Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
#5161
Re: Dyzeliniai varikliai
Nord
Rašyta: 2010.01.06 0:24
Citata:
Gerai pasižiūrėjęs prie siurblio turi aptikti tokį daiktą (panašus į didelę apvalią bateriją) iš vieno galo prijungtas laidas o iš kito išeina troselis ,gal 7-10 cm ilgio ,kuris "nulenda" po tikruoju gazo trosu.Troselio galas pritvirtintas prie tokios ,iš šono siurblio sumontuotos traukės.Kai variklis šaltas ir aplinkos temperatūra žema,tas troselis turi patraukti šoninę traukę,tuo pačiu ir "paduoti" truputį gazo.
Įtariu,kad pas tave nesureguliuotas "padsosas".Iš tiesų tai mechaninis degimo suankstinimas.Jei jis veikia,šaltas motoras dirba truputį skardžiau ir apsukos didesnės.
Jei laidas prijugtas (prie tos dalies,panašios į bateriją) ir jame užkūrus variklį atsiranda įtampa,jei troselis gale turi fiksacinį varžtą,kurio pagalba pajudina ankstinimo traukę,galima užkaitinti variklį iki darbinės temperatūros ir tą troselį padaryti nei įtemtą nei laisvą.Normaliai esant karštam varikliui ankstinimo traukė turi būti neįveržta.
Jei trūksta kokių nors dalių,kas irgi įmanoma,tuomet galima imtis plano "b".
Galima traukutę patraukti pačiam.Prisitvirtinti vielos kokia 30 cm prie jos galo ir pamėginti patraukti.Nenustebk,ten labai stipri spyruoklė.Traukti reikia ta pačia krytimi kaip traukiojasi gazo trosas.Būna atvėjų,kai ankstinimo reikalai užsistovi ir procedūra su viela kaip tik į sveikatą.
Dirbant varikliui,patraukius traukutę turi jaustis duzelio kalenimo paaštrėjimas.Jei išgirdai-viskas gerai.Patikimai pririšus vielą,ryte prieš užkuriant ją užtempi ir kur nors laikinai pritvirtini.Čia tam atvėjui ,jei bus detalių nepakankamumas.
Sėkmės darbe.Manau ,kad bus klausimų...
Greičio daviklis ant dešinio pusašio,prie dėžės.Jei nepriaugęs turi išsiimti,remonto galimybės ribotos.
isdrs rašė:
na mates as ten viska jau ne karta siaip bet kaip kas tai mintinai vistiek neprisiminsiu o darba baigiu 6 valanda tai be sansu po darbo vel tamsu o darbo metu servisiuke sau pasikrapstyciau. zinau kad iki siurblio ateina troselis gazo laidu pora. jei nesunku paaiskink kas kaip ten turi veikti ir jei jau nesuprasiu ryt parasysiu kas nesigavo LABAI dekingas
Gerai pasižiūrėjęs prie siurblio turi aptikti tokį daiktą (panašus į didelę apvalią bateriją) iš vieno galo prijungtas laidas o iš kito išeina troselis ,gal 7-10 cm ilgio ,kuris "nulenda" po tikruoju gazo trosu.Troselio galas pritvirtintas prie tokios ,iš šono siurblio sumontuotos traukės.Kai variklis šaltas ir aplinkos temperatūra žema,tas troselis turi patraukti šoninę traukę,tuo pačiu ir "paduoti" truputį gazo.
Įtariu,kad pas tave nesureguliuotas "padsosas".Iš tiesų tai mechaninis degimo suankstinimas.Jei jis veikia,šaltas motoras dirba truputį skardžiau ir apsukos didesnės.
Jei laidas prijugtas (prie tos dalies,panašios į bateriją) ir jame užkūrus variklį atsiranda įtampa,jei troselis gale turi fiksacinį varžtą,kurio pagalba pajudina ankstinimo traukę,galima užkaitinti variklį iki darbinės temperatūros ir tą troselį padaryti nei įtemtą nei laisvą.Normaliai esant karštam varikliui ankstinimo traukė turi būti neįveržta.
Jei trūksta kokių nors dalių,kas irgi įmanoma,tuomet galima imtis plano "b".
Galima traukutę patraukti pačiam.Prisitvirtinti vielos kokia 30 cm prie jos galo ir pamėginti patraukti.Nenustebk,ten labai stipri spyruoklė.Traukti reikia ta pačia krytimi kaip traukiojasi gazo trosas.Būna atvėjų,kai ankstinimo reikalai užsistovi ir procedūra su viela kaip tik į sveikatą.
