logo
logo
logo
Labas, ! Atsijungti

Kviečiame registruotis naujoje svetainėje: www.voyager.lt...

  
 Karštasis meniu
 Prisijungimas
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Užmiršai slaptažodį?

Registruokis dabar!
 Pagrindinis meniu
 Lankomumas

Rekomenduokit mus!
 Partneriai
Visi partneriai

Žiūrinėja šią giją:   1 Anoniminiai vartotojai



« 1 2 (3) 4 »


#41 Re: II kartos iranga (EKO)
BOSAS Rašyta: 2006.04.17 15:42
Citata:

virgis 455 rašė:
Su 3.3 litro varikliuku 1 metus vazineju ant varzto 70litru ipili 480km minu
sake kad kompa det butinai reik nes po 1 men ant benzo nebevazuos praejo metai ant benzo puse apsisukimo ir dirba tik tiek kad ant duju kai varai rodo gedima nes purkstukus atjungia.o vazineju nemazai i menesi po5000km padarau.


Taigi gali buti tai ka pats rasai, kad tiesa.
Taciau kaip man teko su AUDI 100 2.3 motaru su tokiom dujom vazineti tai patikek is masinos dinamikos nieko gero neliko.
Nesakau koks pensininkas butu vaziaves ir vargo nemates, bet man kai reikedavo uzminti tai tikrai prasta Nm vystydavo. Poto save du kart sklendes neliko ir t.t.
Pas voyageri gerai jis sklendes neturi maziau bedos.


#42 Re: II kartos iranga (EKO)
Magutis Rašyta: 2006.04.17 17:56
Nu tai kad Voyagerio variklis paprastas kaip Zyl'o.Kas jam gali atsitikt.Tik su varztu netraukia ziauriai.O oooo 2.3 variklis tai yra vienas is labiausiai kaprizingu dujoms.Bent jau taip sake pazystami meistrai dujininkai.


#43 Re: II kartos iranga (EKO)
virgis 455 Rašyta: 2006.04.17 19:11
kaip 2.3l,bet pas man 93m , 3.3l tai jokio skirtumo nejauciu ar benzu ar dujom ir jokui kompu ner.


#44 Re: II kartos iranga (EKO)
BOSAS Rašyta: 2006.04.17 19:13
Citata:

virgis 455 rašė:
kaip 2.3l,bet pas man 93m , 3.3l tai jokio skirtumo nejauciu ar benzu ar dujom ir jokui kompu ner.

yra skirtumas kaip tau idetas maisytuvas kuris uzkemsa oro padavima varikliui tuomet skirtumo nejauti, o ji ismetusd lauk ir ant benzo pravazevus arkliu padaugeja


#45 Re: II kartos iranga (EKO)
NedaBytas Rašyta: 2006.04.17 19:28
pas mane eko. vaziuoju ir vargo kol kas nematau, sove tik karta kai zvakes keramika suskaldyta buvo, del traukos gal kiek ir sumazeja, bet man pilnai uztenka. sanaudos trasoj paskutiniu matavimu 12.5 vaziuojant i vilniu ant 110 ijungus autopilota, mieste vasara ~15 ziema ~17


#46 Re: II kartos iranga (EKO)
virgis 455 Rašyta: 2006.04.17 19:42
saip oro filtra keiciu kas 10000km,del 10litu nesivarginu kartu su tepalaispastovai i tapacia firma vazuoju ir kavos pavaisina kiek nori kol pakeicia,o firma ideciu i kantaktus.


#47 Re: II kartos iranga (EKO)
Magutis Rašyta: 2006.04.17 20:53
Citata:

NedaBytas rašė:
pas mane eko. vaziuoju ir vargo kol kas nematau, sove tik karta kai zvakes keramika suskaldyta buvo, del traukos gal kiek ir sumazeja, bet man pilnai uztenka. sanaudos trasoj paskutiniu matavimu 12.5 vaziuojant i vilniu ant 110 ijungus autopilota, mieste vasara ~15 ziema ~17


Mano caravanas irgi su eko visai padoriai vaziavo.Ir kuro sanaudos identiskos kaip tavo.


#48 Re: II kartos iranga (EKO)
Rašyta: 2006.04.24 22:33
Isidėjau šiandiena 1-os kartos įrangą į 3 Ltr variklį, važiuojant ant benzo viskas gerai, o ant dujų - užsidega chek engine. Meistras sako - taip ir turi būti, tipo purkštukai atsijungia ir meta į kompą klaidą. Ir tipo tai nekenkia mašinai. Gal kas žinot at taip turi būti ar ne. Pas mane 2 lamda zondai, emulgatorių jungė prie vieno - pirmojo kur kelnėje įmontuotas, o prie antro ne. Čiuju turėjo jungti ir prie antro?


#49 Re: II kartos iranga (EKO)
Pacukas Rašyta: 2006.04.24 22:45
Del technines dalies nezinau, kas kur jungias. Mano Luminoj irgi dega visalaik Check engine, kai su dujom vaziuoju. Per 4 metus nieko blogo neatsitiko. Lyg ir yra kazkoks apgavikas, kuris ta problema naikina.


