logo
logo
logo
Labas, ! Atsijungti

Kviečiame registruotis naujoje svetainėje: www.voyager.lt...

  
 Karštasis meniu
 Prisijungimas
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Užmiršai slaptažodį?

Registruokis dabar!
 Pagrindinis meniu
 Lankomumas

Rekomenduokit mus!
 Partneriai
Visi partneriai

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Žiūrinėja šią giją:   1 Anoniminiai vartotojai



(1) 2 3 4 »


#1 IV vs V
Gran Martin Rašyta: 2009.02.23 18:32
kazkaip kuri laika jau galvoju- ka geriau butu pirkti :
paskutini IV, su visais istobulinimais ir issprestom problemom ar V: nauja ir visiskai neaiskiom ateities problemom (kaip zinia, genda viskas)
Ka manot situo klausimu?
V-o privalumai, tokie kaip besisukancios apie asi 2-os eiles sedynes ir staliukas sioje vietoje manau nera idomios


#2 Re: IV vs V
vids Rašyta: 2009.02.23 18:37
naujas yra naujas


#3 Re: IV vs V
EGO limited Rašyta: 2009.02.23 19:00
as manau kad Chrysler tikrai ne tas automobilis kuris labai tobuleja techniniu lygiu ... juk didesnis demesis sutelkiamas patogumui, komfortui, dizainui -juk ji spardavimu variklis. tad jei jis tau patinka ir leidzia finansai, pasirinkimas vienas - V nes IV ja uiseinaa i pensija o tai reiskaisi kad jo isliekamoji verte irgi sparciai risis zemyn .....


#4 Re: IV vs V
Gedcka1 Rašyta: 2009.02.23 19:04
tai ka jau gal radai pas kryziuocius,penktuka pigesnj?


#5 Re: IV vs V
vidijus Rašyta: 2009.02.23 19:22
mano nuomonė įvertinus du matytus V,vienareikšmiška-tik IV


#6 Re: IV vs V
Gran Martin Rašyta: 2009.02.23 21:14
Truputi patikslinu klausima:
1. lyginam deveta IV su devetu V
2. Masina perkam vazinejimui o ne pardavimui, taip kad isliekamoji verte nera pagrindinis argumentas


#7 Re: IV vs V
Mindas112 Rašyta: 2009.02.23 21:27
Manęs tas CRD,matytas KLP,labai nesužavėjo... Nu,žinoma,ten nebuvo labai gera komplektacija,bet jei ''pačiupinėjus'' kokį "limited'ą" su odom,medžio imitacijomis,gal ir patiktų labiau... Beje,vis bandau mintyse įsivaizduoti paaukštintą versiją,kaip pas Liną-turėtų gerai žiūrėtis,nes standartinis atrodo kažkoks žemas ir ''paplotas''... Taigi,mano reziume:geriausia-geros komplektacijos V-kas,o jei ne,tai geriau Limitedas IV-as,nei plikas V-as,nes su prasta komplektacija gauti dar ir krūvą dar neišspręstų būsimų gedimų būtų apmaudu(dėl geros komplektacijos dar kentėčiau ,dantis sukandęs )


#8 Re: IV vs V
liutukas Rašyta: 2009.02.23 23:42
Gaila neteko paciupineti V-ko. Klausimas kokie keliami reikalavimai ir kokie prioritetu eiles tvarka. Naujas daiktas yra naujas, taciau komfortas yra komfortas. As uz nauja komfortiska


#9 Re: IV vs V
Egis Rašyta: 2009.02.24 10:17
Manau, kad V grozis skonio reikalas, man asmeniskai V visiskai negrazus, nei isore, nei vidus, netgi Limited kompektacija nekeicia esmes, sedynes taburetes, vidus VW, isore VW Touran tik padidintas, man asmeniskai visiskai nevykes modelis, .......... o laikas keisti jau masina, dilema.......... kaip bebutu gaila teks atsisveikinti su voyageriu.........


