logo
logo
logo
Labas, ! Atsijungti

Kviečiame registruotis naujoje svetainėje: www.voyager.lt...

  
 Karštasis meniu
 Prisijungimas
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Užmiršai slaptažodį?

Registruokis dabar!
 Pagrindinis meniu
 Lankomumas

Rekomenduokit mus!
 Partneriai
Visi partneriai

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Žiūrinėja šią giją:   1 Anoniminiai vartotojai



« 1 ... 5 6 7 (8) 9 »


#141 Re: Dingsta trauka nuo 2k rpm 2.5TDS
Daranius Rašyta: 2010.08.26 13:50
Citata:

Tevelis rašė:
ka vadini pilna? dare diagnostika silber auto, pasake arba siurblys arba degimas. degimas 100% gerai, bosas pasake problema ne siurblys. o trauka dingsta nuo 2rpm ir atsiranda prie 3krpm


taip, turėjau galvoje varymą ant stendo. Turiu analogišką situaciją ir taip pat suku galvą ką daryti, tikėjausi kad ant stendo nuskaitys kompo klaidas, nes čia grynai elektronikos gedimas mano supratimu.


#142 Re: Dingsta trauka nuo 2k rpm 2.5TDS
nebeturiuauto Rašyta: 2010.08.26 15:44
Citata:

Daranius rašė:
Citata:

Tevelis rašė:
ka vadini pilna? dare diagnostika silber auto, pasake arba siurblys arba degimas. degimas 100% gerai, bosas pasake problema ne siurblys. o trauka dingsta nuo 2rpm ir atsiranda prie 3krpm


taip, turėjau galvoje varymą ant stendo. Turiu analogišką situaciją ir taip pat suku galvą ką daryti, tikėjausi kad ant stendo nuskaitys kompo klaidas, nes čia grynai elektronikos gedimas mano supratimu.


Man bande keisti kompa, forsunke, oro srauto, turbo slegi matavo, EGR pats uzglusinau(dejau tarpine prie kolektoriaus), degima, siurblio kampa ziurejo viskas


#143 Re: Dingsta trauka nuo 2k rpm 2.5TDS
Paulens Rašyta: 2010.08.27 11:40
Man buvo panašiai, dingsta trauka prie 2k. bėda buvo skilęs purkštukas, užklijavo hermetiku ir ramu. tiesa, kitą dieną lūžo grandinės laikikliai, tai neilgai pasidžiaugiau trauka


#144 Re: Dingsta trauka nuo 2k rpm 2.5TDS
nebeturiuauto Rašyta: 2010.08.27 14:40
Citata:

Paulens rašė:
Man buvo panašiai, dingsta trauka prie 2k. bėda buvo skilęs purkštukas, užklijavo hermetiku ir ramu. tiesa, kitą dieną lūžo grandinės laikikliai, tai neilgai pasidžiaugiau trauka


O kuris purskalas tau buvo skiles?


#145 Re: Dingsta trauka nuo 2k rpm 2.5TDS
bimas123 Rašyta: 2010.08.28 15:35
Sveiki seip tai vienintelis man regis purkstukas ir tebyra su laidais, tai jai jis parejas tai ir dingsta ta trauka pakeiti purkstuka ir manau kad turetu viskas buti ok, o cia kaskur jau buvo rasyta kokia ten varza tuributi.


#146 Re: Dingsta trauka nuo 2k rpm 2.5TDS
Paulens Rašyta: 2010.08.28 18:13
Man asmeniškai lūžo ta vieta kur šlangutė užsimauna, bet, kaip jau sakiau- hermetikas kuo puikiausiai viską sutvarkė


#147 Re: Dingsta trauka nuo 2k rpm 2.5TDS
Daranius Rašyta: 2010.09.01 16:14
noriu pasitikslinti. Ar reikia pirmoj forsunkėj nuėmus "fiškę" tarp tų laidų matuoti? Kaip supratau iš Boso tai turi būti 100-110 Ω


#148 Re: Dingsta trauka nuo 2k rpm 2.5TDS
BOSAS Rašyta: 2010.09.01 19:49
Dabar rinkau viena VM ir su degimo kampu paekspermentavau.
Tai radau toki varianta kad sakes masina kaip pradeda lupti tai net ant redlaino trauka gera yra pasukau iki 4500 ir jokio galiod pamazejimo nepasijaute.

