logo
logo
logo
Labas, ! Atsijungti

Kviečiame registruotis naujoje svetainėje: www.voyager.lt...

  
 Karštasis meniu
 Prisijungimas
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Užmiršai slaptažodį?

Registruokis dabar!
 Pagrindinis meniu
 Lankomumas

Rekomenduokit mus!
 Partneriai
Visi partneriai

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Žiūrinėja šią giją:   1 Anoniminiai vartotojai





#1 Galinio tilto geometrija
driusa Rašyta: 2009.09.07 22:15
Kalba eina apie II uką. Problema tame kad galiniai ratai stovi ne 00 su priekiniais o viena pusė -0.3 laipsnio kitoje pusėje -0,1 laipsnio t.y. išsiskėtę .Gal kas nors sprendėt tokią problemą ar tai tiltas linksta, ar pačios ašys, ar flanšas prie kurio tvirtinasi ašiagaliai?


#2 Re: Galinio tilto geometrija
Nord Rašyta: 2009.09.07 22:22
Citata:

driusa rašė:
Kalba eina apie II uką. Problema tame kad galiniai ratai stovi ne 00 su priekiniais o viena pusė -0.3 laipsnio kitoje pusėje -0,1 laipsnio t.y. išsiskėtę .Gal kas nors sprendėt tokią problemą ar tai tiltas linksta, ar pačios ašys, ar flanšas prie kurio tvirtinasi ašiagaliai?


Šitą problemą išsprendžiau pakeisdamas visą tiltą.Dėjau nuo 96 vojaus.Jis truputį platesnis ir guoliai kitokie.Žodžiu panaudojau šaltkalvio potencialą ir tiltas sėkmingai rieda.
Šiaip tai tokia problema būdinga daugeliui automobilių.Gerai pagalvok kiek kartais į savo vaną pakrauni gerų dalykėlių...


#3 Re: Galinio tilto geometrija
Mindas112 Rašyta: 2009.09.07 23:08
Reikalas tas,kad pas jį suvedimas,tsknt, pabėgęs vizualiai ( ratai išsiskėtę ne žemyn,o į šonus-priekiai bėga vienas nuo kito).Gal kokį bordiūrą žiemą skersas pagavęs...


#4 Re: Galinio tilto geometrija
efka Rašyta: 2009.09.08 20:21
cia isvirtimas ratu tox ar suvedimas?nes pvz man tai neaisku kas cia atsitike visiskai!


#5 Re: Galinio tilto geometrija
Dziugesiukas Rašyta: 2009.09.08 21:05
nieko rimto nenutike vos ciut,ciut isvirte ratai,o isterijos pilnos kelnes nuo senatves isvirsta pas visas masinas... ypac pas tas kuriom galas varomas. kas gi cia yra 0,1 ar 0,3? butu 3 o tada jau liudniau


#6 Re: Galinio tilto geometrija
ramuz Rašyta: 2009.09.08 21:08
ne isvirte , o priekis platyn ziuri....kaip sakoma, pagal horizontale....taip kad svoris ar perkrovimai cia niekuo deti... matem savo akimis


#7 Re: Galinio tilto geometrija
AERO_DD Rašyta: 2009.09.08 21:31
Citata:

driusa rašė:
Kalba eina apie II uką. Problema tame kad galiniait.y. išsiskėtę .Gal kas nors sprendėt tokią problemą ar tai tiltas linksta, ar pačios ašys, ar flanšas prie kurio tvirtinasi ašiagaliai?

O jeigu rimtai,tai pas tave cia idomus dalykas su tilto:
1)manau cia ne asys,todel kad.... ratai stovi ne 00 su priekiniais o viena pusė -0.3 laipsnio kitoje pusėje -0,1 laipsnio.(kazkoks stebuklas su abu asiu )
2)Gal but pats tiltas deformuotas....gali buti bet---- o jeigu ismesti variantus--asys+tiltas(pas mus stovi ne paprasta reika, o tikras,storas TILTAS ) tada labai gali buti:
3) kaip tiltas pas mus pritvirtintas prie kebulo? kaip atsimenu--su lingiu pagalbos. Tai va, gal lingiu kronsteinai deformuotos todel ir pats tiltas "graziai" stovi. Patikrink juos jeigu nieko ne matysi, tada tik tiltas....vienas is dvieju


#8 Re: Galinio tilto geometrija
algelis Rašyta: 2009.09.08 21:34
isvirsta kai gale buna torcionas,ir guoline sistema,(pvz peugeot,ar renault)o nea galiniai ar priekiniai varomi,sorry kad pratrukau o pas driusa nzn del ko,tiketina,kad buvo smugis,jei netingesi,uzlek pas mus i darba ir pazesim,gal ka rasim?