#10 Re: IV vs V
EGO limited Rašyta: 2009.02.24 10:46
na dizainas toks objektas kuris visada sukelia diskusiju banga ir sutinkamas nevienareiksmiskai. ir tik laikas parodo kiek jis pasiteisna ir kiek ne ... o musu "prisirisimas" prie senu daiktu trukdo mums ji "blaiviai" ivertinti.
manau daugelis 300C savininku nenoretu gryzti prie 300M
crysler tesia savo pradeta dizaino linija... ir ne dizainas ju pagrindinis kozyris o patogumas, praktiskumas, komfortas - o manau sia linkme ir "pasistumejo" V-tukas


#11 Re: IV vs V
Plymouth V6 Rašyta: 2009.02.24 15:58
V vidus disovas, sedynes sukinejasi tik ant pacios paciausios versijos, o ir navarotas abejotinos vertes. Patogumas neabejotinai IV be stow'n'go sistemos geresnis nei V ar IV su stow'n'go. Viena gera dalyka turi V-4.0 varikli, daugiau jokiu pliusu, jau nekalbant apie kainos skirtuma.


#12 Re: IV vs V
liutukas Rašyta: 2009.02.24 19:53
Dizainas skonio reikalas, cia galima nediskutuoti.
Kaina kaip ir visu masinu, manau taip pat nediskutuotina (kalbu apie betkoki modeli betkokios masinos su ta pacia komplektacija bei medziagom).
O vat visa kita butu idomu, pastebejau lyg langai galiniu duru atsidaro, cia pliusas ar minusas nezinau, man labai gerai kad neatsidaro pas IV, maziau vaikam rankos niezti. Jeigu dar butu dizelis V6, ta super, bet dabar su tuo paciu pasenusiu 4 cilindru tokios kubaturos, nezinau net. Sukiojamos sedynes labai idomu ir labai noreciau tokios funkcijos, buciau jau nekarta panaudojes, buna momentu
Vat kaip issprestas klausimas su daiktadezem, pas IV galiu pasakyti ju nera, neturiu net kur susideti daiktu, netelpa, pridaryta cocacolos stiklinem detis, o daiktam minimumas, neisivaizduoju kaip kelioninei masinai neprasprende shio klausimo. Vat ar istaisytas shiuo klausimu V-as, ar viska deti ir krauti ant grindu...


#13 Re: IV vs V
Egis Rašyta: 2009.02.24 21:50
Citata:

EGO limited rašė:
na dizainas toks objektas kuris visada sukelia diskusiju banga ir sutinkamas nevienareiksmiskai. ir tik laikas parodo kiek jis pasiteisna ir kiek ne ... o musu "prisirisimas" prie senu daiktu trukdo mums ji "blaiviai" ivertinti.
manau daugelis 300C savininku nenoretu gryzti prie 300M
crysler tesia savo pradeta dizaino linija... ir ne dizainas ju pagrindinis kozyris o patogumas, praktiskumas, komfortas - o manau sia linkme ir "pasistumejo" V-tukas

Noreciau paklausti kurioje vietoje atsirado daugiau patogumo, praktiskumo ir komforto, nieko esminio naujo neradau, neskaitant keliu pakeitimu ( staliukas, pasukamos sedynes, atsidarantys keleivio duru langai ), vat butent komforto truksta, jei teko bent jau pasedeti V turejai pastebeti kokios "patogios" sedynes, nebeliko amerikietisko komforto sedeti foteliukuose.......


#14 Re: IV vs V
Misha Rašyta: 2009.02.25 0:00
Cia jau skonio reikalas man asmeniskai tvarkingo ir su pilna komplektacija IV pakaktu, na o del keliu pakeitimu V ar verta moketi?Na cia tik mano nuomone.Aisku isvaizda man V priekio labiau patinka nei VI ,bet jau galas V kazkoks nelabai,,,Sunku pasakyti,reiketu paciupineti pavazyneti ir tada rimciau ivertinti.


