logo
logo
logo
Labas, ! Atsijungti

Kviečiame registruotis naujoje svetainėje: www.voyager.lt...

  
 Karštasis meniu
 Prisijungimas
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Užmiršai slaptažodį?

Registruokis dabar!
 Pagrindinis meniu
 Lankomumas

Rekomenduokit mus!
 Partneriai
Visi partneriai

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Žiūrinėja šią giją:   1 Anoniminiai vartotojai



« 1 2 (3) 4 5 6 »


#41 Re: 1996 2.5 td ERG problemos
Nord Rašyta: 2009.04.02 22:50
Citata:

BOSAS rašė:
Nu Nord jau nezinau kelinta karta skaitau tavo patarimus ir giliai nustebes lieku kali tiesaia i 10 tuka.

Saunuolis.
Be jokiu bla bla ir t.t



...man iki tavęs dar oi kaip toli...vargu ar pasivysiu.


#42 Re: 1996 2.5 td ERG problemos
wladkaa Rašyta: 2009.04.03 0:30
Vyrai be panikos sestadieni jau uzsimsiu sia problema.Kol variklis neprades dirbt kaip turi but tol nenustosiu.


#43 Re: EGR VOZTUVAS
busas Rašyta: 2009.04.03 17:00
Siandien vieni meistrai pasake,kad sintetinis labai skystas ir gali dingti tepalo spaudimas. Tipo pritrinti voztuvus reik,kad digtu pupsejimas


#44 Re: EGR VOZTUVAS
Nord Rašyta: 2009.04.03 20:51
Citata:

busas rašė:
Siandien vieni meistrai pasake,kad sintetinis labai skystas ir gali dingti tepalo spaudimas. Tipo pritrinti voztuvus reik,kad digtu pupsejimas



Tiems meistrams bielorusus remontuoti,nors ir ten galvos reikia.Pasidomėk sintetinio tepalo savybėmis pats,internete info daug.
...O pas tuos meistrus daugiau gali nesilankyti,jų žinios visai nekokios.Jei jau nežino apie tepalų savybes,darome prielaidą,kad nežino ir kitų svarbių dalykų.O tai jau negerai...


#45 Re: EGR VOZTUVAS
babas Rašyta: 2009.04.03 22:10
labai gera tema....pas mane jauciu ta pati problema


#46 Re: EGR VOZTUVAS
wladkaa Rašyta: 2009.04.05 20:06
Na po sawaitgalio nuotaikos nekokios.Visu pirma tai 100% tikrai ne EGR.Patikrintas veikiantis ir uzdetas atgal.Tiesa buwo trukes vamzdukas einantis i EGR bet smulki problema itakos neturinti.Kita sawaitgaly leks lauk karteris ir voztuvu dangtis pradesim ziuret kompencatorius ir karamisles.Islindo dar viena beda labai jau kelianti galvos skausma.Isisukau mechaniny tepalo slegio davikly o ten oba tik 1,5 atmosferos.Pakaitus varikliui iki darbines temp 1,0 Tikiuosi indeklu nereiks keist ir bus kazkas su siurbliu arba apsauginiu voztuvu.Kas nors tvarket tepalo spaudima?Mestelkit koki ispudy.Tikiuosi kad bus arba uzsiveles sietukas arba ora gaudys per itrukusi tepalo vamzdely arba uzstriges apsauginis nes jeijgu ne tai chana indeklus reiks keist.Pasirodo geriau po varikly giliai nesikapstyt bedu daugiau negu reik.


#47 Re: EGR VOZTUVAS
omega Rašyta: 2009.04.05 20:49
Buvo pas mane 97mTD.Pupsejimas ir spaudimas kai isildavo tepalo spaudimas krisdavo kontr.r.uzsidegdavo ir melodija garsn."klykdavo"Tai meistras pakeite stangas dingo pupsejimas bet tpl.sp.mazas buvo.Idejo nauja tepl.siurbli.Vis tiek zemas spaudimas!Tada islupo galvas pakeite kompencatorius ir psio!Visas spaudimas atsirado!


#48 Re: EGR VOZTUVAS
omega Rašyta: 2009.04.05 20:55
Tiesa dar karteri nuemes buvau praploves sietukus spaudimas vistiek zemas buvo!


#49 Re: EGR VOZTUVAS
wladkaa Rašyta: 2009.04.06 19:49
Nu dekui uz patirties issakyma manrodos pas mane bus tas pats 100% Kas zinot po keik normalia kaina eina 2.5 TD Chrysleriuko kompencatoriai ir stangutes?Beje kokios ten ismieros zvaigzdute atsisukineja galvos varztai?Kokio storio pirkt tarpines nes zinau kad triju storiu yra?Kokia galva atsisukineja kolektoriai ir kaip su turbina nuiminejant galwa?Nereiks nuimt?Kas ardet mestelkit yspudziu kaip ten kas?


