Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Žiūrinėja šią giją:
1 Anoniminiai vartotojai
Dingsta trauka nuo 2k rpm 2.5TDS |
||
---|---|---|
Kur aš patekau?
Prisijungė:
2009.02.14 21:40 Iš Pasvalys
Pranešimų:
3
|
sveiki,fronteroje stovi voyager motoras 2.5tds, nuo 2k rpm variklis nebetraukia, kame bedos? Atjungus oro matuokle tas pats, laukiu komentaru.Automobilis Opel Frontera 2.5tds 97m.
Rašyta: 2009.02.14 21:44
Redagavo Sutkatorius 2009/3/11 11:59:21
|
|
Perkelti |
Re: frontera 2.5tds netraukia nuo 2k rpm |
||
---|---|---|
Klubo narys
Prisijungė:
2006.06.29 21:18 Iš Kaunas
Pranešimų:
1064
|
Citata:
Bandyk atsakymo ieškot šioje temoje http://www.voyager.lt/modules/newbb/v ... =ASC&type=&mode=0&start=0
Rašyta: 2009.02.14 23:32
|
|
Perkelti |
Re: frontera 2.5tds netraukia nuo 2k rpm |
||
---|---|---|
Aš nebe naujokas!
Prisijungė:
2008.10.16 22:27 Iš kaunas
Pranešimų:
143
|
visu pirma - ar dega check'as? - lempute perspejanti apie el. gedima? jei taip reiketu padaryti el. diagnostika.
antra - nieko neparasei kaip elgiasi motoras - kratosi, dumina... siaip problemu gali buti nuo vakumo iki siurblio ar prasto kuro, uzsikimsusio filtro ir pan.
Rašyta: 2009.02.15 9:16
|
|
_________________
T&C 2003, 3.3 Lx -- faktinai parduotas GolfII 1984 1.6GTD -- faktinai esamas (yahoo) |
||
Perkelti |
Re: frontera 2.5tds netraukia nuo 2k rpm |
||
---|---|---|
Moderatorius
Prisijungė:
2007.03.20 21:20 Iš Klaipėdos raj.
Pranešimų:
2415
|
Itariu dega lempute, perspejanti, kad reikia vaziuoti i servisa, todel yra apribotos apsukos. Automoblis dirba serivisiniu rezimu, kad nelauzant davaziuot iki serviso. Manau be diagnostikos neissisuksi.
Rašyta: 2009.02.15 12:07
|
|
_________________
Trumpas Dodge Caravan 3.3, 2006 SXT / T&C 2008 3.8 Touring. Belskite. Ir jus iškas. |
||
Perkelti |
Re: frontera 2.5tds netraukia nuo 2k rpm |
||
---|---|---|
Mane pastebėjo!
Prisijungė:
2006.04.06 9:02 Iš Vilnius, LT
Pranešimų:
415
|
Jei jau isitikinai, kad oro srauto matuokle OK, pamatuok pirmo purkstuko varza, nu ir turbina dar reik ziureti.
Rašyta: 2009.02.15 14:15
|
|
Perkelti |
Re: frontera 2.5tds netraukia nuo 2k rpm |
||
---|---|---|
Kur aš patekau?
Prisijungė:
2009.02.14 21:40 Iš Pasvalys
Pranešimų:
3
|
checkas nedega. varikliui nieko nesidaro nei dumina purtosi, traukia iki 2k rpm, o po to lb letai begejas kaip prisvilus...o koks ten stovi tas pirmas purkstukas? seip diagnostika padetu, reikia klaidas nuskaityti ir skaiciuoti kiek kartu checkas sumirkses, cia draugelio frontera, tai uzklausiau siame forume, bet kaip ziuriu zmones uzsipuola net nezinodami kokie varikliai stovi fronteroje matuokle atjungus/prijungus tas pats... cias jus kalbat apie pirma forsunke?Ji kazkokia elektrine taip pat kaip ir bimbalams tdsams tas purkstukas stovi 3 cilindre?Ar as maisau kazka? Aciu uz pagalba.
Rašyta: 2009.02.15 17:09
|
|
Perkelti |
Re: frontera 2.5tds netraukia nuo 2k rpm |
||
---|---|---|
Pradėjo patikti!