Tik vot minusas kad viska tai padaryti reikia kad nebutu pavaru dezes tik tada galima viska nustatyti siek tiek pasikriusus.


#149 Re: Dingsta trauka nuo 2k rpm 2.5TDS
BOSAS Rašyta: 2010.09.01 19:51
Citata:

Daranius rašė:
noriu pasitikslinti. Ar reikia pirmoj forsunkėj nuėmus "fiškę" tarp tų laidų matuoti? Kaip supratau iš Boso tai turi būti 100-110 Ω


Taip kas del varzos. Priklauso nuo metu ar forsunke pirmam cilindre ar antram.


#150 Re: Dingsta trauka nuo 2k rpm 2.5TDS
Daranius Rašyta: 2010.09.01 20:46
Citata:

BOSAS rašė:
Citata:

Daranius rašė:
noriu pasitikslinti. Ar reikia pirmoj forsunkėj nuėmus "fiškę" tarp tų laidų matuoti? Kaip supratau iš Boso tai turi būti 100-110 Ω


Taip kas del varzos. Priklauso nuo metu ar forsunke pirmam cilindre ar antram.


99m. forsunkė pirmam cilinde. Kokia turi būti varža? Ir kurioj vietoj matuoti reikia?


#151 Re: Dingsta trauka nuo 2k rpm 2.5TDS
BOSAS Rašyta: 2010.09.02 7:06
Citata:

Daranius rašė:
noriu pasitikslinti. Ar reikia pirmoj forsunkėj nuėmus "fiškę" tarp tų laidų matuoti? Kaip supratau iš Boso tai turi būti 100-110 Ω

Viska pats teisingai aprasei taip ir daryk, kaip aprasei.


#152 Re: Dingsta trauka nuo 2k rpm 2.5TDS
Daranius Rašyta: 2010.09.06 1:27
Citata:

BOSAS rašė:
Citata:

Daranius rašė:
noriu pasitikslinti. Ar reikia pirmoj forsunkėj nuėmus "fiškę" tarp tų laidų matuoti? Kaip supratau iš Boso tai turi būti 100-110 Ω

Viska pats teisingai aprasei taip ir daryk, kaip aprasei.


Kaip dar galima pasitikrinti ar tikrai knisa tas daviklis pirmoj forsunkėj be to kad varža ne tokia ir atjungus nėra jokio skirtumo važiavime?
Kokie variantai? Ar keičiama visa forsunkė ar galima keisti kažkokią dalį arba remontuoti? Kur ieškoti ir kokie modifikacijos niuansai gali būti?
Žodžiu - domina visa informacija apie tą ligą, nes nusibodo toks važiavimas


#153 1996 vm2.5d su įjungtu bėgiu nevysto apsukų tiksliai virš 2000rpm
Aliejus Rašyta: 2010.10.18 14:06
Sveiki,

Noriu paklausti gal kam jau taip buvo?:

Voyageris 1996 2.5d. su įjungta pavara neišvysto daugiau 2000 rpm, tiklsiai ir staiga nustoja vystyti apsukas. Panašu kad kompiuteris tai daro specialiai, (ir labai tiksliai) nes be apkrvos, laisva pavara viskas ok. nei saltis nei kitos oro salygos neitakoja)

Kuro padavimas ok.
Oro srauto matuokle ok.
siurblys? jei veikia ant tusciu turi veikti ir po apkrova...
Intercooleris - sandarus.

Turbinos waste gate voztuvas??? kelia itarimu, gal jis neatsidaro (ne pilnai užsidaro?) ir susidarius per dideliam slegiui gesinamas motoras?? Ar yra šiame modelyje turbinos slėgio daviklis???


Esu pastebėjės kad turbinos wastegate saltame variklyje buvo nepajudinamas, nezinau kaip karstame.. gal kaz zinote vaistu kaip ji prajudinti?

Jei kas turite minčių - pasidalinkite.


