Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Žiūrinėja šią giją:
1 Anoniminiai vartotojai
II kartos iranga (EKO) |
||
---|---|---|
Kas, aš plepys?
Prisijungė:
2006.01.10 17:38 Iš UK
Pranešimų:
1080
|
Kagi, kas nezinot kas tai per iranga, trumpai apsviesiu.. :
II kartos iranga-tai yra ta pati I-os kartos iranga,tik papildomai komplektuojama su elekroniuniniu misinio reduliavimo komplektu.Dar sita iranga vadimama "EKO SISTEMA".Sita iranga skirta automobiliams su katalizatoriumi ir lambda zondu(-ais). i EKO SISTEMOS komplekta ieina:valdymo blokas,zingsinis reguliatorius(atiuatorius) ,temperaturos sensorius(opcija!),integruotas perjungiklis(opcija!) veikimo principas mazdaug toks:valdymo blokas gauna signalus nuo variklio davikliu,tokiu kaip lambda zondas,droselio sklendes padeties daviklo(TPS), reduktoriaus temperaturos davyklo,apsuku signalas(RPM). Remdamas situ davikliu informacija ,valdymo blokas tiksliai isskaiciuoja ,kiek kuro reikia konkreciam rezimui,tokiu budu variklije nuolat palaikomas idealus sticheometrinis misinys (lambda koeficentas ~1). Privalumai:nera gresmes sugadinti varikli del lieso misinio, optimalios sanaudos,geresnia variko dinamika(del tikslesnio reguliavimo ir funkciju "booster"aktivavimo)negu su I os kartos iranga, misinys issilaiko stabilus net su purvinu oro filtru(nereikalingas daznas apsilankymas servise reguliavimui),katalizatorius issilaiko sveikas, valdymo blokas kontrolioja perjungimo momenta(persijungia tik isilus varikliui!) Minusai: del sugedusio lambda zondo neimanomas duju misinio reguliavimas,nera galimybes regulioti "is akies", net naudojant tokia iranga ,atbuliniu smugiu("saudymu" neimanoma isvengti,nes isiurbimo kolektorius uzpildytas misiniu, jei yra oro pasiurbimai i cilindrus(i isiurbimo kolektoriu ,pvz pro tarpine,arba purkstuko gumite) arba nesandarumai ismetimo sistemoje iki lambda zondo,tai duju valdymo procesorius neteisingai regulos misini!
Rašyta: 2006.01.12 17:57
|
|
Perkelti |
Re: II kartos iranga (EKO) |
||
---|---|---|
Kas, aš plepys?
Prisijungė:
2006.01.10 17:38 Iš UK
Pranešimų:
1080
|
Citata:
kiek duodi uz ta kompa? isdraskysiu gal.. nes man tai giliai px ant to motoriuko.. dar tegul atlaiko kokius 2 metus.. nes po metu ir 11men parduosiu :-D
Rašyta: 2006.01.14 15:34
|
|
_________________
Anything good in life is either illegal, immoral or fattening... |
||
Perkelti |
Re: II kartos iranga (EKO) |
||
---|---|---|
Svečias_
|
Citata:
Turiu Landi Renzo kompa nulupta nuo Previos. Kas zino, tie kompai kuo nors skiriasi L4 ir V6 varikliams? Jei ne, tai gal reiks sukisti II kartos iranga i savo Granda? Nes moket uz ipurskima 3800lt tai spaudzia smegenus nerealiai
Rašyta: 2006.01.16 11:13
|
|
Perkelti |
Re: II kartos iranga (EKO) |
||
---|---|---|
Ilgokai užsibuvęs
Prisijungė:
2006.01.02 23:23 Iš Kaunas, LT
Pranešimų:
2433
|
Citata:
Pradžioj ir man atrodė labai didelė suma, bet pagalvojau apie 2 dalykus: 1. Atsipirks (mano važinėjimo mastais per ~1.5 metų). 2. Parduodant mašiną, galėsi išsiimti ir persidėti į kitą. 3. Pagalvok apie tai, keik kainuotų remontas, jei kada šautų: a) Lietuvoje b) Užsienyje, per atostogas, važinėjant kur nors Alpėse Viską apgalvojus, neatrodys didelė suma
Rašyta: 2006.01.16 13:17
|
|
_________________
Žmonės dažnai dalija nemokamus patarimus, kurie yra verti tiek, kiek kainuoja |
||
Perkelti |
Re: II kartos iranga (EKO) |
||
---|---|---|
Svečias_
|
Citata:
Nu as skaiciavau, kad man per menesi susitaupytu ~300lt prie dabartiniu kainu - per menesi benzo susheriu uz ~850lt. - tai man per metus atsiperka ipurskimas ir per pusmeti - antros kartos dujos - tas vlioja :-) O kur Vilniuj detis dujas, kad zmoniskai padarytu ir neziuretu i Voyageri, kaip i stebukla. ADS'as paliko ziauriai bloga ispudi, kai pernai vasara nuvariau jiems Previa - kai taremes, tai viskas ok, atvariau sutarta diena, pradejo mykt, stenet, dejuot kad labai sunkiai dedasi dujos i ja ir galu gale pareiske 'palik auto, paziuresim ar kas nors iseis'. Spjoviau ir isvaziavau. Ir dabar nezinau kur Voyageri dujint...
