Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Žiūrinėja šią giją:
1 Anoniminiai vartotojai
Rašyta: 2006.04.13 15:47
priekio kairės pusės šakės šarnyriniame sujungime per didelis laisvumas. Žmonės kalba- šarnyrą pakeisti (atstatyti) reikia. Ar tai sudėtinga procedūra? Pačiam pasidomkratinus galima ar siervisan neišviangiamai? 1994m.
EiMiS
Rašyta: 2006.04.13 16:29
Spėju, kad kalba eina apie vadinamus "sailenblokus". Voyagerio važiuoklė pakankamai paprasta, ir jei tekę nesudėtingus remontus daryti, tai ir šią detalę pasikeisi pats, tik su domkratu gali būti labai nepatogu, geriau būtų ant duobės užsivarius ar išsikėlus su keltuvu. Pasidomėk, kokių raktų reikės, nes amerikietiškoms visokių coliais paremtų dažnai reikia, tai kad nebūtų siurprizas pasiruošus keisti.
Mindas112
Rašyta: 2006.04.13 17:20
jo,jo,pasitaiko 15,16,18 mm rakto reikia,o sian. ,kai reikejo priek. stabdzius nuorint,tai varztas nei 10,nei 9mm... .Gerai,kad visokiu repliu ir "cangiu" turiu,tai problemu nebuvo...
sporttruck
Rašyta: 2006.04.13 18:28
Citata:
Kai nusipirkau, reikejo pakeist akuma , galvojau , kas per nesamone - 10 rakatas per mazas , 12 per didelis , po valandos krapstymosi " dashlo ".. , su replem vos ne vos atsukau , bet ir po shiai dienai tie chytri varzteliai kiurkso...
mindas112 rašė:
jo,jo,pasitaiko 15,16,18 mm rakto reikia,o sian. ,kai reikejo priek. stabdzius nuorint,tai varztas nei 10,nei 9mm... .Gerai,kad visokiu repliu ir "cangiu" turiu,tai problemu nebuvo...
Kai nusipirkau, reikejo pakeist akuma , galvojau , kas per nesamone - 10 rakatas per mazas , 12 per didelis , po valandos krapstymosi " dashlo ".. , su replem vos ne vos atsukau , bet ir po shiai dienai tie chytri varzteliai kiurkso...
Magutis
Rašyta: 2006.04.13 19:51
Citata:
Eimi ,baik! Kalba apie sarnyrus eina.Sailentblokai tai tokios gumos.O sarnyras tai visai kitas dalykas.
Nu ,o pakeist galima ir paciam ,tik labai sunku buna ji is tos jo vietos ismust.Yra spec.sjomnikai tai jei koki draugelioka meistrava turi ir ta sjomnika pasiskolinsi tai pasikeist kaip du pirstai apmy##t.
EiMiS rašė:
Spėju, kad kalba eina apie vadinamus "sailenblokus".
Eimi ,baik! Kalba apie sarnyrus eina.Sailentblokai tai tokios gumos.O sarnyras tai visai kitas dalykas.
Nu ,o pakeist galima ir paciam ,tik labai sunku buna ji is tos jo vietos ismust.Yra spec.sjomnikai tai jei koki draugelioka meistrava turi ir ta sjomnika pasiskolinsi tai pasikeist kaip du pirstai apmy##t.
EiMiS
Rašyta: 2006.04.13 20:22
Citata:
Kas yra kas tai aš žinau, bet pagal "priekio kairės pusės šakės šarnyriniame sujungime" frazę pagalvojau, kad kalba eina ne apie šarnyrą.
Šarnyrui pakeisti užtenka tris varžtus atsukti, jei neklįstu. Ir sjomnikų jokių nereikia, galima su domkratu sužaisti, tinkamoje vietoje ką nors pakišus ir šiek tiek paleidus mašiną žemyn, gražiai išsineria.
Eimi ,baik! Kalba apie sarnyrus eina
Kas yra kas tai aš žinau, bet pagal "priekio kairės pusės šakės šarnyriniame sujungime" frazę pagalvojau, kad kalba eina ne apie šarnyrą.
Šarnyrui pakeisti užtenka tris varžtus atsukti, jei neklįstu. Ir sjomnikų jokių nereikia, galima su domkratu sužaisti, tinkamoje vietoje ką nors pakišus ir šiek tiek paleidus mašiną žemyn, gražiai išsineria.
Rašyta: 2006.04.13 20:26
Man teko keisti paciam. Ir nieko. Reikejo idomesniu raktu (kaip buvo mineta). Patogiausia tai daryti ant keltuvo kai kabo ratai. Darbu eiles tvarka tokia. Nusuki rata kurioje puseje reikes keisti sarnyra, atsisuki du varztus nuo stabilizatoriaus vienoje puseje ir kitoje du, atlenki st. i apacia, kad netrukdytu issikabinti sarnyro su shake. Toliau uzpurski rudziu atlaisvintojo (tipo WD40) atsuki sharnyro varzta. Atsuki priekini ir galini shakes varztus (juos taip pat gali pries tai papurksti tuo WD40). Lengvu musamuoju plaktuko judesiu ismusi tuos varztus ir ..... IR saugok galva, kad neuzkristu shake su sarnyru . Na o as kadangi restoravau sharnyra tai visus varztus atlaisvinau ant keltuvo supurskiau tepaliuku ir nuvaziavau i aikstele ten ant domkratelio pasikeliau ir nesunkiai atsukau visus minetus varztelius. Tik turejau susiimti su stabilizatoriumi tada jau reikia tokio irankio kuris liaudyje vadinamas "lomu" ir dar vieno pagalbininko. Vienas lenkia stabilizatoriu kitas judina shake ir traukia sarnyra. Surinkau irgi ant domkratuko tik varztus iki galo uztempiau ant pakelejo. Dar vienas nemokamas patarimas: pries purksdamas ant varztu WD40 sriegius nusivalyk vieliniu shepeciu langviau atsisuks verzle. Ir ka dar galiu palinketi sekmes darbe
sporttruck
Rašyta: 2006.04.13 23:02
Citata:
Aciu uz issamu aprasyma , kaip tik viena sharnyra reik pakeist , zinoma , meistras esu menkas , bet gal atsilus orams sodyboj surizikuot ..