#9 Re: Galinio tilto geometrija
ramuz Rašyta: 2009.09.08 21:36
bet tai ar jus isivaizduojat kad tai ne bmw variantas, kai ratai i salis taske su asfalto lietimusi skeciasi...cia jie eina i sonus, taip kaip jus rankom mosikuojat i salis ( pasilenkus is galo, galine dalis pagal horizontalia linija siauresne nei priekis... )


#10 Re: Galinio tilto geometrija
AERO_DD Rašyta: 2009.09.08 21:43
Nu stebuklu ne buna---reikia Vana i keltuva ir viska gerai apziureti(ir 90% kad cia po smugio)


#11 Re: Galinio tilto geometrija
Nord Rašyta: 2009.09.08 22:35
Kaip danguje taip ir ant žemės...Mano seno tilto irgi problemos tokios pačios buvo.Tik vienas ratas daugiau,kitas mažiau.Ko gero čionai visai ne duobės kaltos.Greičiausia tilto konstrukcijoje yra silpna vieta.Galima sužaisti su tarpinėmis po pusašio flanšu,bet sudėtinga bus pasiekti "konsensusą".Jei labai padangų neneša,galima važinėti ir nekreipti į tai dėmesio.Jei jau padangos kenčia-reikia dirbti.
...sorry,bet kai kurie čia rašantys matomai nelabai nutuokia apie ką kalba,jei jau lyginama su BMW.Tenai kardinalus skirtumas...


#12 Re: Galinio tilto geometrija
Mindas112 Rašyta: 2009.09.08 23:03
Žmonės,aš aiškiai parašiau,kad ne IŠVIRTIMAS,o horizontalus SUVEDIMAS išsiderinęs.Vienas galinis ratas bėga į išorę,dėl to dyla vidinė padangos pusė.Nejaugi iš aprašymo nesuprantat? Neteisingas išvirtimas-tai juokas būtų ,palyginus su šiuo atveju


#13 Re: Galinio tilto geometrija
Nord Rašyta: 2009.09.08 23:22
Citata:

Mindas112 rašė:
Žmonės,aš aiškiai parašiau,kad ne IŠVIRTIMAS,o horizontalus SUVEDIMAS išsiderinęs.Vienas galinis ratas bėga į išorę,dėl to dyla vidinė padangos pusė.Nejaugi iš aprašymo nesuprantat? Neteisingas išvirtimas-tai juokas būtų ,palyginus su šiuo atveju



Jokio čia juoko ir nėra.Viską supratau gerai.Ir vidinė padangos dalis labiau buvo nudilus...net kai pirkau.Jau pasikartosiu,manau kad tilto konstrukcija nepakankamai atspari horizontalioms jėgoms.Ne pas vieną tokį reiškinį teko stebėti.Šiaip masyvūs yra tik tilto galai,vidurinė dalis -vamzdis.
Turiu dar seną tiltą be "ašigalių".Gal prisiruošiu kada nors pamatuoti plokštumas...


#14 Re: Galinio tilto geometrija
BOSAS Rašyta: 2009.09.09 8:55
As tokia situacija savo treciukui susitvarkiau tik buvo gerokai didesni laipsniai kazkas netoli 2 laipsniu.

Problema buvo tokia nueje tilto salenblokai kurie paprastai akim nesimate kad butu iplyse, o realiai buvo susede.

Kada pakeiciau tada sustojo tiltas labai gerai.
Si atveji sunkiau komentuoti todel kad neprisimenu 2 truko tilto konstrukcijos.

Seip Driusa uzsuk kilstelsim ir gal pas tave tokia pat beda.


#15 Re: Galinio tilto geometrija
ricardas Rašyta: 2009.09.09 15:13
Voyager 2002 3,3V6 keiciau vairo traukes ,dare suvedima pasake galas kreivas priekiniu ratu atzvilgiu,vaziuojant trauke y viena puse.neapsikentes palindau po masina duobei ir pamatavau metru nuo priekiniu sakiu iki galines asies viduriu abejuose pusese,skirtumas 5mm. atsukau asi nuo linges ir patraukiau 5mm. ten kur man reikejo .dabar gerai .bet bosas gal teisus gumos kaltos. Kol jas gausiu vaziuosiu taip.