Rašyta: 2006.01.16 13:41
|
|
Perkelti |
Re: II kartos iranga (EKO) |
||
---|---|---|
Ilgokai užsibuvęs
Prisijungė:
2006.01.12 21:09 Iš Mėmelis
Pranešimų:
2234
|
ADS man kažkaip kelia pasitikėjimą....
Rašyta: 2006.01.16 20:26
|
|
_________________
Saab 9-5 3.0 (vodka) |
||
Perkelti |
Re: II kartos iranga (EKO) |
||
---|---|---|
Svečias_
|
As dejau uz 1200 Lt.100 Litru balionas.
Vidurkis 16 litru.
Rašyta: 2006.02.26 15:44
|
|
Perkelti |
Re: II kartos iranga (EKO) |
||
---|---|---|
Ilgokai užsibuvęs
Prisijungė:
2006.01.02 23:23 Iš Kaunas, LT
Pranešimų:
2433
|
Citata:
, šiaip visai neblogai tokios sąnaudos
Rašyta: 2006.02.26 18:23
|
|
_________________
Žmonės dažnai dalija nemokamus patarimus, kurie yra verti tiek, kiek kainuoja |
||
Perkelti |
Re: II kartos iranga (EKO) |
||
---|---|---|
Kas, aš plepys?
Prisijungė:
2006.01.10 17:38 Iš UK
Pranešimų:
1080
|
tai jau jo.. su 16ltr ir as buciau patenkintas..
Rašyta: 2006.02.26 18:38
|
|
_________________
Anything good in life is either illegal, immoral or fattening... |
||
Perkelti |
Re: II kartos iranga (EKO) |
||
---|---|---|
Klauskit - atsakysiu!
Prisijungė:
2006.01.09 21:50 Iš Kaunas, LT
Pranešimų:
919
|
Citata:
Tai kad ir dabar rasei, kad valgo 16-18 dujų
Rašyta: 2006.02.26 19:07
|
|
_________________
Dabar tiek rašo apie rūkymo žalą, kad aš tvirtai nusprendžiau mesti skaityti. (kz) |
||
Perkelti |
Re: II kartos iranga (EKO) |
||
---|---|---|
Kas, aš plepys?
Prisijungė:
2006.01.10 17:38 Iš UK
Pranešimų:
1080
|
tai jo, bet ne su EKO.. o su varztu..`
Kiek teko girdėti tai važinėjant netinkamu mišiniu variklio amžius taip pat trumpėja. Taip kad pačiam reguliuoti mišinį nepatartina. Šiandien važiuosi mažesnėmis kuro sąnaudomis, o rytoj investuosi į varikliuką
Rašyta: 2006.02.26 20:08
Redagavo Galstas 2006/2/27 10:49:01
|
|
_________________
Anything good in life is either illegal, immoral or fattening... |
||
Perkelti |
Re: II kartos iranga (EKO) |
||
---|---|---|
Ilgokai užsibuvęs
Prisijungė:
2006.01.12 21:09 Iš Mėmelis
Pranešimų:
2234
|
Citata:
be eko nelabai skirtumas, ką ten prireguliuosi, nes netinkamas mišinys ten pastoviai... Tinkamas susireguliuoja labai siauram diapozone, o visame kitame būna žopa....
Rašyta: 2006.02.28 22:45
|
|
_________________
Saab 9-5 3.0 (vodka) |
||
Perkelti |
Re: II kartos iranga (EKO) |
||
---|---|---|
Klauskit - atsakysiu!
