Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Visus pranešimus (nePESHCIAS)
Re: Kuro sanaudos 2.5 TD; 2.5 - 2,8 CRD Nuo 1989 - ...... |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2010.04.07 10:45 Iš Vilnius
Pranešimų:
41
|
Citata:
as rasydamas kad ==, turiu omeny standartini vojaus webasto, be laikrodzio. o kas liecia su pilnu webasto, tai sanaudos zenkliai padideja. man buvo ziema nustojes veikti, veliau susitvarkiau - skirtumas sanaudose pasijuto, taciau tiksliai matavimu neatlikinejau. as ryte uzssistatydavau ir vakarui po darbu gryzimui - tai netrumpai kasdiena tas webasto ir padirbdavo. kita vertus - jo sanaudos apytiksliai aiskios, parasytos gamintoju. neatsimenu tiksliai, bet kazkur ~0.5ltr/valanda
Rašyta: 2011.04.07 10:44
|
|
Perkelti |
Re: Dyzeliniai varikliai |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2010.04.07 10:45 Iš Vilnius
Pranešimų:
41
|
gal kas gali paremti moraliskai, nes nuo vakar vakaro jau ne juokais supykau ant voyageriu gimines (dyzeliu).
2.5TD '99m. browsinau foruma, bet konkreciai atsakymu neradau - gal ir nera. esme ta, kad nei is sio nei is to pradejo trukcioti - panasiai kaip kad gautu oro kuro sistema. variklis visai uzgesti nesuspeja. tas pats ant laisvu, tas pats su pakeltom apsukom. filtra pakeiciau, prapuciau nuo atejimo i baka, isbandziau darba is bakelio uz filtro link variklio - tas pats. ar gali be nesandarumo kaltininkas buti pvz. kuro siurblys ar purkstukai. gi sitam 2.5TD ten viskas taip paprasta - arba eina, arba ne mano manymu dar nebuciau toks piktas, bet kad po 1500km nuo nusipirkimo keiciau hidrokompensatorius, bet be purkstuku issukimo, is kuro sistemos daugiau nieko nebuvo liesta, o dabar dar po keliu simtu km va kas. pasidalinkit patarimais arba bent jau moraliskai paremkit :-)
Rašyta: 2011.04.07 7:51
|
|
Perkelti |
Re: Kuro sanaudos 2.5 TD; 2.5 - 2,8 CRD Nuo 1989 - ...... |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2010.04.07 10:45 Iš Vilnius
Pranešimų:
41
|
Citata:
webasto kai temperatura pakyla nebeveikia, o kai salta - su juo nepalyginti greiciau variklis uzsyla - taip kad cia gaunasi == ir galvoju, kad jis vidurkio negali gadinti, o kad taupo sirdele - tai faktas.
Rašyta: 2011.04.06 14:04
|
|
Perkelti |
Re: Kuro sanaudos 2.5 TD; 2.5 CRD Nuo 1989 - ...... |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2010.04.07 10:45 Iš Vilnius
Pranešimų:
41
|
1. 2003, 2004
2. Grand Voyager 2,5 CRD 3. Mieste ~10-11 Ltr 4. Trasoje ~7-8 Ltr 1. 1999 2. Grand Voyager 2,5 TD 3. Mieste ~11-12 Ltr 4. Trasoje ~8-9 Ltr viskas labai priklauso nuo tarpines tarp pedalo ir vairo. cia mano duomenys. butu saunu sulaukti daug postu su duomenimis ir isvesti vidurki pagal modeli salia pridedant ir teorines gamintojo normas :-) o kas sekantiems kolegoms - jeigu jau nurasinejate kompo parodymus - tai taip pat pazymekite, nes as turiu patirties kaip jie rodo. visgi nieko nera tiksliau nei pilnas-pilnas bakas per daug kilometru. o kas matuoja nuvaziaves tik viena kita simta km - sekmes :-)
Rašyta: 2011.03.19 16:08
|
|
Perkelti |
