Žiūrinėja šią giją:
1 Anoniminiai vartotojai
#361
Re: Pašalus putoja vairo stipr. skystis bakelyje (2,5 TD)
AERO_DD
Rašyta: 2009.11.02 22:12
Citata:
Gerai jeigu keitimas skyscio tau pades ir bus tada viskas tvarkoj+gal nereikejo pries 8men. keisti siurbliuka .... o gali buti dar vienas bayeris--gal tavo "naujas-devetas" siurblis kaltas? Gal yra tokia lyga pas Cherokee?
P.S.
ar ne bandei cia paieskoti,gal tau ten pades kas turi tokia auto
fausto rašė:
Praeitą žiemą buvo tokia pat bėda - "Hirdovistoj" žiemą Vilniuje pakeitė stiprintuvo siurblį (dėjo nenaują), pakeitė vieną kiaurą žarnelę. Po remonto atvažinėjau 8 mėnesius.
Kame šaknys?
Gerai jeigu keitimas skyscio tau pades ir bus tada viskas tvarkoj+gal nereikejo pries 8men. keisti siurbliuka .... o gali buti dar vienas bayeris--gal tavo "naujas-devetas" siurblis kaltas? Gal yra tokia lyga pas Cherokee?
P.S.
ar ne bandei cia paieskoti,gal tau ten pades kas turi tokia auto
#362
Re: Pašalus putoja vairo stipr. skystis bakelyje (2,5 TD)
fausto
Rašyta: 2009.11.03 9:28
su senu siurbliu irgi buvo tas pats. Kai pakeitė - problemos išsisprendė iki dabar.
Ar gali būti kokia nors Cherokee liga, jei ir Voyageriuose toks pats siurblys?
Ar gali būti kokia nors Cherokee liga, jei ir Voyageriuose toks pats siurblys?
#363
Re: Pašalus putoja vairo stipr. skystis bakelyje (2,5 TD)
AERO_DD
Rašyta: 2009.11.03 19:43
Citata:
Kad toks pats stovi--tai nieko dar nereiskia(pvz.vistiek kitokia masina--kitokia pakaba ir is cia kitoka apkrova i vairo sistema-- v.siurblis,vairo traukes ir t.t.) ....geriau tilesiu
"su senu siurbliu irgi buvo tas pats. Kai pakeitė - problemos išsisprendė iki dabar."--dar jus raset kad buvo pakeistas ne tik siurblis( devetas) , bet ir vienas zarnas! Ar zarnas buvo naujas? Koks gamintuojas(jeigu naujas)? Cia yra vienas is dvieju( bet cia mano nuomone ) arba siurblis arba zarnas(bet koks senas arba tas,kuris jus keiciat?!). Dabar salta ir zarnas kietesne padares ir eigu zarnas turi mikroskyle,jis duos ora i sistema--ir bus jums puta...kai sistema biske susila jis jau minkstesnis ir todel pro skyle oro ne gaus...Cia paprasta gidraulika siurblis+zarnai=visa sistema jeigu siurblis geras--liko tik zarnai ir ju sujungimai( bet jeigu bus kaltas sujungimas,tai turi buti puta visada ir netik kai saltas)....o del to kad bloga skystis--nemanau.....
P.S.
O del ligos...galiu pasakyti is gyvenimo(darbo) patities tas pats mazgas(agregato) idealiskas ne visur veiks idealiai! nuo daug ko priklauso!
fausto rašė:
Ar gali būti kokia nors Cherokee liga, jei ir Voyageriuose toks pats siurblys?