Prisijungė:
2006.01.09 21:50 Iš Kaunas, LT
Pranešimų:
919
|
Pastebėjau, kad su varžtu tai pastoviai išsireguliuoja. Mano kibiriukas, į paskaitas kur važinėju, irgi su varžtu, tai susireguliuoji ir atrodo viskas , bet jau po kelių savaičių pasijaučia, kad tikrai šūds tas varžtas. Šiandien uždujinom mamos darbinį kibiriuką su EKO, tai bus matyti kas ten per velnias
Rašyta: 2006.02.28 23:02
|
|
_________________
Dabar tiek rašo apie rūkymo žalą, kad aš tvirtai nusprendžiau mesti skaityti. (kz) |
||
Perkelti |
Re: II kartos iranga (EKO) |
||
---|---|---|
Kas, aš plepys?
Prisijungė:
2006.01.10 17:38 Iš UK
Pranešimų:
1080
|
svaigstat.. jau 4 men ant varzto varau... ledas
Rašyta: 2006.03.01 1:36
|
|
_________________
Anything good in life is either illegal, immoral or fattening... |
||
Perkelti |
Re: II kartos iranga (EKO) |
||
---|---|---|
Svečias_
|
Citata:
O as siandien palikau dujint saviski. BRC iranga, balionas vietoj zapaskes 79 litru. Kainuos tai nu nx, ale po to gal lengviau kisenei bus? Kita vertus, ji jau siandien ant 4000 palengves
Rašyta: 2006.03.01 9:57
|
|
Perkelti |
Re: II kartos iranga (EKO) |
||
---|---|---|
Svečias_
|
ECO (II kartos) duju didziausias pliusas yra tas, kad pakeitus oro filtra, zvakes ir pan, nereikia vaziuoti pas dujininkus is naujo reguliuoti. Teoriskai sumazina sprogimu tikimybe.
Rašyta: 2006.03.01 13:09
|
|
Perkelti |
Re: II kartos iranga (EKO) |
||
---|---|---|
Klubo narys
Prisijungė:
2006.01.11 20:28 Iš Klaipėda, LT
Pranešimų:
2018
|
O jei IV kartos dujos ir ka tik pakeistos zvakes? Tai tipo reikia reguliuot isnaujo dujas?
Ir dar tada klausimelis.. Ilgiau pastovejus ir uzvedus masina ji dreba ir nelabai graziai dirba variklis.. kol po kokiu 2 minuciu viskas susitvarko. Cia jau variklyje bedos su cilindrais ar kaip? Prasau nenugasdinti..
Rašyta: 2006.03.01 13:16
|
|
_________________
Negirk dienos be vakaro, mergos be patalo! |
||
Perkelti |
Re: II kartos iranga (EKO) |
||
---|---|---|
Svečias_
|
Nu as lyginau I ir II kartos dujas. Su IV kartos jokiu problemu nebuna (jei viskas sudeta taip, kaip reikia).
Drebejimo problemos gali buti del: 1.Zvakiu (pageidautina naudoti Champion, platinines. Su sios firmos zvakemis Chrysler sutaria geriausiai). 2.Laidai 3.Liambda zondas 4.Benzino kokybe 5.Davikliai ir t.t. Geriausiai butu pasijungt kompa ir pasimatys visi negalavimai.
Rašyta: 2006.03.01 14:01
|
|
Perkelti |
Re: II kartos iranga (EKO) |
||
---|---|---|
Klubo narys
Prisijungė:
2006.01.09 21:04 Iš Kaunas,LT
Pranešimų:
2180
|
Citata:
Nieko reguliuoti nereikia nes 4k.duju kompas kopijuoja benzo kompo nurodymus,viskas savaime reguliuojasi pastoviai...
Rašyta: 2006.03.01 17:36
|
|
_________________
Chrysler T&C LXI 3.8/2002,T&C LMT 3.8/2002,Grand Voyager LE 3.3 91 |
||
Perkelti |
Re: II kartos iranga (EKO) |
||
---|---|---|
Kas, aš plepys?
Prisijungė:
2006.01.10 17:38 Iš UK
Pranešimų:
1080
|
Citata:
diagnostika nepasake kad kazkas jam turetu buti blogai.. o siaip tai giliai man ox ant motoriuko.. laikys dar 3metus tai tikrai.. o kad ir uzlinktu, tai pigiau nusipirkt (800-1000LTL) nei tvarkyt..
Rašyta: 2006.03.02 0:31
|
|
_________________
Anything good in life is either illegal, immoral or fattening... |
||
Perkelti |