Re: priekio iskelimas |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2010.04.07 10:45 Iš Vilnius
Pranešimų:
41
|
Citata:
215-70 R-16 arba 205-75 R-15 (dar auksciau nei minetos 16-ines, as tokias ziemines turejau)
Rašyta: 2011.03.11 21:08
|
|
Perkelti |
Re: 2,5 TD iššoko štanga |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2010.04.07 10:45 Iš Vilnius
Pranešimų:
41
|
Citata:
atrasyti galiu, tik kas domina konkreciai :-) nu siandien jau galvas nulups - tai jau greit ka nors pirminio ir gales pasakyti. viliuosi kad bus kompensatoriai arba arti ju, o ne sistemines bedos. kas del tepalu nesigincysiu, tik ka turi omeny sakydamas "tas kur kanalizoko vamzdziu tepimui nuo rudziu skitas"? as pries keleta metu turejau tokio modelio granda, pravaziavau ~100 tukstanciu per 3 metus ir visad pildavau pusiau sintetika 10W40 (tik nebeklausk pavadinimo, nes visada pas savus servise is backos prisileisdavau. keisdavau reguliariai kas 10-15. kas antra keitima pakeistavau ir greiciu dezej - irgi ta pati pildavau. su sita masina pravaziavau gal tik kokia 1500km, o pirkau is lenko-lietuvio, tepalai pakeisti buvo (arba filtra nepatingejo nuvalyt ir pameluot kad keite), tai net nezinau kokie ir yra/buvo.
Rašyta: 2011.03.07 14:51
|
|
Perkelti |
Re: variklis - issoko stanga |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2010.04.07 10:45 Iš Vilnius
Pranešimų:
41
|
Citata:
tai kad klaipeda ir kaunas turtingi tikraisiai specais, o vilnius - kazkaip pamirstas. jei pats remontuociausi - tai ir nuvaziuociau pas ju pasisneketi pasitarti. o ka dabar, kai nesu mates kas po sio variklio galvom (kokia konstrukcija ir pan.), telefonu gali pasneketi? tam kad pasneketi apie kazka - reikia nusimanyti, nes kitaip gautusi kurcio ir aklo kelione per kopas, o ne konstruktyvus pokalbis :-) reklama: galit paskambinti man bet kas - turiu daug ka papasakoti apie sistemines paslaugas valdant Lietuvos elektros energetikos sistemą :-)
Rašyta: 2011.03.05 21:40
|
|
Perkelti |
Re: variklis - issoko stanga |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2010.04.07 10:45 Iš Vilnius
Pranešimų:
41
|
Citata:
tai as ir sakau kad nepatinka ir taskas. pusdienis cia ne prie ko. kai reikia š pamalti - tai pilna ta daranciu, o kai reikia normalios info - slepynes. as per pirmas dvi dienas aplaksciau ir apkalbejau su kokiais 5 tokiais remontais uzsiimanciais. kiekvienas į savo varpinę varo. o man cia tik tereikejo dar keleto skirtingu nuomoniu - tik tiek... pasirinkau mažiau patyrusi konkreciai su siais motoriais, bet pazystama. ryt jau nuvilksiu remontui. nezinau kokia dauguma cia vairuotoju. jei as buciau tipiskas miestietis, tai nesukciau galvos - atiduodu i normalu servisa ir laukiu saskaitu apmokejimui. deja as viska gyvenime renkuosi pagal savo galimybes ir ieskau optimaliu kokybes/kainos variantu, o ne pirmo pasitaikiusio. galvu pats nenuiminesiu - neturiu tam irankiu, o tuo labiau garazas dar statomas. jei tureciau vieta ir irankius - manau 80proc. tikimybe, kad tvarkyciausi kiek galiu pats, pasitardamas su specais, ir nesvarbu kiek tai uzimtu laiko. nieko stebuklingo gyvenime nera, yra tik laiko ir kantrybes klausimas.