Kad toks pats stovi--tai nieko dar nereiskia(pvz.vistiek kitokia masina--kitokia pakaba ir is cia kitoka apkrova i vairo sistema-- v.siurblis,vairo traukes ir t.t.) ....geriau tilesiu
"su senu siurbliu irgi buvo tas pats. Kai pakeitė - problemos išsisprendė iki dabar."--dar jus raset kad buvo pakeistas ne tik siurblis( devetas) , bet ir vienas zarnas! Ar zarnas buvo naujas? Koks gamintuojas(jeigu naujas)? Cia yra vienas is dvieju( bet cia mano nuomone ) arba siurblis arba zarnas(bet koks senas arba tas,kuris jus keiciat?!). Dabar salta ir zarnas kietesne padares ir eigu zarnas turi mikroskyle,jis duos ora i sistema--ir bus jums puta...kai sistema biske susila jis jau minkstesnis ir todel pro skyle oro ne gaus...Cia paprasta gidraulika siurblis+zarnai=visa sistema jeigu siurblis geras--liko tik zarnai ir ju sujungimai( bet jeigu bus kaltas sujungimas,tai turi buti puta visada ir netik kai saltas)....o del to kad bloga skystis--nemanau.....
P.S.
O del ligos...galiu pasakyti is gyvenimo(darbo) patities tas pats mazgas(agregato) idealiskas ne visur veiks idealiai! nuo daug ko priklauso!
#364
Re: Pašalus putoja vairo stipr. skystis bakelyje (2,5 TD)
AERO_DD
Rašyta: 2009.11.03 19:53
Ir paaskutine---daviau jums linka kito klubo todel kad ten yra minivenai,lengvieji ir JEEPai---ir geros zmones kurie jeigu ne rasit info jums gali irgi padeti...
dabar pas jus yra visa info apie savo gedimo ir kaip matoma jus labai protingas. Tai liko tik ieskuoti.laimingai .
dabar pas jus yra visa info apie savo gedimo ir kaip matoma jus labai protingas. Tai liko tik ieskuoti.laimingai .
#365
Re: Vairo stiprintuvas ir naudojamas skystis
Danila04
Rašyta: 2009.11.23 20:15
Vairo st.skystis yra keiciamas kas 30000,40000 km.O jei putoja skystis,taip,kazkur traukia ora.Nes,atsalo oras ir greiciausiai traukia per priekini rieboksli.Jis nuo senaties sustinges,saltis dar labiau padejo.Skysciai tarpusavyje NESIPJAUNA.Nebent ipilsi neaisku ka.Geriausiai pilt sintetini Shell Donax TX.I sistepa pareina 1 ltr tepalo.
#366
Re: Vairo stiprintuvas ir naudojamas skystis
JuozasP
Rašyta: 2010.04.27 21:20
Po vairo kolonėlės remonto pradėjo trūkinėti šlangelės į radiatoriuką (Lenktas vamzdelis su aušinimo plokštelėm mašinos apačioj). Trūksta maždaug kas dvi savaitės rytais, tik užvedus variklį, esant šaltam tepalui. Tepalas Mopar ATF 4+, šlangelės naujos, iki 10atm., prapūsti mėginau kompresoriumi į abi puses, prasipučia. Kiek suprantu, ten gryžtamasis, ir didelio slėgio neturėtų būti? Mašina Dodge GC 2002, 3,8 l. Gal kas turit minčių?
#367
Re: Vairo stiprintuvas ir naudojamas skystis
babas
Rašyta: 2010.05.10 13:42
Sveiki... Kas esat patys keite vairo stiprintuvo skysti, gal galetumet smulkiau aprasyti kas ir kaip ir nuo ko pradeti...Aciu vonia Dodge Caravan 2001m
#368
Re: Vairo stiprintuvas ir naudojamas skystis
dogeris
Rašyta: 2010.05.10 18:34
Nepatingėk pasinaudoti paieška,ytariu tikrai apie tai buvo parašyta forumuose :-)
#369
Re: Vairo stiprintuvas ir naudojamas skystis
Dziugesiukas
Rašyta: 2010.05.10 21:01
maciau buvo tikrai sita tema diskutuota ir aprasytas keitimas. as tai paprasciausiai istraukciau is bakelio su svirkstu skysti ir pakeisciau nauju beje nezinau kaip pas Tave, bet manajam dodgui vairo stiprintuvo skystis yra tas pats kuris i greiciu deze pilasi- ATF+4. tikrasis vairo stiprintuvo skystis yra tirstesnis uz ATF+4, gali buti, kad jis negerai stiprintuvui.
