Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Visus pranešimus (ostapas)
Re: IV vs V |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2006.08.21 12:54 Iš Hannover
Pranešimų:
47
|
Siek tiek ispudziu pasivazinejus (virs 800 myliu - pagrinde, mieste ir apie miesta) 2009 metu VW Routan 3.8 (on ze Chrysler Town&Country, on ze Dodge Grand Caravan). Taigi 2 savaitem buvau issinuomaves Texase. Pries tai Vokietijoj turejau 1999 Voyger III 2.4 (trumpuka). Taigi pirmiausia teigiami ispudziai (del dizaino gincytis galima iki senatves, nors, tiesa sakant, man jis ne itin patinka):
- puikus vidus (paneles, apmusalai), patogios sedynes, daug vietos, pakankamai stabilus, patogiai isdestytas valdymas, patogus pavaru perjungimas (persijungia greiciau , nei ta iprasta rankena prie vairo); vairas tikslesnis, nei Voyager III. neigiami ispudziai: - 6 pavaru automatas prastai suderintas su varikliu - gal ne be reikalo Chrysleris deda kitokia pavaru deze. pritruksta jegos i kalna vaziuojant greitkeliu. Startuojant viskas tvarkoj, o paskui siaisp sau - pavaros junginejasi pirmyn-atgal. - nepatiko oro kondicionavimas - porastai atausina, nors ir buvo 2 zonu klimato kontrole, bet palyginus su senu voyageriu ar su mano dabartiniu Ford explorer, Routano klimato kontrole nera tokia efektinga. o sia vasara Texase tai itin svarbu -Labai nervino automatines slankiojancios durys - tokios letos - man neuztenka kantrybes. Man tikrai patogiau paciam uzdaryti rankomis. beto jos gana stipriai darosi ir jei mazas vaikas netycia ikistu koja ar ranka, tikrai skaudetu. o galva, galimos ir liudnesnes pasekmes. (pvz daresi durys (netycia pasispaude mygtukas), o mano 3 metu dukra, kaip tik islipinejo is auto); labai nemanevringas - apsisukt gatveje tikrai daug vietos reikia Isvada sudejus + ir - : gerai pasvarstyciau ar pirkciau. Beje, kodel vietoj IV-tuko rinkciausi V-tuka - del saugumo. IV-tuko crash testas tragiskas - o man mano seimos saugumas - svarbiausias dalykas.
Rašyta: 2009.08.18 20:56
|
|
_________________
[img]http://www.cosgan.de/images/smilie/verschiedene/f050.gif[/img] |
||
Perkelti |
Re: Ausinimo skyscio marke |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2006.08.21 12:54 Iš Hannover
Pranešimų:
47
|
As nors ir nenauja auto pirkau, bet pirkau is autosalono (Toyotos atstovas). Auto buvo patikrinta ir atlikta pilna prieziura, suteikta 1 metu garantija. Taip kad manau ausinimo skystis buvo naujas.
Citata:
Rašyta: 2008.07.31 11:44
|
|
Perkelti |
Ausinimo skyscio marke |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2006.08.21 12:54 Iš Hannover
Pranešimų:
47
|
Pasiziurejau, kad reiketu truputi dapilti ausinimo skyscio i bakeli (dabar yra ties minimumu, o laukia ilga kelione). Koki parekontuotumet pilti.? Nes manuale nurodyto Mopar, aisku, negausiu.
Rašyta: 2008.07.30 17:04
|
|
Perkelti |
Re: Variklio tepalas sunkiasi - gal keist tirstesniu. |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2006.08.21 12:54 Iš Hannover
Pranešimų:
47
|
Ne ne, as varikli tik is isores nuplaut galvoju.
Citata:
Rašyta: 2008.02.21 17:13
|
|
Perkelti |
Re: Variklio tepalas sunkiasi - gal keist tirstesniu. |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2006.08.21 12:54 Iš Hannover
Pranešimų:
47
|
Jauciu ir man reikes taip padaryt. supylsiu per sekanti keitima mineralini 15W40, o grizes i vasara Lietuva, prie progos varikli nuplausiu - paziuresim , koks rezultatas bus.
beje, prie tos pacio progos - gal kas zino, kur Kaune variklius plauna ir kokios apytiksliai buna kainos - niekad nedariau tokio dalyko.
