logo
logo
logo
Labas, ! Atsijungti

Kviečiame registruotis naujoje svetainėje: www.voyager.lt...

  
 Karštasis meniu
 Prisijungimas
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Užmiršai slaptažodį?

Registruokis dabar!
 Pagrindinis meniu
 Lankomumas

Rekomenduokit mus!
 Partneriai
Visi partneriai

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Žiūrinėja šią giją:   1 Anoniminiai vartotojai



« 1 (2)


#21 Re: garsai mechaninej greiciu dezej 2.5 CRD
aruncikas Rašyta: 2011.03.04 10:39
Su ta 1-2 tai idomiai.Pareguliavus priekine pagalve lyg ir pagereja situacija.Dar idomus niuansas:kai uzdejau deze,po sankabos keitimo,Tiesiog idialiai junginejos...Kokius 300 metru .


#22 Re: garsai mechaninej greiciu dezej 2.5 CRD
liutukas Rašyta: 2011.03.04 18:36
Tas psichologinis sindromas yra, ne karta is serviso isvaziavus masinos bukle pagereja net ir neremontavus kazkurios vietos, ir trauka geresne pasidaro
Bet cia ne iseitis. Siandien dar karta BOSUI parodziau barskala, pabandem rycaga pajudinti. Kai be sankabos bandai artinti prie betkurios pavaros, barskejimas paastreja, garsas padideja. BOSAS paaiskino kad jungiant pavara jug kaip tik shakute itempiama ir ji turetu nustoti barsket, o cia gaunasi atvirksciai. Tai vadinasi kazkas kitas


#23 Re: garsai mechaninej greiciu dezej 2.5 CRD
aruncikas Rašyta: 2011.03.04 21:54
Pala liutukai,kazka cia ne taip susakei.Bandet jungti nemyne sankabos?O tai ka cia bendro turi sakute?O kipshas raso,kad numynus sankaba nutyla.Tai isiverzia sakute,jej ji barskejo.Nu bet tada ir deze nustoja suktis...irgi jei ji barskejo.O kodel nebandet per langeli paziureti?Man dar toptelejo,gal virsuj,paciam junginejimo mechanizme(dezej)?Sunku pasakyt.Visi speliojam,laukiam kam kantrybe truks ir isardys.As itariu kas ta padarys pirmas .


#24 Re: garsai mechaninej greiciu dezej 2.5 CRD
BOSAS Rašyta: 2011.03.04 22:50
Tai neismyne sankabos mes ir itempem ta sakute ir visus mechanizmus per kuriuos jungiasi pavaros dar ziauriau tas garsas kalt pradejo.

O sankaba dabar mintinai nepamenu CRD, bet atrodo kad isminama guoli visada suka nes jis prileistas prie diskatoriaus plunksnu.

Man toks itarimas kad ten bus isdile krumpliu ivores. Neveltui rekomendavo gamintojas 5W40 i deze tam kad jis papultu ir suteptu mazus tarpus tarp ivoriu ir asiu. Galimas variantas kad tokiai isdilusiai dezei pakaktu 75w90 tepalo kad ji nustotu tarsketi, nes sis tepalas skirtas dezems su didesniais plysiais.


#25 Re: garsai mechaninej greiciu dezej 2.5 CRD
aruncikas Rašyta: 2011.03.05 8:04
Nu tai as rasiau,kad pabandyt tirstesnio tepaliuko.Idomi problemele.O itarimas toks,kad nieko rimto.Gaila,su stuboskopu ten nevisur prieisi paklausyt.Nu,gal bevaziuojant pas mane uzbarskes(tfu tfu tfu)Tada imsim ir issiaiskinsim.(sypsenele)


#26 Re: garsai mechaninej greiciu dezej 2.5 CRD
liutukas Rašyta: 2011.03.05 10:38
Jeigu tas tirstesnis tepalas nieko blogo nepadarys dezei, experimento labui galiu pasikeisti, t.y. BOSUI duoti pakeisti


#27 Re: garsai mechaninej greiciu dezej 2.5 CRD
aruncikas Rašyta: 2011.03.05 11:09
Jei palauktum iki savaites vidurio,tai ir as noreciau paklausyti.Pirmadieni pasakysiu Bosui,kada tiksliai prisistatysiu.


#28 Re: garsai mechaninej greiciu dezej 2.5 CRD
liutukas Rašyta: 2011.03.07 11:24
3 metus vaziuoju, savaite veliau ar anksciau nieko nereiskia
Jeigu BOSAS patvirtina kad tirstesni (ne pagal masinos specifikacija) tepalas nieko nekenks dezei, experimento labui galiu pakeisti.


