logo
logo
logo
Labas, ! Atsijungti

Kviečiame registruotis naujoje svetainėje: www.voyager.lt...

  
 Karštasis meniu
 Prisijungimas
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Užmiršai slaptažodį?

Registruokis dabar!
 Pagrindinis meniu
 Lankomumas

Rekomenduokit mus!
 Partneriai
Visi partneriai

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Žiūrinėja šią giją:   1 Anoniminiai vartotojai



« 1 ... 39 40 41 (42) 43 44 45 ... 79 »


#821 Re: Dyzeliniai varikliai
Dziugesiukas Rašyta: 2010.01.05 21:28
Citata:

afganas rašė:
Zvakes tai tikrinau ir su testeriu, ir buvau isisukes ziurejau ar pilna i kaista. Paskui ziurejau ar srove ateina i zvakes, bet viskas ciki.Ir purkstukus visus patikrino, ir butent su laidu ypac, bet ir sako kad viskas gerai. Kompresija ir ziurejo sake kad viskas gerai.As su sita masina kankinuosi jau antru metus ziemomis, tik minusine temperatura, tai reikia su gazu uzvedineti, ir tai tik is kelinto karto pagriebia. Uzsiveda ir uzgesta.O nesinori be reikalo kisti pinigu kai nezinai kas isvis jam yra.

va negerai darai kaika. jokiu budu kuriant negalima neisminti sankabos ir spausti gaza. tada tikrai neuzkursi. neisminus sankaba net nesisuks starteris, o nuspaudus gaza suksis starteris, bet nesikurs motoras. nesenai atrase vienas zmogus forume, kad jam su senesniu buvo taip, kad nesikurdavo, uzsikures netolygiai dirbo, kol isidirbdavo kaltas buvo kuro siurblys, nes isleisdavo atgal kura. reiktu isideti skaidria zarnele ir galetum pastebeti kas vyksta kuro sistemoje.


#822 Re: Dyzeliniai varikliai
Dziugesiukas Rašyta: 2010.01.05 21:35
Citata:

isdrs rašė:
nu nzn kiek as ten knaisiojas tai nera ten jokio troso daviklis kazkoks stovi ant dezes bet kuris ir kaip atrodo tai nzn... o kaiop jas galima patikrinti? issukau visas ir pliusa minusa nuo akumo duodi ir matai ar kaista. kompresijos nematavau nes neturiu tokios forsunkes kad pasidaryt todel ir klausiu gal kas zino kur vilniuje gali patikrinti ir tvarko variklius vojageriukui

na as is tokio senuko isgirdau, kad senesniuose trosiukai spidometre tai jeigu nerodo greicio buna jie kalti, apie dacika ant greiciu dezes nieko nesake, o as ir neklausiau


#823 Re: Dyzeliniai varikliai
isdrs Rašyta: 2010.01.05 22:06
tai kad ten tik fiske daeina iki spidometro patikek manim isardes esu saviskius ne karta ir va kaip tik vienas is spidometru guli pas mane ant stalo


#824 Re: Dyzeliniai varikliai
raimmis Rašyta: 2010.01.05 22:10
gal ir ne i tema bet kazkada dirbau firmoj tai teko ivairiom auto pasivazinet tai viena ziema buvo bajeris su dyzeliniu forduku, is ryto sunkiai bet uzvesdavau, palaukdavau kol uzsils ir kol nuvaziuodavau iki darbo 3 km uzsaldavo saliara, ir ko nedare priedus pylem, baka plovem, ir tt bet , kol stovi nieko kai vaziuoji uzgesta ir uzsivasdavo tik po kokiu triju valandu , tai vienintelis kas padejo i trasa imontuotas kazkoks rusiskas papildomas kuro pasildymas


#825 Re: Dyzeliniai varikliai
Nord Rašyta: 2010.01.05 22:40
Citata:

isdrs rašė:
na kad zvakes visos veikiancios jau seniai tikrinta istikrinta.. ysidejau nauja akuma ir gali sukt iki pazaliavimo kol akumas nuseda neima nors tu ka. o papurski eterio ir pagriebia pasikrato pasipurto prasidirbba ir tvarka. siltas kuriasi gerai. saltas nors tu jam kuola tasyk ant variklio o del purkstuko su laidu tai nera pas mene jo pas mane 95m. o dabar dar ir greicio neberodo kai vaziuoji





Vaizdas toks,kad neveikia šalto paleidimo sistema prie siurblio.Ten toks daiktas su troseliu prie gazo ašelės.Kai variklis atšąla ,jis turi būti "padavęs" gazo ir paankstinęs degimą.Atsidaręs kapotą pasižiūrėk kaip ir kas.Paskui galėsiu paaiškinti,kaip tą daiktą priversti atlikti savo pareigą...


#826 Re: Dyzeliniai varikliai
isdrs Rašyta: 2010.01.05 22:50
ryt vaziuosiu y darba tai galeciau uzsivaryt savisky pakrapstyti tada y garaziuka. jei gali paaiskink kaip ten kas turi veikt busiu labai dekingas jei rasime ta beda ir susitvarkys
beja cia kaip suprantu toks ale patsosas?