#50 Re: II kartos iranga (EKO)
darėnas Rašyta: 2006.04.25 8:51
Citata:

zuikis rašė:
Isidėjau šiandiena 1-os kartos įrangą į 3 Ltr variklį, važiuojant ant benzo viskas gerai, o ant dujų - užsidega chek engine. Meistras sako - taip ir turi būti, tipo purkštukai atsijungia ir meta į kompą klaidą. Ir tipo tai nekenkia mašinai. Gal kas žinot at taip turi būti ar ne. Pas mane 2 lamda zondai, emulgatorių jungė prie vieno - pirmojo kur kelnėje įmontuotas, o prie antro ne. Čiuju turėjo jungti ir prie antro?

su "emulgatorium" išdūrė,
a šiaip nekreipk dėmesio į lemputę - jokios įtakos neturi


#51 Re: II kartos iranga (EKO)
Andriux001 Rašyta: 2006.04.25 18:55
pas mane irig state emuliatroiu - nepadejo.. abiem variantais bande pajungt.. issiardziau panele ir issukau lempute..


#52 Re: II kartos iranga (EKO)
Gran Martin Rašyta: 2006.05.04 11:30
Citata:

darėnas rašė:
a šiaip nekreipk dėmesio į lemputę - jokios įtakos neturi

turi itakos
kompas skaiciuoja oktanini skaiciu blemba zondu ir jis yra per mazas, bando ji pakelt ir nieko nesigauna
gali atsitikt taip kad issimus i avarini rezima ir vaziuosi po to ant benzo tik riebiausiu misiniu
ir sanaudos bus 20-25ltr/100km


#53 Re: II kartos iranga (EKO)
driusa Rašyta: 2007.08.21 0:07
Kelionės į Slovakija metu pastebėjau, kad mano auto rijo gan nemažai dujų ko nebuvo Lietuvoje.Dujų sąnaudos praktiškai gavosi kaip važiuojant mieste ir pastebėjau, kad trūkdavo galingumo važiuojant dujomis.Aišku važaivimo sąlygos irgi kitos t.y. krauta mašina, kalnai ir pan.
Manau ruošiantis kitai kelionei po užsienius reiks nulėkt pas dujininkus, kad pariebintu mišinį


#54 Re: II kartos iranga (EKO)
Mindas112 Rašyta: 2007.08.21 8:24
Citata:

driusa rašė:
Kelionės į Slovakija metu pastebėjau, kad mano auto rijo gan nemažai dujų ko nebuvo Lietuvoje.Dujų sąnaudos praktiškai gavosi kaip važiuojant mieste ir pastebėjau, kad trūkdavo galingumo važiuojant dujomis.Aišku važaivimo sąlygos irgi kitos t.y. krauta mašina, kalnai ir pan.
Manau ruošiantis kitai kelionei po užsienius reiks nulėkt pas dujininkus, kad pariebintu mišinį

Kalnai(deguonies mažiau), stačios įkalnės,pakrauta mašina-viskas įtakoja...


#55 Re: II kartos iranga (EKO)
Mindas112 Rašyta: 2007.08.21 8:28
Beje,jei pas tave EKO,vadinasi,uždėtas dujų maišytuvas,kuris sumažina patenkančio oro srautą,kurio trūkumas gali pasijausti kalnuose... važiuoji pariebintu mišiniu...


#56 Re: II kartos iranga (EKO)
BOSAS Rašyta: 2007.08.21 10:35
Kas del kalnu tai as buvau apsales kaip masina vaziavo ekonomiskai.
Lietuvoje trasoje tokiu sanaudu net nesvajoti.

Minant 130 km/h rydavo ~8 Ltr duju.
Ir pirmyn ir atgal.
Ekonimija buvo ziauri.
Aisq jei jau ant lenkimo tai sanaudos kiladavo gerokai, bet vaziuojat ramiai labai mazai naudojo duju.

Pats tuo nelabai galejau patiketi.

Bendras vidurkis visokiu keliu ir pamynimu ir ramaus vaziavimo gavosi ~iki 13 Ltr duju.
Duju sanaudos labai kildavo miesteliuose kur masina vaziuodavo iki 70 km/h greiciu.
Kai tik pasieki daugiau nei 70 km/h ir laikai stabiliai eidavo galima sakyti vos ne oru.


#57 Re: II kartos iranga (EKO)
driusa Rašyta: 2007.08.21 17:53
Galutiniais paskaičiavimais gavosi ~14 ltr. dujų 100 km., bet myniau netaupydamas. Ekipažas 4 užaugę ir 1 vaikas. Tai gal ir nieko baisaus


#58 Re: II kartos iranga (EKO)
Mindas112 Rašyta: 2007.08.21 18:57
Norma


#59 Re: II kartos iranga (EKO)
Rimelis Rašyta: 2007.11.18 12:09
Sveiki , noriu paklausti -pas mane II kartos įranga (EKO), bet dujininkų padaryta taip , kad ant benzo persijungia tik nuo apsukų (t.y. pagazavus iki 2000 apsukų) persijungia dujos, ta prasme kad nėra priklausomybės nuo temperatūros. Ar nėra blogai varikliui, dujų reduktoriui, kad galiu į dujas perjungti esant šaltam varikliui ?
(3,3l, grandas, 1997m). Šiaip kol kas persijungia be jokių problemų.


#60 Re: II kartos iranga (EKO)
Jonast Rašyta: 2007.11.18 12:13
varikliui tai nieko jei apsals reduktorius, tik uzges, bet reduktoriaus membranas reiks keist anksciau







[Detali paieška]


Powered by V6 3.8L © 2011 Voyager klubas