Ruonis rašė:
Man teko keisti paciam. Ir nieko. Reikejo idomesniu raktu (kaip buvo mineta). Patogiausia tai daryti ant keltuvo kai kabo ratai. Darbu eiles tvarka tokia. Nusuki rata kurioje puseje reikes keisti sarnyra, atsisuki du varztus nuo stabilizatoriaus vienoje puseje ir kitoje du, atlenki st. i apacia, kad netrukdytu issikabinti sarnyro su shake. Toliau uzpurski rudziu atlaisvintojo (tipo WD40) atsuki sharnyro varzta. Atsuki priekini ir galini shakes varztus (juos taip pat gali pries tai papurksti tuo WD40). Lengvu musamuoju plaktuko judesiu ismusi tuos varztus ir ..... IR saugok galva, kad neuzkristu shake su sarnyru . Na o as kadangi restoravau sharnyra tai visus varztus atlaisvinau ant keltuvo supurskiau tepaliuku ir nuvaziavau i aikstele ten ant domkratelio pasikeliau ir nesunkiai atsukau visus minetus varztelius. Tik turejau susiimti su stabilizatoriumi tada jau reikia tokio irankio kuris liaudyje vadinamas "lomu" ir dar vieno pagalbininko. Vienas lenkia stabilizatoriu kitas judina shake ir traukia sarnyra. Surinkau irgi ant domkratuko tik varztus iki galo uztempiau ant pakelejo. Dar vienas nemokamas patarimas: pries purksdamas ant varztu WD40 sriegius nusivalyk vieliniu shepeciu langviau atsisuks verzle. Ir ka dar galiu palinketi sekmes darbe
Aciu uz issamu aprasyma , kaip tik viena sharnyra reik pakeist , zinoma , meistras esu menkas , bet gal atsilus orams sodyboj surizikuot ..
sporttruck
Rašyta: 2006.04.13 23:22
Citata:
30 negaila , aisku , kad taip ir bus , bet zmona priekaistauja , kad pats nieko nemoku , vis pinigus uz remonta reik moket ...
minius rašė:
Sodyboje geriau aluti gerti , nejaugi gaila 30 lt. servise palikti
30 negaila , aisku , kad taip ir bus , bet zmona priekaistauja , kad pats nieko nemoku , vis pinigus uz remonta reik moket ...
minius
Rašyta: 2006.04.13 23:50
Tai tu ratus nuimk nuplausi ratlankius ir vel uzdek sakyk oi kas ten buvo galejom ir nedavaziuoti
sporttruck
Rašyta: 2006.04.14 0:02
Citata:
Kai nusipirkes Dodge Svaros broliams 300 uz chemini suplojau , pasakojau , kad darbe su soferukais pats isploviau , tai nepatikejo , bet teisybes irgi neisgirdo ...
minius rašė:
Tai tu ratus nuimk nuplausi ratlankius ir vel uzdek sakyk oi kas ten buvo galejom ir nedavaziuoti
Kai nusipirkes Dodge Svaros broliams 300 uz chemini suplojau , pasakojau , kad darbe su soferukais pats isploviau , tai nepatikejo , bet teisybes irgi neisgirdo ...
Magutis
Rašyta: 2006.04.14 8:08
O zinot kas labai gerai visus uzrudyjusius varztus atpalaiduoja? Ricinos aliejus.Veikia geriau uz bet kokius WD40 ar Wurtz rust off.
Rychka
Rašyta: 2006.05.03 14:58
Citata:
o 11 rakteli pritaikyt nidashlo
sporttruck rašė:
Citata:
mindas112 rašė:
jo,jo,pasitaiko 15,16,18 mm rakto reikia,o sian. ,kai reikejo priek. stabdzius nuorint,tai varztas nei 10,nei 9mm... .Gerai,kad visokiu repliu ir "cangiu" turiu,tai problemu nebuvo...
Kai nusipirkau, reikejo pakeist akuma , galvojau , kas per nesamone - 10 rakatas per mazas , 12 per didelis , po valandos krapstymosi " dashlo ".. , su replem vos ne vos atsukau , bet ir po shiai dienai tie chytri varzteliai kiurkso...
o 11 rakteli pritaikyt nidashlo
Rychka
Rašyta: 2006.05.03 15:03
Citata:
ochia kaip i vidu ar ishore vartoti
Magutis rašė:
O zinot kas labai gerai visus uzrudyjusius varztus atpalaiduoja? Ricinos aliejus.Veikia geriau uz bet kokius WD40 ar Wurtz rust off.
ochia kaip i vidu ar ishore vartoti
Antikileris
Rašyta: 2006.08.18 14:54
Parejo dešinės pusės šarnyras. Kiek ir kur galima butu gauti, Eoltas neturi, restauruot kainuotu 50 lt. + 20 lt. darbas, idomu n aujas kiek kainuoja. Gal kas zino?
Antikileris
Rašyta: 2006.08.18 16:45
Prie ko cia panika? Paklausiau apie kaina ir kur dar galima gaut? Jei zinai tai galetum parasyt, o ne rasynet cia nesamoniu.