Dirbant varikliui,patraukius traukutę turi jaustis duzelio kalenimo paaštrėjimas.Jei išgirdai-viskas gerai.Patikimai pririšus vielą,ryte prieš užkuriant ją užtempi ir kur nors laikinai pritvirtini.Čia tam atvėjui ,jei bus detalių nepakankamumas.
Sėkmės darbe.Manau ,kad bus klausimų...
Greičio daviklis ant dešinio pusašio,prie dėžės.Jei nepriaugęs turi išsiimti,remonto galimybės ribotos.
#5162
Re: Dyzeliniai varikliai
iGOR
Rašyta: 2010.01.06 2:14
ar 4kartos voyageriai buvo is karto su crd dyzeliniu varikliu ar dar buvo tarpiniai modeliai su senesniais varikliais?!
#5164
Re: Variklio tepalai
vejas666
Rašyta: 2010.01.06 8:28
as kai paklausiau parduotuvej kokius rekomenduoja gamintojas,tai man pasake paziureje i kataloga,kad pusiau sintetini 10w40 tiek i paprasta dizeli,tiek i CRD,tai as ir supyliau toki i visus.ar nieko jusu manimu???
#5165
Re: Variklio tepalai
albertas
Rašyta: 2010.01.06 8:44
http://lubricants.petro-canada.ca/res ... iproduct=1022&language=en
As naudoju situos kaina apie 100lt uz 4 ltr. Kadangi man labai gerai pasiteisino visi pramoniniai tepalai sitos kompanijos, tai nusprendziau ir varikliui supilt. Kol kas patenkintas.
As naudoju situos kaina apie 100lt uz 4 ltr. Kadangi man labai gerai pasiteisino visi pramoniniai tepalai sitos kompanijos, tai nusprendziau ir varikliui supilt. Kol kas patenkintas.
#5166
Re: Dyzeliniai varikliai
isdrs
Rašyta: 2010.01.06 11:17
na va apziurejau ir neateina ytampa iki to reguliatoriaus ir tiesiai pliusa pajungiau bet nieko nereaguoja...vadinasi bus parejes? remontuot ymanoma ar ieskoti naujo?
o del to daviklio greicio tai padariau foto vakare gryzes ykelsiu foto pasakytsi gal ar apie ta galvoju (dvieju kontaktu? )
o del to daviklio greicio tai padariau foto vakare gryzes ykelsiu foto pasakytsi gal ar apie ta galvoju (dvieju kontaktu? )
#5167
Re: Variklio tepalai
Vinis
Rašyta: 2010.01.06 16:09
Turiu 3 vana 3.3l. automata. nupirkes keiciau tepalus servize tipo atreguliavo su kompu viskas ok! Bet nepilnai po metu vazinejimo atsirado varyklyje pasaliniu garsu, tai servize paaiskino kad tipo nesukelia tepalu . Susipiliau xado tepalus tiek varikli tiek i greiciu deze . tai dingo varyklyje pasaliniai garsai o ir greiciu deze pradejo graziau dirbt. Tepalai brangus bet verti demesio!!! Pagailesi ant tepalu susimokesi dvigubai. PS. Radai pinigu masinai ieskok ir jos eksplotacijai!!!!
#5168
Re: Variklio tepalai
driusa
Rašyta: 2010.01.06 16:50
Citata:
Vini parašyk kiek km pravažiavai su Xado tepalais dėžeje, nes čia anksčiau buvo kilus diskusija ar gerai Xado į aut. dėžę ar ne.Ir kiek aplamai km. buvo nubėges auto kai supylei Xado?
Vinis rašė:
Turiu 3 vana 3.3l. automata. nupirkes keiciau tepalus servize tipo atreguliavo su kompu viskas ok! Bet nepilnai po metu vazinejimo atsirado varyklyje pasaliniu garsu, tai servize paaiskino kad tipo nesukelia tepalu . Susipiliau xado tepalus tiek varikli tiek i greiciu deze . tai dingo varyklyje pasaliniai garsai o ir greiciu deze pradejo graziau dirbt. Tepalai brangus bet verti demesio!!! Pagailesi ant tepalu susimokesi dvigubai. PS. Radai pinigu masinai ieskok ir jos eksplotacijai!!!!
Vini parašyk kiek km pravažiavai su Xado tepalais dėžeje, nes čia anksčiau buvo kilus diskusija ar gerai Xado į aut. dėžę ar ne.Ir kiek aplamai km. buvo nubėges auto kai supylei Xado?