Prisijungė:
2009.01.05 9:48 Iš Kedainiai
Pranešimų:
231
|
del to purkstuko su laidu turi variklis vaziuot tik saltas dirba negrazei
Rašyta: 2009.02.15 19:00
|
|
Perkelti |
Re: frontera 2.5tds netraukia nuo 2k rpm |
||
---|---|---|
Klubo narys
Prisijungė:
2006.03.09 15:53 Iš KAUNAS [Aleksotas]
Pranešimų:
4094
|
Citata:
Del tu uzsipuolimu tai nekreipk demesio cia kazkas ........ O purkstukas turi buti kazkas jei gerai pamenu apie 100 110 omu. (jei klystu tai apie 300) Tiksliai neprisimenu. Jis isuktas buna nevisada i pirma cilindra. tos traukos nebuvimas tai cia grynai del kompo elgsenos. Brt jis taip elgiasi kai negauna reikiamu signalu is davikliu. Gali buti oro matuokle. Gali buti kad to purkstuko laidai pazeisti ir iki kompo jie nedaeina. VM varikliai nera blogi tik su jai vazinejant butina juos sildyti ir neperkrauti labai aukstom pavarom. Didziausia beda siu varikliu kad jie turi labai dideli sukimo momenta prie zemu sukiu todel jie daznai yra perkraunami.
Rašyta: 2009.02.15 19:48
|
|
_________________
(Autoservisas) www.auksciausiapavara.lt tel. 861020024 Automatinių pavarų Dėžių remontas važiuoklės variklių r. |
||
Perkelti |
Re: frontera 2.5tds netraukia nuo 2k rpm |
||
---|---|---|
Aš nebe naujokas!
Prisijungė:
2006.03.15 19:17 Iš kedainiai,LT
Pranešimų:
126
|
Variklio gerumas, arba negerumas labai greitai pasimato, kai jį reikia nusipirkti dėvėtą-ta prasme šrotinį. Geras variklis būna pigus dėvėtas, nes jo paklausos nėra, o blogas variklis būna nesamoningai brangus, nes jų labai reikia... Pvz. VM Motori-chrysler voyager trečiukui-3000Lt (jei dar gausi užtiek normalų), VM Motori-crd ketvirtukui-5000-7000Lt (labai smagu, jei tiek teks mokėti), o pvz. toks Peugeot 2,0l HDI-700Lt be problemų bet kuriame šrote.. Kas čia bandė girti VM Motori dyzelinius variklius?
Rašyta: 2009.02.15 21:13
|
|
Perkelti |
Re: frontera 2.5tds netraukia nuo 2k rpm |
||
---|---|---|
Niekur iš čia neisiu!
Prisijungė:
2006.11.06 23:32 Iš Vilkaviškis, LT
Pranešimų:
613
|
Citata:
Na nebūčiau toks kategoriškas...Jei pasidomėsi,VM motorus rasi nemažai automobilių.Dėl kainų tai tikrai jos neatspindi variklio stovio.Palyginimui paimkime kad ir pieną parduotuvėj.Vokiečiuose jis kainuoja pigiau,o tai reiškia kad vokiškas pienas prastesnis? VM motorai pas mus atkeliauja jau savo atvažinėję... .Mano VM tuoj bus 400kkm.Keičiau tik tarpinę,išpurškėjus ant 300kkm. Aišku,VM nėra idealus.Bet yra leidžiamas kad ir mūsų auto nuo 1992-93 m.Jeep ir Fronteros ir kiti taip pat burzgia su VM.Nori pasakyti,kad tų gamyklų inžinieriai visiški idiotai???
Rašyta: 2009.02.16 14:04
|
|
_________________
Voyager 1994 m. 2,5 TD...pagarbiai išleistas į užtarnautą poilsį |
||
Perkelti |
Re: frontera 2.5tds netraukia nuo 2k rpm |
||
---|---|---|
Klubo narys
Prisijungė:
2006.03.09 15:53 Iš KAUNAS [Aleksotas]
Pranešimų:
4094
|
VM gedimai buna tik keletos rusiu.