Rašyta: 2011.03.05 21:33
|
|
Perkelti |
Re: variklis - issoko stanga |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2010.04.07 10:45 Iš Vilnius
Pranešimų:
41
|
būtent dėl to man voyager.lt ir nepatinka (atvirkščiai nei pats voyager) - nesulauski atsakymo iš plačiosios visuomenės... tipo nei vienas nesusidūręs arba tingi kažką protingo patardamas iš savo varpinės kitam kolegai, pabaksnot kelis klavišus :-)
Rašyta: 2011.03.04 19:49
|
|
Perkelti |
Re: variklis - issoko stanga |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2010.04.07 10:45 Iš Vilnius
Pranešimų:
41
|
tema sena kaip pasaulis - perskaiciau visa, bet...
kalbesiu apie '99 2.5td 1. masina kaip ir rezervine, ne kiekviena diena vaziuoja. 2. pries pora dienu ryte sunkiai kuresi (ko aplamai nebudavo), bet uzsikure ir pradejo kalti. nespejus uzgesinti - praejo kalimas. 3. siandien laaabai sunkiai vertes varikliukas kol uzsikure, o paskui prasidejo kalvio darbas. 4. nuemiau dangteli, radau issokusia viena stanga. 5. nuemiau karamysla - ikrito gilyn issokusi stanga. 6. stanga zemiau per koki 1cm, neikitos, spaudziant ranka gilyn - spyrokliuoja. Klausimas: man dabar jau organizuotis remonta ne kieme savom rankom, t.y. ruostis galvu nukelimui ir kompensatoriu restauravimui ar keitimui? Gal yra, ka tureciua zinoti pries tai pradedant - gal dar kazka kazkaip pasibandyti? As nesu mates konstrukcijos kas ten apacioj, bet ar cia jau tikrai priezastis uzsikirtes kompensatorius, o negali ten kazkas daugiau suluzti nulusti, kad ta stanga ikrenta kur kas giliau ir karomyslas jos net is tolo nesieka prispaudimui?
Rašyta: 2011.03.02 19:35
|
|
Perkelti |
Re: Prikinės pakabos paaukštinimas |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2010.04.07 10:45 Iš Vilnius
Pranešimų:
41
|
ačiū už foto. reiks pasidaryti ir pačiam.
Rašyta: 2011.01.31 10:46
|
|
Perkelti |
Re: priekio iskelimas |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2010.04.07 10:45 Iš Vilnius
Pranešimų:
41
|
Citata:
215-70 R-16
Rašyta: 2011.01.31 10:36
|
|
Perkelti |
Re: grand voyager bakas 370 litru |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2010.04.07 10:45 Iš Vilnius
Pranešimų:
41
|
Citata:
galėtum pasakyti kad į senutėlį passatą supilti 240ltr nerealu, pats mačiau tai. ir ne kanistros salone, o pritaikyta kontrabandai daug maz protingai. zmogus nuo dzukijos su caravele po 420ltr parveza. bet cia manau, kazkada jis pats nebegris is BY... bet kaip padaryta - nemaciau.
Rašyta: 2010.11.19 12:31
|
|
Perkelti |
Re: IV voyger klimatronikas su Webasto |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2010.04.07 10:45 Iš Vilnius
Pranešimų:
41
|
Citata:
iki šiol buvau įsitikinęs, kad Z - bazinis modelis (dasildytojas). Z/C bazinis modelis su vandens pompa, o tai jau leidžia padaryti normalią autonomkę papildomai pridedant kai kuriuos trūkstamus elementus (laikrodis, telestartai ir pan.). instrukcijose tą rašo. nu bet ne apie tai. Barzdyla, ar gali suorganizuoti Telestarto (T80) pultelį? Pas mane pultelio trūksta. Ir nežinau ar jie pririšami prie konkretaus blokelio ar universalūs tam modeliui?
Rašyta: 2010.11.18 9:48
|
|
Perkelti |
Re: Del greiciu dezes |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2010.04.07 10:45 Iš Vilnius
Pranešimų:
41
|
teisingai kolegos sako - pradziai paieskok lengvesniu sprendimu. sinchronizatoriu bedos butu nuskambejusios problemos aprasyme siek tiek kitaip. o gal veda bandant jungt ir dar nedajungus?
