logo
logo
logo
Labas, ! Atsijungti

Kviečiame registruotis naujoje svetainėje: www.voyager.lt...

  
 Karštasis meniu
 Prisijungimas
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Užmiršai slaptažodį?

Registruokis dabar!
 Pagrindinis meniu
 Lankomumas

Rekomenduokit mus!
 Partneriai
Visi partneriai

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Žiūrinėja šią giją:   1 Anoniminiai vartotojai



« 1 ... 40 41 42 (43) 44 45 46 ... 79 »


#841 Re: Dyzeliniai varikliai
andrius 73 Rašyta: 2010.01.07 20:21
Citata:

BOSAS rašė:
Citata:

andrius 73 rašė:
Jei normalios veikiancios zvakes ju kad ir 5 metus gali nekeist, as savajam tik nupirkes pries kokius 3m pakeiciau nes buvo visos mirusios ir kol kas jokiu problemu


Jei nenori tureti bedu jas reikia keisti. intervalo dar neziurejau bet bus tik kelios desimtys tukstanciu km.

O jei vaziuosi 5 metus gerai jei viskas seksis gerai. Bet kaip vokietis kely bedu neturi delto kad keicia dalis tada kada rekomenduojama apsidraudziant nuo tolesnio kazkada busimo gedimo.

Taigi lietuvoje tai kainuoja daug ir per mazai uzdirba zmones, bet kas uzdirba ir gali leisti netureti bedu tai zvakes reikia keisti.

na cia tai naujiena, su dyzeliais jau gal 15 metu vazineju ir pirma kart girdziu kad siaip sau kas kelios desimtys tukst km keist kaitinimo zvakes, va jei jos made in china ir nelaiko tai kas kita, turejau BMW tai per 10 metu (nuvaziavau tikrai ne maziau 250000 km) tik dvi nudegusias pakeiciau ir jokiu problemu, o siaip keitinet? koks tikslas?, nebent parama servisam ar autodaliu parduotuvem, o vokieciam ir visiem kitiem intervalus nurodo nes jie dundukai isvis nezino kaip kapotas atsidaro, tad kad maza kas kada nenutiktu....


#842 Re: Dyzeliniai varikliai
BOSAS Rašyta: 2010.01.07 21:34
Citata:

intar rašė:
Gavau dovanu (kysi) 3 tiubikus to Xado gelio dyz. varikliams. Verta bandyt supylt?????
Gal kas jau pylet? Ar vel man eksperimentas ispuole?


pilk as jau daug tokiu pripyles.
Stebuklo nelauk bet naudos siek tiek bus


#843 Re: Dyzeliniai varikliai
BOSAS Rašyta: 2010.01.07 22:20
Nu kokia naujiena skaityk gamintoju rekomendacijas.
Jei vazinetum vokieciu bamuose ir noretum visad pasitiketi masinai tai keistu ne tik zvakes.

Daug daliu yra keiciamos tada kada jos dar geros ir nelaukiama iki pilno ju sugedimo.
Pakaitinimo zvakes ne naujiena turi isbandyta ir nustatyta darbo valandu skaiciu ir einant siam skaiciuai i pabaiga zvake yra keiciama nors ji puikiai dar dirba.

PVZ su padangom is kitu saliu priveza geru padangu kuriu likutis api 70 %. Cia jas deda ir zvengia koki ten durniai meto geras padangas. Taciau kai pasigilini tai durniai ne ten o durniai cia kurie jas perka. Cia nieko nenoriu izeisti.

Nauju padangu ir karbas elastingesnis ir guma minkstesne ir daugelije pasitaikanciu situaciju keli naujos padangos apsaugo labiau nei tos nudilusios iki 70 %.

Tai cia buvo toks grubus ukiskas pavyzdukas, kodel reikia keisti zvakes.
Is uzsieenio nupirkta masina daug dazniau yra tvarkinga nei is lietuvio. Cia faktas.
Paklausk saves kodel?