#16 Re: Galinio tilto geometrija
driusa Rašyta: 2009.09.09 19:29
Citata:

Nord rašė:
Kaip danguje taip ir ant žemės...Mano seno tilto irgi problemos tokios pačios buvo.Tik vienas ratas daugiau,kitas mažiau.Ko gero čionai visai ne duobės kaltos.Greičiausia tilto konstrukcijoje yra silpna vieta.Galima sužaisti su tarpinėmis po pusašio flanšu,bet sudėtinga bus pasiekti "konsensusą".Jei labai padangų neneša,galima važinėti ir nekreipti į tai dėmesio.Jei jau padangos kenčia-reikia dirbti.
...sorry,bet kai kurie čia rašantys matomai nelabai nutuokia apie ką kalba,jei jau lyginama su BMW.Tenai kardinalus skirtumas...


Kas nesuprantat apie kalba tiek to kas supranta tai šiandien pakišom šaibas po ašiagalio flanšu ir žiurėsiu ką dabar rodys ant stendo. Tik kažkaip įdomai mafina pradėjo plaukiot arba perdaug pakišom arba bendra geometrija pasimetė.Na kai nuvarysiu ant stendo parašysiu
O kas liečia padangos nudilimą tai garantuotai guzas ant protektoriaus išneštas.Vat ir neaišku lieka ar čia problema tas tilto išsiskėtimas ar jis jau neaišku nuo kada taip išsiskėtęs


#17 Re: Galinio tilto geometrija
Nord Rašyta: 2009.09.09 21:28
Citata:

driusa rašė:
Citata:

Nord rašė:
Kaip danguje taip ir ant žemės...Mano seno tilto irgi problemos tokios pačios buvo.Tik vienas ratas daugiau,kitas mažiau.Ko gero čionai visai ne duobės kaltos.Greičiausia tilto konstrukcijoje yra silpna vieta.Galima sužaisti su tarpinėmis po pusašio flanšu,bet sudėtinga bus pasiekti "konsensusą".Jei labai padangų neneša,galima važinėti ir nekreipti į tai dėmesio.Jei jau padangos kenčia-reikia dirbti.
...sorry,bet kai kurie čia rašantys matomai nelabai nutuokia apie ką kalba,jei jau lyginama su BMW.Tenai kardinalus skirtumas...


Kas nesuprantat apie kalba tiek to kas supranta tai šiandien pakišom šaibas po ašiagalio flanšu ir žiurėsiu ką dabar rodys ant stendo. Tik kažkaip įdomai mafina pradėjo plaukiot arba perdaug pakišom arba bendra geometrija pasimetė.Na kai nuvarysiu ant stendo parašysiu
O kas liečia padangos nudilimą tai garantuotai guzas ant protektoriaus išneštas.Vat ir neaišku lieka ar čia problema tas tilto išsiskėtimas ar jis jau neaišku nuo kada taip išsiskėtęs



Jei tiltas,šaibos po ašigaliais padės,tik jas reiktų nestoresnes 1mm.Ir to gali būti daug.Subtilus reikalas.Toiam darbui ir stendas nepakenktų...
Kaip Bosas minnėjo ,gali būti bendrai neteisinga tilto padėtis.Tiktai tokiu atvėju nebus abu ratai išsiskėtę.Vienas žiūrės į lauką,kitas į vidų.
Šiaip reikėtų pasimatuoti atstumus tarp priekinės ir galinės ašies kažkurių taškų.Matuoti reiktų "kryžmai".Toks būdas tikslesnis.
Guzas ant protektoriaus greičiausiai ne šito nukrypimo priežastis ir ne pasėkmė.Manyčiau tai grynai padangos defektas.


#18 Re: Galinio tilto geometrija
BOSAS Rašyta: 2009.09.10 7:57
Citata:

ricardas rašė:
Voyager 2002 3,3V6 keiciau vairo traukes ,dare suvedima pasake galas kreivas priekiniu ratu atzvilgiu,vaziuojant trauke y viena puse.neapsikentes palindau po masina duobei ir pamatavau metru nuo priekiniu sakiu iki galines asies viduriu abejuose pusese,skirtumas 5mm. atsukau asi nuo linges ir patraukiau 5mm. ten kur man reikejo .dabar gerai .bet bosas gal teisus gumos kaltos. Kol jas gausiu vaziuosiu taip.


Pas mane skirtumas buvo virs 1 cm.
Ir kaip tau pavyko per linge paslinkti juk ten sedi fiksatorius ar jo pas tave nebuvo







[Detali paieška]


Powered by V6 3.8L © 2011 Voyager klubas