#154 Re: Dingsta trauka nuo 2k rpm 2.5TDS
kairius Rašyta: 2010.10.18 16:50
Sveiki,turiu tokia pat problema.Jau 3 metus taip vazineju,trauka dingsta pasiekus 2000. Vasara teko vaziuot su bmw 725 ten kazkokia beda su temperatura, kai variklis uzkaista apie 95-100 laipsniu trauka paip pat dingdavo. Manau ten kazkokia apsauga suveikia kad neperkaitint motoro. As savaji pirkau perkaitusi,buvo trukusios galvutes. Klaipedoje buvau pas kelete meistreliu tai prie kompo negalejo prisijungt.


#155 Re: 1996 vm2.5d su įjungtu bėgiu nevysto apsukų tiksliai virš 2000rpm
Plymouth V6 Rašyta: 2010.10.18 17:23
Citata:

Aliejus rašė:
Sveiki,

Noriu paklausti gal kam jau taip buvo?:

Voyageris 1996 2.5d. su įjungta pavara neišvysto daugiau 2000 rpm, tiklsiai ir staiga nustoja vystyti apsukas. Panašu kad kompiuteris tai daro specialiai, (ir labai tiksliai) nes be apkrvos, laisva pavara viskas ok. nei saltis nei kitos oro salygos neitakoja)

Kuro padavimas ok.
Oro srauto matuokle ok.
siurblys? jei veikia ant tusciu turi veikti ir po apkrova...
Intercooleris - sandarus.

Turbinos waste gate voztuvas??? kelia itarimu, gal jis neatsidaro (ne pilnai užsidaro?) ir susidarius per dideliam slegiui gesinamas motoras?? Ar yra šiame modelyje turbinos slėgio daviklis???


Esu pastebėjės kad turbinos wastegate saltame variklyje buvo nepajudinamas, nezinau kaip karstame.. gal kaz zinote vaistu kaip ji prajudinti?

Jei kas turite minčių - pasidalinkite.


Susirask klubieti turinti tvarkinga tokia pat masina ir kartu ieskokit 10 skirtumu Rimtai. Suzinosi, kas pas tave kitaip.


#156 Re: Dingsta trauka nuo 2k rpm 2.5TDS
drakas Rašyta: 2010.10.18 23:11
Citata:

BOSAS rašė:
Dabar rinkau viena VM ir su degimo kampu paekspermentavau.
Tai radau toki varianta kad sakes masina kaip pradeda lupti tai net ant redlaino trauka gera yra pasukau iki 4500 ir jokio galiod pamazejimo nepasijaute.

Tik vot minusas kad viska tai padaryti reikia kad nebutu pavaru dezes tik tada galima viska nustatyti siek tiek pasikriusus.


Tikrai įdomus efektas, tik ar tai nesutrumpins variklio tarnavimo laiko, turbinos? Galbūt tokį pat efektą įmanoma išgaut čipuojant?


#157 Re: Dingsta trauka nuo 2k rpm 2.5TDS
FALas Rašyta: 2010.10.19 9:21
O tai kokiu budu nustatomas tas galios padidejimas-sumazejimas,jei nera greiciu dezes ir joks apkrovimas nepaduodamas??
As ir pats bandziau ant trasos su visa deze ir ratais iki 4500 ir tikrai nepasakyciau kad man ten kur galia butu nukritus,kiek spaudi tiek ir eina
As ne ralistas,tai gal ir nepajauciau tu % niuansu..


#158 Auto daugiau 2000 rpm nepriima gazo
Justinas Rašyta: 2011.04.05 0:11
Sveiki nusipirkau chrysleri, pavazinejau dvi dienas ir dingo trauka virs 2000 rpm, gal kas esate susidure su sitokia beda. Dekui uz bet kokia pagalba.


#159 Re: Auto daugiau 2000 rpm nepriima gazo
tomasas Rašyta: 2011.04.05 8:15
gali buti pagrindinis purkstukas manyciau


#160 Re: Auto daugiau 2000 rpm nepriima gazo
ramuz Rašyta: 2011.04.05 8:45
bent parasytum kuro tipa...







[Detali paieška]


Powered by V6 3.8L © 2011 Voyager klubas