#844 Re: Dyzeliniai varikliai
vejas666 Rašyta: 2010.01.07 22:25
Citata:

vejas666 rašė:
Citata:

andrius 73 rašė:
Citata:

BOSAS rašė:
Citata:

andrius 73 rašė:
Jei normalios veikiancios zvakes ju kad ir 5 metus gali nekeist, as savajam tik nupirkes pries kokius 3m pakeiciau nes buvo visos mirusios ir kol kas jokiu problemu


Jei nenori tureti bedu jas reikia keisti. intervalo dar neziurejau bet bus tik kelios desimtys tukstanciu km.

O jei vaziuosi 5 metus gerai jei viskas seksis gerai. Bet kaip vokietis kely bedu neturi delto kad keicia dalis tada kada rekomenduojama apsidraudziant nuo tolesnio kazkada busimo gedimo.

nezinau kaip kas ,bet as keiciu irgi TIK tada kai jos neveikia,kitaip nematau ir as tikslo keisti
Taigi lietuvoje tai kainuoja daug ir per mazai uzdirba zmones, bet kas uzdirba ir gali leisti netureti bedu tai zvakes reikia keisti.

na cia tai naujiena, su dyzeliais jau gal 15 metu vazineju ir pirma kart girdziu kad siaip sau kas kelios desimtys tukst km keist kaitinimo zvakes, va jei jos made in china ir nelaiko tai kas kita, turejau BMW tai per 10 metu (nuvaziavau tikrai ne maziau 250000 km) tik dvi nudegusias pakeiciau ir jokiu problemu, o siaip keitinet? koks tikslas?, nebent parama servisam ar autodaliu parduotuvem, o vokieciam ir visiem kitiem intervalus nurodo nes jie dundukai isvis nezino kaip kapotas atsidaro, tad kad maza kas kada nenutiktu....

keisti tai keisti ,bet kokios bedos bus nepakeitus geru i geras pasakyk.tada davai visas masinas turekim lig tol kol galioja garantinis tai tada tikrai bedu neturesim


#845 Re: Dyzeliniai varikliai
BOSAS Rašyta: 2010.01.07 22:32
Nu gi nevaikas esi ir manau supranti apie ka rasau.

Cia zmones kalba apie patikimuma ir bedu neturejima kelyje. Jei tu manai kitaip tai ir daryk kitaip. Gali net ir tepalu nekeist gal masina i ta tarpa parduosi.

Jei gyveni lietuvoi ir tavo kelione didziausia kurie siekia kokius 4 kkm yra viena ar du kart metuose o dazniausiai vaziuoji 3 - 10 km tai pats supranti gali nieko nekeist kai sugesi partems koks pazystamas ir tada pakeisi.

Bet tos masinos vaziuoja ne tik Lt ir kitose salyse atstumai ne 10 km ir nuvaziuoti reikia laiku.
Tai tie ir keicia taip kad nuvaziuotu ir pazystamo ieskoti netektu.


#846 Re: Dyzeliniai varikliai
BOSAS Rašyta: 2010.01.07 22:37
Citata:

andrius 73 rašė:
o vokieciam ir visiem kitiem intervalus nurodo nes jie dundukai isvis nezino kaip kapotas atsidaro, tad kad maza kas kada nenutiktu....


Na zinai jei vokietis kepa duona jis tikrai nesidomi masina ir tuo kapotu, jis pakankamai uzdirba kad galetu tai atlikti servisai.

O lietuvis neuzdirba ir todel zino kur kapotas atsidarao ir t.t. bet ir gyvena per daug nieko neturedamas.
O hansas konkretu darba moka ir tai daro ka gerai ismano.



isvienos puses paziurejus vokietis durnius is kitos netoks jis jau ir durnius, kaip mums atrodo.


#847 Re: Dyzeliniai varikliai
vejas666 Rašyta: 2010.01.07 22:38
Citata:

BOSAS rašė:
Nu gi nevaikas esi ir manau supranti apie ka rasau.

