logo
logo
logo
Labas, ! Atsijungti

Kviečiame registruotis naujoje svetainėje: www.voyager.lt...

  
 Karštasis meniu
 Prisijungimas
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Užmiršai slaptažodį?

Registruokis dabar!
 Pagrindinis meniu
 Lankomumas

Rekomenduokit mus!
 Partneriai
Visi partneriai

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Žiūrinėja šią giją:   1 Anoniminiai vartotojai



(1) 2 3 4 ... 8 »


#1
EiMiS Rašyta: 2006.05.06 8:44
Nesisuka ventiliatoriai, ieškau, kame kampas. Priežastys gali kelios būti:

1. Patys ventiliatoriai (šita atpuola, nes padavus + sukasi).
2. Saugiklis (atpuola - sveikas).
3. Laidai (irgi lyg tvarkoje).
4. Temperatūros daviklis (dar varžų nematavau prie įvairių režimų, bet greičiausiai tas pats atsakingas ir už temp. parodymą vairuotojui - tada veikia).
5. Rėlė - neeilinė tokia, kadangi įdėta ne rėlių bloke, o su radiatoriumi prisukta prie kėbulo, nes veikimas paremtas puslaidininkiais (tiristoriais ir t.t.).

Kiek žiūrinėjau, didžiausia tikimybė - 5 priežastis. Pasiskambinus į Nibelą, kaina labai nepatiko - 250 Lt. Dar pasidomėsiu, ką laužynai siūlo.

Pabrowsinus inete bei manuale, radau parašyta, kad ventiliatorius jungia ne tik dėl aušinimo sistemos temperatūros, bet ir įjungus kondicionierių (net esant šaltam varikliui) - gal galit pasidalinti savo pastebėjimais dėl šio teiginio?

Ir gal matėt rėlę kur nors pigiau?

Šiek tiek nuorodų apie tai internete:

http://experts.about.com/q/Chrysler-R ... iator-Fan-relay-Dodge.htm
http://experts.about.com/q/Chrysler-R ... 7/Radiator-fans-don-t.htm


#2
Pacukas Rašyta: 2006.05.06 9:40
Mano luminai budavo, nors ir saltas variklis, bet ijungtas peciukas, nebutinai kondicionierius, 7 kartus is 10 suveikdavo ventiliatorius. Isjungus peciuka issijungdavo ir ventiliatorius. MAn tai keistai pasirodydavo, bet matomai taip jau kazkas sugalvota pas amerikona.
Del temperaturos daviklio. Sakai tas pats daviklis duoda parodyma i skydeli ir ventiliatoriams?


#3
EiMiS Rašyta: 2006.05.06 9:59
Nu nebent supainiojau daviklius:

One of those grounding functions is done by the engine controller which takes its cue from the coolant temperature sensor located on the top left of the engine next to the thermostat housing.

Čia antrame linke rašo. Nuo to daviklio nuėmus laidus, temperatūros nerodė ir variklio apsukos plaukiojo.


#4
Pacukas Rašyta: 2006.05.06 10:55
The sensor is installed next to the thermostat housing.

Na kaip, kiek radau manuale daviklis yra vienas, prie termostato. Bandei paziuret, ar is daviklio signalas i rele ateina?


#5
darėnas Rašyta: 2006.05.06 13:21
dėl daviklių, tai kiek esu susidūręs tai būdavo keli davikliai atsakingi už skirtingas funkcijas....
pvz vienas skydeliui, kitas kompui ir t.t....
Kaip čia nžn....


#6
EiMiS Rašyta: 2006.05.06 15:29
Hm, reix tada manualą perverst, kad konkrečiai pasižiūrėt. Tas, kur žiūrėjau, kaip tik palei termostatą ir yra, po aukštos įtampos komutatoriumi. Esant šaltam varikliui, varža buvo 5 K.omai


#7
BOSAS Rašyta: 2006.05.06 20:31
per sias dienas ir as panarglinesiu sia beda nes pas mane ventiliatoriai lyg irgi nustojo ne is sio nei isto pasileidineti.
Bet dar isitikinsiu 100 %. Veliau parasysiu.


#8
EiMiS Rašyta: 2006.05.07 16:26
Citata:

EiMiS rašė:
Hm, reix tada manualą perverst, kad konkrečiai pasižiūrėt. Tas, kur žiūrėjau, kaip tik palei termostatą ir yra, po aukštos įtampos komutatoriumi. Esant šaltam varikliui, varža buvo 5 K.omai

Pamatavau ir karštą - 900 omų - kaip ir viskas normoje. Tai kur gi tos pigios rėlės gyvena?


#9
virgis 455 Rašyta: 2006.05.07 16:40
nezinau kaip ten pastave, bet pas mane 2truke ,3.3 tai tas teperaturos daviklis stovi po babina kur ijungia ventiliatoriu,ir tuo pasiu jis veikia kaip pasosas


#10
BOSAS Rašyta: 2006.05.08 6:54
Pas mane ventiliatoriai veikia, bet pajungus kondiske nepesileidzia.

Nezinau kaip turi, buti kondiskes prinsipas, vienas galas sala, kitas kaista. Tai tas, kuri kaista turi buti ausinamas.

Parasykit kiti kaip pas jus, ar pasileidzia ventiliatoriai ijungus kondicionieriu.


#11
BOSAS Rašyta: 2006.05.08 6:56
eimi galim susikesti tais valdymo blokeliais ir issiaiskinsi greciau


#12
EiMiS Rašyta: 2006.05.14 14:57
Panašu, kad problema pašalinta. Jei kam įdomu - šiek tiek nuotraukų, susijusių su problemos paieškomis bei sprendimais.

