logo
logo
logo
Labas, ! Atsijungti

Kviečiame registruotis naujoje svetainėje: www.voyager.lt...

  
 Karštasis meniu
 Prisijungimas
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Užmiršai slaptažodį?

Registruokis dabar!
 Pagrindinis meniu
 Lankomumas

Rekomenduokit mus!
 Partneriai
Visi partneriai

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
   Visus pranešimus (mindak)


(1) 2 3 4 ... 11 »


#1 Re: dyzel kuras
mindak Rašyta: 2008.05.21 10:03
Citata:

geda rašė:
sveiki , gal kas zino kas traisko dyzel kura , bet ne belarusiska , nes nuo tokiu kainu degalinese - tuoj lakstisim su Skodom turinciom usus, dekuij isanksto.


tau gal dar varda pavarde pasakyti, kur gyvenu, saskaitos numerius ir pinus visus? visai


#2 Re: voyager trukumai
mindak Rašyta: 2008.05.03 23:54
Citata:

Julenas is Kauno rašė:
praktiskai ziurint didziausias voyageriu trukumas yra dideles kuro sanaudos mieste. Mano 3,8 (tik priekiu varomas) Kaune srebia ne maziau 17-19l/100km. Autostradoje galima isspausti 9-10l. Dyzelinis, o ir benzininis sharanas cia tikrai turetu pranasuma. Bet Chrysleriu gan pigios dalys, nera deficito shrotuose, kazkokiu baisiu ligu irgi neturi. Svarbiausia yra gerai, labai gerai apziureti masina pries perkant, nepatingeti isbandyti visus navarotus ir tt, nu bet cia nuo pirkejo patirties priklauso


neburk pasaku kad vanu dalys pigios. nera jos pigios. hmmm lygtais buvau parases komentara apie trukumus vano bet moderams turbut nepatiko nori kad tik gerai kalbetu apie vana. zodziu. komforto ir kainos santykis vertinu 10 balu is 10, o patikimuma vano ivertinciau 3 su dideliu dideliu pliusu. cia kalbu apie 3 kartos dyzelius, apie benza nieko negaliu pasakyti. kas liecia detales tai jos tikrai nera piegios. apart tepalo filtro, kuri uz 20 lietuvisku galima nusipirkti, visos kitos detales kosminemis kainomis eina


#3 Re: Dingsta ausinimo skystis
mindak Rašyta: 2008.04.24 19:24
vat geras klausimas. tepalu lygis nedideja, nedumija. idomu ar tikrai gali pramusti i lauko puse pacia galva


#4 Re: Dingsta ausinimo skystis
mindak Rašyta: 2008.04.24 9:24
niekas neturi genialiu minciu?


#5 Re: Tepalo lemputės mirksėjimas ant laisvų apsisukimų pravažiavus kelis kilomentrus
mindak Rašyta: 2008.04.21 12:17
netingek pasiskaityti temu apie tepalo spaudima. prirasyta buvo begales apie tai. naudokis paieska. niekas cia tau 10 kartu nekartos to paties


#6 Re: Dingsta ausinimo skystis
mindak Rašyta: 2008.04.21 9:58
sveika xebra. tarp 3 ir 4 galvu ir is po tarpines po galva sunkiasi antifrizas. kai masina nusistovi niekas nelasa, bet kai pavazineji tai prilasa maza balute. toks vaizdas kad tarpine bus pramusta i lauka, nes dumu nemeta, o tepalu lygis irgi nekyla. kaip isspresti sita reikala? reikia lupti galvas ir keisti tarpine ar yra koks nors paprastesnis budas?


#7 Re: vietoj ceindzerio
mindak Rašyta: 2008.04.11 11:12
Citata:

mmikass rašė:
as nuspirikau sita:

http://www.alpine-europe.com/index.php?id=1278&L=26

turetu tikti i mano voyagerini maga su apvalia m-bus changerio jungtim.
laukiu kol atsius.


nesuprantu jus ar buki ar kaip. jei pirkai tai maladec. bet ar sunku parasyti kur pirkai ir uz kiek?


#8 Re: prakiuro tarpine tarp variklio ir ausinimo sistemos
mindak Rašyta: 2008.04.02 11:14
turbut tarpine tarp vairo ir sedynes


#9 Re: 2,5 TD iššoko štanga
mindak Rašyta: 2008.03.10 14:31
Citata:

stellla rašė:
pakeitem visas stangas, vedant varikli, toks jausmas kad nera kompresijos, cia vienas tipo meistras sako kad voztuvus reikia reguliuoti, ar tikrai juos reikia reguliuoti ir jei taip tai kur ten kas reguliuojasi...patarkit, nes jau nervai nelaiko


is ko tu sprendi kad konpresijos ner? gal tepalo lempute mirksi? jei lempute mirksi tai spaudimas tepalo mazas. tai gali del kompensatoriu buti. o stangos autoterpej parsiduoda


#10 Re: dėl centrinio užrakto
mindak Rašyta: 2008.03.05 10:25
Citata:

BOSAS rašė:
cia halturina voyageriu Junction block
toks didelis s.... kur po panele sedi supuva jie kapitaliai.


bosai gali placiau biski parasyti?