Cia zmones kalba apie patikimuma ir bedu neturejima kelyje. Jei tu manai kitaip tai ir daryk kitaip. Gali net ir tepalu nekeist gal masina i ta tarpa parduosi.

Jei gyveni lietuvoi ir tavo kelione didziausia kurie siekia kokius 4 kkm yra viena ar du kart metuose o dazniausiai vaziuoji 3 - 10 km tai pats supranti gali nieko nekeist kai sugesi partems koks pazystamas ir tada pakeisi.

Bet tos masinos vaziuoja ne tik Lt ir kitose salyse atstumai ne 10 km ir nuvaziuoti reikia laiku.
Tai tie ir keicia taip kad nuvaziuotu ir pazystamo ieskoti netektu.

nesutinku, buna kad ir naujos brangios zvakes kartais sudega po keliu dienu,o tos senos dar 5 metus laiko.o kelionese gali sugesti viskas ir starteris ir vairo stiprintuvas itt.bet ju mes profilaktiskai tai nekeiciam


#848 Re: Dyzeliniai varikliai
BOSAS Rašyta: 2010.01.08 7:49
kai naujas orginalas is lenku vaziuoja uz tikro orginalo kaina visko buna.
starteris turi savo profilaktika vairo stiprintuve keiciasi skysciai taip kad nereikia cia lia lia.

jei tu to nedarai tai dar nereiskia kad to nereikia


#849 Re: Dyzeliniai varikliai
andrius 73 Rašyta: 2010.01.08 16:46
Citata:

BOSAS rašė:
kai naujas orginalas is lenku vaziuoja uz tikro orginalo kaina visko buna.
starteris turi savo profilaktika vairo stiprintuve keiciasi skysciai taip kad nereikia cia lia lia.

jei tu to nedarai tai dar nereiskia kad to nereikia

va cia viskas ir prasideda, jei is vokiecio ar is kokio ... kito geriau gyvenancio nuperkame atgyvenusia masina ir viska keistume pagal nurodytus intervalus (na nesneku apie butiniausius dalykus saugumo sumetimais: vaziuokle, padangos, sviesos ir pan..) manau tikrai nesutaupytume, o gerokai pigiau butu nusipirkti ir nauja automobili....


#850 Re: Dyzeliniai varikliai
Nord Rašyta: 2010.01.08 21:18
...kas turi reikalų su auto vežimu,puikiai žino kuo skiriasi naudota mašina iš Prancūzijos,Italijos ir iš Vokietijos.Esmė tame,kad vokiečiai tinkamai prižiūri auto,pagal visas rekomendacijas.Vien tik mašinos išorė ko verta...Iš prancūzų,italų auto būna apibraižytos,aplankstytos.Pirkdamas vokišką auto daugumoje atvėjų gali būti ramus-nebus netikėtumų.Blogiausia pirkti lietuvio mašiną.Tenai bus pakeista tik viena tarpinė iš keturių,šarnyrai parestauruoti plaktuku,į reduktorių pripilta pjuvenų ir dar velnias žino kas....
Gerai BOSAS sako,kas važinėja "į bažnyčią",tiems dzin.Jie niekada nekeis stabdžių skysčio,antifrizo ir visa kita kas priklauso.Juk ir taip gerai...


#851 Re: Dyzeliniai varikliai
Mindas112 Rašyta: 2010.01.08 21:37
Arba gryžtam prie dyzelių,arba temą teks rakinti,nes jau nusivažiuojama į pievas...


#852 Re: Dyzeliniai varikliai
TomasK Rašyta: 2010.01.08 21:41
Nei vienas žmogus- ar lietuvis, ar prancūzas, ar vokietis- neišleis savo pinigų ten, kur nereikia leisti...
Jeigu vokietį valstybė verčia keisti auto detales tada kai reikia, jis ir keičia...
Kitas dalykas, vokietis į savo auto žiūri kaip į turtą, o prancūzas ar italas, kaip į susisiekimo priemonę, kurią reikia akploatuoti iki to laiko, kol baigsis lizingas, tada pirkti kitą...
va ir skirtumas...

off topic...


