logo
logo
logo
Labas, ! Atsijungti

Kviečiame registruotis naujoje svetainėje: www.voyager.lt...

  
 Karštasis meniu
 Prisijungimas
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Užmiršai slaptažodį?

Registruokis dabar!
 Pagrindinis meniu
 Lankomumas

Rekomenduokit mus!
 Partneriai
Visi partneriai

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218

Strict Standards: Non-static method XoopsErrorHandler::getInstance() should not be called statically in /home/voyager/domains/old.voyager.lt/public_html/class/errorhandler.php on line 218
   Visus pranešimus (ginasas)


(1) 2 3 4 »


mistika su stabdziais
Atradau klaviatūrą!
Prisijungė:
2009.02.17 21:26
Silale
Pranešimų: 80
Atsijunges
Variau technikine ir paaiskejo, kad gale is vienos puses labai silpnai stabdo tiek rankinis tiek paprasti stabdziai. Nuvariau i viena firmele, kuri turi stenda stabdziu tikrinimui, tai jie islaike kelias dienas masina ir finale sako nieko nepadarom, sako pakeitem ir kaladeles ir abu cilindriukus pakeitem, tai rankinis sako idealiai dabar stabdo abu ratai vienodai, o paprasti stabdziai tiek silpnai stabdo , kad net volo testavimo nesustabdo. Tai masina man laikinai atidave, stabdant jauciu kad silpnai stabdo. Uzsake atseit didesnio diamtro cilindriukus, jie isitikine, kad jie pades. ka manote? Gal problema visai ne ten? Kolkas nieko nemokejau, itariu sumokesiu daug, o problema gal buvo visai ne ten ka jie tvarko.

Rašyta: 2011.04.13 18:46
Perkelti pranešimą į kitas programas Perkelti


Re: ismetimo kolektorius?
Atradau klaviatūrą!
Prisijungė:
2009.02.17 21:26
Silale
Pranešimų: 80
Atsijunges
Citata:

Marčius rašė:
Citata:

ginasas rašė:
Mano auto dirba kiek garsokai variklis ir masinoje ijungus sildyma jauciasi toks kaip smalkiu kvapas ar kazkas panasaus, nes turiu net langa prasidaryti, nes truksta man oro. Tai kas cia galetu buti? gal trukes ismetimo kolektorius? Gal kas zino ar jis brangus ir ar sunkiai keiciasi? O gal kartais tik kokia tarpine reiktu keisti, ar salono filtra koki?

sprendziau as ta problema
reikia keisti kolektoriu
del prastos oro cirkuliacijos toj vietoj jis issikraipo.
verta moket geram meistrui daugiau, nes man garaze keisdami nulauze lembda zonda.
tarp kitko gamykliskai ten tarpines nereikia


siaip tai nezinau ar pas mane yra ta tarpine. o tai jau keiciant deti ta tarpine ar nereikia? ir lemda zonda gal butina issukti pries keiciant tada ?

Rašyta: 2010.08.31 21:56
Perkelti pranešimą į kitas programas Perkelti


Re: ismetimo kolektorius?
Atradau klaviatūrą!
Prisijungė:
2009.02.17 21:26
Silale
Pranešimų: 80
Atsijunges
o kaip paziureti ar jis kaltas? galvojau, kad tik nuemus matosi. kiek kazin kainuoja nuemimas/uzdejimas jo? gal pats nuiminejai?

Rašyta: 2010.08.31 16:43
Perkelti pranešimą į kitas programas Perkelti


Re: nera kibirksties
Atradau klaviatūrą!
Prisijungė:
2009.02.17 21:26
Silale
Pranešimų: 80
Atsijunges
Citata:

Plymouth V6 rašė:
EEPROM nieko nepasako, kas i ji ikista? Koks markiravimas?


nu tiksliai nepasakysiu kas ant jo parasyta, bet atsimenu kurioje kompo vietoje jis yra, turiu ir foto kazkur kompe. kiek atsimenu 8 koju smd korpusas lyg.

Rašyta: 2010.08.30 16:59
Perkelti pranešimą į kitas programas Perkelti


Re: nera kibirksties
Atradau klaviatūrą!
Prisijungė:
2009.02.17 21:26
Silale
Pranešimų: 80
Atsijunges
Citata:

donciusss rašė:
zodziu,jau trecia sav auto tampau po meistrus,issiaiskinau kad kompas kaltas,ylitavo man ta IRF540 tranza uzsikure ant visu cilindru bet vaziuoti vis tiek neymanoma...nupirkau kita kompa ydejus isgirdau grazu 4cilindru garsa,ir vsio,uzgeso...tai pakartojau kelis kartus rezultatas zero...zodziu is to kur pirkau kompa pasake kad jy reikia priristi,kaune uz ta malonuma paprase 300lt. mano meistriukas jau savaite snypscia,nerodo jam nei mano kompas nei tas kur nupirkau kad butu imobilaizeris...tai kame saknys kodel gesina.........