#50 Re: EGR VOZTUVAS
vids Rašyta: 2009.04.06 21:41
kompencatoriai kainuoja apie 50 lt ,1 vienetas stangutes po 25 tarpine 110 .tarpine tai keliu sluoksniu metaline tai pat reikia pirkti isiurbimo ir ismetimo kolektoriu tarpines ir dar jai tiek isardysi tai patariu nuslifuot galvas ir pritrint voztuvus


#51 Re: EGR VOZTUVAS
wladkaa Rašyta: 2009.04.06 22:25
Nu jo kompencatoriai turbut auksiniai tarpine irgi gera kaina.Dekui uz info ir beje kokia zvaigzde galvos varztai atsisukineja?Si tema jau kazkaip krypsta vis tolyn nuo EGR gal permeskit ja y kokia 2.5 TD variklio bedos? Dar klausimelis kur kaune dar prekiauja "amerikonu' dalim?Asmeniskai zinau tik Aleksoto turugu ir raudondvario plente esancia parduotuve.Kur dar pabandyti laime?


#52 Re: EGR VOZTUVAS
vids Rašyta: 2009.04.06 22:38
reikalingos dvejos zvaigzdutes,viena M14 o kita M12 as patc nesenai turejau tokia beda,tai viska pakeiciau dabar jokiu problemu ,sekmes tau


#53 Re: EGR VOZTUVAS
wladkaa Rašyta: 2009.04.06 22:53
Na dekoju visiem uz atsakymus beliko antra karta guldyt ant meciu savo masinioka.Kai pabaigsiu ir isgirsiu rezultatus parasysiu trumpa reziume su atliktais darbais daliu kainom ir sintomais.


#54 Re: EGR VOZTUVAS
vids Rašyta: 2009.04.06 23:17
pats Kaunietis paieskok daliu Aleksote turguje ten tikrai ira ir pigiau negu parduotuvei


#55 Re: EGR VOZTUVAS
wladkaa Rašyta: 2009.04.06 23:27
Matai as parduotuvej PVM atsemu man turgui tokiu net kainu neislauzia nes jie PVM sau pasilieka.Tai parduotuvej atmetus PVM dar pigiau negu turgui


#56 Re: EGR VOZTUVAS
Nord Rašyta: 2009.04.07 22:04
Citata:

wladkaa rašė:
Na po sawaitgalio nuotaikos nekokios.Visu pirma tai 100% tikrai ne EGR.Patikrintas veikiantis ir uzdetas atgal.Tiesa buwo trukes vamzdukas einantis i EGR bet smulki problema itakos neturinti.Kita sawaitgaly leks lauk karteris ir voztuvu dangtis pradesim ziuret kompencatorius ir karamisles.Islindo dar viena beda labai jau kelianti galvos skausma.Isisukau mechaniny tepalo slegio davikly o ten oba tik 1,5 atmosferos.Pakaitus varikliui iki darbines temp 1,0 Tikiuosi indeklu nereiks keist ir bus kazkas su siurbliu arba apsauginiu voztuvu.Kas nors tvarket tepalo spaudima?Mestelkit koki ispudy.Tikiuosi kad bus arba uzsiveles sietukas arba ora gaudys per itrukusi tepalo vamzdely arba uzstriges apsauginis nes jeijgu ne tai chana indeklus reiks keist.Pasirodo geriau po varikly giliai nesikapstyt bedu daugiau negu reik.





Labai įdomu būtų sužinoti,koks spaudimas tavo nuomone turėtų būti?Prieš tai reikėtų pasitikslinti prie kiek variklio apsisukimų rodo tavo minimas 1,0 atm?Jei tiek yra prie laisvų apsisukimų,sakyčiau visai normaliai,priimant domėn,kad yra problemų kompensatoriuose,štangose.kolkas karterio ėmimas nereikalingas.Pirmiausia reiktų pradėti nuo štangų.Šitas reikalas jau apkalbėtas anksčiau ir papsėjimo esmė lyg ir aprašyta...
Na jei neturi ką veikti ir nori prisidaryti papildomų išlaidų,gali ardyti visą variklį ir keisti viską iš eilės.


