Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Žiūrinėja šią giją:
1 Anoniminiai vartotojai
#1
II-o galiniu stabdziu reguliatorius
mmikass
Rašyta: 2008.08.22 13:13
Labai reikia konsultacijos susijusios su galiniu ratu stabdziu reguliatoriumi.
Beda papunkciui:
1. nuvarius i technine apziura masinuka pasirodo, kad silpnai stabdo desinys galinis ratas.
2. sukeitus stabdziu bugnus vietom, pakeitus kaladeles, desinys galinis ratas vis tiek stabdo ryskiai silpniau.
3. Po visu imanomu patikrinimu ant rankinio stabdo idealiai, stabdant kojiniu desinys galinis vis tiek per silpnas.
Vienintele isvada isipirso, kad neveikia galiniu stabdziu reguliatorius, kuris primontuotas kaireje kebulo puseje ties viduriu.
Ideja yra ji isimti nacher ir pajungti glinius stabdzius tiesiai.
Klausimas: ar taip pajungus stabdymo jegu skirtumas tarp priekio ir galo atitinka reikalavimus? (galinio tilto stabdziu jega turi buti ne didesne kaip 80proc. priekinio tilto stabdziu jegos).
Jei kas susidurete ar netgi isprendete sia probelma, labai prasau patarimu. Kita savaite reikia butinai praeiti technine apziura....
Beda papunkciui:
1. nuvarius i technine apziura masinuka pasirodo, kad silpnai stabdo desinys galinis ratas.
2. sukeitus stabdziu bugnus vietom, pakeitus kaladeles, desinys galinis ratas vis tiek stabdo ryskiai silpniau.
3. Po visu imanomu patikrinimu ant rankinio stabdo idealiai, stabdant kojiniu desinys galinis vis tiek per silpnas.
Vienintele isvada isipirso, kad neveikia galiniu stabdziu reguliatorius, kuris primontuotas kaireje kebulo puseje ties viduriu.
Ideja yra ji isimti nacher ir pajungti glinius stabdzius tiesiai.
Klausimas: ar taip pajungus stabdymo jegu skirtumas tarp priekio ir galo atitinka reikalavimus? (galinio tilto stabdziu jega turi buti ne didesne kaip 80proc. priekinio tilto stabdziu jegos).
Jei kas susidurete ar netgi isprendete sia probelma, labai prasau patarimu. Kita savaite reikia butinai praeiti technine apziura....
#2
Re: II-o galiniu stabdziu reguliatorius
Plymouth V6
Rašyta: 2008.08.22 13:23
Pries isimdamas reguliatoriu uzsisakyk vieta kapinese ir testamenta parasyk pas notara. Jei jis butu nereikalingas, gamintojai nedetu jo. Reiketu pirmiausiai bandyti nusiorinti ta puse. Jei nieko geriau, pabandyciau dar ta reguliatoriu, kuris reguliuoja trinkeliu issipletima pasukineti.
#3
Re: II-o galiniu stabdziu reguliatorius
mmikass
Rašyta: 2008.08.22 13:34
nuorinom stabdzius ir trinkeliu ispletima visaip reguliavom, deja, deja jokio pakankamai gero rezultato.
reguliatorius stokas nejuda, nes uzrudijes, as ji tokiu valvoline (wd 1299) purskalu apipurskiau, bet abejoju ar atgaivins.
Gal kas turit atliekama veikianti? prikciau
reguliatorius stokas nejuda, nes uzrudijes, as ji tokiu valvoline (wd 1299) purskalu apipurskiau, bet abejoju ar atgaivins.
Gal kas turit atliekama veikianti? prikciau
#4
Re: II-o galiniu stabdziu reguliatorius
JOnis
Rašyta: 2008.08.22 15:20
Citata:
Treciukui pirkau nuliovas AAC 250lt. Bet treciukuose, kuriuose nera ABS jo irgi nera. Kazi kaip ten padaryta?
mmikass rašė:
nuorinom stabdzius ir trinkeliu ispletima visaip reguliavom, deja, deja jokio pakankamai gero rezultato.
reguliatorius stokas nejuda, nes uzrudijes, as ji tokiu valvoline (wd 1299) purskalu apipurskiau, bet abejoju ar atgaivins.
