logo
logo
logo
Labas, ! Atsijungti

Kviečiame registruotis naujoje svetainėje: www.voyager.lt...

  
 Karštasis meniu
 Prisijungimas
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Užmiršai slaptažodį?

Registruokis dabar!
 Pagrindinis meniu
 Lankomumas

Rekomenduokit mus!
 Partneriai
Visi partneriai

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Žiūrinėja šią giją:   1 Anoniminiai vartotojai



(1) 2 »


#1 Pradedantiems. Atkreipti dėmesį perkant
alii Rašyta: 2010.02.22 18:52
Skaitydamas foruma vis randu teiginiu, kad vienas ir kitas gedimas yra voyagerio liga, bet niekur neradau apibendrinto saraso. Manau butu prasminga ji tureti, o tokios temos neradau:
isrinkau kelis pagal paieska rastus teiginius apie voyagerio ligas, tikiuosi pridesite savo arba paneigsite.
1. Išdziuve kondikai
„Jei padeda trinkteleijimas - tai nekontaktai, ne kondiku beda. Su kondikais dazniausiai pasireiskia istisiniu paneles resetu, kai isvis ji nepasileidzi. Isjungi degima ijungi ziurek vel veikia. Isdziuve kondikai - voyagerio liga, reik pripazint. Pas mane isdziuvo salono kompe irgi. Buvo pradeje valituvai dinginet kai ijungti su pauze. Perjungi padeti - vel paveikia kazkiek laiko „

2. II-uku 2,5td generatorių rele (tai ar tik II, ar tik dyzeliu?)
„BET zinau dar viena bayeri-- pas II-us 2,5 td yra liga su generatoriu rele!!!Daug kas stato is kitu auto si reliuska,kazkas pirko deveta,kazkas savo remontuoja...kiekvienam savo,kaip sakoma.“

3. ABS davikliai
„kaip issiaiskinau IV voyageriuose ,perkant devetus ,ju patikrint neimanoma(neuzdejus).gal su tuo susije,bet po puses metu vel "nusprogdavo".
baigesi tuo ,kad reikejo pakeist visa abs bloka,po to tfu ,tfu jau metai nebeuzsidega „

4.alkuninio sukiu daviklis
„tai nustate kad problema alkuninio veleno sukiu davyklije.sake cia kraisleriu liga,vien daviklis kainuos 400,o dar sproges duslintuvas.“

5. Itempejas (gen. dirzo)
„Valio atradom bėdą, bet kartu ir , tas daiktas kainuoja 250Lt. Norėjau pirkti panešiota, 100Lt pigiau, bet sakė, kad neapsimoka. Sako: skupus moka 2x. Tai itempėjas, servise sakė, kad tai jų, wojadžeriu, liga, parodė net kiek primesta dėžėje jau pakeistų. Išeina iš rikiuotės ne tik guolis, bet nuo apkrovos perkrypsta ir pats škyvas, kuris kreipia dirželį, kurį ir nupjauna kitas škyvas. Vo „

6.Sankabos diskas
„as kaip ziuriu cia visiems tos pacios bedos,del to trskejimo galiu pasakyt tik tiek kad man buvo tas pats,pasikeiciau viska sankabos diska,guoli,sumokejau apie 1600,bet pavazinejau gal 10000 ir vel pradeda brasket,taip kad vaziuok kol vaziuojasi,keist neapsimoka,nes cia barska diskatoriaus spiruokles,cia jau tokia liga.“

7.Iki 2000 automatinėje dezeje kazkokie pirstai , kurie mėgsta kazkur sulisti (atmintinai prisimenu kazkoki gerb. BOSO posta)

na ketinu pirkti voyageri, bet butu malonu susidelioti realistiska pavojų sarasa, ir taikyti uzkardymo priemones.