Rašyta: 2008.02.21 10:34
|
|
Perkelti |
Re: Variklio tepalas sunkiasi - gal keist tirstesniu. |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2006.08.21 12:54 Iš Hannover
Pranešimų:
47
|
Jei is tikruju, tai zinau, kad antrasis skaicius (po w) rodo tepalo tirstuma, esant aukstom temperaturoms. Bet pvz Castrol 10W50 skirtas motociklams, o ne auto. beje esu girdejes (a la bobutes pirty pasakojo), kad senesnio variklio tarpines pusiau sintetikos nelabai virskina (atseit pilna sintetika jau geriau). Bet rinkdamasis tepala siam auto galvojau, kad palyginus nesenam varikliui (tada buvo 93000 km) pusiau sintetika nepakenks. Anksciau pagal serviso knygeles duomenis i sita auto buvo pilmas 15w40 ir lyg variklis nebuvo apsitepalaves.
Beje, nera to "tepalo lietaus " is variklio - kaip rasiau, reikia dapilti apie 2 litrus 10000 km, tai nedaug (mano toyota tiek paprasciausiai sudegindavo - variklis buvo svarutelis, bet tepalas dingdavo), bet beda ta, kad nekaip atrodo po apacia, nes matyt visi tie 2 litrai, pro tarpine ir prasisunkia. Na, ant garazo grindu, apie 10 cm skersmens tepalo deme susidariusi jau. jauciu , padarysiu taip: pries technikine, nuplausiu varikli ( biski bjauru, kad technikine ziema). Citata:
Rašyta: 2008.02.20 20:20
|
|
Perkelti |
Re: Variklio tepalas sunkiasi - gal keist tirstesniu. |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2006.08.21 12:54 Iš Hannover
Pranešimų:
47
|
Cia pro uzpylimo anga matavau mechanines greiciu dezes tepalo lygi. bent jau pas kitas auto, kurias turejau (3 is ju opeliai) taip ziurima, ar yra tepalo greiciu dezej
Citata:
Rašyta: 2008.02.20 20:08
|
|
Perkelti |
Variklio tepalas sunkiasi - gal keist tirstesniu. |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2006.08.21 12:54 Iš Hannover
Pranešimų:
47
|
Atsiprasau, jei tokia tema buvo, bet paieskoje neradau. Pas mane Voyageris 1999 m. 2,4 ltr mechanika, rida 123 000 km.
As iki sio i savo Voygeri pildavau Castrol 10W-40 GTX Magnatec pusiau sintetika. bet dabar, kiek pastebejau pradejo per tarpine stipriai sunktis. Is pradziu galvojau kad is greiciu dezes, bet vargais negalais issiaiskines, kokio tepalo reikia (bet pasirodo uztenka kartais perverst manuala - ten parasyta), nusipirkau ir ruosiausi pilti, bet pro uzpylimo anga ikises pirsta pastebejau, kad tepalo ten yra iki angos krasto. O ir slapia virs greiciu dezes - toks ispudis, kad sunkiasi pro variklio tarpineuzpakalinej pusej , kur i salona (toks ispudis, kad tarp bloku - nelabai tikeciau, kad is greicio dezes ar karterio tarpines taip aukstai uznesa, bet velgi - is kur ten taip aukstai tepalas). priejimas ten baisiai blogas ir nera kaip normaliai patikrinti. Bet karteryje tepalo mazeja ir reikia dapylinet po kokius > 2 ltr 10000 km. gal ir nekreipciau demesio i ta sunkimasi, bet gali buti, kad nepraeisiu Vokietijoj technikines, kai pamatys, kad apacia tepaluota. Mano mintis tokia - gal paimti tirstesni tepala pvz mineralini 15w40 ir uzspilti per sekanti keitima (jis turi buti po 2000-3000 km). Tuo labiau, kad dabar ziemos (o ypac Vokietijoje) nesaltos, o ir auto dazniausiai garaze nakvoja, tai saltis nebaisu. Kitas klausimas: koki pilti, ar reikia praplauti varikli, jei pyliau pusiau sintetika, o dabar pilciau mineralini (girdejau, kad tie plovimai tarpines galutinai uzmusa)?
Rašyta: 2008.02.20 17:42
|
|
Perkelti |
Re: Nekenciu automato!!! |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2006.08.21 12:54 Iš Hannover
Pranešimų:
47
|
Automatas gerai (ilgai ir daug teko vazineti su Opeliu su automatine deze - labai geras daiktas), bet jis Voyager silpniausioji grandis (nesuprantu, negi taip sunku, pasiziureti, kaip kad ir tas pats GM automatines dezes daro). Kai pasiziurejau statistika siame klube, kiek zmoniu nusipirke voyagerius, turi remontuoti automatines pavaru dezes, pasibaisejau.