#15 Re: IV vs V
EGO limited Rašyta: 2009.02.25 13:42
Citata:

Egis rašė:
Citata:

EGO limited rašė:
na dizainas toks objektas kuris visada sukelia diskusiju banga ir sutinkamas nevienareiksmiskai. ir tik laikas parodo kiek jis pasiteisna ir kiek ne ... o musu "prisirisimas" prie senu daiktu trukdo mums ji "blaiviai" ivertinti.
manau daugelis 300C savininku nenoretu gryzti prie 300M
crysler tesia savo pradeta dizaino linija... ir ne dizainas ju pagrindinis kozyris o patogumas, praktiskumas, komfortas - o manau sia linkme ir "pasistumejo" V-tukas

Noreciau paklausti kurioje vietoje atsirado daugiau patogumo, praktiskumo ir komforto, nieko esminio naujo neradau, neskaitant keliu pakeitimu ( staliukas, pasukamos sedynes, atsidarantys keleivio duru langai ), vat butent komforto truksta, jei teko bent jau pasedeti V turejai pastebeti kokios "patogios" sedynes, nebeliko amerikietisko komforto sedeti foteliukuose.......


na nesu "ciupinejes" V tad sunku kazka pasakyti, bet reiktu ziureti ivarius ismatavimus salono ir t.t. o naujoviu tikrai yra: atidaromi soniniu duru langai, sulankstomos 2,3 eiles sedyne i dugna migtuko paspaudimu, pavaru svirties padetis, media galimybes, kad ir navigacijos ekrano vieta: dabar normalioje matomoje vietoje o ne taip kaip anksciau keliu aukstyje ir t.t. is technines puses: 6-laipsne deze, modernizuoti varikliai, pakeista galine paakaba (pagaliau ismestos linges) patobulinta stabilumo kontrole ir t.t.


#16 Re: IV vs V
Gran Martin Rašyta: 2009.02.25 15:07
manding, tuoj busi suvarytas, EGO


#17 Re: IV vs V
Arnas Rašyta: 2009.02.25 15:55
O man V visai nieko. Salone tik priekine panele padaryta is prastesniu medziagu - visa kita sakyciau panasu arba geriau. EGo jau paminejo kitus privalumus. Prie nepaminetu - nepalyginamai geresnis priejimas prie variklio, erdvesnis salonas. Dizainas - skonio reikalas - man visai neblogas. techniniai sprendimai manau tokia patys arba (tikiuosi) geresni (deze, prietaisu idestymas ir t.t).
Taip, kad Ego - laikykis, tegul visi kas negali ipirkti V, vazinejasi su IV ir mums pavydi...


#18 Re: IV vs V
EGO limited Rašyta: 2009.02.25 16:13
Citata:

Arnas rašė:
O man V visai nieko. Salone tik priekine panele padaryta is prastesniu medziagu - visa kita sakyciau panasu arba geriau. EGo jau paminejo kitus privalumus. Prie nepaminetu - nepalyginamai geresnis priejimas prie variklio, erdvesnis salonas. Dizainas - skonio reikalas - man visai neblogas. techniniai sprendimai manau tokia patys arba (tikiuosi) geresni (deze, prietaisu idestymas ir t.t).
Taip, kad Ego - laikykis, tegul visi kas negali ipirkti V, vazinejasi su IV ir mums pavydi...

na as ir su IV vazinejuosi
tik nesutinku su tokiu argumentu "kad IV geresnis nes V neiperku..."
manau jei V kaina butu lygi IV - tai visi vazinetu su V ir sios diskusijos net nebutu


#19 Re: IV vs V
Arnas Rašyta: 2009.02.25 16:59
Amen.
As taip par kol kas su IV, bet neatsisakau ateity vazineti su V.


#20 Re: IV vs V
Mindas112 Rašyta: 2009.02.25 17:45
Nukrypom nuo pradžioje užduoto klausimo: kas geriau-plikas V,ar geresnės komplektacijos IV.Kas liečia abu modelius panašios komplektacijos,turbūt dauguma pasirinktų naujesnį modelį ,aš taip pat.Reikia taupyti frankus ir laukti po poros metų pasirodysiančios atnaujintos versijos su išspręstais bugais(nes jų tikrai išlys pirmoje versijoje )







[Detali paieška]


Powered by V6 3.8L © 2011 Voyager klubas