#11 Re: Gal kam bus idomu
mindak Rašyta: 2008.03.04 12:30
ko jus norit? teisingi rezultatai. vanas man labai patinka, bet jose luzta tai kas kitose praktiskai niekada neluzta. siaip ir pagal visa statistika kraisleriai nera patikimiausios masinos.


#12 Re: Prašau klubiečių patarimo
mindak Rašyta: 2008.03.03 11:56
nemanau kad 4000 uzteks. kapotas, durys, stogas. vien perdazyti puse masinos reiks. langas dar priekinis. o jei dar langu stojkes nuo smugio palinko.


#13 Re: dėl centrinio užrakto
mindak Rašyta: 2008.03.03 11:46
sveiki visi. pradejo mano avto bludyti gamiklinis centrinis. uzrakini, po to jai sauna i galva, kad atsirakinti reikia paciai. arba kai vaziuoji pradeda uzsirakineti arba atsirakineti. tai buna kai lyja lietus. nesvarbu ar stovetu po lietum ar vaziuotum. itariu, kad gali kontaktai sudrekti ir grybauja po to, bet jie turetu gauti tiesiogine dregme. gal laidai kur nupuve? nuo ko pradeti gal kas zino?


#14 Re: Dyzeliniai varikliai
mindak Rašyta: 2008.02.28 11:17
Citata:

Viktoras rašė:
beda rasta - pirmame cilindre isvis nera pakaitinimo zvakes, kazkokio sudo pritepta ir viskas. turbut vienintele iseitis imti galva zemen ir bandyti tvarkyti kad zvake isukti


ble tokiems "auksarankiams" kiausus ant vinies pakabinti reikia


#15 Re: galinis lagu valituvas
mindak Rašyta: 2008.02.27 11:02
Citata:

zorg rašė:
Labas vakaras. Pas pane voyager 95m, neveikie galinis valituva, tai yra kad kai paspaudi migtuka valit jis sujuda bet atgal neeina, kai isjungi varikli galima su ranka atgal atsukt. kame problema, kaip galima sutvarkit? aciu.


greiciausiai su WD pripurksti reik. pas mane ant mitsubo taip buvo. paspaudi mygtuka. jis iki puses sustoja ir psio. toliau tik ranka. tai as periodiskai su WD pripurksdavau ir pramankstindavau. ypac pries ziema ir po ziemos. ir veike viskas


#16 Re: Langu apiplovimo varikliukas
mindak Rašyta: 2008.02.27 10:58
Citata:

zorg rašė:
pas mane galinis valetuva nedirba, tai yra kai paspaudi migtuka tai jis truputi sujudes ir viskai, paskui su ranka atgal reikia patatit. kas tai gali buti? aciu

ant mitsubo pas mane toks navarotas buvo. as tiesiog periodiskai su WD ji tepdavau ir pramankstindavau ir viskas veike


#17 Re: Recall
mindak Rašyta: 2008.02.27 10:56
kas tas recall?


#18 Re: Valytuvai bludija
mindak Rašyta: 2008.02.26 16:09
pas mane naujas fintas atsirado. po lietaus, arba kai tirpsta sniegas, zodziu slapia. tai kai uzdarineji langa buna isijungia valytuvas arba centrinis uzsirakineja kosmosas ble. truputi nervuoti jau pradeda :/


#19 Re: Prašau klubiečių patarimo
mindak Rašyta: 2008.02.26 16:06
Citata:

Sieras rašė:
Labai prašau klubiečių atsakyti į klausimą- Ar realu nusipirkti Vojageri III nuo 1998 m., ar net IV kartos, gerame stovije už 4000-4500 eur. išanksto dėkoju.


III kartos tikrai nusipirksi. o vat IV kartos jau gali neikasti.


#20 Re: Prašau klubiečių patarimo
mindak Rašyta: 2008.02.26 16:05
Citata:

Viktoras rašė:
voyager III prasidejo nuo 2001m, uz 4500EUR imanoma nusipirkti voyager II iki 2000m bet del bukles reikia ziureti


kazka tu cia pini. III kartos ejo nuo 1996m o ne nuo 2001... tu parasei atitinkamai IV ir III kartos voyageriu gamybos metus.



(1) 2 3 4 ... 11 »




Powered by V6 3.8L © 2011 Voyager klubas