Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Žiūrinėja šią giją:
1 Anoniminiai vartotojai
Re: 1996 2.5 td ERG problemos |
||
---|---|---|
Niekur iš čia neisiu!
Prisijungė:
2006.11.06 23:32 Iš Vilkaviškis, LT
Pranešimų:
613
|
Citata:
...man iki tavęs dar oi kaip toli...vargu ar pasivysiu.
Rašyta: 2009.04.02 22:50
|
|
_________________
Voyager 1994 m. 2,5 TD...pagarbiai išleistas į užtarnautą poilsį |
||
Perkelti |
Re: 1996 2.5 td ERG problemos |
||
---|---|---|
Man sekasi ;)
Prisijungė:
2008.10.01 14:58 Iš Kaunas,LT
Pranešimų:
81
|
Vyrai be panikos sestadieni jau uzsimsiu sia problema.Kol variklis neprades dirbt kaip turi but tol nenustosiu.
Rašyta: 2009.04.03 0:30
|
|
Perkelti |
Re: EGR VOZTUVAS |
||
---|---|---|
Pradėjo patikti!
Prisijungė:
2007.08.16 12:37 Iš pajurys
Pranešimų:
261
|
Siandien vieni meistrai pasake,kad sintetinis labai skystas ir gali dingti tepalo spaudimas. Tipo pritrinti voztuvus reik,kad digtu pupsejimas
Rašyta: 2009.04.03 17:00
|
|
Perkelti |
Re: EGR VOZTUVAS |
||
---|---|---|
Niekur iš čia neisiu!
Prisijungė:
2006.11.06 23:32 Iš Vilkaviškis, LT
Pranešimų:
613
|
Citata:
Tiems meistrams bielorusus remontuoti,nors ir ten galvos reikia.Pasidomėk sintetinio tepalo savybėmis pats,internete info daug. ...O pas tuos meistrus daugiau gali nesilankyti,jų žinios visai nekokios.Jei jau nežino apie tepalų savybes,darome prielaidą,kad nežino ir kitų svarbių dalykų.O tai jau negerai...
Rašyta: 2009.04.03 20:51
|
|
_________________
Voyager 1994 m. 2,5 TD...pagarbiai išleistas į užtarnautą poilsį |
||
Perkelti |
Re: EGR VOZTUVAS |
||
---|---|---|
Atradau klaviatūrą!
Prisijungė:
2008.01.02 19:54 Iš Panevezys,LT
Pranešimų:
65
|
labai gera tema....pas mane jauciu ta pati problema
Rašyta: 2009.04.03 22:10
|
|
Perkelti |
Re: EGR VOZTUVAS |
||
---|---|---|
Man sekasi ;)
Prisijungė:
2008.10.01 14:58 Iš Kaunas,LT
Pranešimų:
81
|
Na po sawaitgalio nuotaikos nekokios.Visu pirma tai 100% tikrai ne EGR.Patikrintas veikiantis ir uzdetas atgal.Tiesa buwo trukes vamzdukas einantis i EGR bet smulki problema itakos neturinti.Kita sawaitgaly leks lauk karteris ir voztuvu dangtis pradesim ziuret kompencatorius ir karamisles.Islindo dar viena beda labai jau kelianti galvos skausma.Isisukau mechaniny tepalo slegio davikly o ten oba tik 1,5 atmosferos.Pakaitus varikliui iki darbines temp 1,0 Tikiuosi indeklu nereiks keist ir bus kazkas su siurbliu arba apsauginiu voztuvu.Kas nors tvarket tepalo spaudima?Mestelkit koki ispudy.Tikiuosi kad bus arba uzsiveles sietukas arba ora gaudys per itrukusi tepalo vamzdely arba uzstriges apsauginis nes jeijgu ne tai chana indeklus reiks keist.Pasirodo geriau po varikly giliai nesikapstyt bedu daugiau negu reik.
Rašyta: 2009.04.05 20:06
|
|
Perkelti |
Re: EGR VOZTUVAS |
||
---|---|---|
Aš nebe naujokas!
