logo
logo
logo
Labas, ! Atsijungti

Kviečiame registruotis naujoje svetainėje: www.voyager.lt...

  
 Karštasis meniu
 Prisijungimas
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Užmiršai slaptažodį?

Registruokis dabar!
 Pagrindinis meniu
 Lankomumas

Rekomenduokit mus!
 Partneriai
Visi partneriai

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Žiūrinėja šią giją:   1 Anoniminiai vartotojai



« 1 (2) 3 »


#21 Re: Drebesys sukiojant vaira
Plymouth V6 Rašyta: 2010.09.23 21:56
Ivedi i paieska dominancio mazgo pavadinima, siuo atveju "vairo stiprintuvas", ir puikiai viska randa.


#22 Re: Drebesys sukiojant vaira
Dziugesiukas Rašyta: 2010.09.23 22:30
Citata:

FALas rašė:
Tai truputi nesupratau:
Problema issiprendzia pakeitus skysti ar ipylus to stebuklo Xado?
Is kur tos jegos stiprintuvas igauna naujai?
Stiprintuvo skystis praranda savybes laikui begant?Maniske pravaziavus 210t km ir nezinau ar jis buvo kada keistas (skystimas).
Beje keik tas stebuklas Xado kainuoja?Cia kiek suprantu rusu ismislas?Kazkodel ju online shop'as jau 2 men mires
Aciu

man issisprende ipilus XADO specialiai skirto vairo stiprintuvams. 35-40lt kainuoja ta viena tubele. bet padejo iki siu metu kol uzejo tie karsciai. matyt reikejo pilnai visa skysti pakeisti nauju, kad efektas butu buves geresnis. igauna jegu, nes detales, kurios buna jau smarkiau padylusios, jos atsistato panaudojus xado. ne pilnai, bet kazkiek atsistato, priklauso nuo isdilimo.
laikui begant visi skysciai praranda savybes del karscio, salycio su oru, metalu ir tt. kas 2m rekomenduojama pakeisti visus skyscius, kas metai arba kas 10.000km ridos pakeisti motoro tepalus.
Plymouth minejo, kad i vairo stiprintuvo bakeli pilasi ATF+4 automatiniu CHRYSLER deziu alyva. i 3,3l, 3,8l taip, bet i dyzelius nea. ten pilasi tirstesnis kaip i visu masinu stiprintuvu bakelius, bet galbut del to ir susidevi greiciau tie stiprintuvai?
Daraniau, Tau ir vel rodosi susirupink del to


#23 Re: Drebesys sukiojant vaira
Plymouth V6 Rašyta: 2010.09.23 22:40
Dziugesiuk,
1. Arnas rase kad pilasi Mopar ATF4+. Arnas rase-Arnas zino.
2. As prasiau, kad baigtum klaidinti zmones su tuo Xado.
3. ATF4+ yra sintetinis LIFETIME tepalas. Nesudega dezej, tai stiprintuve pergyvens tris masinos amzelius. Kitas reikalas jeigu toks specas kaip "kai kurie" prisipila pigaus marmalo, o kai viskas pradeda griuti, dar itriedzia kokio nors Xado damusimui.

Keistas tu zmogeliukas vis delto... Susigalvoji kokia nesamone, parasai, gauni pyz**ko, tik tada pats pasiziuri kad nesamone parasei. Is kokio subines istraukei, kad visus skyscius masinoj reikia keisti kas 2 metus?


#24 Re: Drebesys sukiojant vaira
Darukas Rašyta: 2010.09.23 23:19
Yra vairo stiprintuvam ir Mopar gamybos (pilstymo) tepaliukas, tik jis kainuoja 40 Lt/ltr. (Usko parduotuvėje)


#25 Re: Drebesys sukiojant vaira
Arnas Rašyta: 2010.09.23 23:31
Citata:

FALas rašė:
Taigi visgi ar yra cia kur aprasyta vairo stiprintuvo skyscimo keitimo procedura ar ne?
Paieska nieko doro neduoda,o varas vis dar dreba o salciai neisvengiamai artinasi,tai uzsikaltos vargselis

Paieska duoda stai ka doro : http://www.voyager.lt/modules/newbb/v ... SC&type=&mode=0&start=200


