logo
logo
logo
Labas, ! Atsijungti

Kviečiame registruotis naujoje svetainėje: www.voyager.lt...

  
 Karštasis meniu
 Prisijungimas
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Užmiršai slaptažodį?

Registruokis dabar!
 Pagrindinis meniu
 Lankomumas

Rekomenduokit mus!
 Partneriai
Visi partneriai

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Žiūrinėja šią giją:   1 Anoniminiai vartotojai



(1) 2 3 4 »


#1 II kartos iranga (EKO)
Andriux001 Rašyta: 2006.01.12 17:57
Kagi, kas nezinot kas tai per iranga, trumpai apsviesiu.. :

II kartos iranga-tai yra ta pati I-os kartos iranga,tik papildomai komplektuojama su elekroniuniniu misinio reduliavimo komplektu.Dar sita iranga vadimama "EKO SISTEMA".Sita iranga skirta automobiliams su katalizatoriumi ir lambda zondu(-ais).
i EKO SISTEMOS komplekta ieina:valdymo blokas,zingsinis reguliatorius(atiuatorius) ,temperaturos sensorius(opcija!),integruotas perjungiklis(opcija!)
veikimo principas mazdaug toks:valdymo blokas gauna signalus nuo variklio davikliu,tokiu kaip lambda zondas,droselio sklendes padeties daviklo(TPS), reduktoriaus temperaturos davyklo,apsuku signalas(RPM).
Remdamas situ davikliu informacija ,valdymo blokas tiksliai isskaiciuoja ,kiek kuro reikia konkreciam rezimui,tokiu budu variklije nuolat palaikomas idealus sticheometrinis misinys (lambda koeficentas ~1).

Privalumai:nera gresmes sugadinti varikli del lieso misinio,
optimalios sanaudos,geresnia variko dinamika(del tikslesnio reguliavimo ir funkciju "booster"aktivavimo)negu su I os kartos iranga,
misinys issilaiko stabilus net su purvinu oro filtru(nereikalingas daznas apsilankymas servise reguliavimui),katalizatorius issilaiko sveikas,
valdymo blokas kontrolioja perjungimo momenta(persijungia tik isilus varikliui!)
Minusai: del sugedusio lambda zondo neimanomas duju misinio reguliavimas,nera galimybes regulioti "is akies", net naudojant tokia iranga ,atbuliniu smugiu("saudymu" neimanoma isvengti,nes isiurbimo kolektorius uzpildytas misiniu, jei yra oro pasiurbimai i cilindrus(i isiurbimo kolektoriu ,pvz pro tarpine,arba purkstuko gumite) arba nesandarumai ismetimo sistemoje iki lambda zondo,tai duju valdymo procesorius neteisingai regulos misini!


#2 Re: II kartos iranga (EKO)
Andriux001 Rašyta: 2006.01.14 15:34
Citata:

dars rašė:
na aš vis kuo toliau tuo labiau pagalvoju apie eko...
kažkaip norisi gero motoriukui, o ir trauka pagerėtų...


kiek duodi uz ta kompa? isdraskysiu gal.. nes man tai giliai px ant to motoriuko.. dar tegul atlaiko kokius 2 metus.. nes po metu ir 11men parduosiu :-D


#3 Re: II kartos iranga (EKO)
Rašyta: 2006.01.16 11:13
Citata:

Andriux001 rašė:
o dabar realybe:

duju iranga kainavo 1600LTL su 54ltr toroidiniu balionu..

Masina valino zveriskai, deja valge dar zveriskiau.. vasara vidurkis buvo 18-22ltr.. reguliavau gal kokius 8-10kartu.. deja nieko nepagerejo..

teko isisukti varzta vietoj to EKO kompo ir vaziuoti su tokiom pat sanaudom kaip ir kiti..

dbr 3.3variklis valgo 16-18ltr duju..