#853 Re: Dyzeliniai varikliai
BOSAS Rašyta: 2010.01.08 22:07
Citata:

Mindas112 rašė:
Arba gryžtam prie dyzelių,arba temą teks rakinti,nes jau nusivažiuojama į pievas...


Niekas cia nenusivazevo jei paskaitytum idemiau.

Kalba eina apie keitimo intervalus nors dalys dar yra geros.
Cia kalba ir eina apie dyzelio pakaitinimo zvakiu keitima kai jos dar veikia ir ar jas keisti po kazkiek laiko nors jos geros.


#854 Re: Dyzeliniai varikliai
Nord Rašyta: 2010.01.08 22:28
Geriausia keist dyzelį į geresnį dyzelį,kol jis dar geras....
Iš tiesų,yra du DYZELIO remonto būdai: 1.Garaže 2.Ant kelio.
Žmogus pats renkasi kas jam priimtiniau.Vienam atrodo ramiau su pakeistomis žvakėmis (iš anksto),kitam atrodo,kad sutaupys ant gerą alaus butelį kainuojančio filtro.


#855 Re: Dyzeliniai varikliai
intar Rašyta: 2010.01.08 22:41
Tam jis ir dyzelis, kad ji tvarkyt ir varyt labai daug km. Kam darbas ant ratu, tada ir tie remontai nera taip baisu.
P.s. Yra kelios fyrmoj auto naujos, tai jos pinigeliu irgi megsta valgyt. Ypac kol i autorinius servizus varai. Net sudomino: reiks kita savaite popierius pasikelt ir paziuret kiek pinigeliu suvalge per praeitus metus 2,5 metu sharanas ir 13 metu voyageris. Kilometru pramyne abu panasiai.


#856 Re: Dyzeliniai varikliai
Mindas112 Rašyta: 2010.01.08 23:05
Citata:

intar rašė:
reiks kita savaite popierius pasikelt ir paziuret kiek pinigeliu suvalge per praeitus metus 2,5 metu sharanas ir 13 metu voyageris. Kilometru pramyne abu panasiai.

Būtų puiku pamatyti rezultatą-būtų kaip ir dvikova


#857 Re: Dyzeliniai varikliai
liutukas Rašyta: 2010.01.09 11:42
Megstu dvikovas
Jeigu skaiciai bus panasus, pasikelsiu savo popierius palyginimui, niekad nesusimasciau
Vat musu menzininiai espace ir mazda tai man atrodo islaidos maziausios


#858 Re: Dyzeliniai varikliai
afganas Rašyta: 2010.01.09 19:14
Cryleristai, o kur 2000m 2,5 td voyger stovi variklio temperaturos daviklis ( ne ausinimo sistemos),. Nes kaip kolega rase tai gali itakoti masinos uzsivedimui,nes jis rodo kompui kokia variklio temperatura ir kiek reikia paankstint degima.


#859 Re: Dyzeliniai varikliai
Dziugesiukas Rašyta: 2010.01.09 23:07
Citata:

afganas rašė:
Cryleristai, o kur 2000m 2,5 td voyger stovi variklio temperaturos daviklis ( ne ausinimo sistemos),. Nes kaip kolega rase tai gali itakoti masinos uzsivedimui,nes jis rodo kompui kokia variklio temperatura ir kiek reikia paankstint degima.

gal oro slangoje?


#860 Re: Dyzeliniai varikliai
BOSAS Rašyta: 2010.01.10 9:12
varikllio galvoje isuktas is priekio.




 Tema uždaryta



[Detali paieška]


Powered by V6 3.8L © 2011 Voyager klubas