#57 Re: EGR VOZTUVAS
wladkaa Rašyta: 2009.04.07 22:43
Na dyzeliniu varikliui atmosfera tai jau tikrai ne spaudimas sakyk ka nori gali vazineti bet to pasekoje gana greitai viskas isklers visai.Karstam dyzeliui manau 2,5 geras butu spaudimas turint omenyje kad variklis senas.Labai gerai butu 3 na bet cia po keitimu bus matyti.Karterio kaip jau pasake tikrai db ir neimsiu kolkas ji bet kada galima nusimt darbo ten nedaug.Beje gamintojas karstam varikliui nurodo nuo 3 iki 4,5 atmosferos dirbant 4000rpm.O kaip technikos amziui standartas gero dyzelioko yra 3 dirbant laisvom na dr 2,5 is bedos 2.reik dar nepamirst kad VM dyzelioke spaudimas daug kam lb svarbus tiek grandines tepimui,kompensatoriam,turbinai,karamislem.Kai ysigilinau i si dyzeliuko motora jame tepalo spaudimas ir kokybiski tepalai labai salygoja variklio darbo ilgaamziskuma.Beda tik kad kompecatorius kolkas tik po 40lt ir stangutes po 22lt radau.....Brangoka.Kazkas is pardaveju uzsimine kad jas tiesina?Gandas cia ar teisybe ir ar gerai laiko tiesintos?Gal kas daret taip?Beje darant pardawimui atseit lb geras variklis uztektu ir stanguciu bet kai pats sau twarkausi nes lb patiko si masina 2metus vazinejant norisi sau susitwarkyt kad be nesklandumu dar ne wienu metus pavazinet.Su 1 atmosferai tai tik variklio zudymas turint omenyje kad keliant apsukas jis praktiskai nepakyla..


#58 Re: EGR VOZTUVAS
Nord Rašyta: 2009.04.07 23:17
Na man sunku įsivaizduot 400k km varikliui 3atm ant laisvų...
Esmė ne štangų tiesume,bet jų įsėdimo "kepurių" galuose.Laikui bėgant išdyla štangos galas ,kuris remiasi į koromislą,ko pasekoje atsiranda per didelis tarpas ir krenta tepalo spaudimas,panašiai,kaip su indeklais.Kad spaudimas mažas ir yra papsėjimas,galima manyti kad yra jau ankščiau mano aprašytas defektas.Be abejo,galima kišti rankas ir prie redukcinio vožtuvo,tik yra tikimybė priskaldyti malkų.
Mano senelio spaudimas ant laisvų prieš 3 metus buvo 1,5 atm.Per tą laiką +100k km.pagal tavo teoriją variklis turėjo būti jau užkalęs...turbina nusmegusi...Patikėk,gamintojo nustatytą max greitį pasiekiu.
Kai galvojau keisti kompensatorius,jų kaina buvo per 100 Lt.Jei jau tik tiek,sakyčiau verta.Kiek suprantu krapštysiesi pats,tad pigiau kainuos darbas.Jei jau nutarsi kelti galvas ir keisti kompensatorius,būtinai šlifuok galvas.Tai papildomos išlaidos,bet darbą atlikti reikia.


#59 Re: EGR VOZTUVAS
wladkaa Rašyta: 2009.04.07 23:26
Tai manai pradziai minimaliom islaidom galima butu sumest naujas stangutes?Kiek supratau jas pakeist uztenka atsisukt voztuvu dangty ir karamisles?O kai kazi naujos stangos prie senu kompencatoriu ir karamisliu prisidirbs?Ogalvas slifuoti tam kad ant naujos tarpines guls ar seip profilaktiskai?Kaina slifavimo?Krapsysiuos pats nes varikliai mano malonumas o dar kai masina prie sirdies tai


#60 Re: EGR VOZTUVAS
Nord Rašyta: 2009.04.07 23:46
Citata:

wladkaa rašė:
Tai manai pradziai minimaliom islaidom galima butu sumest naujas stangutes?Kiek supratau jas pakeist uztenka atsisukt voztuvu dangty ir karamisles?O kai kazi naujos stangos prie senu kompencatoriu ir karamisliu prisidirbs?Ogalvas slifuoti tam kad ant naujos tarpines guls ar seip profilaktiskai?Kaina slifavimo?Krapsysiuos pats nes varikliai mano malonumas o dar kai masina prie sirdies tai



Štangas keisti galvų rauti nereikia.Dėl prisidirbimo nesijaudink.Kitas reikalas,kad to gali nepakakti.Jei po kurio laiko papsėjimas išliks,reiktų kompensatoriams parodyti jų vietą.O tam jau galvos aukštyn.O dyzeliui kai galva nuimama,dėl šventos ramybės,šlifuojama.Nauja tarpinė nepigiai kainuoja,tad reikia darbą atlikti iki galo.Kaip ten sako-sviestu košės nepagadinsi. Kaina vienos šlifavimo apie 50,marijampolėje.Va po šitokios modernizacijos gali matuotis spaudimą ir kai jis bus mažas,krapštyti toliau.Tik reikia ilgai ir daug mąstyti prieš imant ką nors daryti.Gerai ir forumus pasiskaityt...

Jooo...jau ir apie EGR visai pamiršom...Reiktų kiekvienam poste paminėt,kad moderai mums ausų neapkramtytų...







[Detali paieška]


Powered by V6 3.8L © 2011 Voyager klubas