#827 Re: Degimo reguliavimas
Nord Rašyta: 2010.01.05 22:51
Citata:

afganas rašė:
Pvz. Pas bendradarbi 1996 III voyager tai pas ji uzsivedus apie 1100aps.laiko, paskui nukrenta iki 800-850.Bet jei pas tave irgi ant salto 900 laiko tai gal taip ir turi buti. Zvakes tikrinau, ir laidus iki ju tikrinau viskas gerai.Man keistas dalykas kodel tik nuo -5 nenori ant visu cilindru sudirbti ir melena duma meta, nors degima rodo ant silto rodo kad viskas ciki.



Degimas dirbant varikliui rodysis geras,nes elektronika jį pasistato pagal laiduoto purkštuko komandas.Pas tave greičiausiai netinka statinis uždegimo kampas.Jis matuojamas dedant indikatorių į galą siurblio.Gali būti,kad nusvaigęs temperatūrinis daviklis,kuris "nemato" realios lauko temperatūros.Diagnostinis kompas jo blogumo neparodys,tai galima nustatyti matuojant varžas esant tam tikroms temperatūroms.
Galima truputėlį suankstinti degimą paverčiant siurblį tinkama kryptimi,iš anksto pasižymėjus,jei nepadės.
Mėlynas dūmas-neteisingo siurblio statinio kampo požymis.


#828 Re: Dyzeliniai varikliai
Nord Rašyta: 2010.01.05 22:52
Citata:

isdrs rašė:
ryt vaziuosiu y darba tai galeciau uzsivaryt savisky pakrapstyti tada y garaziuka. jei gali paaiskink kaip ten kas turi veikt busiu labai dekingas jei rasime ta beda ir susitvarkys




Męs labiau suprastume vienas kitą,kai būsi pasižiūrėjęs kas ir kaip.Nors galiu ir "nematų" pamėginti...


#829 Re: Dyzeliniai varikliai
isdrs Rašyta: 2010.01.05 23:08
na mates as ten viska jau ne karta siaip bet kaip kas tai mintinai vistiek neprisiminsiu o darba baigiu 6 valanda tai be sansu po darbo vel tamsu o darbo metu servisiuke sau pasikrapstyciau. zinau kad iki siurblio ateina troselis gazo laidu pora. jei nesunku paaiskink kas kaip ten turi veikti ir jei jau nesuprasiu ryt parasysiu kas nesigavo LABAI dekingas


#830 Re: Dyzeliniai varikliai
Nord Rašyta: 2010.01.06 0:24
Citata:

isdrs rašė:
na mates as ten viska jau ne karta siaip bet kaip kas tai mintinai vistiek neprisiminsiu o darba baigiu 6 valanda tai be sansu po darbo vel tamsu o darbo metu servisiuke sau pasikrapstyciau. zinau kad iki siurblio ateina troselis gazo laidu pora. jei nesunku paaiskink kas kaip ten turi veikti ir jei jau nesuprasiu ryt parasysiu kas nesigavo LABAI dekingas




Gerai pasižiūrėjęs prie siurblio turi aptikti tokį daiktą (panašus į didelę apvalią bateriją) iš vieno galo prijungtas laidas o iš kito išeina troselis ,gal 7-10 cm ilgio ,kuris "nulenda" po tikruoju gazo trosu.Troselio galas pritvirtintas prie tokios ,iš šono siurblio sumontuotos traukės.Kai variklis šaltas ir aplinkos temperatūra žema,tas troselis turi patraukti šoninę traukę,tuo pačiu ir "paduoti" truputį gazo.
Įtariu,kad pas tave nesureguliuotas "padsosas".Iš tiesų tai mechaninis degimo suankstinimas.Jei jis veikia,šaltas motoras dirba truputį skardžiau ir apsukos didesnės.
Jei laidas prijugtas (prie tos dalies,panašios į bateriją) ir jame užkūrus variklį atsiranda įtampa,jei troselis gale turi fiksacinį varžtą,kurio pagalba pajudina ankstinimo traukę,galima užkaitinti variklį iki darbinės temperatūros ir tą troselį padaryti nei įtemtą nei laisvą.Normaliai esant karštam varikliui ankstinimo traukė turi būti neįveržta.
Jei trūksta kokių nors dalių,kas irgi įmanoma,tuomet galima imtis plano "b".
Galima traukutę patraukti pačiam.Prisitvirtinti vielos kokia 30 cm prie jos galo ir pamėginti patraukti.Nenustebk,ten labai stipri spyruoklė.Traukti reikia ta pačia krytimi kaip traukiojasi gazo trosas.Būna atvėjų,kai ankstinimo reikalai užsistovi ir procedūra su viela kaip tik į sveikatą.
Dirbant varikliui,patraukius traukutę turi jaustis duzelio kalenimo paaštrėjimas.Jei išgirdai-viskas gerai.Patikimai pririšus vielą,ryte prieš užkuriant ją užtempi ir kur nors laikinai pritvirtini.Čia tam atvėjui ,jei bus detalių nepakankamumas.
Sėkmės darbe.Manau ,kad bus klausimų...