Turiu Landi Renzo kompa nulupta nuo Previos. Kas zino, tie kompai kuo nors skiriasi L4 ir V6 varikliams? Jei ne, tai gal reiks sukisti II kartos iranga i savo Granda? Nes moket uz ipurskima 3800lt tai spaudzia smegenus nerealiai


#4 Re: II kartos iranga (EKO)
EiMiS Rašyta: 2006.01.16 13:17
Citata:

Virus rašė:
Nes moket uz ipurskima 3800lt tai spaudzia smegenus nerealiai


Pradžioj ir man atrodė labai didelė suma, bet pagalvojau apie 2 dalykus:

1. Atsipirks (mano važinėjimo mastais per ~1.5 metų).
2. Parduodant mašiną, galėsi išsiimti ir persidėti į kitą.
3. Pagalvok apie tai, keik kainuotų remontas, jei kada šautų:
a) Lietuvoje
b) Užsienyje, per atostogas, važinėjant kur nors Alpėse

Viską apgalvojus, neatrodys didelė suma


#5 Re: II kartos iranga (EKO)
Rašyta: 2006.01.16 13:41
Citata:

EiMiS T&C rašė:

Pradžioj ir man atrodė labai didelė suma, bet pagalvojau apie 2 dalykus:

1. Atsipirks (mano važinėjimo mastais per ~1.5 metų).
2. Parduodant mašiną, galėsi išsiimti ir persidėti į kitą.
3. Pagalvok apie tai, keik kainuotų remontas, jei kada šautų:
a) Lietuvoje
b) Užsienyje, per atostogas, važinėjant kur nors Alpėse

Viską apgalvojus, neatrodys didelė suma


Nu as skaiciavau, kad man per menesi susitaupytu ~300lt prie dabartiniu kainu - per menesi benzo susheriu uz ~850lt. - tai man per metus atsiperka ipurskimas ir per pusmeti - antros kartos dujos - tas vlioja :-)
O kur Vilniuj detis dujas, kad zmoniskai padarytu ir neziuretu i Voyageri, kaip i stebukla. ADS'as paliko ziauriai bloga ispudi, kai pernai vasara nuvariau jiems Previa - kai taremes, tai viskas ok, atvariau sutarta diena, pradejo mykt, stenet, dejuot kad labai sunkiai dedasi dujos i ja ir galu gale pareiske 'palik auto, paziuresim ar kas nors iseis'. Spjoviau ir isvaziavau. Ir dabar nezinau kur Voyageri dujint...


#6 Re: II kartos iranga (EKO)
darėnas Rašyta: 2006.01.16 20:26
ADS man kažkaip kelia pasitikėjimą....


#7 Re: II kartos iranga (EKO)
Rašyta: 2006.02.26 15:44
As dejau uz 1200 Lt.100 Litru balionas.
Vidurkis 16 litru.


#8 Re: II kartos iranga (EKO)
EiMiS Rašyta: 2006.02.26 18:23
Citata:

Vitalikus rašė:
As dejau uz 1200 Lt.100 Litru balionas.
Vidurkis 16 litru.

, šiaip visai neblogai tokios sąnaudos


#9 Re: II kartos iranga (EKO)
Andriux001 Rašyta: 2006.02.26 18:38
tai jau jo.. su 16ltr ir as buciau patenkintas..


#10 Re: II kartos iranga (EKO)
gadintojas Rašyta: 2006.02.26 19:07
Citata:

Andriux001 rašė:
tai jau jo.. su 16ltr ir as buciau patenkintas..

Tai kad ir dabar rasei, kad valgo 16-18 dujų


#11 Re: II kartos iranga (EKO)
Andriux001 Rašyta: 2006.02.26 20:08
tai jo, bet ne su EKO.. o su varztu..`
Kiek teko girdėti tai važinėjant netinkamu mišiniu variklio amžius taip pat trumpėja. Taip kad pačiam reguliuoti mišinį nepatartina. Šiandien važiuosi mažesnėmis kuro sąnaudomis, o rytoj investuosi į varikliuką


#12 Re: II kartos iranga (EKO)
darėnas Rašyta: 2006.02.28 22:45
Citata:

Andriux001 rašė:
tai jo, bet ne su EKO.. o su varztu..`
Kiek teko girdėti tai važinėjant netinkamu mišiniu variklio amžius taip pat trumpėja. Taip kad pačiam reguliuoti mišinį nepatartina. Šiandien važiuosi mažesnėmis kuro sąnaudomis, o rytoj investuosi į varikliuką


be eko nelabai skirtumas, ką ten prireguliuosi, nes netinkamas mišinys ten pastoviai...
Tinkamas susireguliuoja labai siauram diapozone, o visame kitame būna žopa....