1. Pati rėlė. Jos buvimo vieta yra 2 nuotraukoje - ne kartu su kitomis rėlėmis, o prisukta prie kėbulo, kadangi padaryta tiristoriniu/simistoriniu pagrindu, puslaidininkiams reikia papildomo aušinimo. Senesniuose automobiliuose dažna rėlės gedimo priežastimi būdavo nevykę varžteliai, kurie neprispausdavo gerai rėlės radiatoriaus prie kėbulo ir rėlė dėl perkaitimo sudegdavo.
Sukdamas rėlę, papildomai radiatorių aptepliojau pasta, skirta kompiuterių procesorių aušintuvams

2. Buvimo vieta - po radiatoriumi.

3. Saugiklių bloke rėlė maitinama pro 40A saugiklį, kuris nuotraukoje yra apverstas.

4. Temperatūros daviklis, kuris irgi gali būti viena iš ventiliatorių nesisukimo priežasčių. Tas pats daviklis teikia temperatūros parodymus ir prietaisų skydeliui, tad nesunku pastebėti, ar jis veikia, ar ne. Jei reikėtų matuoti šalto/karšto variklio daviklio varžas - priėjimas pakankamai nepatogus, tad įsmeikit pora adatėlių kiaurai laidų ir matuokite nuo jų. Kokios turi būti varžos - aprašyta ankstesniame poste.

Šis temperatūros daviklis informuoja kompą apie aukštesnę skysčio temperatūrą, ir kompas siunčia signalą rėlei įjungti ventiliatorius. Beje, ventiliatoriai turėtų įsijungti ir esant šaltam varikliui, įjungus kondicionierių. Panašu, kad sutvarkius gedimą, taip ir vyksta.

Pastaba! Nežinau, kaip kitos kartos Voyageriuose padaryta, tikrai žinau, kad dyzeliuose kelios rėlės stovi, kurios atsakingos už ventiliatorius. Mano aprašymas tikrai tinka III kartos 3.3/3.8 varikliams.

Beje, naudota rėlė kainavo 80 Lt (Jonavos g.), nauja Nibeloje 250 Lt.

Pridėti bylą:



jpg  1. Rėlė.jpg (35.99 KB)
1_44671b5379926.jpg 478X493 px

jpg  2. Rėlės dislokacija.jpg (260.83 KB)
1_44671b652e42a.jpg 1400X1400 px

jpg  3. Saugiklių blokas.jpg (62.71 KB)
1_44671b74c74a5.jpg 872X425 px

jpg  4. Temperatūros daviklis.jpg (89.01 KB)
1_44671b83b2076.jpg 897X701 px


#13
Rašyta: 2006.08.04 22:29
Gal galite kas nors pasakyti, kur geriausia pirkti sia rele?? Seip dar labai nesidomejau bety kiek klausinejau tai neblogas deficitas ji


#14
Gran Martin Rašyta: 2006.08.05 8:35
Citata:

Bosas rašė:
Pas mane ventiliatoriai veikia, bet pajungus kondiske nepesileidzia.

Nezinau kaip turi, buti kondiskes prinsipas, vienas galas sala, kitas kaista. Tai tas, kuri kaista turi buti ausinamas.

Parasykit kiti kaip pas jus, ar pasileidzia ventiliatoriai ijungus kondicionieriu.

ne


#15
raimmis Rašyta: 2006.08.05 17:23
as nesenai keiciau kaina 150 lt vilniuj


#16
sporttruck Rašyta: 2006.08.05 22:19
Citata:

Marčius rašė:
Citata:

Bosas rašė:
Pas mane ventiliatoriai veikia, bet pajungus kondiske nepesileidzia.

Nezinau kaip turi, buti kondiskes prinsipas, vienas galas sala, kitas kaista. Tai tas, kuri kaista turi buti ausinamas.

Parasykit kiti kaip pas jus, ar pasileidzia ventiliatoriai ijungus kondicionieriu.

ne

nu ne , ventiliatorius isijungia kaip paprastai , nepriklausomai nuo kondisno darbo.., bent 2truke


#17
linas Rašyta: 2006.08.05 22:59
Citata:

sporttruck rašė:
Citata:

Marčius rašė:
Citata:

Bosas rašė:
Pas mane ventiliatoriai veikia, bet pajungus kondiske nepesileidzia.

Nezinau kaip turi, buti kondiskes prinsipas, vienas galas sala, kitas kaista. Tai tas, kuri kaista turi buti ausinamas.

Parasykit kiti kaip pas jus, ar pasileidzia ventiliatoriai ijungus kondicionieriu.

ne

nu ne , ventiliatorius isijungia kaip paprastai , nepriklausomai nuo kondisno darbo.., bent 2truke

Pas mane irgi nesuveikia, jei kondisina ijungiu. variklis pakaista, tai tik tada sudirba. Gal kas girdejot, ar pas musiskius yra ventiliatoriu du greiciai ar tik vienas. Su kondiske kamsciuose pastovejus temperatura truputi pakyla. Kondiskes meistrai sake, kad kazkoks antras greitis neisijungia


#18
Rašyta: 2006.08.15 16:43
Tai rekomenduokit kas nors kokia firma kur geriausiai, maziausiai permokant prkti sita rele???? O gal devetos ieskotis? Nes dabar pasidariau ant jungtuko vintiliatoriu, bet ilgaj taip nevazinesi blin.....


#19
Pacukas Rašyta: 2006.08.15 17:03
Kazin ar kokia firma specializuojas vien tik ant tokiu reliu Nusipirk Expreskontakta, Noriu auto ir startuok..


#20
EiMiS Rašyta: 2006.08.16 0:05
Kaune manau kad bent jau keliose vietose galima rasti dėvėtą iki 100 Lt. Jei tinka, paskambink.




 Tema uždaryta



[Detali paieška]


Powered by V6 3.8L © 2011 Voyager klubas