Greičio daviklis ant dešinio pusašio,prie dėžės.Jei nepriaugęs turi išsiimti,remonto galimybės ribotos.


#831 Re: Dyzeliniai varikliai
iGOR Rašyta: 2010.01.06 2:14
ar 4kartos voyageriai buvo is karto su crd dyzeliniu varikliu ar dar buvo tarpiniai modeliai su senesniais varikliais?!


#832 Re: Dyzeliniai varikliai
BOSAS Rašyta: 2010.01.06 8:00
su CRD


#833 Re: Dyzeliniai varikliai
isdrs Rašyta: 2010.01.06 11:17
na va apziurejau ir neateina ytampa iki to reguliatoriaus ir tiesiai pliusa pajungiau bet nieko nereaguoja...vadinasi bus parejes? remontuot ymanoma ar ieskoti naujo?
o del to daviklio greicio tai padariau foto vakare gryzes ykelsiu foto pasakytsi gal ar apie ta galvoju (dvieju kontaktu? )


#834 Re: Dyzeliniai varikliai
Elyga333 Rašyta: 2010.01.06 21:20
sveiki hebrike turiu 1998 metu 2.5td problemos kaskas su elektra uzeina neberodo spidometras apsuku neberodo ir temperaturos uzeina neberodo po kiek laiko atsigauna paskui vel uzeina kas gali but gal kam panasiai yra nutike,dekui


#835 Re: Degimo reguliavimas
afganas Rašyta: 2010.01.06 21:20
Matai mano sake cryslerio degimas reguliuojasi tik pilnai su kompu, ten jau nieko nepasizymesi. O del to statinio uzdegimo kampo tai gal ir gera mintis reiks kuz kur ieskoti kur nuvaryti.


#836 Re: Dyzeliniai varikliai
Dziugesiukas Rašyta: 2010.01.06 21:30
Citata:

Elyga333 rašė:
sveiki hebrike turiu 1998 metu 2.5td problemos kaskas su elektra uzeina neberodo spidometras apsuku neberodo ir temperaturos uzeina neberodo po kiek laiko atsigauna paskui vel uzeina kas gali but gal kam panasiai yra nutike,dekui

kai visko neberodo trinktelk per virsu ir vel rodys man taip buna matyt fiske nekontaktuoja, reiktu pravalyti isemus spidometra.


#837 Re: Dyzeliniai varikliai
intar Rašyta: 2010.01.06 21:31
Citata:

Elyga333 rašė:
sveiki hebrike turiu 1998 metu 2.5td problemos kaskas su elektra uzeina neberodo spidometras apsuku neberodo ir temperaturos uzeina neberodo po kiek laiko atsigauna paskui vel uzeina kas gali but gal kam panasiai yra nutike,dekui


Man buvo. Pas Bosa skydeli perlitavo, dabar gerai viskas.


#838 Re: Dyzeliniai varikliai
Nord Rašyta: 2010.01.06 23:05
Citata:

isdrs rašė:
na va apziurejau ir neateina ytampa iki to reguliatoriaus ir tiesiai pliusa pajungiau bet nieko nereaguoja...vadinasi bus parejes? remontuot ymanoma ar ieskoti naujo?
o del to daviklio greicio tai padariau foto vakare gryzes ykelsiu foto pasakytsi gal ar apie ta galvoju (dvieju kontaktu? )




Neskubink berti.Ten elektra atsiranda tik po kurio laiko užvedus.Kitas dalykas tai ne elektromagnetas ,kad žaibiškai pritrauktų.Ten viduje kaista tipo vaškas,kuris lėtai stumia kaištį.Taip nugalima spyruoklė ir degimas palaipsniui vėlyvėja.Aš gi aprašiau metodą su viela.Ar bandei?Jei nebandei-padaryk kaip esu aprašęs.Tuomet bus tikrai aišku ar nesikuria dėl "podsoso"...


#839 Re: Dyzeliniai varikliai
intar Rašyta: 2010.01.07 17:29
Gavau dovanu (kysi) 3 tiubikus to Xado gelio dyz. varikliams. Verta bandyt supylt?????
Gal kas jau pylet? Ar vel man eksperimentas ispuole?


#840 Re: Dyzeliniai varikliai
Dziugesiukas Rašyta: 2010.01.07 19:43
Citata:

intar rašė:
Gavau dovanu (kysi) 3 tiubikus to Xado gelio dyz. varikliams. Verta bandyt supylt?????
Gal kas jau pylet? Ar vel man eksperimentas ispuole?

isbandziau jau pries kelis menesius jei uz dyka pilkis, blogiau nebus, bet butu idomiau jei galetum pamatuoti kompresija pries ir po supylimo. as tokios galimybes neturejau.




 Tema uždaryta



[Detali paieška]


Powered by V6 3.8L © 2011 Voyager klubas