#5169
Re: Dyzeliniai varikliai
Elyga333
Rašyta: 2010.01.06 21:20
sveiki hebrike turiu 1998 metu 2.5td problemos kaskas su elektra uzeina neberodo spidometras apsuku neberodo ir temperaturos uzeina neberodo po kiek laiko atsigauna paskui vel uzeina kas gali but gal kam panasiai yra nutike,dekui
#5170
Re: Degimo reguliavimas
afganas
Rašyta: 2010.01.06 21:20
Matai mano sake cryslerio degimas reguliuojasi tik pilnai su kompu, ten jau nieko nepasizymesi. O del to statinio uzdegimo kampo tai gal ir gera mintis reiks kuz kur ieskoti kur nuvaryti.
#5171
Re: Dyzeliniai varikliai
Dziugesiukas
Rašyta: 2010.01.06 21:30
Citata:
kai visko neberodo trinktelk per virsu ir vel rodys man taip buna matyt fiske nekontaktuoja, reiktu pravalyti isemus spidometra.
Elyga333 rašė:
sveiki hebrike turiu 1998 metu 2.5td problemos kaskas su elektra uzeina neberodo spidometras apsuku neberodo ir temperaturos uzeina neberodo po kiek laiko atsigauna paskui vel uzeina kas gali but gal kam panasiai yra nutike,dekui
kai visko neberodo trinktelk per virsu ir vel rodys man taip buna matyt fiske nekontaktuoja, reiktu pravalyti isemus spidometra.
#5172
Re: Dyzeliniai varikliai
intar
Rašyta: 2010.01.06 21:31
Citata:
Man buvo. Pas Bosa skydeli perlitavo, dabar gerai viskas.
Elyga333 rašė:
sveiki hebrike turiu 1998 metu 2.5td problemos kaskas su elektra uzeina neberodo spidometras apsuku neberodo ir temperaturos uzeina neberodo po kiek laiko atsigauna paskui vel uzeina kas gali but gal kam panasiai yra nutike,dekui
Man buvo. Pas Bosa skydeli perlitavo, dabar gerai viskas.
#5173
Re: Dyzeliniai varikliai
Nord
Rašyta: 2010.01.06 23:05
Citata:
Neskubink berti.Ten elektra atsiranda tik po kurio laiko užvedus.Kitas dalykas tai ne elektromagnetas ,kad žaibiškai pritrauktų.Ten viduje kaista tipo vaškas,kuris lėtai stumia kaištį.Taip nugalima spyruoklė ir degimas palaipsniui vėlyvėja.Aš gi aprašiau metodą su viela.Ar bandei?Jei nebandei-padaryk kaip esu aprašęs.Tuomet bus tikrai aišku ar nesikuria dėl "podsoso"...
isdrs rašė:
na va apziurejau ir neateina ytampa iki to reguliatoriaus ir tiesiai pliusa pajungiau bet nieko nereaguoja...vadinasi bus parejes? remontuot ymanoma ar ieskoti naujo?
o del to daviklio greicio tai padariau foto vakare gryzes ykelsiu foto pasakytsi gal ar apie ta galvoju (dvieju kontaktu? )
Neskubink berti.Ten elektra atsiranda tik po kurio laiko užvedus.Kitas dalykas tai ne elektromagnetas ,kad žaibiškai pritrauktų.Ten viduje kaista tipo vaškas,kuris lėtai stumia kaištį.Taip nugalima spyruoklė ir degimas palaipsniui vėlyvėja.Aš gi aprašiau metodą su viela.Ar bandei?Jei nebandei-padaryk kaip esu aprašęs.Tuomet bus tikrai aišku ar nesikuria dėl "podsoso"...
#5174
Re: Dyzeliniai varikliai
intar
Rašyta: 2010.01.07 17:29
Gavau dovanu (kysi) 3 tiubikus to Xado gelio dyz. varikliams. Verta bandyt supylt?????
Gal kas jau pylet? Ar vel man eksperimentas ispuole?
Gal kas jau pylet? Ar vel man eksperimentas ispuole?
#5175
Re: Dyzeliniai varikliai
Dziugesiukas
Rašyta: 2010.01.07 19:43
Citata:
isbandziau jau pries kelis menesius jei uz dyka pilkis, blogiau nebus, bet butu idomiau jei galetum pamatuoti kompresija pries ir po supylimo. as tokios galimybes neturejau.
intar rašė:
Gavau dovanu (kysi) 3 tiubikus to Xado gelio dyz. varikliams. Verta bandyt supylt?????
Gal kas jau pylet? Ar vel man eksperimentas ispuole?
isbandziau jau pries kelis menesius jei uz dyka pilkis, blogiau nebus, bet butu idomiau jei galetum pamatuoti kompresija pries ir po supylimo. as tokios galimybes neturejau.