Prisijungė:
2008.01.19 10:50 Iš Klaipeda,LT
Pranešimų:
135
|
Buvo pas mane 97mTD.Pupsejimas ir spaudimas kai isildavo tepalo spaudimas krisdavo kontr.r.uzsidegdavo ir melodija garsn."klykdavo"Tai meistras pakeite stangas dingo pupsejimas bet tpl.sp.mazas buvo.Idejo nauja tepl.siurbli.Vis tiek zemas spaudimas!Tada islupo galvas pakeite kompencatorius ir psio!Visas spaudimas atsirado!
Rašyta: 2009.04.05 20:49
|
|
_________________
:A nesidžiauk radęs:)B nes gali pamesti!!!:( |
||
Perkelti |
Re: EGR VOZTUVAS |
||
---|---|---|
Aš nebe naujokas!
Prisijungė:
2008.01.19 10:50 Iš Klaipeda,LT
Pranešimų:
135
|
Tiesa dar karteri nuemes buvau praploves sietukus spaudimas vistiek zemas buvo!
Rašyta: 2009.04.05 20:55
|
|
_________________
:A nesidžiauk radęs:)B nes gali pamesti!!!:( |
||
Perkelti |
Re: EGR VOZTUVAS |
||
---|---|---|
Man sekasi ;)
Prisijungė:
2008.10.01 14:58 Iš Kaunas,LT
Pranešimų:
81
|
Nu dekui uz patirties issakyma manrodos pas mane bus tas pats 100% Kas zinot po keik normalia kaina eina 2.5 TD Chrysleriuko kompencatoriai ir stangutes?Beje kokios ten ismieros zvaigzdute atsisukineja galvos varztai?Kokio storio pirkt tarpines nes zinau kad triju storiu yra?Kokia galva atsisukineja kolektoriai ir kaip su turbina nuiminejant galwa?Nereiks nuimt?Kas ardet mestelkit yspudziu kaip ten kas?
Rašyta: 2009.04.06 19:49
|
|
Perkelti |
Re: EGR VOZTUVAS |
||
---|---|---|
Pradėjo patikti!
Prisijungė:
2009.01.05 9:48 Iš Kedainiai
Pranešimų:
231
|
kompencatoriai kainuoja apie 50 lt ,1 vienetas stangutes po 25 tarpine 110 .tarpine tai keliu sluoksniu metaline tai pat reikia pirkti isiurbimo ir ismetimo kolektoriu tarpines ir dar jai tiek isardysi tai patariu nuslifuot galvas ir pritrint voztuvus
Rašyta: 2009.04.06 21:41
|
|
Perkelti |
Re: EGR VOZTUVAS |
||
---|---|---|
Man sekasi ;)
Prisijungė:
2008.10.01 14:58 Iš Kaunas,LT
Pranešimų:
81
|
Nu jo kompencatoriai turbut auksiniai tarpine irgi gera kaina.Dekui uz info ir beje kokia zvaigzde galvos varztai atsisukineja?Si tema jau kazkaip krypsta vis tolyn nuo EGR gal permeskit ja y kokia 2.5 TD variklio bedos? Dar klausimelis kur kaune dar prekiauja "amerikonu' dalim?Asmeniskai zinau tik Aleksoto turugu ir raudondvario plente esancia parduotuve.Kur dar pabandyti laime?
Rašyta: 2009.04.06 22:25
|
|
Perkelti |
Re: EGR VOZTUVAS |
||
---|---|---|
Pradėjo patikti!
Prisijungė:
2009.01.05 9:48 Iš Kedainiai
Pranešimų:
231
|
reikalingos dvejos zvaigzdutes,viena M14 o kita M12 as patc nesenai turejau tokia beda,tai viska pakeiciau dabar jokiu problemu ,sekmes tau
Rašyta: 2009.04.06 22:38
|
|
Perkelti |
Re: EGR VOZTUVAS |
||
---|---|---|
Man sekasi ;)
Prisijungė:
2008.10.01 14:58 Iš Kaunas,LT
Pranešimų:
81
|
Na dekoju visiem uz atsakymus beliko antra karta guldyt ant meciu savo masinioka.Kai pabaigsiu ir isgirsiu rezultatus parasysiu trumpa reziume su atliktais darbais daliu kainom ir sintomais.