#2 Re: Voyagerio ligu sarasas pradedantiems, į ka atkreipti dėmesį
Dziugesiukas Rašyta: 2010.02.22 19:39
3.ABS davikliai
2000m dyzeliniame ABS veikia, rida apie 300.000km, 1997m dyzeliniame ABS jau dega ilgai, ligos neiskojau, bet itariu ABS daviklius. rida apie 400.000km. kazin ar cia liga, jei liga, tai naujesniame voyageryje galbut si liga pasalinta.
5.generatoriaus itempejas
turejau ta beda. taip pat po 250lt ar dar brangiau mokejau uz 3 tokius vienu metu nusprogusius. kalta buvo apsauga, kurios paprasciausiai nebuvo! kazkokiu budu nulauzta, nuo pirkimo taip buvo. paskui suzinojau is gero meistrelio, kad toki pati guoli deda nuo audi, o jis tekainuoja 50-60lt.


#3 Re: Voyagerio ligu sarasas pradedantiems, į ka atkreipti dėmesį
Mindas112 Rašyta: 2010.02.22 19:49
Viso tos ligos-juokas,palygimus su sugriuvusia Autom. dėže... Nuo šito pavojaus reikėtų pradėti,o išdžiūvę kondikai ar dirželio įtempėjas- "bambonkės" Nors Ad sugriuvimas paskutiniu metu nėra itin dažnai pasitaikantis reiškinys,nes kolektyvas jas prisižiūri. Pasikeičia tepalus ir kt...


#4 Re: Voyagerio ligu sarasas pradedantiems, į ka atkreipti dėmesį
Dziugesiukas Rašyta: 2010.02.22 19:55
Citata:

Mindas112 rašė:
Viso tos ligos-juokas,palygimus su sugriuvusia Autom. dėže... Nuo šito pavojaus reikėtų pradėti,o išdžiūvę kondikai ar dirželio įtempėjas- "bambonkės" Nors Ad sugriuvimas paskutiniu metu nėra itin dažnai pasitaikantis reiškinys,nes kolektyvas jas prisižiūripasikeičia tepalus ir kt...

bet juk is uzsienio atkeliauja neaiskiom salygom eksploatuota AD o galbut tik pardavimui sutaisyta Lietuveleje.


#5 Re: Voyagerio ligu sarasas pradedantiems, į ka atkreipti dėmesį
ru22 Rašyta: 2010.02.22 20:03
Tema labai manau vietoje atejusiems naujokams.
Prie smulkiu gedimuku pasikartojanciu galima butu paminet vairuotojo lango pakelejo problema, stabilizatoriaus gumas (gana daznai jos keiciamos).


#6 Re: Voyagerio ligu sarasas pradedantiems, į ka atkreipti dėmesį
Wongas Rašyta: 2010.02.22 20:08
Saunuolis, gera tema. Moderai manau turedami laiko tikrai suspaus ir padarys sia tema be susirasynejimo !


#7 Re: Voyagerio ligu sarasas pradedantiems, į ka atkreipti dėmesį
linas Rašyta: 2010.02.22 20:11
Citata:

Wongas rašė:
Saunuolis, gera tema. Moderai manau turedami laiko tikrai suspaus ir padarys sia tema be susirasynejimo !

jau dabar suspausciau.... , bet, manau, dar yra ka parasyt


#8 Re: Voyagerio ligu sarasas pradedantiems, į ka atkreipti dėmesį
Dziugesiukas Rašyta: 2010.02.22 20:20
III-ciuku bagazines rankenele linkusi isluzti, o devetos neimanoma isimti. tiktais nauja pirkti galima. as skambinejaus visiem panevezy, ir dauguma sake, kad ne pirmas skambinu, bet isimti negali. tai manau sicia irgi voyageriu liga.
amortizatoriai ko gero per greitai nusibaigia, pusasis.