Citata:

Darukas rašė:
Yra vairo stiprintuvam ir Mopar gamybos (pilstymo) tepaliukas, tik jis kainuoja 40 Lt/ltr. (Usko parduotuvėje)

Taip. Yra toks, taciau i dauguma Chrysleriu pilasi ATF+4. O specialus vairo stiprintuvo skystis pilamas tik i Grand cheerokius ir Crosfire .
ftp://oskin.ru/pub/chrysler-dodge/ma ... d_Usage_TSB_19-005-03.pdf

Na, bet kokiu atveju, turbut geriausia visada vadovautis manualu - Chrysleris daznai megsta viska supainioti.


#26 Re: Drebesys sukiojant vaira
AERO_DD Rašyta: 2010.09.23 23:33
As manau geriau ir daugiau bus naudos pravalyti sistema vairo stiprintuvo ir ypilti Mopar tepalo, o ne ikisti i sudine sena tepala(arba koki nors pigia) "Dantu Tubeli" XADO ir laukti ar geriau dirbs ar da ka nors nesamoninga sugalvuoti .....+pagal pinigu islaidos iseis beveik tas pats.


#27 Re: Drebesys sukiojant vaira
Daranius Rašyta: 2010.09.24 2:21
Citata:

Dziugesiukas rašė:
Citata:

FALas rašė:
Tai truputi nesupratau:
Problema issiprendzia pakeitus skysti ar ipylus to stebuklo Xado?
Is kur tos jegos stiprintuvas igauna naujai?
Stiprintuvo skystis praranda savybes laikui begant?Maniske pravaziavus 210t km ir nezinau ar jis buvo kada keistas (skystimas).
Beje keik tas stebuklas Xado kainuoja?Cia kiek suprantu rusu ismislas?Kazkodel ju online shop'as jau 2 men mires
Aciu

man issisprende ipilus XADO specialiai skirto vairo stiprintuvams. 35-40lt kainuoja ta viena tubele. bet padejo iki siu metu kol uzejo tie karsciai. matyt reikejo pilnai visa skysti pakeisti nauju, kad efektas butu buves geresnis. igauna jegu, nes detales, kurios buna jau smarkiau padylusios, jos atsistato panaudojus xado. ne pilnai, bet kazkiek atsistato, priklauso nuo isdilimo.
laikui begant visi skysciai praranda savybes del karscio, salycio su oru, metalu ir tt. kas 2m rekomenduojama pakeisti visus skyscius, kas metai arba kas 10.000km ridos pakeisti motoro tepalus.
Plymouth minejo, kad i vairo stiprintuvo bakeli pilasi ATF+4 automatiniu CHRYSLER deziu alyva. i 3,3l, 3,8l taip, bet i dyzelius nea. ten pilasi tirstesnis kaip i visu masinu stiprintuvu bakelius, bet galbut del to ir susidevi greiciau tie stiprintuvai?
Daraniau, Tau ir vel rodosi susirupink del to


kaži ar problema nebūtų išspręsta, jei, kaip čia žmonės rašo, prasivalytum sistemą ir pakeistum žmoniškais skysčiais o ne atgal atidirbto pusę supiltum? Vartok pats kokybiškesnį alkoholį, nes jau tuoj nebus forume nei vienos temos kur be tavo xado būtų įmanoma išsiversti.


#28 Re: Drebesys sukiojant vaira
FALas Rašyta: 2010.09.24 10:59
Citata:

Plymouth V6 rašė:
Ivedi i paieska dominancio mazgo pavadinima, siuo atveju "vairo stiprintuvas", ir puikiai viska randa.


Nepamaciau,kad yra tokis uzraselis "Rodyti visus rezultatus"


#29 Re: Drebesys sukiojant vaira
Dziugesiukas Rašyta: 2010.09.24 21:05
Citata:

Plymouth V6 rašė:
Dziugesiuk,
1. Arnas rase kad pilasi Mopar ATF4+. Arnas rase-Arnas zino.
2. As prasiau, kad baigtum klaidinti zmones su tuo Xado.
3. ATF4+ yra sintetinis LIFETIME tepalas. Nesudega dezej, tai stiprintuve pergyvens tris masinos amzelius. Kitas reikalas jeigu toks specas kaip "kai kurie" prisipila pigaus marmalo, o kai viskas pradeda griuti, dar itriedzia kokio nors Xado damusimui.