Tau pakaktu perlituoti viena mikroschemike is senojo kompo i naujaji EEPROMA. Arba gali tuos tranzus sukeisti. Del eepromo tai isbandytas reikalas, nes pas viena pazistama taip buvo ir gavosi.

Rašyta: 2010.08.29 23:48
Perkelti pranešimą į kitas programas Perkelti


ismetimo kolektorius?
Atradau klaviatūrą!
Prisijungė:
2009.02.17 21:26
Silale
Pranešimų: 80
Atsijunges
Mano auto dirba kiek garsokai variklis ir masinoje ijungus sildyma jauciasi toks kaip smalkiu kvapas ar kazkas panasaus, nes turiu net langa prasidaryti, nes truksta man oro. Tai kas cia galetu buti? gal trukes ismetimo kolektorius? Gal kas zino ar jis brangus ir ar sunkiai keiciasi? O gal kartais tik kokia tarpine reiktu keisti, ar salono filtra koki?

Rašyta: 2010.08.29 23:37
Perkelti pranešimą į kitas programas Perkelti


Re: Trukcioja ant benzo ir saudo
Atradau klaviatūrą!
Prisijungė:
2009.02.17 21:26
Silale
Pranešimų: 80
Atsijunges
siame forume skaiciau, kad laidai tinka nuo kazkurio opelio, kainuoja 40lt. bet idomu kiek mokejai? man irgi laikas butu keisti.

Rašyta: 2010.05.25 16:36
Perkelti pranešimą į kitas programas Perkelti


Re: Salono ventiliatorius
Atradau klaviatūrą!
Prisijungė:
2009.02.17 21:26
Silale
Pranešimų: 80
Atsijunges
yra tema apie tai, tavo atveju bus perdeges tranzas ten po bardacioku dezuteje.

Rašyta: 2010.03.08 22:52
Perkelti pranešimą į kitas programas Perkelti


Re: Apiputimo ventiliatorius veikia pastoviai
Atradau klaviatūrą!
Prisijungė:
2009.02.17 21:26
Silale
Pranešimų: 80
Atsijunges
Ant ketvirtuko nustojo visai suktis ventiliatorius, tranzas geras (bent jau netrumpina) . Tiesiogiai i varikli padavus 12v sukasi. Idomu kokiu metodu per ta viena laida paduoda info tai dezikei kokiu greiciu suktis?

Rašyta: 2010.02.05 12:23
Perkelti pranešimą į kitas programas Perkelti


Re: Uzsiveda ir uzgesta
Atradau klaviatūrą!
Prisijungė:
2009.02.17 21:26
Silale
Pranešimų: 80
Atsijunges
Oro cirkuliacijos lempite kogerio mirksi, nes reikia sukalibruoti, buvo rasyta apie tai forume, man irgi taip buvo, tik mano benzas. Kokiu budu tau atjunge imo? pas mane irgi kartais nesuveikia jis ir uzvedus po keliu sekundziu uzgesta masina. Ar tau perprogramavo kompe mikruske? Ir kiek uz tai sumokejai?

Rašyta: 2010.02.05 12:07
Perkelti pranešimą į kitas programas Perkelti


Re: aukstos itampos laidai
Atradau klaviatūrą!
Prisijungė:
2009.02.17 21:26
Silale
Pranešimų: 80
Atsijunges
laivos eigos reguliatoriu jau vasara ardziau, itariau kad jis blogas, nes uzvedus trumpam uzsigazuoja iki 2000 apsuku, valiau bet nepadejo. Bet cia kaip minejau purtosi ( nedirba kazkuris cilindras matyt).

Rašyta: 2009.12.13 10:08
Perkelti pranešimą į kitas programas Perkelti


aukstos itampos laidai
Atradau klaviatūrą!
Prisijungė:
2009.02.17 21:26
Silale
Pranešimų: 80
Atsijunges
siektiek pradejo purtytis mano auto ant laisvu uzvedus. kai pagazuoji, ant aukstesniu apsuku to nelieka. itariu, kad gali buti kalti aukstos itampos laidai arba zvakes, nors zvakes keiciau pries koki pusmeti ir pravaziavau tik kokius 5000km. ar galima kaipnors patikrinti aukstos itampos laidus? nakti atidariau kapota uzvedes, nesimato kad zaibuotu beje kazkur cia forume skaiciau , kad tinka laidai nuo kazkokio opelio, kurie kainuoja tik ~40lt. gal kas zino nuo kokio?