#5176
Re: Dyzeliniai varikliai
andrius 73
Rašyta: 2010.01.07 20:21
Citata:
na cia tai naujiena, su dyzeliais jau gal 15 metu vazineju ir pirma kart girdziu kad siaip sau kas kelios desimtys tukst km keist kaitinimo zvakes, va jei jos made in china ir nelaiko tai kas kita, turejau BMW tai per 10 metu (nuvaziavau tikrai ne maziau 250000 km) tik dvi nudegusias pakeiciau ir jokiu problemu, o siaip keitinet? koks tikslas?, nebent parama servisam ar autodaliu parduotuvem, o vokieciam ir visiem kitiem intervalus nurodo nes jie dundukai isvis nezino kaip kapotas atsidaro, tad kad maza kas kada nenutiktu....
BOSAS rašė:
Citata:
andrius 73 rašė:
Jei normalios veikiancios zvakes ju kad ir 5 metus gali nekeist, as savajam tik nupirkes pries kokius 3m pakeiciau nes buvo visos mirusios ir kol kas jokiu problemu
Jei nenori tureti bedu jas reikia keisti. intervalo dar neziurejau bet bus tik kelios desimtys tukstanciu km.
O jei vaziuosi 5 metus gerai jei viskas seksis gerai. Bet kaip vokietis kely bedu neturi delto kad keicia dalis tada kada rekomenduojama apsidraudziant nuo tolesnio kazkada busimo gedimo.
Taigi lietuvoje tai kainuoja daug ir per mazai uzdirba zmones, bet kas uzdirba ir gali leisti netureti bedu tai zvakes reikia keisti.
na cia tai naujiena, su dyzeliais jau gal 15 metu vazineju ir pirma kart girdziu kad siaip sau kas kelios desimtys tukst km keist kaitinimo zvakes, va jei jos made in china ir nelaiko tai kas kita, turejau BMW tai per 10 metu (nuvaziavau tikrai ne maziau 250000 km) tik dvi nudegusias pakeiciau ir jokiu problemu, o siaip keitinet? koks tikslas?, nebent parama servisam ar autodaliu parduotuvem, o vokieciam ir visiem kitiem intervalus nurodo nes jie dundukai isvis nezino kaip kapotas atsidaro, tad kad maza kas kada nenutiktu....
#5177
Re: Dyzeliniai varikliai
BOSAS
Rašyta: 2010.01.07 21:34
Citata:
pilk as jau daug tokiu pripyles.
Stebuklo nelauk bet naudos siek tiek bus
intar rašė:
Gavau dovanu (kysi) 3 tiubikus to Xado gelio dyz. varikliams. Verta bandyt supylt?????
Gal kas jau pylet? Ar vel man eksperimentas ispuole?
pilk as jau daug tokiu pripyles.
Stebuklo nelauk bet naudos siek tiek bus
#5178
Re: Dyzeliniai varikliai
BOSAS
Rašyta: 2010.01.07 22:20
Nu kokia naujiena skaityk gamintoju rekomendacijas.
Jei vazinetum vokieciu bamuose ir noretum visad pasitiketi masinai tai keistu ne tik zvakes.
Daug daliu yra keiciamos tada kada jos dar geros ir nelaukiama iki pilno ju sugedimo.
Pakaitinimo zvakes ne naujiena turi isbandyta ir nustatyta darbo valandu skaiciu ir einant siam skaiciuai i pabaiga zvake yra keiciama nors ji puikiai dar dirba.
PVZ su padangom is kitu saliu priveza geru padangu kuriu likutis api 70 %. Cia jas deda ir zvengia koki ten durniai meto geras padangas. Taciau kai pasigilini tai durniai ne ten o durniai cia kurie jas perka. Cia nieko nenoriu izeisti.
Nauju padangu ir karbas elastingesnis ir guma minkstesne ir daugelije pasitaikanciu situaciju keli naujos padangos apsaugo labiau nei tos nudilusios iki 70 %.
Tai cia buvo toks grubus ukiskas pavyzdukas, kodel reikia keisti zvakes.
Is uzsieenio nupirkta masina daug dazniau yra tvarkinga nei is lietuvio. Cia faktas.
Paklausk saves kodel?
Jei vazinetum vokieciu bamuose ir noretum visad pasitiketi masinai tai keistu ne tik zvakes.
Daug daliu yra keiciamos tada kada jos dar geros ir nelaukiama iki pilno ju sugedimo.
Pakaitinimo zvakes ne naujiena turi isbandyta ir nustatyta darbo valandu skaiciu ir einant siam skaiciuai i pabaiga zvake yra keiciama nors ji puikiai dar dirba.