Keistas tu zmogeliukas vis delto... Susigalvoji kokia nesamone, parasai, gauni pyz**ko, tik tada pats pasiziuri kad nesamone parasei. Is kokio subines istraukei, kad visus skyscius masinoj reikia keisti kas 2 metus?

idomu ar esi nors karta atsiprases ko nors, klydes? paskaityk virsuje desineje puseje. istrauka is manualo, jei ka!

Pridėti bylą:


pdf chrysler manual.pdf Dydis: 388.71 KB; Paspaudimų: 373


#30 Re: Drebesys sukiojant vaira
Plymouth V6 Rašyta: 2010.09.24 21:33
Istraukei viena lapa is neaisku kokio manualo ir ka?
Oficialus biuletenis:
http://www.viperclub.org/howto/servic ... letins/pdf/ZB_1901004.pdf
Dar...
http://dodgeram.info/tsb/2003/19-005-03.htm


#31 Re: Drebesys sukiojant vaira
Dziugesiukas Rašyta: 2010.09.24 21:51
paziurim is naujo pirma posta, issiaiskinkime koks FALo auto? Taigi CHRYSLER GRAND VOYAGER 1999m 2,5TD. dabar prasom susirasti manuala butent sitos masinos, o ne amerikonisku ir tuo labiau benzininiu motoru! Aciu uz demesi


#32 Re: Drebesys sukiojant vaira
BOSAS Rašyta: 2010.09.25 8:41
Dziugesiuk nusiramink.

Cia gryna komercija kur raso kad tik mopar skystalas.
Tais laikais kai buvo rasytas manualas nebuvo ATF4 sintetikos.

Dabar kaip rase Plymouth su patvirtintais biuleteniais tai jokio skirtumo.
Ir nustokit kampotis vienas teisus pries 15 - 20 metu o kitas teisus seis laikais

Kiekvienam rinktis ar vazineti su 20 metu technologijomis ar siuolaikinemis.
Atminkim viena kad gamintojas manualo padaryto 15 - 20 metu atgal neperaso, o tik paprascausiai isleidzia Service biuleteni.


#33 Re: Drebesys sukiojant vaira
nierka Rašyta: 2010.09.27 12:31
Pas mane išrudijo vairo stiprintuvo skysčio aušintuvas, meistras pasakė kad jis nereikalingas ir sujunge be jo, nuo to laiko irgi turiu vibracijas kartais


#34 Re: Drebesys sukiojant vaira
BOSAS Rašyta: 2010.09.27 22:15
Na kaip gali buti nereikalingas jei ji pagamino.
Gi daug geriau jo negaminti. Jokio papildomo vargo.

Taip kalbeti negalima kad jis nereikalingas.