Rašyta: 2010.11.15 20:48
|
|
Perkelti |
Re: IV voyger klimatronikas su Webasto |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2010.04.07 10:45 Iš Vilnius
Pranešimų:
41
|
Citata:
esminiu pakeitimu jungime nebus, tik tiksliai dabar nepasakysiu ar nebus problemu laike. laikrodziai buna su laiko islaikymu veikimo rezime. pas mane raudonas (t.y. 1h maksimaliai ir net nereguliuojamas). zali kitokie. nors manau realiai cia neturetu buti jokio skirtumo. o kuo valdyti - patogumo ir skonio reikalas. patogiau, man atrodo vienareiksmiskai laikrodziu.
Rašyta: 2010.11.15 20:37
|
|
Perkelti |
Re: IV voyger klimatronikas su Webasto |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2010.04.07 10:45 Iš Vilnius
Pranešimų:
41
|
Citata:
gal jau kur aukščiau ir išsakyta - bet labai trumpai. Kalbu apie modelį Webasto Thermo Top Z/C-D C reiskia turintis vandens pompą. Jei pas tave nėra - ji atskirai parsiduoda - tai atskirai pridedama detalė. D - reiškia dyzelinis pečius. Jei tu turi standartinį voyagerio pečių, tau dar kaip minimum reikia: 1. vandens pompos 2. laikrodžio Nebūtina bet geriau, kai yra duslintuvo bakelis. Kuro pompelė/membrana taip ar taip jau yra. Pajungimas: Yra dvi pagrindinės fiškės: 6 kontaktų (X1) ir 2 kontaktų (X2). 1. Paimi +12V ir paduodi i X2 1-ąjį kontaktą (per saugiklį). 2. Atvedi minusą ir paduodi i X2 2-ąjį kontaktą. Kuro dozatorius jau yra sukomutuotas nuo minuso su X1 6-uoju kontaktu. 3. Paimi +12V ir paduodi i X1 3-iąjį kontaktą (standartiniame chrysler webasto jis laisvas). Konkrečiai pas mane pajungta per webasto relę (K3), kurią taip pat iš chrysler išėmiau (ji nėra būtina, jei nenori paleisti ir salono ventiliatoriaus, ko aš specialiai ir nedariau). Išėjimą iš laikrodžio pajungi į X1 1-ąjį kontaktą. Permontuojant seną pečių - nepagailėk keliasdešimt litukų pakeisti gofras. Bent jau išmetimo kaip minimum. Dėl realaus saugumo, ne blefui. Viskas aiškiai parodyta mano ankstesnėje nuorodoje. RU ir su paveikslėliais.
Rašyta: 2010.11.15 16:07
|
|
Perkelti |
Re: IV voyger klimatronikas su Webasto |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2010.04.07 10:45 Iš Vilnius
Pranešimų:
41
|
Citata:
chryslerinis webasto puikiai nuo praeitos savaites dirba zmonos audi. jokiu problemu su ju paleidimu nera. Problema tik su vieta buvo ir siek tiek yra, nes keletu cm pazemejo prosvaiste. jei kas dar neturi: http://webasto.vlard.ru/shem/usttt.htm
Rašyta: 2010.11.15 9:30
|
|
Perkelti |
Re: Visa Lietuva, Stabdžių kaladėlių restauravimas |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2010.04.07 10:45 Iš Vilnius
Pranešimų:
41
|
jei prireikia restauracijos - gali savo garaže nesunkiai pats pasidaryti, kam dar kitam mokėti
Rašyta: 2010.10.12 18:18
|
|
Perkelti |
Re: Parktronikai |
||
---|---|---|
Bijau išsižioti...
Prisijungė:
2010.04.07 10:45 Iš Vilnius
Pranešimų:
41
|
nu nelabai klausimo gal supratau...
laidus nuo davikliu pratempi nuo buferio i salona netoli tos vietos kur atsarginio rato varztas (yra skyle, guma), po to pratempi iki dankrato skyrelio - ten blokelis, po to tempi iki displejaus i prieki palei krasta (po kilimu), o pats displejus priekyje prie lubu is kaires galinio veidrodzio puses - labai patogu ir paprasta. darbas uzima max. 30 min.
Rašyta: 2010.09.27 22:56
|
|
Perkelti |