Taigi, kaip jau sakyta - III-iukas 2,0 ir 2,4 ltr eina su mechanine pavaru deze. Nors kazkada www.mobile.de esu mates skelbime 2,4 su automatu. III-iuka uz mineta pinigu suma galima paimti uzsimerkus. Bet, kaip jau esu kazkada minejes, pries pirkdamas Chrysleri labai pagalvok, nes jis patikimumu tikrai niekada neprilygs Toyotai ar kitam japoniskam automobiliui. As pirkau Voyageri is oficialaus atstovo patikrinta su garantija ir per metus problemu daugiau turejau, nei su Toyota per 5 metus, nors abieju auto rida beveik vienoda.
Rašyta: 2007.11.21 17:00
|
|
_________________
[img]http://www.cosgan.de/images/smilie/verschiedene/f050.gif[/img] |
||
Perkelti |
Re: Voyager LE ir Se |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2006.08.21 12:54 Iš Hannover
Pranešimų:
47
|
Pas mane 1999-2000 SE, truksta tik borto kompiuterio ir odinio vairo ir apsvietimas bendras, o siaip visa kita, kas anksciau isvardinta yra. Bet gal tai pirkta, kaip papildoma iranga. Tiesa, family pigesnis uz SE (siandien lyginau kainas). SE naujo kaina buvo virs 27000 EUR, o Family virs 26000 EUR. Turetu iseiti, kad Family dar maziau pribumbasu.
Rašyta: 2007.11.07 16:39
|
|
Perkelti |
Re: kaista priekiniai ratai. |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2006.08.21 12:54 Iš Hannover
Pranešimų:
47
|
Pas mane irgi ta pati beda buvo - smirdejo baisiai, bet suportai vaiksto normaliai. Tiesa, pastabdzius, ir toliau vaziuojant po keliu sekundziu pasigirsta nestiprus cypimas, kuris po keletos sekundziu dingsta. Bet jau nekreipiu demesio. O stabdziai dar kuri laika pasmirdejo ir nustojo. Apskritai Voyageris, kiek pastebejau, kaip kaprizinga merga - niekad negali but tikras, kas saus i galva. Ima ir del kokio nors menkniekio pradeda oziuotis.
Nutariau, kad tai paskutinis Chrysleris, kuri pirkau. Nusipirkciau kokia japoniska, per amzius bedos netureciau, kaip su savo senuke Toyota.
Rašyta: 2007.10.19 11:33
|
|
_________________
[img]http://www.cosgan.de/images/smilie/verschiedene/f050.gif[/img] |
||
Perkelti |
Re: Cypia generatoriaus diržas |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2006.08.21 12:54 Iš Hannover
Pranešimų:
47
|
Nezinau, bet pas mano 2,4 ltr, kaip pas normalius auto, yra itempimo varztas (13). Pasuki i viena puse-itempi dirza, pasuki i kita puse-atleidi. Po dirzu keitimo cype, kaip pasiutes (ypac sukinejant vaira) - zmones gasdino. Itempiau-problema baigesi.Citata:
Rašyta: 2007.06.04 17:28
|
|
Perkelti |
Re: Cypia generatoriaus diržas |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2006.08.21 12:54 Iš Hannover
Pranešimų:
47
|
O patempti nebandei? Man cypdavo po keitimo stiprintuvo dirzelis, bet patempiau generatoriaus dirzeli ir praejo cypimas. Taip yra buve mano senai toyotai, poto, kai patempiau generatoriaus dirzeli, nustojo cypti stiprintuvo dirzelis
Rašyta: 2007.06.01 13:40
|
|
Perkelti |
Re: Chrysler fiasko saugumo bandymuose |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2006.08.21 12:54 Iš Hannover
Pranešimų:
47
|
Jo - ketvirtas.
Rašyta: 2007.04.25 10:00
|
|
Perkelti |
Re: Chrysler fiasko saugumo bandymuose |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2006.08.21 12:54 Iš Hannover
Pranešimų:
47
|
Naujausiu crashtestu duomenimis (rase paskutiniame ADAC Motorwelt numeryje) angliskas (desiniavairis Voyageris) gavo tik 1 zvaigzdute uz sauguma , tuo tarpu Vokietijos rinkai skirtas (kairiavairis) gavo 4 zvaigzdutes . Mat Voyageryje motoras smugio metu pasislenka daugiau i desine puse , taigi desiniavairiame variante motoras smugio metu pastumia pedalus ir vaira labai stipriai i salona, del to vairuotojo suzalojimo tikimybe labai didele.