Rašyta: 2009.04.06 22:53
|
|
Perkelti |
Re: EGR VOZTUVAS |
||
---|---|---|
Pradėjo patikti!
Prisijungė:
2009.01.05 9:48 Iš Kedainiai
Pranešimų:
231
|
pats Kaunietis paieskok daliu Aleksote turguje ten tikrai ira ir pigiau negu parduotuvei
Rašyta: 2009.04.06 23:17
|
|
Perkelti |
Re: EGR VOZTUVAS |
||
---|---|---|
Man sekasi ;)
Prisijungė:
2008.10.01 14:58 Iš Kaunas,LT
Pranešimų:
81
|
Matai as parduotuvej PVM atsemu man turgui tokiu net kainu neislauzia nes jie PVM sau pasilieka.Tai parduotuvej atmetus PVM dar pigiau negu turgui
Rašyta: 2009.04.06 23:27
|
|
Perkelti |
Re: EGR VOZTUVAS |
||
---|---|---|
Niekur iš čia neisiu!
Prisijungė:
2006.11.06 23:32 Iš Vilkaviškis, LT
Pranešimų:
613
|
Citata:
Labai įdomu būtų sužinoti,koks spaudimas tavo nuomone turėtų būti?Prieš tai reikėtų pasitikslinti prie kiek variklio apsisukimų rodo tavo minimas 1,0 atm?Jei tiek yra prie laisvų apsisukimų,sakyčiau visai normaliai,priimant domėn,kad yra problemų kompensatoriuose,štangose.kolkas karterio ėmimas nereikalingas.Pirmiausia reiktų pradėti nuo štangų.Šitas reikalas jau apkalbėtas anksčiau ir papsėjimo esmė lyg ir aprašyta... Na jei neturi ką veikti ir nori prisidaryti papildomų išlaidų,gali ardyti visą variklį ir keisti viską iš eilės.
Rašyta: 2009.04.07 22:04
|
|
_________________
Voyager 1994 m. 2,5 TD...pagarbiai išleistas į užtarnautą poilsį |
||
Perkelti |
Re: EGR VOZTUVAS |
||
---|---|---|
Man sekasi ;)
Prisijungė:
2008.10.01 14:58 Iš Kaunas,LT
Pranešimų:
81
|
Na dyzeliniu varikliui atmosfera tai jau tikrai ne spaudimas sakyk ka nori gali vazineti bet to pasekoje gana greitai viskas isklers visai.Karstam dyzeliui manau 2,5 geras butu spaudimas turint omenyje kad variklis senas.Labai gerai butu 3 na bet cia po keitimu bus matyti.Karterio kaip jau pasake tikrai db ir neimsiu kolkas ji bet kada galima nusimt darbo ten nedaug.Beje gamintojas karstam varikliui nurodo nuo 3 iki 4,5 atmosferos dirbant 4000rpm.O kaip technikos amziui standartas gero dyzelioko yra 3 dirbant laisvom na dr 2,5 is bedos 2.reik dar nepamirst kad VM dyzelioke spaudimas daug kam lb svarbus tiek grandines tepimui,kompensatoriam,turbinai,karamislem.Kai ysigilinau i si dyzeliuko motora jame tepalo spaudimas ir kokybiski tepalai labai salygoja variklio darbo ilgaamziskuma.Beda tik kad kompecatorius kolkas tik po 40lt ir stangutes po 22lt radau.....Brangoka.Kazkas is pardaveju uzsimine kad jas tiesina?Gandas cia ar teisybe ir ar gerai laiko tiesintos?Gal kas daret taip?Beje darant pardawimui atseit lb geras variklis uztektu ir stanguciu bet kai pats sau twarkausi nes lb patiko si masina 2metus vazinejant norisi sau susitwarkyt kad be nesklandumu dar ne wienu metus pavazinet.Su 1 atmosferai tai tik variklio zudymas turint omenyje kad keliant apsukas jis praktiskai nepakyla..