Gal kas turit atliekama veikianti? prikciau
Treciukui pirkau nuliovas AAC 250lt. Bet treciukuose, kuriuose nera ABS jo irgi nera. Kazi kaip ten padaryta?
#5
Re: II-o galiniu stabdziu reguliatorius
Plymouth V6
Rašyta: 2008.08.22 15:56
Tai jei stokas nejuda reikia pirkt kita reguliatoriu is sroto, arba pasiskolint is ko nors.
#6
Re: II-o galiniu stabdziu reguliatorius
efka
Rašyta: 2008.09.07 20:28
nu gerai cia prajuokino plymutas del reguliatoriaus isemimo
pas mane jis isimtas kad stabdziai butu subinej efektyvesni ir patikek kaip stabdo,jokiu parkiu ir net nzn del ko gali jos kilt be reguliatoriaus
pas mane jis isimtas kad stabdziai butu subinej efektyvesni ir patikek kaip stabdo,jokiu parkiu ir net nzn del ko gali jos kilt be reguliatoriaus
#7
Re: II-o galiniu stabdziu reguliatorius
mmikass
Rašyta: 2008.09.08 8:53
tai va. praejau technine. su reguliatorium. norejau isimt ale kaune pasirodo problema gaut sujungeju stuceriam, kurie susisuka i reguliatoriu.
labai noriu isimt as ta detale, nes ji neveikia. Tai vienas ratas silpnas, tai kitas, kaip reguliatoriui uzeina. Kiek pavyko issiaiskinti tai jo paskirtis yra nuo masinos apkrovos kiekio sukelti galiniu stabdziu kaladeles. daugiau niekam jis nereikalingas.
labai noriu isimt as ta detale, nes ji neveikia. Tai vienas ratas silpnas, tai kitas, kaip reguliatoriui uzeina. Kiek pavyko issiaiskinti tai jo paskirtis yra nuo masinos apkrovos kiekio sukelti galiniu stabdziu kaladeles. daugiau niekam jis nereikalingas.
#8
Re: II-o galiniu stabdziu reguliatorius
Plymouth V6
Rašyta: 2008.09.08 14:03
Pirma issiaiskinkit kam jis skirtas, ir kam gamintojai pi**si dedami tokia "nereikalinga" detale, o po to mastykit ar verta ji isimti, ar geriau kita isideti.
Efka, sekmes tau vazinet be reguliatoriaus... As irgi juoksiuos kai kiti desis tau ant gėliu.
Efka, sekmes tau vazinet be reguliatoriaus... As irgi juoksiuos kai kiti desis tau ant gėliu.
#9
Re: II-o galiniu stabdziu reguliatorius
Nord
Rašyta: 2008.09.08 19:17
Ne ant gėlių dėtis reikės,o ant kaladėlių...
Kai išsiims reguliatorių,galiniai stabdžiai stabdys daug efektyviau.Kartu su priekiniais.Reiškia ir kaladės dils daug greičiau.Tokiu būdu galines kalades gali tekti keisti anksčiau nei priekines...Belieka tik susiskaičiuoti,kiek viskas kainuos....
Va ir visas filmas...
Kai išsiims reguliatorių,galiniai stabdžiai stabdys daug efektyviau.Kartu su priekiniais.Reiškia ir kaladės dils daug greičiau.Tokiu būdu galines kalades gali tekti keisti anksčiau nei priekines...Belieka tik susiskaičiuoti,kiek viskas kainuos....
Va ir visas filmas...
#10
Stabziu voztuvas-dozatorius t&c 99,3.8
Titan
Rašyta: 2009.08.24 13:55
Gal galima sujungt sistema ir be jo? Autoterpej jo kaina 290lt.. - brangokas.
#11
Re: Stabziu voztuvas-dozatorius t&c 99,3.8
Trioškis
Rašyta: 2009.08.24 15:45
Citata:
Panasu i tavo problema.
http://www.voyager.lt/modules/newbb/v ... t_id=70896#forumpost70896
titan rašė:
Gal galima sujungt sistema ir be jo? Autoterpej jo kaina 290lt.. - brangokas.
Panasu i tavo problema.
http://www.voyager.lt/modules/newbb/v ... t_id=70896#forumpost70896