Rašyta: 2007.04.24 22:44
|
|
Perkelti |
Re: variklio darbas |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2006.08.21 12:54 Iš Hannover
Pranešimų:
47
|
Citata:
rašytas ostapas 2007/3/23 18:54:29 Vokiskai tas daiktas vadinasi Abgasrueckfuerungsventil (net nezinau , kaip lietuviskai, turbut ismetamuju duju atgal nuvedimo voztuvas) buvo kiaura membrana. Bet sake, kad trukciojimas dar yra (atseit ismetamosiose dujose per didelis O2 kiekis) - sake dar reikia atvaziuot (sakiau, "ka ir vel pinigus tokius moket?") , nes nespejo iki siandien vakaro rasti, kas dar netvarkoj (tikrino, tiek oro padavimo sistemos sandaruma, tiek degima su osciolografu, ir lambda zonda, sensorius tikrino - irgi viskas tvarkoj rodo) . Kai vaziavau, atrodo daug maz normaliai, paziuresim sekmadieni vaziuojant i Lietuva , kaip greitkelyje vaziuos.
Rašyta: 2007.03.23 19:58
|
|
Perkelti |
Re: variklio darbas |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2006.08.21 12:54 Iš Hannover
Pranešimų:
47
|
rado problema BOSCH servisas: oro voztuvas sugedes. Bliamba kainuos tai kainuos - su remontu apie 500 eur (detales, kuria dar reikia uzsakyti is Chrysler ir kuri bus tik penktadieni anksciausiai, kaina 200 eur - busiu cilas dvi dienas be masinos ) - tikejausi su dvigubai maziau prasisukti.
Svarbiausia, kad jau nera kur trauktis, jei viska atgal sudes, tai vistiek kainuos. Idomu, kiek Lietuvoj toks dalykas kainuoja
Rašyta: 2007.03.21 18:10
|
|
Perkelti |
Re: variklio darbas |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2006.08.21 12:54 Iš Hannover
Pranešimų:
47
|
Dekui. Dar bandysiu ateinancia savaite i Chrysler autocentra cia Hanoveryje nuvaryti, nes kazkaip neramu su vaikais su nevisiskai tvarkingu auto vaziuoti 1200 km
Rašyta: 2007.03.17 23:24
|
|
_________________
[img]http://www.cosgan.de/images/smilie/verschiedene/f050.gif[/img] |
||
Perkelti |
Re: variklio darbas |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2006.08.21 12:54 Iš Hannover
Pranešimų:
47
|
nelabai tikiu, kad zinos kas nors , bet paklausiu ir as. Pries keleta savaiciu pradejo uzsiles auto (Voyager SE 2,4 '99-00) prastokai traukt esant truputi zemesnems apsukoms 2000-2800. Kol saltas - viskas tvarkoj, greiteja normaliai. Kai normaliai uzsyla, reikia greitet, ar sankaba atleidi staigiau (bliamba, koks durnius sugalvojo trosine sankaba i toki auto det, kaip pas koki, atsiprasant, opeli ar moskviciu - pas ziguli ir tai hidrauline sankaba buvo)- trukcioja, staigiau paspaudus gaza irgi. galvojau gal kuro sistema prasivalyt, prisipyliau pilna baka Shell V Power (paprastai pilu AI 92) (taip bent raso manuale, kad rekomenduotina sistemos pravalymui) ir isvazinejau - jokio efekto. anksciau galedavau 4 begi jau prie 55 km/h jungt, dabar ir prie 65 km/h trukcioja.
jauciu po pusantros savaites, kai i Lietuva grisiu, reikes varyt pas meistrus,. beje, gal zinote gera meistra (nebutinai labai pigu) Kaune, kuris tokius dalykus ismano ir saziningai sutvarkyt auto galetu, nes reikia ir paskirstytojo dirzeli pakeist (virs 100000 km jau nuvaziuota), zvakes, laidus paziuret , kuro sistema patikrint. Kad nesugalvotuu keist, ko nereikia. Nes cia Vokietijoj tai geru meistru vos vienas kitas, didzioji dauguma tai tikri sudarankiai, atsiprasant. Nebutu gaila pinigu, jei tikrai gerai darba padarytu.
Rašyta: 2007.03.16 23:11
|
|
_________________
[img]http://www.cosgan.de/images/smilie/verschiedene/f050.gif[/img] |
||
Perkelti |
Re: Kartais sunkiai isijungia atbulinis begis |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2006.08.21 12:54 Iš Hannover
Pranešimų:
47
|
Man labai keista tai, kad problema tik su atbuliniu begiu. jei butu sankabos prblema, tada ir kiti begiai sunkiai junginetusi, bet dabar 1-5 begiai labai tvarkingai jungiasi. Mano tojotai carinai panasiai budavo, bet reikedavo biski ant laisvo pergazuoti, ir poto isijungdavo tyliai. Cia sitas receptas neveikia. Bet pavaziavus, vel gerai jungiasi. Zodziu, keista.
Rašyta: 2006.10.13 14:08
|
|
Perkelti |