Rašyta: 2009.12.12 19:29
Perkelti pranešimą į kitas programas Perkelti


Re: nera kibirksties
Atradau klaviatūrą!
Prisijungė:
2009.02.17 21:26
Silale
Pranešimų: 80
Atsijunges
nu tu ir ikinkei cia mane atsakineti, jeigu uzkursi ta masina, man deze alaus atvesi
babina nemanau kad galejo perdegti blogai pajungus. niekaip nesuprantu iskur ten minusas net fyske nuo kompo atjungus, pabandyk atsekti ta laida, negi ten jis prie korpuso masinos prijungtas? jeigu atjungi babina ir atjungi kompa, tai minusas negali ant to laido likti. gal ten pas tave kas nors perdare ka nestandartiskai.
tai kaip supratau tau dabar net starteris jau nebesuka? starteri lengva patikrinti. islupk starterio rele (saugikliu dezeje vadinasi ji Engine starter motor relay) ir patrumpink 30 su 87 kontaktus. kurie kontaktai jie yra, paziurek pagal rele, ant reles sunumeruota ten. sutrumpinus tuos laidus turi suktis starteris. jeigu neisusuks, tada duosiu tolimesnisu nurodymus

Rašyta: 2009.07.20 18:43
Perkelti pranešimą į kitas programas Perkelti


Re: Galiniai langai (orlaidžiai)
Atradau klaviatūrą!
Prisijungė:
2009.02.17 21:26
Silale
Pranešimų: 80
Atsijunges
Citata:

Tevelis rašė:
dazniau darinek ir prasivaikscios


tai kad istikruju tai tik viena karta pavyko atidaryti man, o bandziau milijona kartu, neatsidaro.

Rašyta: 2009.07.19 16:02
Perkelti pranešimą į kitas programas Perkelti


Re: nera kibirksties
Atradau klaviatūrą!
Prisijungė:
2009.02.17 21:26
Silale
Pranešimų: 80
Atsijunges
tai jau dabar visai kitaip surasei negu ana karta ana karta sakei, kad vienas laidas rode 003, nu tipo trumpina. pagal dabartinius matavimus tavo kaip ir viskas ok su kompu. tik kadangi fyske kitokia tai turbut reiktu laidus sukeisti tau vietomis.
jeigu babina su tokia fyske kaip mano paveiksliuke, tai tada ten kur pas tave krastinis 12V (pilkas laidas) ta laida turi jungti prie naujosios babinos vidurinio kontakto. o del kitu likusiu dvieju laidu tai jau reiktu bandyti, jeigu neina sukeisti juos vietomis, nes jeigu blogai pajungsi juos nelaiku kibirksti duos, bet kaitaliodamas situos du laidus nieko nesugadinsi.
tai tu kaip dabar prijungei ta savo fyske prie tos naujos babinos? ar taip ir jungei kaip rasau?
kai testerio laida matuojant dedi prie akumo svarbu ar prie minuso ar prie pliuso dedi, dek prie minuso.

Rašyta: 2009.07.19 15:58
Perkelti pranešimą į kitas programas Perkelti


Re: Galiniai langai (orlaidžiai)
Atradau klaviatūrą!
Prisijungė:
2009.02.17 21:26
Silale
Pranešimų: 80
Atsijunges
pasirodo pas mane tie varikliukai kalti. kartais suveikia, bet labai retai, su elektra patikrinau viskas ateina ok. gal galima ten su kokiu wd papurksti tuos varikliukus kad geriau vaiksciotu?

Rašyta: 2009.07.19 11:23
Perkelti pranešimą į kitas programas Perkelti


Re: nera kibirksties
Atradau klaviatūrą!
Prisijungė:
2009.02.17 21:26
Silale
Pranešimų: 80
Atsijunges
tranzu yra Lemonoje. Klaipedoje paziurejau turi ten 3vnt tokiu
http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=26026
prisegu paveiksliuka, ar tokia tavo fyske? nes jeigu tokia, tai vidurinis kontaktas turi buti 12V. kaip tau ten ant krastinio rodo 12V nezinau. gal matuojant itampa kita testerio laida jungi ne prie minuso , o prie pliuso? nes tranzas jungineja minusa, tai ten 12V negaletu niekaip gautis. raktas tavo matyt su imo.