#9 Re: Voyagerio ligu sarasas pradedantiems, į ka atkreipti dėmesį
raimmis Rašyta: 2010.02.22 23:21
nu nematau a nei vienos ligos , tik einamas remontas ir viskas


#10 Re: Voyagerio ligu sarasas pradedantiems, į ka atkreipti dėmesį
Arnas Rašyta: 2010.02.22 23:52
Tu zinai, as irgi. Apart stabilizatoriaus gumu daugiau nieko "ligomis" nepavadinciau.
Liuks tema.
Paskaitykite naujokai visiem zmonem kazkada pasitaikiusiu sutraukta gedimu sarasa - visa tai jums atsitiks nusipirkus Voyageri ir stokite i musu kluba !
Zmones tam atskirus puslapius net kuria. Pvz: http://www.dontbuydodgechryslervehicles.com/
Sakyciau ir lietuviska butu galima isteigti www.antivoyager.lt . Paimsim si sarasa ir bus labai gera izangine tema.


#11 Re: Voyagerio ligu sarasas pradedantiems, į ka atkreipti dėmesį
Mindas112 Rašyta: 2010.02.23 7:46
Citata:

Arnas rašė:
Zmones tam atskirus puslapius net kuria. Pvz: http://www.dontbuydodgechryslervehicles.com/
.

Nu,Vojai nelabai daznai ten minimi .pagrinde Dodge Ram,Chrysler 300 ir kt.Beje,istrigo dar karta,kaip ir manuale rekomenduojama,tepalus keisti kas 3000 myliu.Zmogus skundziasi,kad savajam vojui per 50000 myliu ,kaip rekomenduota, 17 kartu keite tepalus,o 3.8 motoras vis vien sudilo ir uzlinko
Rekomenduoja keisti kas 3000 myliu,o atplaukia i Lietuva su priaugusia kose viduj( galbut visai nekeisti)


#12 Re: Voyagerio ligu sarasas pradedantiems, į ka atkreipti dėmesį
ramuz Rašyta: 2010.02.23 8:31
as keiciu kaip iprasta 15000 km su sintetiniu, o kad lengviau skaiciuot butu..10 000 myliu.


#13 Re: Voyagerio ligu sarasas pradedantiems, į ka atkreipti dėmesį
alii Rašyta: 2010.02.23 8:56
Citata:

Arnas rašė:
Tu zinai, as irgi. Apart stabilizatoriaus gumu daugiau nieko "ligomis" nepavadinciau.
Liuks tema.
Paskaitykite naujokai visiem zmonem kazkada pasitaikiusiu sutraukta gedimu sarasa - visa tai jums atsitiks nusipirkus Voyageri ir stokite i musu kluba !
Zmones tam atskirus puslapius net kuria. Pvz: http://www.dontbuydodgechryslervehicles.com/
Sakyciau ir lietuviska butu galima isteigti www.antivoyager.lt . Paimsim si sarasa ir bus labai gera izangine tema.


man kaip naujokui tai aktuali tema, protingai ivardintas pavoju sarasas , o jei dar su nuorodom forume i sprendimo būdus (juos cia beveik visais atvejais galima rasti) suteikia daugiau saugumo jausmo, daro voyageri labiau pazistamu, prognozuojamu ir ne tokiu pavojingu.
Man masina nera ideologija, kuria turiu ginti, man tai priemone, kuri turi savop rizikas ir jas verta zinoti

aciu


#14 Re: Voyagerio ligu sarasas pradedantiems, į ka atkreipti dėmesį
Arnas Rašyta: 2010.02.23 9:09
Mindai, teisingai pastebejai - daznai gedimas yra netinkamo eksplotavimo rezultatas. Ir didele skundu dalis yra ne del paciu auto o del prasto servizo tinklo darbo. Beje, nori apie vanus? Prasom: http://www.donotbuydodge.ca/overview.htm
Todel reikalas ne paciame gedimu sarase o pateikimo bude.
Galetu buti tiesiog tema (o gal ir yra kokia sena tik nepastebejau?) apie tai i ka reiktu atkreipti demesi perkant musu auto.
Skamba kitaip ar ne?