Rašyta: 2009.04.07 22:43
|
|
Perkelti |
Re: EGR VOZTUVAS |
||
---|---|---|
Niekur iš čia neisiu!
Prisijungė:
2006.11.06 23:32 Iš Vilkaviškis, LT
Pranešimų:
613
|
Na man sunku įsivaizduot 400k km varikliui 3atm ant laisvų...
Esmė ne štangų tiesume,bet jų įsėdimo "kepurių" galuose.Laikui bėgant išdyla štangos galas ,kuris remiasi į koromislą,ko pasekoje atsiranda per didelis tarpas ir krenta tepalo spaudimas,panašiai,kaip su indeklais.Kad spaudimas mažas ir yra papsėjimas,galima manyti kad yra jau ankščiau mano aprašytas defektas.Be abejo,galima kišti rankas ir prie redukcinio vožtuvo,tik yra tikimybė priskaldyti malkų. Mano senelio spaudimas ant laisvų prieš 3 metus buvo 1,5 atm.Per tą laiką +100k km.pagal tavo teoriją variklis turėjo būti jau užkalęs...turbina nusmegusi...Patikėk,gamintojo nustatytą max greitį pasiekiu. Kai galvojau keisti kompensatorius,jų kaina buvo per 100 Lt.Jei jau tik tiek,sakyčiau verta.Kiek suprantu krapštysiesi pats,tad pigiau kainuos darbas.Jei jau nutarsi kelti galvas ir keisti kompensatorius,būtinai šlifuok galvas.Tai papildomos išlaidos,bet darbą atlikti reikia.
Rašyta: 2009.04.07 23:17
|
|
_________________
Voyager 1994 m. 2,5 TD...pagarbiai išleistas į užtarnautą poilsį |
||
Perkelti |
Re: EGR VOZTUVAS |
||
---|---|---|
Man sekasi ;)
Prisijungė:
2008.10.01 14:58 Iš Kaunas,LT
Pranešimų:
81
|
Tai manai pradziai minimaliom islaidom galima butu sumest naujas stangutes?Kiek supratau jas pakeist uztenka atsisukt voztuvu dangty ir karamisles?O kai kazi naujos stangos prie senu kompencatoriu ir karamisliu prisidirbs?Ogalvas slifuoti tam kad ant naujos tarpines guls ar seip profilaktiskai?Kaina slifavimo?Krapsysiuos pats nes varikliai mano malonumas o dar kai masina prie sirdies tai
Rašyta: 2009.04.07 23:26
|
|
Perkelti |
Re: EGR VOZTUVAS |
||
---|---|---|
Niekur iš čia neisiu!
Prisijungė:
2006.11.06 23:32 Iš Vilkaviškis, LT
Pranešimų:
613
|
Citata:
Štangas keisti galvų rauti nereikia.Dėl prisidirbimo nesijaudink.Kitas reikalas,kad to gali nepakakti.Jei po kurio laiko papsėjimas išliks,reiktų kompensatoriams parodyti jų vietą.O tam jau galvos aukštyn.O dyzeliui kai galva nuimama,dėl šventos ramybės,šlifuojama.Nauja tarpinė nepigiai kainuoja,tad reikia darbą atlikti iki galo.Kaip ten sako-sviestu košės nepagadinsi. Kaina vienos šlifavimo apie 50,marijampolėje.Va po šitokios modernizacijos gali matuotis spaudimą ir kai jis bus mažas,krapštyti toliau.Tik reikia ilgai ir daug mąstyti prieš imant ką nors daryti.Gerai ir forumus pasiskaityt... Jooo...jau ir apie EGR visai pamiršom...Reiktų kiekvienam poste paminėt,kad moderai mums ausų neapkramtytų...
Rašyta: 2009.04.07 23:46
|
|
_________________
Voyager 1994 m. 2,5 TD...pagarbiai išleistas į užtarnautą poilsį |
||
Perkelti |