#35 Re: Drebesys sukiojant vaira
FALas Rašyta: 2010.09.28 11:16
Sveiki kolegos,
Vienzodziu nusprendziau as sita bobvasariska savaitgali isgydyt savo masiniuka nuo
maliarijos.
Taigi,pradzioj papildziau skystimo,nors jo ten labai nedaug truko iki normos (~50 ml).
Tas problemos neissprende.
Tada pardej nusipirkau 2 L tepalo (16 Lt/l).
Pardavijas pasiknises kompe atrado,kad turi tikt sitas:
PEMCO DEXRON IIIG ATF DIII Automatic transmission fluid.
Maniskis buvo neaiskios spalvos,bet galima dar buvo nustatyt,kad lyg ir rausvas.
Tas DEXRON IIIG irgi rausvas.
Taigi keitimo procedura :
Atjungiau viena is slanguciu einaciu i v.stipr. radiatoriu (tas kur apacioje pritvirtintas netoli ABS siurblio).Dalis neaiskios spalvos tamsus skyscimo isbego.Papidziau issipletimo bakeli nauju tepalu,uzvedziau varikli kelioms sek.,isvare likusi buvusi sena kartu su nauju svieziu.Dar karta pripildziau bakeli ir vel variklis ijungiamas kelioms sek.
Taip perpumpuoju 1l naujo tepalo.Koki supilu,toks ir isbega.
Konstatuoju fakta,kad sistemos plovimas atliktas.
Uzmaunu slangute ant radiatoriaus vamzdelio ir priverziu.
Imuosi isspletimo bakelio.Atjungiu dvi slangas,atsuku du varztus ji laikancius ir nesuosi
i virtuve.Cia ji gerai praplaunu su karstu ir salltu vandeniu ir FAIRY'io pagalba.Kodel Fairy'io?Ogi todel kad benzinas taip pat riebalu tirpiklis.Jis man puikiai atplauna visus tepalus nuo ranku,nereikia jokiu spec priemoniu.Bet pas mane gi perdyzelis,o iki artimiausios degalines ~15 km.Veiksmas vyksta uz miesto ribu.Kelis plovimo ciklus vanduo dar bega brudinas,paskui jau svarus.Konstatuoju fakta,kad bakelis svarus.Kazkas minejo,kad reikia isplauti sieteli,tai mano bakelyje tokio daikto atskirai nera.Bakelis suklijuotas is 2 daliu,idemiai pasiziurejus giliai kazkas panasaus lyg ir yra.Su ausu krapstukais atsrgiai pavalau,tai ten kazkokiu degutu-suodziais aplipe.Kadangi per visas 3 skyles vanduo visomis pusemis laisvai prateka,tai sprendziu,kad ten ne koks uzdaras sietelinis filtras o kaip nesvarumu nusodintuvas.
Taigi,kadngi bakelis plautas vandeniu,jis dar ~5 val dziovinamas ant karsto radiatoriaus,kol nelieka jokiu dregmes zymiu viduje.
Bakelis dedamas atgal i gimtaja savo vieta,pajungiamos slangos,pripilama gaivaus svaraus tepalo,uzkuriamas variklis kelioms sek.,papildoma trukstamu kiekiu,kol sistema pasisotina ir daugiau nebepriima.Vyksta testavimas:kelis km ivairiais virazais vaziuojama intensyviai sukiojant vaira.Pradzioje drebejimas visdar atsiranda (jau kyla biaurios mintys kad vargas perniek).Sistema visus uzsilikusius oro bubulus isvaro lauk,dar papildomas trukstmas kiekis tepalo.Ir viskas ciki-briki.Nuo sutvarkymo pravaziuota ~500 km.,jokio drebesio,tik vos girdimas zyzimas sukiojant vaira.
BOSAS buvo teisus,primygtinai rekomenduodamas visu pirma pasikeisti stiprintuvo skysti.Tai ir sutvarke mano problema.
Tema galima uzristi ir gramzdinti i archyva.
Beje,aptikau,kad ausinimo skyscio mazoka,tai supylaiu beveik 3 L iki normos,nors nei jokia lempute,nei t-ros rodykle nerode,kad man jo truktu.Matyt namazai jo isvarvinau,kol autonomke dejau.
Cia gi perdyzelis,gal jis is viso be ausinimo puikiausiai vaziuotu?


#36 gal kam nors idomu.(mokantems rusu)
oleg Rašyta: 2011.02.20 12:58


#37 Re: gal kam nors idomu.(mokantems rusu)
ramutis Rašyta: 2011.02.20 22:51
Liuks!Kazi kur rasti tos 3110 Volgos dalis Lietuvoj?Mano kaime rusisku auto dalim neprekiauja...


#38 Re: gal kam nors idomu.(mokantems rusu)
Gintariux Rašyta: 2011.02.20 22:54
Alytaus Lytagra. Pramones g. 10a. Bent jau pagal imoniu sarasa rodo


#39 Re: gal kam nors idomu.(mokantems rusu)
ramutis Rašyta: 2011.02.20 22:56
Zinau ta parde.Sudmaliai klasiski.


#40 Re: gal kam nors idomu.(mokantems rusu)
Gintariux Rašyta: 2011.02.20 23:20
Tada lieka Kaunas... Atstumas, bet jei problema aktuali manau reikia spresti







[Detali paieška]


Powered by V6 3.8L © 2011 Voyager klubas