#29 Re: garsai mechaninej greiciu dezej 2.5 CRD
VladasM Rašyta: 2011.03.07 21:05
Ipilkite tepalo puse litro virs normos pro alsuokli arba atbulines eigos varlyte. 90% isitikines kad barska penktos pavaros guolis. Zinau kur keicia penktos pavaros guoli. Oslo 5 paklaust Alberto, kaina apie 350 - 400 Lt.


#30 Re: garsai mechaninej greiciu dezej 2.5 CRD
kipshas Rašyta: 2011.03.20 20:34
na man ir uzkliuvo tai kad neismynus sankabos bandant greiciu rycaga judinti link bet kurios pavaros jungimo artyn tas garsas paastreja,tai gal tai reiskia kad padile sakutes,krumpliaraciai barska lyg bandytum jungt neisminant sankabos....na o tirstesnis tepalas tai galbut ir padetu jei tai yra krumpliaraciu ivoriu padilimas.... gal reiks pameginti pakeist i tirstesni ar kokio priedo ipilt skirto greiciu dezem
o gal liutukas jau tai isbande?


#31 Re: garsai mechaninej greiciu dezej 2.5 CRD
liutukas Rašyta: 2011.03.20 23:21
Kolkas neisbandziau, dar negavau atsakymo, kad tai nekenkia paciai dezei. Taciau kaip paaiskejo i bala ibridau ne as vienas, tad bendrus sprendimus bus su kuo priimti


#32 Re: garsai mechaninej greiciu dezej 2.5 CRD
aruncikas Rašyta: 2011.03.20 23:40
Nenoreciau tiketi,kad per kelis kilometrus pabandymui pakenktu.O Bosas Tave pamirso,as jam darbelio uzdaviau.O ir saviske griove.Na,manau ateinancia savaite suzinosim rezultatus.


#33 Re: garsai mechaninej greiciu dezej 2.5 CRD
BOSAS Rašyta: 2011.03.20 23:52
Matot kaip cia jums atsakius.
Jei numatytas skystas tepalas dezeje vadinasi ne be priezasties.
Greiciausiai movu ivoriu tarpeliai turi mazus laisvumus su tirstesniu tepalu gali labaiu kaisti likusios geros movos.

Taciau padilusiai dezei tirstenis kaip ir geriau gautusi taciau ne visa gi ta deze tiek isdilus, kai kurios vietos dar yra geros. Taigi pabandyti yra galima, bet absoliutau pagerejimo viskam nesitikeciau, garsai isklerusiu vietu turetu apmazeti arba dingti, o kitose vietose kazkiek padidetu dilimas, bet kaip ir tos pradils tai turetu buti gerai su tuo tirstesniu tepalu visai dezei.

Seip i CRD eina ATF4 ir i kai kuriuos pirmesnius rase gamintojas 5w30.
gal vistik reikia imti ir ekspermentuoti.
Pas ka ne atf pabandyti su atf, o poto jau su 75W90.

Pas mane jokiu garsu is dezes nera o dezeje ATF+4


#34 Re: garsai mechaninej greiciu dezej 2.5 CRD
BOSAS Rašyta: 2011.03.20 23:54
Citata:

aruncikas rašė:
Nenoreciau tiketi,kad per kelis kilometrus pabandymui pakenktu.O Bosas Tave pamirso,as jam darbelio uzdaviau.O ir saviske griove.Na,manau ateinancia savaite suzinosim rezultatus.

beje pas tave dezeje yra ATF ar pas tave tie garsai irgi yra ?
Kazkaip neatkreipiau demesio.


#35 Re: garsai mechaninej greiciu dezej 2.5 CRD
aruncikas Rašyta: 2011.03.21 21:55
Pas mane ATF.Nera garsu-tfu tfu tfu.Bet!Kai ja pirkau,neuzilgo pradejo tepaliukas varveti.Paziurejau per langeli,pamaciau,kad ten viskas slapia ir nusprendziau,kad is dezes.Be to ir varvalas raudonas buvo.Taigi nupirkau amerikonisko kisieliaus LUCAS firmos ir nuleides atf prikliukinau to americano gera puslitri.Ten ant pakuotes parasyta,kad jei nenustos varveti,grazinsim pinigus.Pavazinejau gal menesiuka,begiai junginejas tragiskai,ir visvien varva.Taigi ispyliau ir grazinau atf.Paskui pasirodo,kad varva jau ne is dezes!Matyt visdelto uzklijavo.Bet pradejo varyti per alkuninio galini.Pakartojau ta pacia procedura i motora.Sykart nepadejo.Nu bet dezei tai nepakenke!







[Detali paieška]


Powered by V6 3.8L © 2011 Voyager klubas