Isdile indeklai Isdile ivores sutruke galvos. Kitokiu smulkiu gedimu neivardinu, rasau apie pagrindinius. Ir pagrindas jie yra tik del blogos eksploatacijos. Tepalai del pirmu dvieju punktu del trecio punkto nesildomas variklis ir vaziavimas saltu. Del detaliu kainu tai isvis negalima taip ziureti kiek kainuoja srote. Gali duoti man ta puikuji HDI ir as ji labai greitai uzversiu. Pasiziurek kokios detaliu kainos kiek kainuoja eiliniu wolksvagenu motoru detales ir kie tu motoru yr pritaisyta lietuvos zemeje. O motorai srotuose gan pigus lyginant su VM CRD tai yra visiakai tas pats VM variklis su coman rail ipurskimo sistema ir kitokia variklio galva. Taigi VM laikymas priklauso tik nuo teisingai jungiamu pavaru ir geru tepalu. Siuos variklius net rusai dejo i gazeles berods ar i kazkokias kitas masinas. Tikrai jie yra geri varikliai. Vairuotojams reikia zinoti kad pilti butina sintetini tepala sildyti varikli nesvarbu kokia yra lauko temperatura, nes turi susilti variklio galvute, o tik paskui galima duoti apkrovima, nes silta variklio galvute visiskai kitaip atlaiko apkrovas nei salta. Metalas saltas greiciau po apkrova pasiduoda trukimui. ir auksine taisykle vaziuojant VM kuomet perjungiama pavara turi likti min 1800 apsuku, jei apsukos po pavaros perjungimo nukrenta zemiau 1500 tai jau yra labai blogai. Sio variklio sukimo momentas didziulis ir jis veza net ir prie tokiu apsuku, bet jis yra perkrautas. Isivaizduokit jus patys save vaziuojancius su sportiniu dviraciu ir jei vaziuodami isunkesne vietove perjungsite greitesni begi jus pajausite kiek daug reikes jums jegos ir kaip greitai jus pavargsite, nors po tokio perjungimo jum minti reikes gerokai maziau. Manau kas nores tas supras ka as rasau, nors gal aprasyti labai tiksliai ir nepavyko.
Rašyta: 2009.02.16 14:26
|
|
_________________
(Autoservisas) www.auksciausiapavara.lt tel. 861020024 Automatinių pavarų Dėžių remontas važiuoklės variklių r. |
||
Perkelti |
Re: frontera 2.5tds netraukia nuo 2k rpm |
||
---|---|---|
Niekur iš čia neisiu!
Prisijungė:
2006.11.06 23:32 Iš Vilkaviškis, LT
Pranešimų:
613
|
Nerodysim pirštais kas tikrai nesupras...
Rašyta: 2009.02.16 14:37
|
|
_________________
Voyager 1994 m. 2,5 TD...pagarbiai išleistas į užtarnautą poilsį |
||
Perkelti |
Re: frontera 2.5tds netraukia nuo 2k rpm |
||
---|---|---|
Aš nebe naujokas!
Prisijungė:
2006.03.15 19:17 Iš kedainiai,LT
Pranešimų:
126
|
Apie tuos senus VM nera net reikalo jau diskutuoti, nes jau laikas ta atgyvena butu pamirsti. CRD VM variklis-tikrai nesigincysiu- kuro sanaudu ir galingumo, dinamiskumo santykis labai geras-vaziuoti tikrai smagu. Bet tame common raile tai tikrai kazkas nedadirbta. Gana daznai, kad ir salyginai nedaug prabegusiame variklyje pradeda purkstukai durniuoti. Juos islupti-nemaza problema. Kazkodel kituose common railuose jie nebuna taip mirtinai prikepe. O neislupes purkstuku-praktiskai nieko negali daryti, nes net galvos dangtelis nenusiima. Taip pat buvo pasitaike man pora auto su CRD, kuriuose buvo kazkodel labai sudile ziedai-gal pakaitinti buvo-nzn. Taip , kad tas VM varikliu gerumas toks sakyciau salyginis-geri, kol vaziuoja. O del CRD sildymo-tai ka as zn.-siaip turejau ju nemazai, bet nebuvo pasitaike su galvos trukimu.
Ir dar pasikartosiu, kad labai gerai atspindi variklio geruma ar bloguma jo kaina. Kad ir benzininiu varikliu-kodel pvz. Chryslerio 2,4l variklis 2-3kartus brangesnis uz 3,3l varikli, nors sakykim turetu netgi pigesnis buti, nes 2cilindrais maziau Ar ir cia dar kas nors pasakys, kad brangesnis, nes geresnis
Rašyta: 2009.02.16 14:50
|
|
Perkelti |
Re: frontera 2.5tds netraukia nuo 2k rpm |
||
---|---|---|
Kur aš patekau?
Prisijungė:
2009.02.14 21:40 Iš Pasvalys
Pranešimų:
3
|
rytoj bus daroma diagnostika, tai manu turetu paaisketi koks tai gedimas...
Rašyta: 2009.02.16 17:45
|
|
Perkelti |
Re: frontera 2.5tds netraukia nuo 2k rpm |
||
---|---|---|
Klubo narys
Prisijungė:
2006.03.09 15:53 Iš KAUNAS [Aleksotas]
Pranešimų:
4094
|
Nezinau kaip su frontera bet su voyageriais jei tas kompas pasigauna klaida tai neuztenka nuimti akuma ja pasalina tik su prietaisu.