Pridėti bylą:



jpg  babinos fyske.JPG (35.92 KB)
2739_4a61c95b2b48b.jpg 1119X573 px

Rašyta: 2009.07.18 16:08
Perkelti pranešimą į kitas programas Perkelti


Re: nera kibirksties
Atradau klaviatūrą!
Prisijungė:
2009.02.17 21:26
Silale
Pranešimų: 80
Atsijunges
jeigu gerai supratau pagal tavo aprasyma, tai tas laidas kur sakai jokio judesio turetu buti is kompo geras, o tas kur rodo 003 kogero kad nulekes tranzas kompe ir dabar trumpina visada tas laidas su minusu, nebent kazka blogai pamatavai.
keista, kad sakai nekaista babina, gali buti kad ta ASD rele greit atjungia ten pliusa, todel nespeja uzkaisti (nezinau po kiek laiko ten turetu ji atsijungti). paziurejau i schema, tai parodyta, kad toje fyskeje pliusas yra vidurinis kistuke laidas. tai tau kuris rodo 003? jeigu jau tikrai ten nuleke tas tranzas, tai blogiausiu atveju bandyk toki deti kaip rase Darukas IRF640 bent jau pradziai uzkurtum masina, o paskui jau galima zaisti parinkinejant tuos tranzistorius. dar gali pabandyti atjungti nuo kompo fyske, jeigu esi gimes su marskiniais ir jeigu atjungus fyske vistiek trumpina, tai gal tada kur prasigramdes provodkes laidas ir trumpinasi i korpusa masinos, bet manau neimanoma.
pridedu foto raktu. kairysis raktas be imo, desinysis su imo. desinysis gerokai storesnis uz kairiji, be to desinysis minkstesnis, toks tarsi guminis, o kairysis labai kietas.

Pridėti bylą:



jpg  raktai.jpg (77.28 KB)
2739_4a60c52f53e2f.jpg 1280X960 px

Rašyta: 2009.07.17 21:38
Perkelti pranešimą į kitas programas Perkelti


Re: nera kibirksties
Atradau klaviatūrą!
Prisijungė:
2009.02.17 21:26
Silale
Pranešimų: 80
Atsijunges
atjungi fyske nuo babinos, ten 3 laidai. vienas kur tikrinai ir buvo 12v tai to nieko nebematuok, matuok nuo kitu laidu. testeryje pastatai matuoti varza (sutrumpinus testerio laidus testeris turi rodyti 0). tada viena testerio laida jungi prie masinos minuso, kita laida dedi prie tos fyskes laido, paskui kita likusi laida dar patikrini fyskeje. jeigu testeris rodo trumpa (rodo ta pati kaip sulietus testerio laidus) tada kogero perdege kompas. matuok isjunges degima.
pagal nupasakojima kogero , kad gali buti perdeges kompas ir istisai paduoda minusus i babina, paziurek ar nekaista babina ijungus degima, siaip geriau nelaikyk prijunges babinos fyskes , nes gali perkaisti babina.
dar gali pabandyti ijunges degima pajungineti ta fyske babinos, jeigu ja junginejant kala kibirksti kogero kad kompas nulekes. bandyk vos tik ijunges degima, nes po kurio laiko ASD rele, atjungs pliusa. del sito testo neduodu 100proc.
imobilaizeris yra po vairu, uzdetas ant spyneles, ziurint i spynele aplink ja eina toks plastmasinis ziedas is sviesolaidzio , tai ten ir yra imobilaizeris. blogiusiu atveju reiktu keisti kompa ir ta imobilaizeri. ir butinai gauti rakta nuo tos masinos kurioje buvo tas imobilaizeris. tada galima ispjauti is rakto imobilaizeri, jis ties rakto viduriu ir ideti i sacvo rakta, arba priklijuoti ta imobilaizeri ant to plastmasinio ziedo palink spynele. as taip esu prisiklijaves buna kompai ir be imobilaizerio, jeigu usa variantas, ant aeuropiniu kiek zinau visada yra imobilaizeris. lengviausia suprasti pagal rakto stori.
kompo taisyti neapsiimciau, kaip matei ten nelabai aisku kokius tranzus deti, be to ten apklijuota viskas su epoksidke. jeigu jau tikrai kompas, bandyk krapsyti tuos klijus, o tranzus ilituotu betkoks teliku meistras, jeigu juos paduosi jam.

Rašyta: 2009.07.15 15:09
Perkelti pranešimą į kitas programas Perkelti


Re: Diagnostikos kodų nuskaitymas bei kodų reikšmės (rusiškai)
Atradau klaviatūrą!
Prisijungė:
2009.02.17 21:26
Silale
Pranešimų: 80
Atsijunges
Citata:

robero rašė:
praskanavau dar karta ismete dar 2 klaidas :

P0520 Engine Oil Pressure Sensor/Switch Circuit Malfunction

P0579 Cruise Control Related Malfunction

gal kas galit isverst ? labai pagelbetumet .


P0520 variklio tepalo slegio daviklis
P0579 auto pilotas

Rašyta: 2009.07.13 23:40
Perkelti pranešimą į kitas programas Perkelti



(1) 2 3 4 »




Powered by V6 3.8L © 2011 Voyager klubas