logo
logo
logo
Labas, ! Atsijungti

Kviečiame registruotis naujoje svetainėje: www.voyager.lt...

  
 Karštasis meniu
 Prisijungimas
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Užmiršai slaptažodį?

Registruokis dabar!
 Pagrindinis meniu
 Lankomumas

Rekomenduokit mus!
 Partneriai
Visi partneriai

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Žiūrinėja šią giją:   1 Anoniminiai vartotojai



« 1 ... 42 43 44 (45) 46 47 48 ... 79 »


#881 Re: Dyzeliniai varikliai
afganas Rašyta: 2010.01.22 19:21
Citata:

muna rašė:
Sveiki,
atsiprasau jei pasikartosiu su klausimais.
Problema tokia. Iki -3 -5 laipsniu salcio mano dyzeliukas lyg ir uzsikuria pats.
Nuo -7 pats nesikuria.Reikia purksti purskaliuko numovus slanga nuo filtro, bet ir taip uzkurtas is pradziu baisiai netolygiai dirba kokias 10 sekundziu.
Pasyla 2 minutes, ir vel kaip niekur nieko kuriasi.
Zvakes geros, maitinimas ateina, purkstukai nauji (nepygiausi).
Kame saknys.


O pas tave bratka nebuna, kai vaziuoji mieste ir perjunginejant begius, kartais atrodo kad gazas dingsta, bet staiga atleidus ir vel uzmynus vel pradedi normaliai vaziuoti, ir jei taip ar daznokai.


#882 Re: Dyzeliniai varikliai
Danius Rašyta: 2010.01.22 21:13
Keisk pirma grandine ir manau kad 90 procentu bėdų išsispres.As taip pat viska iškračiau ir niekas nepadėjo,kol sugalvojau keisti grandinę.Mašiniukas kai naujai gimes pasidarė.Tik bėda kur gauti gera,nes tipo originala idėjo tai laikė tik 22000 ir vos per dangti neislindo, tai vakar vel pakeiciau nauja .Tik kita bėda lenda kartais nebenori uzsivesti ir nesvarbu šiltas ar šaltas, nė negriebe sakau ar nebus siurbliu paskutinioji.


#883 Re: Dyzeliniai varikliai
Dziugesiukas Rašyta: 2010.01.22 21:54
Citata:

Danius rašė:
Keisk pirma grandine ir manau kad 90 procentu bėdų išsispres.As taip pat viska iškračiau ir niekas nepadėjo,kol sugalvojau keisti grandinę.Mašiniukas kai naujai gimes pasidarė.Tik bėda kur gauti gera,nes tipo originala idėjo tai laikė tik 22000 ir vos per dangti neislindo, tai vakar vel pakeiciau nauja .Tik kita bėda lenda kartais nebenori uzsivesti ir nesvarbu šiltas ar šaltas, nė negriebe sakau ar nebus siurbliu paskutinioji.

bandyk 2 bmw 2,5tds grandines ideti i motora. kolkas niekas del jos nesiskunde.


#884 Re: Dyzeliniai varikliai
afganas Rašyta: 2010.01.24 23:05
Ar voyager 2,5 tdi nuo 1996 iki 1998 ( grandininiai varikliai) irgi kompas reguliuoja degima. NEs pvz. pas mane 2000 dyzeliukas tai sako kad pilnai kompas degima reguliuoja, ir mechaniskai jo negalima reguliuoti. NEs kompas ant karsto rodo kad degimas geras, o saltas ziauriai sunkiai kuriasi. Tokia pati viens prie vieno problema buvo pas kolega "Tevelis" bet pas ji grandininis variklis,ir buvo degimas pabeges. Tai nezinau ar meistrai lopai ar kame reikalas, nes nesinori be reikalo lupti krumpliu dangtelio, zinant kad jis susilanksto ir paskui tepalas lasa.


#885 Re: Dyzeliniai varikliai
afganas Rašyta: 2010.01.24 23:08
Citata:

afganas rašė:
Ar voyager 2,5 tdi nuo 1996 iki 1998 ( grandininiai varikliai) irgi kompas reguliuoja degima. NEs pvz. pas mane 2000 dyzeliukas tai sako kad pilnai kompas degima reguliuoja, ir mechaniskai jo negalima reguliuoti. NEs kompas ant karsto rodo kad degimas geras, o saltas ziauriai sunkiai kuriasi. Tokia pati viens prie vieno problema buvo pas kolega "Tevelis" bet pas ji grandininis variklis,ir buvo degimas pabeges. Tai nezinau ar meistrai lopai ar kame reikalas, nes nesinori be reikalo lupti krumpliu dangtelio, zinant kad jis susilanksto ir paskui tepalas lasa.


tiesa kai pirkau masina tai buvo atsisukes krumplis vienas ir vos neturejau dideliu remontu, tai kai arde gal nepataike ant mietkiu pastatyti krumpliu.Bet kodel ant karsto variklio rodo kad degimas idealus.


