apsukos sokineja tokiais intervalais? Gal kad nesandarus filtro bakelis?



plaukiot gali ir del to, kad duju membranos sukietejusios arba suplysusios
pabandyk i vilokta nuvaziuot- paziures

o jei jau filtro bakelis suplyses- tai statyk ta sportini filtra, bus pigiau nei nauja plastmase pirkt + pora arkliu dasides


#36 Re: II kartos iranga (EKO)
darėnas Rašyta: 2006.04.06 18:07
dėl filtro arklių kaip tik gali sumažėt
A čia mano sprendimas:

Pridėti bylą:



jpg  060401_144605.jpg (48.72 KB)
13_44352ec1d8f19.jpg 640X480 px


#37 Re: II kartos iranga (EKO)
darėnas Rašyta: 2006.04.06 18:14
Citata:

Andriux001 rašė:
siaip jei reduktoriui jau du metai, tai pasidomek ar nereikia isleisti susikaupusi shuda jame.. dabar kartais jau ideda is karto su issuktu tuo varztu kad tas brudas isbegtu.. arba jei jau daug km numynes, tai gal ir membranos susidevejusios, nors nemanau.. pilnai tikiu kad bus pirmas variantas.. beje, kai reguliuoji varzta, apsukos reaguoja?

tas šūdas tai išleidžiamas dažniau nei kartą per du metus, jei nori sklandaus reduktoriaus darbo...

O apie variantą su iš kart išsuktu varžtu - matosi nžn reduktoriaus darbo principo - dujos laukan aitų kaip iš ....

a apie susidėvėjusias membranas - pats tikimiausias spėjimas...


#38 Re: II kartos iranga (EKO)
darėnas Rašyta: 2006.04.06 20:58
Citata:

Andriux001 rašė:
su audi nevazinejes tai ir nezinai

būtent, kad važinėjęs ir žinau.....

kad maišot droselio sklendę su oro srauto matuokle ....
kurios beja Voyager'yje 3.3 nėra....


#39 Re: II kartos iranga (EKO)
Gran Martin Rašyta: 2006.04.07 13:31
Citata:

Bosas rašė:

Nevertas cia toks zaidimas su tais filtrais

jis iskelia kaina o relios naudos mazai

na kodel gi?
4 voyageriui filtras 45 lt
sportinis 120 + 20 tepalas
taigi 45000 ir atsipirko


#40 Re: II kartos iranga (EKO)
virgis 455 Rašyta: 2006.04.17 15:30
Su 3.3 litro varikliuku 1 metus vazineju ant varzto 70litru ipili 480km minu
sake kad kompa det butinai reik nes po 1 men ant benzo nebevazuos praejo metai ant benzo puse apsisukimo ir dirba tik tiek kad ant duju kai varai rodo gedima nes purkstukus atjungia.o vazineju nemazai i menesi po5000km padarau.







[Detali paieška]


Powered by V6 3.8L © 2011 Voyager klubas