Rašyta: 2009.02.16 17:58
|
|
_________________
(Autoservisas) www.auksciausiapavara.lt tel. 861020024 Automatinių pavarų Dėžių remontas važiuoklės variklių r. |
||
Perkelti |
Re: frontera 2.5tds netraukia nuo 2k rpm |
||
---|---|---|
Niekur iš čia neisiu!
Prisijungė:
2006.11.06 23:32 Iš Vilkaviškis, LT
Pranešimų:
613
|
Citata:
Greičiausiai oro srauto matuoklė.Purkštuko elektrą ir be kompo gali pasimatuot.Varžos pagal BOSĄ.Aišku kompas nepakenks.Šiaip klaidų buvimas variklio darbui netrukdo.Klaidų pratrynimu variklio darbo nepagerinsi,bet sužinosi nuo kur pradėti remontą.
Rašyta: 2009.02.16 19:51
|
|
_________________
Voyager 1994 m. 2,5 TD...pagarbiai išleistas į užtarnautą poilsį |
||
Perkelti |
Re: frontera 2.5tds netraukia nuo 2k rpm |
||
---|---|---|
Kur aš patekau?
Prisijungė:
2009.02.18 16:22 Iš Birstonas
Pranešimų:
2
|
Citata:
taiva kiek issiaiskinau kai atjungi oro srauto matuokle jei ji kalta turi eit masina kaip bite pabandziau bet ne (-) , dar buvau idejes is kitos einancios normaliai masinos kurioj viskas OK irgi is to irgi nieko gero (-) (n) Dar vienam forumieciui ŠTANGAI tas pats yra jis vakar dare diagnostika: kur ir kas dare nezinau bet jam sake kad kompas parejes reikia remontuot bet gali but kad nesugebejo prisijungt tipo per sena masina as vakar i viena vieta skambinau tai sake neaisku ar iseis nors sako vakar vienai padarem viskas OK bet kai pasakiau kas yra sako cia net diagnostikos nereikia tipo EGR arba turbina neisisuka kiek reikia, bet tada emiausi darbo ir na turbina nezinau, o EGR visai nėra pas mane arba isimtas tik labai tvarkingai
Rašyta: 2009.02.19 8:17
|
|
Perkelti |
Re: frontera 2.5tds netraukia nuo 2k rpm |
||
---|---|---|
Kur aš patekau?
Prisijungė:
2009.02.18 16:22 Iš Birstonas
Pranešimų:
2
|
as tai irgi jau diagnostika dariau tai buvo nuo senai 10 klaidu
bet viena is ju "mazas slegis kuro siurbli" jas istrynus is karto masina pasitaise bet uzgesinus ta klaida ismete vel tai sake jei blogai vaziuos tai atvaryt masina ir paziures kas ir kaip nes sake kad gali kuro filtras itakos turet bet as ji nauja idejes, siandien vaziuojant kai staigiai uzmini tai ties 2000 truputi sudvejoja bet tik labai nezymiai o paskui jau eina bet taip yra tik staigiai iki dugno uzmynus matyt toj vietoj pritruksta kuro ar tai to slegio ir siandien pyliau kuro tai pastebejau kad bako alsuokliai uzsikise tai gali tas itakos turet tai siandien palikau bako propke nuimta gal cia problema gal vakumas bake pasidaro.
Rašyta: 2009.02.25 8:20
|
|
Perkelti |
Dingsta trauka nuo 2k rpm 2.5TDS |
||
---|---|---|
Mane pastebėjo!
Prisijungė:
2008.12.22 18:59 Iš LT
Pranešimų:
471
|
O yra taip. auto 96 2.5TD
auto netraukia nuo 2k rpm tiek silta tiek salta, bet............ seip taip ikaitinus virs 3k rpm auto atsigauna, turbina svilpia, jungi koki nori begi auto eina nuo 2krpm, bet................ vostik pradedi vaziuoti tolygiai auto vel nuo 2k rpm nebeina, kol vel nepadarai to paties. kas gali buti, kieno cia dienos paskutines? padekit nes jau nebezino ka daryti su tuo auto, zaliu dazu jauturiu..............
Rašyta: 2009.03.09 20:57
Redagavo Sutkatorius 2009/3/11 12:00:07
|
|
Perkelti |
Re: Nieko nesuprantu |
||
---|---|---|
Niekur iš čia neisiu!
Prisijungė:
2007.06.25 23:57 Iš Šilutė
Pranešimų:
749
|
jei dažų jau turi tai belieka patvorės didesnės ieškoti,(juoks)....
Rašyta: 2009.03.09 20:59
|
|
Perkelti |