#886 Re: Dyzeliniai varikliai
BOSAS Rašyta: 2010.01.25 6:19
Todel kad kompas atstato ki jis uzsiveda.
Bet greiciausiai paskui ju kompas toliau neturi kaip jo ankstinti.
Mechaniskai degimas pas juos reguliuojasi o poto dakoreguoja elektronika.

Jokio skirtumo ar lenciugas ar krumplys.


#887 Re: Dyzeliniai varikliai
afganas Rašyta: 2010.01.25 6:41
Citata:

BOSAS rašė:
Todel kad kompas atstato ki jis uzsiveda.
Bet greiciausiai paskui ju kompas toliau neturi kaip jo ankstinti.
Mechaniskai degimas pas juos reguliuojasi o poto dakoreguoja elektronika.

Jokio skirtumo ar lenciugas ar krumplys.


dekui uz info, nes kuo salciau tai is vis nerodo gyvybes zenklu.


#888 Re: Dyzeliniai varikliai
Nord Rašyta: 2010.01.25 21:26
Citata:

afganas rašė:
Citata:

BOSAS rašė:
Todel kad kompas atstato ki jis uzsiveda.
Bet greiciausiai paskui ju kompas toliau neturi kaip jo ankstinti.
Mechaniskai degimas pas juos reguliuojasi o poto dakoreguoja elektronika.

Jokio skirtumo ar lenciugas ar krumplys.


dekui uz info, nes kuo salciau tai is vis nerodo gyvybes zenklu.




Tai kiek čia tos žiemos beliko...

Ir iš viso,nėra čia ko tokiam šalty važinėti.
Kiek man žinoma,elektronika degimą "vėlina".Tai yra užgesinto variklio degimo kampas pats ankstyviausias.Kai užsikuria,pagal kompo komandas yra darinėjamas solenoidas ir paskubos kampas pavėlinamas iki reikiamos reikšmės.Kai siurblio padėtis netinkama,nepakankamai ankstyvas degimas ir esant tokiam šalčiui nesikuria ar blogai kuriasi.Siurblio tvirtinimas toks kaip golfuko.Pasaiankstina kaip golfuke.Aišku geriau turėti indikatorių ir plundžerio eigą pastatyti kaip motina gamykla numatė.
Nekokie tie tavo meistrai...


#889 Re: Dyzeliniai varikliai
wladkaa Rašyta: 2010.01.25 23:04
Dar norejau paklausti ar niekas neturejo problemu su nusedanciu kuru ir oro atsiradimu kuro sistemoj?Kolkas tik slanguciu nekeiciau prie variklio o filtrai atgaliniai voztuvai jau isbandyti.Kuri salta pastovejusi para laiko iskart uzsiveda pora sekundziu ir arba pasikalatoja 3-5 sekundes ir toliau dirba normaliai arba usgesta ko pasekopje tada jau reikia pasukti starteriu kol vel matyt uzsipumpuoja kura ir uzsikuria.Gal kas turejot tokia beda?1996 m 2.5 TD kad atsiranda oro matau nes isidejau permatomos slangutes pries filtra ir uzgesinus oro nebuna o po puses paros jau buna atsirade.


#890 Re: Dyzeliniai varikliai
afganas Rašyta: 2010.01.26 6:57
Citata:

Nord rašė:
Citata:

afganas rašė:
Citata:

BOSAS rašė:
Todel kad kompas atstato ki jis uzsiveda.
Bet greiciausiai paskui ju kompas toliau neturi kaip jo ankstinti.
Mechaniskai degimas pas juos reguliuojasi o poto dakoreguoja elektronika.

Jokio skirtumo ar lenciugas ar krumplys.


dekui uz info, nes kuo salciau tai is vis nerodo gyvybes zenklu.


susitariau, greiciausia ketvirtadieni, nuvarysiu paziures siurblio kampa ir bus viskas aisku. Jei ras kame beda tai parasysiu, del ko taip vargau



Tai kiek čia tos žiemos beliko...

Ir iš viso,nėra čia ko tokiam šalty važinėti.
Kiek man žinoma,elektronika degimą "vėlina".Tai yra užgesinto variklio degimo kampas pats ankstyviausias.Kai užsikuria,pagal kompo komandas yra darinėjamas solenoidas ir paskubos kampas pavėlinamas iki reikiamos reikšmės.Kai siurblio padėtis netinkama,nepakankamai ankstyvas degimas ir esant tokiam šalčiui nesikuria ar blogai kuriasi.Siurblio tvirtinimas toks kaip golfuko.Pasaiankstina kaip golfuke.Aišku geriau turėti indikatorių ir plundžerio eigą pastatyti kaip motina gamykla numatė.
Nekokie tie tavo meistrai...


#891 Re: Dyzeliniai varikliai
BOSAS Rašyta: 2010.01.26 7:48
Jei jis per danti ne i tema tai pasukti ji tiek kad kompensuoti ir vamzdaliu eigos jau gali neuztekti.