#13 Re: II kartos iranga (EKO)
gadintojas Rašyta: 2006.02.28 23:02
Pastebėjau, kad su varžtu tai pastoviai išsireguliuoja. Mano kibiriukas, į paskaitas kur važinėju, irgi su varžtu, tai susireguliuoji ir atrodo viskas , bet jau po kelių savaičių pasijaučia, kad tikrai šūds tas varžtas. Šiandien uždujinom mamos darbinį kibiriuką su EKO, tai bus matyti kas ten per velnias


#14 Re: II kartos iranga (EKO)
Andriux001 Rašyta: 2006.03.01 1:36
svaigstat.. jau 4 men ant varzto varau... ledas


#15 Re: II kartos iranga (EKO)
Rašyta: 2006.03.01 9:57
Citata:

Andriux001 rašė:
svaigstat.. jau 4 men ant varzto varau... ledas


O as siandien palikau dujint saviski. BRC iranga, balionas vietoj zapaskes 79 litru. Kainuos tai nu nx, ale po to gal lengviau kisenei bus? Kita vertus, ji jau siandien ant 4000 palengves


#16 Re: II kartos iranga (EKO)
Rašyta: 2006.03.01 13:09
ECO (II kartos) duju didziausias pliusas yra tas, kad pakeitus oro filtra, zvakes ir pan, nereikia vaziuoti pas dujininkus is naujo reguliuoti. Teoriskai sumazina sprogimu tikimybe.


#17 Re: II kartos iranga (EKO)
ru22 Rašyta: 2006.03.01 13:16
O jei IV kartos dujos ir ka tik pakeistos zvakes? Tai tipo reikia reguliuot isnaujo dujas?
Ir dar tada klausimelis.. Ilgiau pastovejus ir uzvedus masina ji dreba ir nelabai graziai dirba variklis.. kol po kokiu 2 minuciu viskas susitvarko. Cia jau variklyje bedos su cilindrais ar kaip? Prasau nenugasdinti..


#18 Re: II kartos iranga (EKO)
Rašyta: 2006.03.01 14:01
Nu as lyginau I ir II kartos dujas. Su IV kartos jokiu problemu nebuna (jei viskas sudeta taip, kaip reikia).
Drebejimo problemos gali buti del:
1.Zvakiu (pageidautina naudoti Champion, platinines. Su sios firmos zvakemis Chrysler sutaria geriausiai).
2.Laidai
3.Liambda zondas
4.Benzino kokybe
5.Davikliai ir t.t.
Geriausiai butu pasijungt kompa ir pasimatys visi negalavimai.


#19 Re: II kartos iranga (EKO)
Mindas112 Rašyta: 2006.03.01 17:36
Citata:

ru22 rašė:
O jei IV kartos dujos ir ka tik pakeistos zvakes? Tai tipo reikia reguliuot isnaujo dujas?
Ir dar tada klausimelis.. Ilgiau pastovejus ir uzvedus masina ji dreba ir nelabai graziai dirba variklis.. kol po kokiu 2 minuciu viskas susitvarko. Cia jau variklyje bedos su cilindrais ar kaip? Prasau nenugasdinti..

Nieko reguliuoti nereikia nes 4k.duju kompas kopijuoja benzo kompo nurodymus,viskas savaime reguliuojasi pastoviai...


#20 Re: II kartos iranga (EKO)
Andriux001 Rašyta: 2006.03.02 0:31
Citata:

darėnas rašė:
Citata:

Andriux001 rašė:
svaigstat.. jau 4 men ant varzto varau... ledas


pasakyk tai savo motoriukui......

diagnostika nepasake kad kazkas jam turetu buti blogai.. o siaip tai giliai man ox ant motoriuko.. laikys dar 3metus tai tikrai.. o kad ir uzlinktu, tai pigiau nusipirkt (800-1000LTL) nei tvarkyt..







[Detali paieška]


Powered by V6 3.8L © 2011 Voyager klubas