#15 Re: Voyagerio ligu sarasas pradedantiems, į ka atkreipti dėmesį
Br.Vilkas Rašyta: 2010.02.23 10:15
puiki tema! Turėjau ir gen.guolio bėdą, ir stabilizatorių (kaip tik šiuo metu vėl reikia keisti vieną), ir lango pakėlėjas flegma, be daugiau kaip ir nieko nėra baisios tokios bėdos


#16 Re: Voyagerio ligu sarasas pradedantiems, į ka atkreipti dėmesį
algelis Rašyta: 2010.02.23 12:12
Na as kaip juodadarbis,juodarankis,galiu truputi apie vaziuokle pasakyk!silpna vieta stabilizatoriaus traukes ,gumos ,bet....gumu lb geru yra lt. gamybos ,o traukes daug geriau laiko,jas atrestauravus !ne vienam vojuj buvo atsirades girgzdejimas siubuojant,ar vaziuojant per nelygumus,ko pasekoje padarem atradima,kad isdyla vidiniu gumu "kabe",ja pakeitus deveta,garsas dingsta !priekine variklio pagalve irgi daznas reiskinys !atsargiai reikia elgtis,su stabdziu cilindrais(kalbu apie III-ka,IV-ka),netinkamais instrumentais dyrbant galima suskaldyti cilindriuka(pagamintas is silpnos medziagos,kurios pavadinima pastoviai pamirstu) !dar lb svarbu,kad keiciant ratus neleiskite uzkalinet su "pistoletu" ,kas antra spylka yra linkus nusisukti ir patys is peties neverzkite...keiciant guoli,visada issikalkite "spylkas"ateiciai !sarnyrai jei originalai,tai lb gerai restauruojasi,o pakaitiniai(pigesni) buna viduj be ideklo,tai nesirestauruoja !
Ir dar atmintine visiem naujiem voyager vairuotojam-jei mylite savo automobili,naudokite tik sintetinius tepalus!
P.s. ne visur cia ligos,bet atminciai pravers vistiek


#17 Re: Pradedantiems. Atkreipti dėmesį perkant
ru22 Rašyta: 2010.03.11 14:39
Labai neblogai aprasyta ir video paziuret galima cia pries perkant automobili:

http://www.automobiliuremontas.lt/deveto-automobilio-pirkimas


#18 Re: Pradedantiems. Atkreipti dėmesį perkant
raimmis Rašyta: 2010.03.17 15:33
to alii - (kadangi kainu temoj istryne komentarus, pasikartosiu) sveikinu su pirkiniu
del apziuros tai gale pasiziurek amortiku gumas jos buna isdilusios, st kaladeles susitepk ten viska ir pamirsi ilgam, priekyje pripumpuok i sarnyrus tepalo aisku gumos amortikai stabdziai
del itempejo pg dirzo neskubek pirkti buna skirtingi nors pas tave greiciausia pigesnis variantas del pacio dirzo as pirkau frikcijoj kadangi jie ir keite, kainu tikrai nepamenu jokiu guoliu ir itempeju nekeiciau buvo dar labai geri patikrink ar normaliai veikia ventiliatoriu rele , issivalyk tuscios eigos varikliuka buna priskretes, aisku tepalai ausinimo sk
ir svarbiausia imi skudureli kempine ir varai valyt ir ciustinti isore ir vidu nes be sito suds bus


#19 Re: Pradedantiems. Atkreipti dėmesį perkant
Arnas Rašyta: 2010.03.17 15:48
Citata:

raimmis rašė:
...st kaladeles susitepk ...


Uzskaitau


#20 Re: Pradedantiems. Atkreipti dėmesį perkant
dogeris Rašyta: 2010.03.17 15:58
jo geriau slys..čia lietuviškas stabdymo variantas :-),tas pats kaip servise studentui atliekančiam praktiką:atnešk su kibiru kompresijos...







[Detali paieška]


Powered by V6 3.8L © 2011 Voyager klubas