Taip kad geriau pastatyti i vieta ir tada siek tiek pakoreguoti iki tinkamo kampo


#892 Re: Dyzeliniai varikliai
wladkaa Rašyta: 2010.01.26 10:22
na gal kas turi minciu mano atveju??Nu bet ir dyzeliukai geri tam kas pats netaiso ir nesupranta niekada nerekomeduosio sio automobilio jau 3 metai o vis po kokia liga islenda jau tuoj visa perrinksiu galesiu pas BOSA dirbti


#893 Re: Dyzeliniai varikliai
Arnas Rašyta: 2010.01.26 10:49
Uztat ramia sirdimi visiems galesi rekomenduoti benzinini


#894 Re: Dyzeliniai varikliai
wladkaa Rašyta: 2010.01.26 11:14
Nebut saliara pro sona ir nebutu vasaros tai iskart mesciau ja.Nieko jau sugalvojes kuo kita ziema vazinesiu ir manau mano vakarai garaze baigsis. Beje as cia skaitinejau ta tema radau apie kuro nusedima yra uzsiminta bet niekas jokio sprendimo nepasiule gal kas ka daret?Beje kaip tiksliai variklio temperaturos davikli patikrinti?


#895 Re: Dyzeliniai varikliai
ramutis Rašyta: 2010.01.26 17:49
Del kuro nusedimo-Vilniuje Dyzelservise dare diagnostika ir rado,kad per mazai kuro patenka i siurbli[taip sake].Nuemus generatoriu is siurblio iseme kazkoki plunzeri ar asele ir pakeite gumini ziedeli,nes senas matesi susidrozes.Sake,kad del to ziedelio nesilaiko kuras ir sunkiai kuriasi[taip ir buvo].Viska surinko,pagal kompa atreguliavo kuro kieki,dar kazka ko nesupratau,liepe perlekt-viskas tvarkoj.Savo auto malu 3metai.Remontai kaip ir visom masinom.Namie turim 2masinas su dujom,bet daugiau nebus-dujos dujinem plytelem-saliarka tankam!


#896 Re: Dyzeliniai varikliai
wladkaa Rašyta: 2010.01.26 18:03
Pagal kompa kura pareguliavo?ydomiai cia kaip sucipavimas.Dekui uz info labai naudinga.Snd visas slangutes po kapotu keiciau ir voztuva ikaliau ant atgalinio vamzdelio.Bus matyti kaip ryt ryte kursis.O beje tas guminis ziedelis ant padavimo i siurbli kazkur stovejo jeijgu ka teks ir ta ziuret cia kiek suprantu nenuemus pacio siurblio tvarke?


#897 Re: Dyzeliniai varikliai
algelis Rašyta: 2010.01.26 19:23
Citata:

ramutis rašė:
Del kuro nusedimo-Vilniuje Dyzelservise dare diagnostika ir rado,kad per mazai kuro patenka i siurbli[taip sake].Nuemus generatoriu is siurblio iseme kazkoki plunzeri ar asele ir pakeite gumini ziedeli,nes senas matesi susidrozes.Sake,kad del to ziedelio nesilaiko kuras ir sunkiai kuriasi[taip ir buvo].Viska surinko,pagal kompa atreguliavo kuro kieki,dar kazka ko nesupratau,liepe perlekt-viskas tvarkoj.Savo auto malu 3metai.Remontai kaip ir visom masinom.Namie turim 2masinas su dujom,bet daugiau nebus-dujos dujinem plytelem-saliarka tankam!

eik tu dujine plytele,uztai ir vazineji po dyzel servisus ir ieskai galu nieko sau palyginimas....vazinek toliau su savo Jumzu


#898 Re: Dyzeliniai varikliai
wladkaa Rašyta: 2010.01.26 20:10
algeli rasyk i tema o nestumk is duju isvis nieko gero gi pats zinai tik tiek kad ritiesi.Patirtis jau pasakius kad is ju jokios naudos tik tiek kad kazkiek pigiau.


#899 Re: Dyzeliniai varikliai
algelis Rašyta: 2010.01.26 20:29
nesutinku su tavim nei 1%,uztenka jau man tu dyzeliu,ir pats turiu patirties ir kiti ta pati sneka,kiekviena ryta sau ramiai vaziuoju ir matau visa kruva traktoristu stovinciu su pakeltais kapotais,arba virvem rankose!gal noretum pabandyt kaip ritasi mano dujos ir tavo dyzelis ?kieno patirtis yra pasakius?nebent tavo...mano patirtis yra pasakius,kad gyvenime nebenoresiu Chrysler dyzelio...pasiskaityt sia tema nuo pradziu,tyngiu kartotis


#900 Re: Dyzeliniai varikliai
ramutis Rašyta: 2010.01.26 20:57
Kai zmonai vaziuojant uzsidega C4 su Vilniaus servise detom dujom ir masino sudega iki tiek kad iskrenta variklis ir kai draudimas bei servisas ant taves deda,o is sroto gauni 250lt tada perki dyzeli.




 Tema uždaryta



[Detali paieška]


Powered by V6 3.8L © 2011 Voyager klubas