PVZ su padangom is kitu saliu priveza geru padangu kuriu likutis api 70 %. Cia jas deda ir zvengia koki ten durniai meto geras padangas. Taciau kai pasigilini tai durniai ne ten o durniai cia kurie jas perka. Cia nieko nenoriu izeisti.
Nauju padangu ir karbas elastingesnis ir guma minkstesne ir daugelije pasitaikanciu situaciju keli naujos padangos apsaugo labiau nei tos nudilusios iki 70 %.
Tai cia buvo toks grubus ukiskas pavyzdukas, kodel reikia keisti zvakes.
Is uzsieenio nupirkta masina daug dazniau yra tvarkinga nei is lietuvio. Cia faktas.
Paklausk saves kodel?
#5179
Re: Dyzeliniai varikliai
vejas666
Rašyta: 2010.01.07 22:25
Citata:
keisti tai keisti ,bet kokios bedos bus nepakeitus geru i geras pasakyk.tada davai visas masinas turekim lig tol kol galioja garantinis tai tada tikrai bedu neturesim
vejas666 rašė:
Citata:
andrius 73 rašė:
Citata:
BOSAS rašė:
Citata:
andrius 73 rašė:
Jei normalios veikiancios zvakes ju kad ir 5 metus gali nekeist, as savajam tik nupirkes pries kokius 3m pakeiciau nes buvo visos mirusios ir kol kas jokiu problemu
Jei nenori tureti bedu jas reikia keisti. intervalo dar neziurejau bet bus tik kelios desimtys tukstanciu km.
O jei vaziuosi 5 metus gerai jei viskas seksis gerai. Bet kaip vokietis kely bedu neturi delto kad keicia dalis tada kada rekomenduojama apsidraudziant nuo tolesnio kazkada busimo gedimo.
nezinau kaip kas ,bet as keiciu irgi TIK tada kai jos neveikia,kitaip nematau ir as tikslo keisti
Taigi lietuvoje tai kainuoja daug ir per mazai uzdirba zmones, bet kas uzdirba ir gali leisti netureti bedu tai zvakes reikia keisti.
na cia tai naujiena, su dyzeliais jau gal 15 metu vazineju ir pirma kart girdziu kad siaip sau kas kelios desimtys tukst km keist kaitinimo zvakes, va jei jos made in china ir nelaiko tai kas kita, turejau BMW tai per 10 metu (nuvaziavau tikrai ne maziau 250000 km) tik dvi nudegusias pakeiciau ir jokiu problemu, o siaip keitinet? koks tikslas?, nebent parama servisam ar autodaliu parduotuvem, o vokieciam ir visiem kitiem intervalus nurodo nes jie dundukai isvis nezino kaip kapotas atsidaro, tad kad maza kas kada nenutiktu....
keisti tai keisti ,bet kokios bedos bus nepakeitus geru i geras pasakyk.tada davai visas masinas turekim lig tol kol galioja garantinis tai tada tikrai bedu neturesim
#5180
Re: Dyzeliniai varikliai
BOSAS
Rašyta: 2010.01.07 22:32
Nu gi nevaikas esi ir manau supranti apie ka rasau.
Cia zmones kalba apie patikimuma ir bedu neturejima kelyje. Jei tu manai kitaip tai ir daryk kitaip. Gali net ir tepalu nekeist gal masina i ta tarpa parduosi.
Jei gyveni lietuvoi ir tavo kelione didziausia kurie siekia kokius 4 kkm yra viena ar du kart metuose o dazniausiai vaziuoji 3 - 10 km tai pats supranti gali nieko nekeist kai sugesi partems koks pazystamas ir tada pakeisi.
Bet tos masinos vaziuoja ne tik Lt ir kitose salyse atstumai ne 10 km ir nuvaziuoti reikia laiku.
Tai tie ir keicia taip kad nuvaziuotu ir pazystamo ieskoti netektu.
Cia zmones kalba apie patikimuma ir bedu neturejima kelyje. Jei tu manai kitaip tai ir daryk kitaip. Gali net ir tepalu nekeist gal masina i ta tarpa parduosi.
Jei gyveni lietuvoi ir tavo kelione didziausia kurie siekia kokius 4 kkm yra viena ar du kart metuose o dazniausiai vaziuoji 3 - 10 km tai pats supranti gali nieko nekeist kai sugesi partems koks pazystamas ir tada pakeisi.
Bet tos masinos vaziuoja ne tik Lt ir kitose salyse atstumai ne 10 km ir nuvaziuoti reikia laiku.
Tai tie ir keicia taip kad nuvaziuotu ir pazystamo ieskoti netektu.