#370
Vairo stiprintuvas
dariusheavy
Rašyta: 2010.05.19 11:43
Sveiki, Chrysler voyager 98m 2.5td, vairo stiprintuvas veikia ant salto pora min. o paskui neveikia. Hydromote ir kitur pasake kad neapsiims, nes siurbliai nesirestauroja.
Gal kas gali duoti kontaktus Vilniuje kur galyma ta voztuva pasikeist siurblyje? Ar butinai visa siurbli reik keist?
Gal kas gali duoti kontaktus Vilniuje kur galyma ta voztuva pasikeist siurblyje? Ar butinai visa siurbli reik keist?
#373
Re: Vairo stiprintuvas ir naudojamas skystis
Gran Martin
Rašyta: 2010.05.20 14:42
Citata:
tokiu būdu Tu pakeistum 25-30% viso skysčio, kurio yra apie 1 ltr
plius visos šiukšlės liktų sistemoj
realiai, tai palindus po mašina ir atjungus vieną iš vamzdelių ateinančių į mažiuką radiatoriuką, visas skystis išbėgtų.
na o užpylus naujo, dar laukia oro burbuliukų išvarymo iš sistemos procedūra. tam reikalui reikės pasukiot smagiai vairą.
Dziugesiukas rašė:
maciau buvo tikrai sita tema diskutuota ir aprasytas keitimas. as tai paprasciausiai istraukciau is bakelio su svirkstu skysti ir pakeisciau nauju beje nezinau kaip pas Tave, bet manajam dodgui vairo stiprintuvo skystis yra tas pats kuris i greiciu deze pilasi- ATF+4. tikrasis vairo stiprintuvo skystis yra tirstesnis uz ATF+4, gali buti, kad jis negerai stiprintuvui.
tokiu būdu Tu pakeistum 25-30% viso skysčio, kurio yra apie 1 ltr
plius visos šiukšlės liktų sistemoj
realiai, tai palindus po mašina ir atjungus vieną iš vamzdelių ateinančių į mažiuką radiatoriuką, visas skystis išbėgtų.
na o užpylus naujo, dar laukia oro burbuliukų išvarymo iš sistemos procedūra. tam reikalui reikės pasukiot smagiai vairą.
#374
Re: Vairo stiprintuvas ir naudojamas skystis
algelis
Rašyta: 2010.05.20 15:37
Na ir as db paklausiu!turiu beda,prakiuro kolonele,nusiemiau guma-surudyjes "stokas"!iskilo klausimas,ar siustis is USA restauruota uz 550lt,ar ieskot lietuvoj deveta?jei deveta tai nuo kelintu metu tinka,ar dar yra kokiu niuansu?
T&C 3.8 2001m
T&C 3.8 2001m
#375
Re: Vairo stiprintuvas ir naudojamas skystis
pasiutes
Rašyta: 2010.06.09 21:35
Sveiki,
Važničioju Dodge Caravan 3.3/98m. Iškilo problema su vairo stiprintuvu, neveikia ant žemų variklio apsukų užmynus „tapke“ veikia, gali vienu pirštu sukiot. Palindes po apačia pastebėjau, kad ir vairo kolonėlės galuose esančios guminės „gofros“ aprasojusios. Stiprintuvo skysčio bakelyje minimumas buvo, dapyliau, tačiau situacijos tai nepakeitė. Man važinėjant iki šiol, tai didelių problemų nesudrydavo, tačiau mamytės rankos silpnos... Taigi gerbiami „voyager‘istai“ kaip būtų galima pagerinti esamą situaciją per daug neišlaidaujant, gal kas bandėte remontuoti vairo kolonėlę pakeičiant salnikus? O dėl siurblio jeigu jis į pabaigą restoruojasi ar ieškot laužyne kito? Ir dar..., senyvas garažo kaimynas pasiūlė „baigiantis“ vairo stiprintuvo siurbliui pilti tirštesnį stiprintuvo skystį, ne va tai dar atitolina siurblio keitimą kuriam laikui...
Važničioju Dodge Caravan 3.3/98m. Iškilo problema su vairo stiprintuvu, neveikia ant žemų variklio apsukų užmynus „tapke“ veikia, gali vienu pirštu sukiot. Palindes po apačia pastebėjau, kad ir vairo kolonėlės galuose esančios guminės „gofros“ aprasojusios. Stiprintuvo skysčio bakelyje minimumas buvo, dapyliau, tačiau situacijos tai nepakeitė. Man važinėjant iki šiol, tai didelių problemų nesudrydavo, tačiau mamytės rankos silpnos... Taigi gerbiami „voyager‘istai“ kaip būtų galima pagerinti esamą situaciją per daug neišlaidaujant, gal kas bandėte remontuoti vairo kolonėlę pakeičiant salnikus? O dėl siurblio jeigu jis į pabaigą restoruojasi ar ieškot laužyne kito? Ir dar..., senyvas garažo kaimynas pasiūlė „baigiantis“ vairo stiprintuvo siurbliui pilti tirštesnį stiprintuvo skystį, ne va tai dar atitolina siurblio keitimą kuriam laikui...
#376
Re: Vairo stiprintuvas ir naudojamas skystis
efka
Rašyta: 2010.07.25 23:56
na skyscio steprui nepasirinksi kaip i motora,ten klampu variantu nera nebet piltum visokiu xado ir tt bet tai jau brangu
#377
Re: Vairo stiprintuvas ir naudojamas skystis
Dziugesiukas
Rašyta: 2010.07.26 20:53
Citata:
ot ir pasirinksi i stiprintuva pilasi ATF+4 tepalas, o kaip zinia, ATF+4 atitinka nemazai gamintoju gaminamu tepalu, tad pasirinkimo laisve yra Tiek Xado, tiek Krunoil, Valvoline ir kt
efka rašė:
na skyscio steprui nepasirinksi kaip i motora,ten klampu variantu nera nebet piltum visokiu xado ir tt bet tai jau brangu
ot ir pasirinksi i stiprintuva pilasi ATF+4 tepalas, o kaip zinia, ATF+4 atitinka nemazai gamintoju gaminamu tepalu, tad pasirinkimo laisve yra Tiek Xado, tiek Krunoil, Valvoline ir kt
#378
Re: Vairo stiprintuvas ir naudojamas skystis
MUNDIS
Rašyta: 2010.07.26 21:53
As tai i stiprintuva pilu greiciu dezes tepala,jokiu bedu neturiu jau trys metus.
#379
Re: Vairo stiprintuvas ir naudojamas skystis
driusa
Rašyta: 2010.08.01 15:32
Chebra gal kas žinot II ir III vairo stiprintuvo siurblys toks pats ar ne? Motoras nuo III iuko tiko tai siurblys ko gero irgi turėtų tikt?
#380
Re: Problemos su vairo kolonele
FALas
Rašyta: 2010.09.24 11:30
Citata:
Ka tas reiskia sistemos plovimas ?? FAIR'iu ?
Andriux001 rašė:
Citata:
Marčius rašė:
Citata:
Andriux001 rašė:
slystis 20LTL
tai va blyn Andriux00000001
tiek skystis ir kainuoja
ir telpa litras
nesuprantu kaip jie drysta sena tepala pilt.. nu bet nesvarbu.. siaip sistemos plovimas 120-130LTL
Ka tas reiskia sistemos plovimas ?? FAIR'iu ?